071-91009294  | 021-88724227  |

حقوق کارگر ساده در آلمان

حقوق کارگر ساده در آلمان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

از مسائل بسیار مهمی که متقاضیان کار در خارج از کشور از ابتدا به فکر آن هستند، انتخاب کشوری مناسب با میزان درآمد بالا و حقوق و مزایای خوب برای کارکنان می باشد. آلمان از جمله کشورهایی است که شرایط کاری خوبی را برای متقاضیان فراهم کرده است. با موسسه حقوقی مهاجرتی میرداماد همراه شوید تا از میزان حقوق و درآمد کارکنان در کشور آلمان مطلع شوید و شرایط و راه های مهاجرت به آلمان را دریابید.

حقوق و مزایای کارگر در کشور آلمان

در سال 2019 حداقل حقوق کارگر ساده در آلمان 9،19 یورو در ساعت بود که نسبت به سال 2018 حدود 4 درصد (0.35 یورو) افزایش داشته است. حقوق ناخالص هر کارگر برای 40 ساعت کار استاندارد در هفته 1،593 یورو است. حداقل حقوق از 1 ژانویه 2020 مجددا افزایش خواهد یافت و به 9،35 یورو در ساعت می رسد. علیرغم افزایش حقوق کارگران ساده، برخی از گروه ها با حداقل حقوق 12 یورو در ساعت به فعالیت خود ادامه می دهند.

برای مهاجرت به آلمان باید در نظر داشته باشید که حداقل حقوق فدرال تقریبا برای کلیه کارمندان اعم از کارگران خارجی، کارگران پاره وقت، کارآموزان (تحت شرایط خاص) و افرادی که در یک دوره آزمایشی کار می کنند، اعمال می شود. اضافه کاری با حقوق و یا مرخصی در روز دیگر، باید جبران شود.

کارگران قراردادی و موقت در آلمان حداقل حقوق متفاوتی دارند. در آوریل 2019، در آلمان غربی میزان حداقل حقوق به 9،47 یورو در ساعت و در آلمان شرقی به 9،27 یورو در ساعت رسیده است.

در حالی که حداقل حقوق آلمان برای اکثر کارگران سراسر کشور اعمال می شود، باید گفت که خود اشتغالان و افراد با مشاغل آزاد مشمول این قوانین نمی شوند.

همچنین حداقل حقوق برای کارآموزانی که دوره کارآموزی آنها کمتر از سه ماه و یا بخشی از دوره دانشگاهی باشد، برای کارهای داوطلبانه و یا تازه کاران اعمال نمی شود. افرادی که برای مدت طولانی بیکار بوده اند (Langzeit Arbeitslose) می توانند حقوق بیکاری را برای مدت 6 ماه تا زمانی که بر سر کار بروند، دریافت کنند.

میانگین حقوق در آلمان
میانگین حقوق در آلمان

میانگین حقوق در آلمان

میانگین حقوق و شرایط کار در آلمان نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی بیشتر و بهتر است. براساس داده های (OECD) سال 2017، سه چهارم افراد 15 تا 64 سال دارای شغل با حقوق بالاتر از میانگین اشتغال (OECD) بوده اند و میزان بیکاری تنها 3.4% می باشد.

براساس تحقیقات (De Stantis اداره آمار آمریکای فدرال آلمان)، متوسط درآمد کارگران در سال 2018، حدود 3،771 یورو در ماه بوده که تفاوت قال توجهی بین حقوق مردان (3964 یورو) و زنان (3330 یورو) وجود داشته است. داده های دیگری از (Trading Economics) میانگین حقوق متوسط در سال 2019 را 3،899 یورو اعلام کرده است.

پیدا کردن کار در آلمان

با بررسی سریع در وب سایت آلمانی (Make it) می توانید شانس اشتغال خود را در آلمان ارزیابی کنید. به پزشکان، پرستاران مهندسین، تکنسین های مکاترونیک، متخصصان فناوری اطلاعات و رانندگان قطار در این کشور نیاز است. پیش از یافتن شغل، ابتدا باید بررسی کنید که برای کار در آلمان به ویزا نیاز دارید یا خیر.

