071-91009294  | 021-88724227  |

ثبت شرکت در سوئد

ثبت شرکت در سوئد

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

جهت ایجاد کسب و کار و ثبت شرکت در سوئد می توانید از طریق یک معامله گر یا با مشارکت محدود یک تجارت در سوئد را شروع کنید همچنین شرکت های خارجی در سوئد در زمینه مالی باید گزارش مالی سالانه تهیه کنند.

مالیات و ثبت شرکت در سوئد

اگر شما کالایتان را به طور مستقیم به مصرف کنندگان سوئدی در خارج از کشور؛ به شهروندی اتحادیه اروپا فروختید، قوانین مالیات بر ارزش افزوده ممکن است شامل این گونه فروش ها شوند که مستلزم ثبت نام و پرداخت مالیات بر درآمد سوئد می باشد.شرکت های خارجی فعال در سوئد در زمینه مالی،چنین شرکتهایی ممکن است نیاز به ارائه گزارش مالی سالانه (اختصار سوئدی KU) به آژانس مالیاتی سوئد داشته باشند.کسب و کارهایی در خارج از اتحادیه اروپا که به فروش خدمات الکترونیکی می پردازند می توانند به صورت رایگان در سازمان مالیاتی ملی در اتحادیه اروپا ثبت نام کنند، برای مثال آژانس مالیاتی سوئد.

شروع کسب و کار در سوئد

اگر شما در حال ایجاد کسب و کار در شهروندی سوئد با سرمایه گذاری هستید، مطمئن شوید که کسب و کارتان را در verksamt.se ثبت میکنید.
شما می توانید یک تجارت در سوئد را شروع کنید:

  • یک معامله گر(بازرگان) واحد (سوئدی: enklild näringsidkare)
  • از طریق یک شرکت با مسئولیت محدود (سوئدی: aktiebolag)
  • یک همکاری تجاری (سوئدی: handelsbolag)
  • مشارکت محدود (سوئد: kommanditbolag)
  • یک انجمن اقتصادی (Swedish: اقتصادk förening)
  • بسیاری از مقامات سوئدی اطلاعاتی در مورد نحوه ی شروع کسب و کار در سوئد و یک سرویس الکترونیکی برای ثبت نام در چندین جایگاه در verksamt.se ارائه می دهند.

تصویب مالیات نوع F سوئد

اکثر شرکت های فعال در سوئد برای تأیید مالیات F سوئد درخواست می دهند. هنگامی که کسب و کار شما برای پرداخت مالیات F تایید شد، مشتریان شما مجبور نیستند مالیات های مربوط به پرداخت های انجام شده برای کار انجام شده در سوئد را پرداخت کنند.جهت ایجاد کسب و کار در سوئد و همچنین روش های مهاجرت سوئد می توانید به مشاورین ارشد ما در موسسه حقوقی میرداماد در تماس باشید تا به شما مشاوره رایگان بدهند.

اسکرول به بالا