071-91009294  | 021-88724227  |

خرید ملک در نروژ

خرید ملک در نروژ

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

جهت خرید ملک در نروژ ابتدا توصیه می کنم یک آژانس املاک خوب بیابید.شما می توانید با همکارانتان در این مورد صحبت کنید یا به وب سایت موسسه میرداماد مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری در زمینه کارگزاران املاک در سراسر نروژ پیدا کنید،همچنین این سایت راهنمایی ها وبازبینی هایی را دارد که می توانید از کارگزاران در مناطق مختلف نروژ مطلع می شوید که جهت استفاده بسیار مناسب است.

شرایط خرید ملک در نروژ

جهت خرید ملک و زندگی در نروژ زمانی که شما یک کارگزار املاک می یابید و تمایل دارید که با آن کار کنید، طبیعتا باید آنها را در منزل خودتان برای بازبینی و بررسی ملک مورد نظر ملاقات کنید. سپس این کارگزار در جهت ارزیابی ملکی که قرار است آن را به فروش برسانید به منظور تعیین میزان ارزش آن همراه شما می شود. اگر شما مایل به همکاری با کارگزار در جهت قروش ملک خود هستید،باید یک توافق نامه با آنها به منظور تسریع فرایند فروش بنویسید.

پیش از قرار دادن منزل در لیست فروش، شما نیاز خواهید داشت فرم energimerking به طور لحظه ای تکمیل کنید و فرم اعلامیه کتبی با نام  egenerklæring را ارسال نمایید. این فرم ها بازدهی انرژی ملک را مشخص می کند و نکاتی را برای خریداران بالقوه فراهم می کند تا مطلع شوند اگر منزل دارای مشکل باشد. کارگزار املاک تصویر و takstmann از ملک تهیه خواهد کرد. در نتیجه جوانب های مختلف از ملک می توانند ایجاد شود و بر روی فهرست وب سایت های کارگزارهای املاک قرار گیرد. یک منزل فروشی به طور طبیعی 5-14 روز بعد نگه داشته می شود بعد از اینکه ملک اولین بار به صورت لحظه نمایش داده شده است.

کارگزاران املاک در نروژ

نقش کارگزارهای املاک در نروژ چیست؟ آیا فروشنده ها و خریداران هر دو کارگزاری کاری درطول فرایند معامله دارند؟

با توجه به قانون، ما همگی نیاز داریم طبق کارکردهای کارگزار املاک و مستغلات خوب عمل کنیم و کارگزار به عنوان شخص سوم مستقل برای هر معامله در نظر گرفته می شود. این بدان معناست ما نیاز داریم تا اطلاعات خریدار و فروشنده را فراهم کنیم که به فرایند فروش مرتبط است. به عبارت دیگر، داشتن یک کارگزار برای هر دو خریدار و فروشنده در طول معامله معمول نیست اما بعضی مردم یک کارگزار دارند که آنها را در همه قسمت ها از فروش تا خرید کمک می کنند.

کارگزاران املاک در نروژ

انواع کارگزار در نروژ

انواع مختلفی از کارگزارهای مسکن در نروژ وجود دارند که رایجترین آنها eiendomsmegler، eiendomsmeglerfullmektig و megler است.Eiendomsmegler به این معناست که آن نماینده سه سال آموزش کارگزاری بعد از دوره دبیرستان سپری کرده است و حداقل دو سال تجربه این کار را دارد. Eiendomsmeglerfullmektig به این معناست که آن نماینده سه سال در مدرسه کارگزاری گذرانده است اما کمتر از دو سال سابقه دارد. یک Megler شخصی است که در صنعت کارگزاری برای یک دوره زمانی کار کرده است قبل از اینکه شرایط سخت تر در قوانین کارگزاری اتخاذ شود. Meglers می بایست آزمون های خاص را به منظور کسب تاییده از Finanstilsynet بگذراند.

دقت کنید قبل از مهاجرت نروژ طریق تخصص بایستی اطلاعات لازم در رابطه با هزینه های زندگی در نروژ اطلاعاتی را کسب کنید در همین راستا می توانید با مشاورین ارشد ما در موسسه حقوقی میرداماد در تماس باشید.

اسکرول به بالا