  • به رسمیت شناخته شدن مدارک تحصیلی

به رسمیت شناخته شدن مدرک تحصیلی یا حرفه ای در کشور مورد نظر، برای بسیاری از مشاغل مفید و برای سایر مشاغل ضروری است. می توانید در قسمت (Recognition) وب سایت آلمانی بررسی کنید که آیا این موضوع برای شما اعمال می شود یا خیر.

  • جستجوی شغل

فهرستی از مشاغل در (Make it) موجود است که می توانید جزئیات هر شغل و ظرفیت های خالی برای متخصصین بین المللی را در آن مشاهده کنید. همچنین می توانید جستجوی خود را در وب سایت آژانس اشتغال فدرال، در فراخوان های بزرگ استخدام مانند Stepstone Indeed و Monster و یا در میان ظرفیت های خالی شبکه های بیزینسی از جمله LinkedIn یا Xing ادامه دهید. اگر به کار در شرکت به خصوصی علاقمند هستید، می توانید مستقیما در وب سایت های شرکت به جستجوی کار بپردازید.

  • نوشتن درخواست

معمولا درخواست به یک شرکت آلمانی همراه با معرفی نامه و رزومه همراه با عکس، گواهی نامه ها و ضمانت نامه می باشد. از داشتن مدارک تحصیلی مورد نیاز اطمینان حاصل و در معرفی نامه بر آن تاکید کنید.

  • درخواست برای ویزا

شهروندان کشورهای اروپا، سوئیس، لیختن اشتاین، نروژ و ایسلند برای کار در آلمان به ویزا نیازی ندارند. شهروندان کشورهای استرالیا، کانادا، اسرائیل، ژاپن، کره جنوبی، نیوزلند یا ایالات متحده نیز می توانند بدون ویزا حداکثر تا سه ماه در آلمان اقامت داشته باشند. پس از این مدت، در صورتی که قصد کار در این کشور را داشته باشند، باید برای مجوز اقامت درخواست دهند. شهروندان سایر کشورها به ویزا نیاز دارند. تنها در صورتی می توانید برای ویزای کار درخواست دهید که قرارداد شغلی امضا کرده باشید. در سفارت خانه آلمان قراری ترتیب دهید و کارفرمای خود را مطلع کنید و تمام کارهای لازم را انجام دهید، زیرا ممکن است دریافت ویزا زمان بر باشد.

  • دریافت بیمه درمانی

داشتن بیمه درمانی در آلمان اجباری است و از اولین روز اقامت مورد نیاز است.

سایت های کاریابی در آلمان

در اروپا، اقتصاد آلمان یکی از قویترین اقتصادها است. میزان بیکاری رو به کاهش است و نرخ اشتغال روز به روز افزایش پیدا می کند و تقاضای شرکت ها برای نیروی کار بالا می باشد. در تمام بخش ها و ایالت های فدرال، افزایش اشتغال آشکار است. به گونه ای که افراد می توانند اقدام به سرمایه گذاری در آلمان نیز نمایند. تمام شرکت ها در اقتصاد کشور مشارکت می کنند و سایت های کاریابی در آلمان گزینه های زیادی را متناسب با مهارت های اشخاص، برای افراد جویای کار در آلمان ارائه می دهند. در این وب سایت ها می توانید مواردی مثل سوالات مصاحبه و دیگر اطلاعات را پیدا کنید که در بدست آوردن شغل به شما کمک می کند. در لیست زیر اسامی بهترین سایت های کاریابی آلمان ارائه شده است.

  • GERMANYJOBSITE.COM

این سایت کاریابی جدید در آلمان کانال های مشاغل صنایع به همراه اطلاعات وسیعی در مورد اهداف شغلی را ارائه می کند. شما می توانید کانال شغلی را برای تحقیق در مورد اطلاعات صنعت جستجو کنید و شغل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

  • TOYTOWNGERMANY.COM

در این سایت می توانید مشاغل موجود در آلمان را جستجو کنید و شغل مورد نظرتان را پیدا کنید. از این طریق تعداد بسیاری از مشاغل در دسترس در تمام مناطق آلمان برای شما قابل مشاهده خواهد بود. شما می توانید آخرین فرصت های شغلی را در این سایت پیدا کنید.

  • GERMANY-JOB.COM

اگر شما به دنبال شغل در آلمان هستید، این سایت می تواند به شما در پیدا کردن یک کار مناسب کمک کند. مشاغل مربوط به هر بخش در این وب سایت ارائه شده است. شما می توانید مشاغل موقت، دائمی، نیمه وقت یا قراردادی را در این وب سایت پیدا کنید.

  • JIBSABROAD.COM/GERMANY.CFM

برای بدست آوردن شغل در برلین، هامبورگ، مونیخ و خیلی از مناطق دیگر در این سایت جستجو کنید. از مشاغل آموزشی تا مشاغل بازاریابی و مشاغل خدماتی در این سایت ارائه شده است.

  • JOBINFRANKFURT.COM

این تنها سایت در آلمان است که بیشتر بر روی مشاغل انگلیسی زبان متمرکز است. (به همراه ویژگی های عالی برای حمایت از جویندگان کار) شما می توانید رزومه خود را ارسال کنید و از کارفرمایان پیشنهاد شغلی عالی دریافت کنید.

  • JOBSET.EU/JOBD-FINDING/GERMANY

برای پیدا کردن یک شغل خوب در آلمان از طریق این وب سایت اقدام کنید و شغلی که مناسب شما است را پیدا کنید. شما می توانید رزومه خود را ارسال کنید و بهترین پیشنهادهای شغلی را دریافت کنید.

  • GERMANY-USA.COM

شما می توانید از طریق این وبسایت مشاغل موجود در شرکت های آمریکایی که در آلمان فعال هستند و همچنین شرکت های آلمانی که در آمریکا فعال هستند را پیدا کنید.

  • MONSTER GERMANY

این سایت یکی از بهترین سایت های کاریابی آلمان است و بخش آلمانی شبکه (MONSTER) می باشد که در جهان به خاطر برد های کاری مشهور است. شما می توانید طیف وسیعی از گروه های شغلی در آلمان را جستجو کنید، رزومه خود را ارسال کنید و همچنین به اطلاعات شغلی در آلمان دسترسی داشته باشید. این سایت کاریابی ابزاری پیشرفته برای پیدا کردن کار در آلمان به حساب می آید.

  • JOBSERVE.COM

این سایت نیز اطلاعات مشاغل موجود در آلمان را ارائه می کند و بنابراین به جویندگان کار کمک می کند که شغل مناسب خود را پیدا کنند.

  • STELLANANZEIGEN.DE

این سایت از دیگر سایت های معتبر کاریابی در آلمان است و به شما این امکان را می دهد که طیف وسیعی از مشاغل را در آن بیابید و مشاغل موجود در تمام صنایع را جستجو کنید.

  • STEPSTONE GERMANY 

(STEPSTONE) یک شبکه کاریابی مشهور جهانی است. (STEPSTONE) آلمان، بخش آلمانی این شبکه است. این شبکه طیف وسیعی از مشاغل در آلمان را ارائه می کند و می توانید در آن بر اساس نوع یا صنعت، گروه های شغلی را جستجو کنید. رزومه خود را ارسال کنید و مشاغلی که مناسب با مهارت های اصلی شما است را بدست آورید. 

ساعت کار کارگر ساده در آلمان
ساعت کار کارگر ساده در آلمان

ساعت کار کارگر ساده در آلمان

به طور میانگین، یکی از کوتاه ترین ساعات کاری اروپا متعلق به کارمندان آلمانی است. باید گفت که در این کشور سطح راندمان بسیار بالاست و آلمانی ها تعادل ایده آلی بین کار و زندگی را در پیش گرفته اند.

مشاغل تمام وقت در آلمان

متوسط ساعت کاری در آلمان بین 36 تا 40 ساعت در هفته است. ساعات کاری اکثر مشاغل تمام وقت در آلمان هفت یا هشت ساعت در روز، پنج روز در هفته، با یک ساعت یا 30 دقیقه استراحت در وقت ناهار است. برخی از شرکت ها ممکن است هفته کاری طولانی تری داشته باشند، اما این ساعات کاری طولانی با حقوق بیشتر و یا مرخصی اضافه سالیانه جبران می شود. کارگران خود اشتغال اغلب بیش از 48 ساعت در هفته کار می کنند.

مشاغل نیمه وقت در آلمان

هر کس که کمتر از 30 ساعت در هفته مشغول به کار باشد، یک کارمند پاره وقت محسوب می شود. پس از شش ماه کار در شرکت می توانید برای کاهش ساعات کار هفتگی (تا زمانی که بیش از 15 نفر در شرکت مشغول به کار باشند) درخواست دهید. مشاغل نیمه وقت در آلمان محبوبیت بیشتری دارند، زیرا به این ترتیب مشاغل آزاد و مشترک رواج بیشتری پیدا می کنند. تامین هزینه ها به خوبی با مستمری والدین و حقوق کار نیمه وقت ترکیب می شود. در سال 2018، بزرگترین اتحادیه فلزکاری آلمان در یک نبرد حقوقی پیروز شد و حق 28 ساعت کار در هفته را بدست آورد.

محدودیت قانونی برای ساعات کار در آلمان

در آلمان محدودیت های قانونی جدی برای ساعات کار وجود دارد که از جمله آنها میتوان به موارد فوق اشاره کرد. نمی توان بیش از 8 ساعت در روز کار کرد. هفته کاری از دوشنبه شروع و تا شنبه ادامه می یابد و کارمندان نباید بیش از 48 ساعت در هفته کار کنند. در صورتی می توان حداکثر تا 10 ساعت در روز کار کرد که طی شش ماه (24 هفته)، میانگین کلی زمان کار از هشت ساعت در روز تجاوز نکند.

کار کردن در روزهای یکشنبه و تعطیلات رسمی به جز کارگران صنعت خدمات ممنوع است. کار در روزهای یکشنبه باید با مرخصی طی دو هفته پیش رو جبران شود. اگر بین 6 تا 9 ساعت در روز کار می کنید، حق 30 دقیقه و یا دو 15 دقیقه استراحت را دارید. اگر بیش از 9 ساعت کار می کنید، پس از 6 ساعت کار، 45 دقیقه حق استراحت دارید. بین هر شیفت کاری باید 11 ساعت وقفه باشد.

اضافه کاری در آلمان

اضافه کاری باید با ساعات کاری کارمندان سازگاری داشته باشد. (یعنی حداکثر 60 ساعت در هفته، برای شغلی با 48 ساعت کار در مدت 6 ماه) معمولا اضافه کاری با مرخصی جبران می شود، اما برخی از شرکت ها در ازای هر ساعت اضافه کاری به کارکنان خود حقوق پرداخت می کنند. نحوه جبران اضافه کاری به طور دقیق در قرارداد مشخص می شود. برخی از شرکت ها معتقدند اضافه کاری کم بخشی از کار است و پاداش اضافه ای به کارمندان تعلق نخواهد گرفت. اگر حقوق اضافه کاری شما پرداخت نشد، بهتر است با کارفرمای خود صحبت کنید. همچنین ممکن است لازم باشد با وکیل مشورت کنید.

ساعات کاری انعطاف پذیر در آلمان

بسیاری از شرکت ها در آلمان به شما این امکان را می دهند که به جای ساعت کاری استاندارد و دقیق، ساعات کاری انعطاف پذیری داشته باشید که شامل موارد زیر می شود:

  • کار در منزل و یا کار کردن در روزهای طولانی تر در ازای تعطیلات

تعطیلات کاری کارگر ساده در آلمان

حق و حقوق تعطیلات کاری کارمندان در آلمان طبق تعطیلات فدرال با قانون پرداخت (Bundes Urlaubs Gesetz) تنظیم می شود. به موجب این قانون، کارمندانی که شش روز در هفته مشغول به کار هستند، حداقل 24 روز مرخصی سالانه با حقوق خواهند داشت. کارمندانی که 5 روز در هفته کار میکنند، 20 روز مرخصی سالانه با حقوق خواهند داشت. با این حال اکثر شرکت ها مرخصی بیشتری برای کارمندان صادر می کنند که بین 25 تا 30 روز در سال می باشد. در صورتی که کارمندی حداقل 6 ماه در سال کار کرده باشند، حق دریافت مرخصی کامل را دارد. حق مرخصی کارمندان با مشاغلی با مدت زمان کمتر، یک دوازدهم مشاغل کامل است.

تعطیلات کاری کارگر ساده در آلمان
تعطیلات کاری کارگر ساده در آلمان

به طور کلی، هر مرخصی بدون استفاده در پایان آن سال از بین می رود. اما اگر هیچ بخشی از مرخصی به دلیل شغلی یا بیماری اتخاذ نشده باشد، کارمند حق استفاده از آن را در سه ماهه اول سال بعد (تا 31 مارس) دارد. البته استثنائاتی برای بیماری های در حال پیشرفت اعمال می شود. طبق دیوان دادگستری اروپا، در صورتی که کارمند تا پایان سال و یا سه ماه متوالی پس از آن، به دلیلی بیماری در حال پیشرفت از مرخصی خود استفاده نکرده باشد، حق مرخصی وی برای مدت 15 ماه پس از سال مربوطه از بین نمی رود.

اگر مرخصی تا پایان سال استفاده نشود، کارفرما باید با پرداخت نقدی آن را جبران کند. طبق اظهارات دادگاه های آلمان، در صورت فوت کارمند، چنین حقی وجود نخواهد داشت. اخیرا دیوان دادگستری اروپا این مورد را نقض کرد (حكم 2 ژوئن 2014، پرونده C 118/13) و معتقد است عدم جبران مرخصی با فوت کارمند تخلف است. (شماره 2003/88) بر این اساس، پرداخت نقدی در ازای مرخصی گرفته نشده کارمند، به وارثین تعلق می گیرد.

کارفرمایان نیز حقی برای محدود کردن مرخصی ها ندارند. اما هر کارفرما می تواند برای از بین بردن مرخصی های گرفته نشده در پایان سال (حتی در زمان بیماری) شرطی در قرارداد قید کند. همان طور که متوجه شدید کشور آلمان با فراهم آوردن شرایط اقتصادی مطلوب برای نیروی کار ماهر و کارگران مشغول به کار در این کشور، به مقصد جذابی جهت مهاجرت کاری تبدیل شده است. اگر قصد مهاجرت برای کار در آلمان و یا سایر اهداف مانند تحصیل و یا سرمایه گذاری در این کشور را دارید، تمامی مراحل کار خود را به خیالی آسوده به موسسه حقوقی مهاجرتی میرداماد بسپارید.

سوالات متداول در مورد حقوق کارگر ساده در آلمان

1- چند روز تعطیلی برای یک کارگر ساده در آلمان است؟

آلمان فقط یک تعطیلات عمومی ملی دارد که تمام کارگران یک روز تعطیل می باشند؛ روز وحدت آلمان، که در تاریخ 3 اکتبر جشن گرفته می شود. علاوه بر این، علاوه بر 24 روز تعطیلات با حقوق، بین 9 تا 13 تعطیلات بدون حقوق نیز وجود دارد.

2- آیا کارگران در طول ساعت کاریشان در آلمان ساعت ناهار دارند؟

طبق قانون کار آلمان کارگران ساده، اگر 8 ساعت کار کنید، یک استراحت 45 دقیقه وجود دارد، که در زمان کار لحاظ نشده است.

3- آیا کارگران ساده در آلمان می توانند 2 شغل داشته باشند؟

آمارهای جدید نشان می دهد که بیش از سه میلیون کارمند در آلمان بیش از یک کار دارند.

4- آیا کار کردن کارگران ساده در آلمان در یکشنبه غیرقانونی است؟

در ماده 139 قانون اساسی آلمان آمده است: “روزهای تعطیل و تعطیلاتی كه توسط دولت به رسمیت شناخته می شود در روز قانون به عنوان روزهای استراحت از كار و پیشرفت معنوی محافظت می شود”؛ چند قاعده استثنا برای کارکردن کارگران ساده وجود دارد، اما به موجب قانون شهرهای همسایه اجازه دارند “یکشنبه های باز” هشت بار در سال کار کنند.

5- یک روز کاری در آلمان برای کارگران ساده چقدر است؟

متوسط هفته کار کارگران ساده در آلمان بین 36 تا 40 ساعت است. اکثر مشاغل تمام وقت در آلمان هفت یا هشت ساعت در روز، پنج روز در هفته، با استراحت یک ساعت یا 30 دقیقه در وقت ناهار کار میکنند.

6- مینی کار در آلمان چیست؟

اصطلاح شغل Mini در آلمان برای توصیف شکلی از اشتغال حاشیه ای که معمولاً به صورت پاره وقت با دستمزد پایین توصیف می شود، ابداع شده است.

7- درامد مینی کار ها برای کارگران ساده در آلمان چقدر است؟

طبق آخرین قانون، درآمد ماهانه یک کار کوچک کمتر از 450 یورو است که آنها را از مالیات بر درآمد معاف می کند. به همین دلیل، کارهای کوچک به عنوان مشاغل ثانویه مورد پسند واقع می شوند.

8- آیا کارگران ساده حق کار در آلمان را دارند؟

اگر شهروند اتحادیه اروپا باشید، می توانید بدون داشتن ویزای کار در آلمان مشغول به کار باشید که گویی شهروند آلمانی هستید. با این حال، کارگران ساده غیر اتحادیه اروپا برای کار در آلمان باید مجوز اقامت را دریافت نمایند.

9- آیا کارگران ساده در آلمان می توانند در آلمان کار کنند بدون اینکه به زبان آلمانی مسلط باشند؟

از لحاظ تئوری امکان یافتن شغل بدون تسلط به زبان آلمانی برای کارگران، امکان پذیر است؛ اما اکثر شغل ها به مهارت های زبان آلمانی نیاز دارند.

10- آیا کار کردن کارگران ساده در آلمان دشوار است؟

اگر یک مارگر خارجی هستید که به دنبال شغل در آلمانید، دانستن اینكه شغل شغلی خود را از كجا شروع كنید، دشوار است. به خصوص اگر در آلمان مشاغل انگلیسی زبان بودن محدود باشد.

11- حقوق کارگران ساده در آلمان چقدر است؟

حقوق کارگران ساده در آلمان ساعتی حدود 9-10 یورو است.

نظرات کاربران

  • توسط عباس ناصر
    تاریخ: دی 30, 1397
    نفر
    نفر

    درود برشما.31 ساله هستم متاهل و دارای یک فرزند .لیسانس مکانیک تاسیسات هستم و 9 سال سابقه کار مرتبط ومشغول یادگیری زبان انگلیسی هستم.برای ویزای کار و تحصیل شانسی دارم؟آیا زبان آلمانی رو باید الان در ایران یادبگیرم.

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: بهمن 1, 1397
      نفر
      نفر

      سلام دوست عزيز برای دريافت اقامت آلمان از طريق ويزای جاب سيكر بدون محدوديت مدرک زبان می توانيد اقدام نماييد.

      • توسط بردیا
        تاریخ: خرداد 18, 1399
        نفر
        نفر

        سلام
        درآلمان محدودیت کاری وجود دارد؟به عنوان مثال یک فرد میتواند دوتا کار داشته باشد و در روز بیش از ۸ ساعت که متوسط کاری مییاشد کار کند؟ ممنون

        • توسط مهدی کیوانی
          تاریخ: خرداد 21, 1399
          نفر
          نفر

          با سلام
          برای کار در آلمان باید از قوانین تبعیت کنید که شامل 8 ساعت در روز می باشد.

  • توسط رضا
    تاریخ: بهمن 14, 1397
    نفر
    نفر

    سلام من دانشجوی ترم چهارم مهندسی برق دانشگاه روزانه هستم برای تحصیل در کدام کشور راحت میتونم اقامت بگیرم وشانس شغلی بیشتری دارم
    ممنونم

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: بهمن 16, 1397
      نفر
      نفر

      سلام وقت بخیر جهت تحصیل شما بر اساس مقطع مورد نظر می توانید در مجارستان اقامت و ورک پرمیت دریافت نمایید.

  • توسط رامین
    تاریخ: اردیبهشت 4, 1398
    نفر
    نفر

    سلام من خواستم بدونم که حقوق کارگر در آلمان به پول ایران چقدر میشود ممنون میشم اگر جواب بدید

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: اردیبهشت 5, 1398
      نفر
      نفر

      سلام حقوق دریافتی کارگر در آیتم های متعدد در آلمان متغیر می باشد اما حدودا بیس دریافت حقوق کارگر کمتر از 1500 یورو نیست.

  • توسط فرهاد
    تاریخ: خرداد 16, 1399
    نفر
    نفر

    سلام
    من ۱۸سالمه میخوام برم آلمان بعضی ها میگن اگر خوب کار کنی ماهی ۳۵۰۰یورو درمیاری که ۵۰۰برای خرچ و کرایه و‌..میره ۳۰۰۰میمونه با روزی ۱۰ساعت کار کردن
    میخواستم بپرسم اگر کسی قاچاق بره اونجا گیر نمیدن که چرا مثلا قاچاقی اومده و ایا فرقی بین افرادی که قاچاقی اومدن و کسانی با ویزا اومدن در مقایسه با درآمدشون هست یا نه؟
    اگر هست بگید کسی که با ویزا نیومده باشه روز ی ۱۰ساعت کار کنه ماهی یا روزی چقد حقوق میگیره؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 20, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام
      متاسفانه اطلاعای در رابطه با شرایط پناهندگی نداریم.

  • توسط علیرضا
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    سلام حقوق کارگر برای سال 2019در المان چه قدرهست بعد برای کارگری ساده نیاز به سابقه کار هست

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      برای دریافت ویزای جاب سیکر آلمان باید حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی داشته باشید و بهتر است سابقه کار نیز ارائه دهید.

  • توسط امید
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    من مدرک مهندسی کشاورزی از دانشگاه روزانه و لیسانس حقوق از پیام نور هستم و حدود ۱۰ میلیون سرمایه،و ۴۸ ساله کجای دنیا شانس زندگی دارم،مجردم

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در تماس باشید تا شما را به طور کامل راهنمایی نماییم.

  • توسط عبدالله تقی پور
    تاریخ: آذر 29, 1399
    نفر
    نفر

    سلام من کناف کار هستم خواستم ی اطلاعاتی در خصوص دستمزد و درآمد کسب کنم ممنون میشم راهنمایی کنید .

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: آذر 30, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام
      میزان حقوق و دستمزد بسته به شغل دریافتی و کارفرما دارد.

  • توسط محمد
    تاریخ: بهمن 17, 1400
    نفر
    نفر

    سلام در حال حاضر امکان گرفتن ویزای جاب سیکر وجود دارد

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: بهمن 21, 1400
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      بله، در صورتیکه شرایط لازم برای دریافت این نوع ویزا را داشته باشید می توانید اقدام نمایید.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا