071-91009294  | 021-88724227  |

ثبت شرکت در خارج از کشور ، اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت !!

ثبت شرکت در خارج از کشور

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

ثبت شرکت درخارج از کشور

متقاضیانی که مایل به توسعه کسب و کار خود در خارج از کشور می‌باشند،  می توانند اقدام به ثبت شرکت در خارج از کشور نمایند.  ثبت شرکت در خارج از کشور در کشورهای مختلف متفاوت می باشد.  نکته مهم در ثبت شرکت در خارج از کشور، انتخاب بهترین کشور برای ثبت شرکت است. در حال حاضر بهترین کشورهای اروپایی برای ثبت شرکت، کشور هایی همچون اسلواکی، آلمان، اتریش، لهستان و لیتوانی می باشند. لازم به ذکر است که  ثبت شرکت در آمریکا، کانادا، انگلستان،  استرالیا می‌تواند جهت اخذ اقامت دائم و گرین کارت کمک شایانی نماید.

  • تاسیس یا ثبت شرکت در خارج از کشور

 ثبت هرگونه شرکت در خارج از کشور، نیازمند به تهیه بیزنس پلان و طرح توجیهی اقتصادی می باشد. پس از ثبت بیزنس پلان و اخذ مجوز ثبت شرکت در شهر مورد نظر، ثبت شرکت در خارج از کشور قابل انجام است. بعد از آن متقاضی باید به افتتاح حساب در خارج از کشور برای شرکت ثبت شده اقدام نماید. پس از افتتاح حساب و اعلام نشانی شرکت که حتما باید واقعی باشد، کد مالیاتی به شرکت اختصاص یافته و مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور به اتمام می‌رسد.

  • ثبت شرکت در آمریکا

با ثبت شرکت در آمریکا، متقاضیان از امتیازات خاص بزرگترین، یکپارچه ترین و جامع ترین بازار ملی و بین المللی در سطح جهان بهره مند خواهند شد. تولید ناخالص داخلی سرانه کشور آمریکا 48100 دلار می باشد. از مزیت های ثبت شرکت در آمریکا می توان به مسئولیت محدود هر یک از اعضای شرکت و معافیت های مالیاتی بسیار عالی برای شرکت های بازرگانی اشاره کرد.

بهترین و محبوب ترین نوع ثبت شرکت برای افراد غیر مقیم در آمریکا، شرکت با مسئولیت محدود است. ایالت های نوادا و کالیفرنیا برای ثبت شرکت افراد غیر مقیم به دلیل محیط کسب و کار دوستانه ی خود و شرایط پذیرش آسان از محبوبیت خوبی برخوردار است. در ایالت نوادا، مالیات صفر می باشد و نیازی به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده و پرداخت مالیات های سالانه و فدرال نیست.ثبت شرکت در ایالات متحده آمریکا توسط افراد غیر مقیم و خارجیان با راهنمایی و کمک موسسه حقوقی بین الملل چندان دشوار نیست.

اکثر سرمایه گذاران تمایل دارند که در منطقه ای اقدام به ثبت شرکت کنند که از دادن مالیات معاف باشند، با ثبت شرکت مسئولیت محدود در آمریکا و نه ثبت یک شرکت سهامی متقاضیان می توانند هدف خود را محقق سازند. برای اشخاصی که در آمریکا اقامت ندارند، ثبت یک شرکت سهامی امکان پذیر نمی باشد زیرا یکی از الزامات ثبت شرکت در آمریکا زندگی مدیر و سهامداران شرکت در آمریکا می باشد.

  • مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در آمریکا:
  • اسکن پاسپورت تمامی سهامداران
  • ارائه ترجمه رسمی از یک قبض رسمی برای تایید آدرس

قابل ذکر است که با توجه به ایالتی که متقاضی انتخاب می کند؛ ممکن است فقط گزینه اول و یا هر دو گزینه شمل وی شود.

  • ثبت شرکت در انگلستان

انگلستان به عنوان موفق ترین کشور در زمینه اقتصادی در اروپا شناخته شده است و ثبت شرکت در انگلیس یکی از روش های معرفی متقاضیان در سطح بازارهای جهانی می باشد. کشور انگلستان پس از کشور آمریکا دومین کشور در دنیاست که بیشترین حجم معاملات مالی را به خود اختصاصی داده است. بیش از 90 درصد از شرکت های بزرگ در دنیا یک شعبه در کشور انگلستان دارند. این کشور قوانین ساده تری نسبت به سایر کشورها در زمینه ثبت حقوقی دارد و شرایط مناسبی را در اختیار سرمایه گذاران، بازرگانان و مدیران قرار می دهد.متاسفانه به دلیل تیرگی روابط سیایسی بین این دو کشور مراحل ثبت شرکت در انگلیس و دریافت ویزا برای ایرانیان کمی با مشکل مواجه است ، هرچند برای افرادی که تمکن مالی مورد نیاز برای ارائه ی یک بیزنس پلان خاص را دارند کماکان راه سرمایه گذاری در این کشور باز است.

  • مزایای ثبت شرکت در انگلستان:

کشور انگلستان یکی از اقتصادهای بسیار موفق در ناحیه اروپا است و یک غول اقتصادی جهان می باشد. سرمایه گذاران از سرتاسر جهان مخصوصا آسیای میانه و آمریکا به سوی این کشور جذب شده اند. در سال 2003 تقریبا یک چهارم کل سرمایه خارجی اروپا متعلق به کشور انگلستان بوده است. ثبت شرکت در انگلستان به صورت دائم و نامحدود انجام می شود. لازم به ذکر است که این شرکت ها معاف از مالیات نیستند اما هیچ گونه مالیات سالانه ای به آنها تعلق نمی گیرد. پرداخت مالیات با توجه به عملکرد مالی و میزان فعالیت شرکت در انگلستان تعیین می شود که این خود می تواند یکی از مزایای ثبت شرکت در این کشور باشد.

  • ثبت شرکت در آلمان

با ثبت شرکت در آلمان، متقاضیان می توانند برای اخذ اقامت خود از طریق سرمایه گذاری اقدام کنند و با داشتن اقامت آلمان، می توانند به همه ی کشورهای عضو شنگن و اتحادیه اروپا سفر کنند.

  • مزایای ثبت شرکت در آلمان
  • امکان درخواست اقامت دائم پس از 3 سال
  • امکان درخواست پاسپورت 5 سال بعد از اخذ اقامت دائم
  • امکان اخذ آسان ویزا برای تمامی نقاط دنیا
  • افتتاح حساب شرکتی و شخصی
  • مالکیت 100 درصد بدون نیاز به شریک محلی
  • دسترسی به تمام نواحی اروپای شینگن برای مسافرت، تجارت و اقامت طولانی مدت
  • استفاده از مارک تجاری(برند) اروپائی
  • قوانین تجاری و گمرگی آزاد در داخل اتحادیه اروپا
  • ثبت شرکت در ارمنستان

با توجه به شرایط سیلسی حاکم بر ایران و ارمنستان و نزدیکی دو کشور و روابط گسترده ی تجاری ، ارمنستان کشوری امن برای ثبت شرکت و افتتاح حساب بانکی برای سرمایه گذاران ایرانی می باشد.

  • مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در ارمنستان:
  • تصویر اسکن شده پاسپورت سهامداران و شرکا
  • تعیین در صد سهام
  • تعیین مدیر عامل
  • اعلام جند تام پیشنهادی برای شرکت

 

  • ثبت شرکت ضمانتی در ارمنستان:

در این نوع ثبت شرکت، اسم متقاضی نام شرکت و برند وی خواهد بود. اقامت تنها به فرد متقاضی داده می شود و شامل خانواده وی نمی شود.

  • ثبت شرکت مسئولیت محدود در ارمنستان:

در این نوع ثبت، متقاضی می تواند نامی را طبق سلیقه خود برای شرکتش انتخاب نماید و حتی برند تجاری یا نمایندگی داشته باشد. در این نوع ثبت شرکت، به غیر از فرد متقاضی به 9 نفر دیگر از اعضای شرکت که اقامت ارمنستان نداشته باشند نیز مجوز اقامت داده می شود و در صورت گردش مالی خوب و بالا و مورد تایید بانک، شخص متقاضی و شرکت وی دارای اعتبار خواهد شد و به حساب وی بین 2000 دلار تا 100000 دلار اعتبار تعلق می گیرد.

  • هزینه مالیات در کشور ارمنستان:

هزینه مالیات در کشور ارمنستان برابر 3 درصد از گردش حساب خواهد بود و در صورتی که شرکت متقاضی تراکنش مالی نداشته باشد، نیاز به پرداخت هیج گونه مالیاتی نمی باشد.

  • مزایای ثبت شرکت در ارمنستان

هزینه های پایین و صرف زمان اندک از مزایای ثبت شرکت در کشور ارمنستان می باشد.

  • ثبت شرکت در گرجستان

ثبت شرکت در گرجستان مزایای خاص خود را دارد. متقاضیان برای ثبت شرکت در گرجستان نیازی به ارائه گواهی تمکن مالی نخواهند داشت.  ثبت شرکت در این کشور حداکثر ۲ ماه طول می کشد که مدت زمان ایده آلی است. از مزایای ثبت شرکت در گرجستان می توان به  اخذ اقامت موقت برای متقاضی  و اعضای خانواده وی بعد از اتمام پروسه ثبت شرکت اشاره کرد. بعد از ۴ تا ۵ سال اقامت موقت و داشتن فعالیت تجاری و همچنین پرداخت مالیات ، متقاضی می تواند برای اقامت دائم، اقدام کند. از دیگر مزایای ثبت شرکت در گرجستان، هزینه های پایین ثبت شرکت در این کشور می باشد. کشور گرجستان هم اکنون عضو ناحیه شنگن نمی باشد اما  تا سال ۲۰۲۰ به عضویت پیمان شنگن در خواهد آمد که این موضوع هم می تواند نکته مثبتی برای سرمایه گذاری در این کشور باشد.

  • ثبت شرکت در مجارستان

کشور مجارستان دومین بازار ثوانمند شرق اروپا را دارد  و این امر که کشور مورد نظر بازار خوبی داشته باشد؛  برای متقاضیانی که به دنبال تجارت پر سود هستند، حائز اهمیت است. مجارستان در قلب اروپا واقع شده است که هم  از لحاظ جغرافیایی بسیار ایده آل است  و هم دسترسی به کل اتحادیه اروپا را تسهیل می بخشد.  کشور مجارستان راحت ترین روند ثبت  شرکت را دارد و متقاضیان  حداکثر تا 6 ماه می توانند شرکت خود را در این کشور به ثبت برسانند. از مزایای ثبت شرکت در مجارستان می توان به پایین بودن مالیات در این کشور اشاره نمود. مالیات در مجارستان کمتر از ۱۰ درصد می باشد که پایین ترین میزان مالیات را در اروپا دارا می باشد. یکی دیگر از مزایای ثبت شرکت در مجارستان، اعطای اقامت به متقاضی  و اعضای خانواده وی (فقط فرزندان زیر ۱۸ سال) می باشد.  کشور مجارستان عضو پیمان شنگن می باشد؛ در نتیجه افراد با اخذ کارت اقامت مجارستان می توانند  به سرتاسر حوزه شنگن بدون محدودیت سفر کنند و حتی در کشور دیگری زندگی کنند.

  • ثبت شرکت در خارج از کشور
    ثبت شرکت در خارج از کشور

    ثبت شرکت در امارات

امارات مکانی مناسب به منظور راه اندازی کسب وکار بین المللی می باشد  به خصوص در مناطق آزاد تجاری زیرا در این مناطق شرکت ها مجبور به پرداخت مالیات نمی باشند و علاوه بر این  غیر بومی ها می توانند مالکیت 100% داشته باشند. متقاضیان با ثبت شرکت بین المللی خود در امارات می توانند  کسب وکار خود را در سطح جهانی با هویتی کاملا بین المللی گسترس داده و از مزایای آن جهت افزایش سود شرکت برخوردار شوند.

با ثبت شرکت در امارات، متقاضیان  می توانند  حساب بانکی اینترنتی  بدون نیاز به ویزا داشته باشند که امکان دسترسی آسان و سریع در هر نقطه از دنیا را برای آن ها فراهم می سازد.برای داشتن شرکت بین المللی  در دوبی حضور متقاضی در این کشور  لازم نیست و این موضوع منجر به صرفه جویی در هزینه های دفتری خواهد شد.

  • ثبت شرکت در چین

کشورچین دارای روابط اقتصادی و صادرات گسترده به سرتاسر جهان می باشد. در نتیجه، متقاضیان با ثبت شرکت در چین دسترسی بهتری به منابع اقتصادی خواهند داشت.  ثبت شرکت در چین به صورت سرمایه گذاری خارجی  (WFOE) انجام می شود. متقاضیان در صورتی که  قصد گرفتن اقامت در چین را داشته باشند، به سرمایه ای حدود 160000 دلار برای ثبت شرکت خود دارند. در غیر اینصورت تنها به 20 درصد 160000 دلار برای ثبت شرکت خود نیازمند هستند.نام شرکت ثبت شده باید به چینی باشد. مدارک لازم برای ثبت شرکت در چین شامل ترجمه پاسپورت ، پرینت حساب بانکی می شود.

  • به دو صورت می توان در چین ثبت شرکت کرد:

1) Wholly Foreign Owned Enterprise (سرمایه گذاری خارجی)

1) Joint Venture (سرمایه گذاری مشترک )

  • ثبت شرکت نوع اول یا  WFOE در چین

این نوع شرکت،  شرکتی با  مسئوليت محدودی می باشد که  سرمایه گذاران خارجی به طور کامل  مالک آن می باشند. در کشور چين، این نوع شرکت ھا برای  کارھای توليدی و صادرات مستقيم و یا شناساندن فناوری های  نسل جدید تاسيس می شوند.

این نوع شرکتها یا سرمایه گذاری ها در قالب شرکت های زیر دسته بندی می شوند:

Trading Company شرکت بازرگانی

Foreign Representative Office  نمایندگی خارجی

Consultant Company شرکت های مشاور

Manufacturing Company شرکت های تولیدی

Logistics Company شرکت های لوجستیکی

Branches of Foreign Enterprises  شعبه های شرکتهای خارجی

  • ثبت شرکت در چین به شکل سرمایه گذاری مشترک  Joint venture

این نوع شرکت ھای دو یا چند مليتی رایج ترین شيوه ثبت شرکت و حضور خارجيان در کشور چین در حوزه تولید محصولات و به کار گیری تکنولوژی مدرن  به عنوان سرمایه گذار می باشد.دولت چين ھمواره سرمایه گذارن خارجی را به انتخاب این مدل تجاری تشویق نموده است.

  • هزینه ثبت شرکت در کشورهای مختلف

هزینه ثبت شرکت با توجه به اینکه کدام کشور انتخاب می شوند، متفاوت می باشد. . امکان ثبت شرکت هم در آسیا و هم در اروپا  برای متقاضیان وجود خواهد داشت. اگر متقاضیان تمایل داشته باشند این کار را در یک کشور آسیایی انجام دهند، کشورهایی نظیر گرجستان و ترکیه مناسب خواهند بود.  برای ثبت شرکت در گرجستان ، متقاضیان نیازمند به پرداخت حدود 2000 دلار می باشند و این رقم 3500 دلار برای کشور ترکیه می باشد. لازم به ذکر است اگر متقاضیان تمایل به دریافت اقامت در کشور ترکیه باشند، باید 4000 دلار برای آن در نظر بگیرند.  متقاضیان می توانند با ثبت شرکت در لهستان که یک کشور اروپایی است ، با هزینه ای پایین تر نسبت به دیگر کشورهای اتحادیه اروپا صاحب شرکت رسمی خود شوند. متقاضیان برای ثبت شرکت در لهستان باید 10،000 یوروهزینه در نظر داشته باشند.

  • مدارک موردنیاز برای ثبت شرکت در خارج از کشور

  • ارائه مدارک هویتی از قیل کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه مدیران و صاحبان حق امضای شرکت
  • تکمیل فرم مصوص جهت ثبت شرکت بین المللی با ترجمه انگلیسی
  • درخواست کتبی و ارائه آن به اداره ثبت علایم تجاری با درج نام های کشور موردنظر
  • ارائه اظهارنامه یا اصل گواهی ثبت علام تجاری در ایران جهت رویت و کپی آن به منظور ثبت در پرونده
  • پرداخت هزینه های ثبت توسط اداره ثبت شرکت های بین المللی در کشور میزبان و ارائه رسید بانکی
  • ارائه روزنامه تاسیس و آخرین تغییرات شرکت برای اشخاص حقوقی و حقیقی
  • ارائه وکالت نامه دادگستری در صورت مراجعه وکیل و انجام امور اداری توسط وی
  • تهیه معرفی نامه بر روی سربرگ شرکت به امضا رسیده توسط مدیران و صاحبان حق امضا و مهر شده با مهر شرکت
  • مزایای ثبت شرکت در خارج از کشور

  • اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت
  • افتتاح حساب بانکی بین المللی
  • ورود به بازارهای بین المللی و تولید انبوه و حجم بالای محصولات
  • مدیریت بهتر منابع و نیروی انسانی
  • دور زدن تحریم های موجود
  • استفاده از معافیت های مالیاتی و سایر مشوق های صادراتی
  • ثبت شعبه (برنچ) درخارج از کشور

اگر شما صاحب کسب و کار هستید و به دنبال فرصتی مناسب برای گسترش کسب و کار خود و هم چنین اجازه ی اقامت برای خود و خانواده تان هستید، می توانید از طریق ایجاد شعبه ی شرکت در خارج از کشور و هم چنین دفتر نمایندگی اقدام کنید.

شعبه یک بخش مستقل سازمانی است که می تواند فعالیت های اقتصادی انجام دهد اما به عنوان یک نهاد قانونی در نظر گرفته نمی شود. شرکت مادر کاملا مسئول فعالیت های انجام شده توسط شعبه است. از طریق ثبت شعبه در خارج از کشور، متقاضیان می توانند در سال دوم اجازه ی اقامت در کشور موررد نظر را کسب کنند.

سوالات متداول در مورد ثبت شرکت در خارج از کشور

1- چگونه میتوانم در خارج از کشور جهت اخذ اقامت یک شرکت ثبت کنم ؟

متقاضیانی که مایل به توسعه کسب و کار خود در خارج از کشور می‌باشند، می توانند اقدام به ثبت شرکت در خارج از کشور نمایند. ثبت شرکت در خارج از کشور در کشورهای مختلف متفاوت می باشد. نکته مهم در ثبت شرکت در خارج از کشور، انتخاب بهترین کشور برای ثبت شرکت است. در حال حاضر بهترین کشورهای اروپایی برای ثبت شرکت، کشور هایی همچون اسلواکی، آلمان، اتریش، لهستان و لیتوانی می باشند. لازم به ذکر است که ثبت شرکت در آمریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا می‌تواند جهت اخذ اقامت دائم و گرین کارت کمک شایانی نماید.

2- تاسیس یا ثبت شرکت در خارج از کشور چگونه میباشد ؟

ثبت هرگونه شرکت در خارج از کشور، نیازمند به تهیه بیزنس پلان و طرح توجیهی اقتصادی می باشد. پس از ثبت بیزنس پلان و اخذ مجوز ثبت شرکت در شهر مورد نظر، ثبت شرکت در خارج از کشور قابل انجام است. بعد از آن متقاضی باید به افتتاح حساب در خارج از کشور برای شرکت ثبت شده اقدام نماید. پس از افتتاح حساب و اعلام نشانی شرکت که حتما باید واقعی باشد، کد مالیاتی به شرکت اختصاص یافته و مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور به اتمام می‌رسد.

3- برای اشخاصی که در آمریکا اقامت ندارند ثبت شرکت چگونه میباشد ؟

ثبت یک شرکت سهامی امکان پذیر نمی باشد زیرا یکی از الزامات ثبت شرکت در آمریکا زندگی مدیر و سهامداران شرکت در آمریکا می باشد.

4- مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در آمریکا کدامند ؟

  • اسکن پاسپورت تمامی سهامداران
  • ارائه ترجمه رسمی از یک قبض رسمی برای تایید آدرس
  • قابل ذکر است که با توجه به ایالتی که متقاضی انتخاب می کند؛ ممکن است فقط گزینه اول و یا هر دو گزینه شمل وی شود.

5- چگونه میتوانم در انگلستان جهت اخذ اقامت ثبت شرکت انجام دهم ؟

انگلستان به عنوان موفق ترین کشور در زمینه اقتصادی در اروپا شناخته شده است و ثبت شرکت در انگلیس یکی از روش های معرفی متقاضیان در سطح بازارهای جهانی می باشد. کشور انگلستان پس از کشور آمریکا دومین کشور در دنیاست که بیشترین حجم معاملات مالی را به خود اختصاصی داده است. بیش از 90 درصد از شرکت های بزرگ در دنیا یک شعبه در کشور انگلستان دارند. این کشور قوانین ساده تری نسبت به سایر کشورها در زمینه ثبت حقوقی دارد و شرایط مناسبی را در اختیار سرمایه گذاران، بازرگانان و مدیران قرار می دهد.متاسفانه به دلیل تیرگی روابط سیایسی بین این دو کشور مراحل ثبت شرکت در انگلیس و دریافت ویزا برای ایرانیان کمی با مشکل مواجه است ، هرچند برای افرادی که تمکن مالی مورد نیاز برای ارائه ی یک بیزنس پلان خاص را دارند کماکان راه سرمایه گذاری در این کشور باز است.

6- مزایای ثبت شرکت در انگلستان کدامند ؟

کشور انگلستان یکی از اقتصادهای بسیار موفق در ناحیه اروپا است و یک غول اقتصادی جهان می باشد. سرمایه گذاران از سرتاسر جهان مخصوصا آسیای میانه و آمریکا به سوی این کشور جذب شده اند. در سال 2003 تقریبا یک چهارم کل سرمایه خارجی اروپا متعلق به کشور انگلستان بوده است. ثبت شرکت در انگلستان به صورت دائم و نامحدود انجام می شود. لازم به ذکر است که این شرکت ها معاف از مالیات نیستند اما هیچ گونه مالیات سالانه ای به آنها تعلق نمی گیرد. پرداخت مالیات با توجه به عملکرد مالی و میزان فعالیت شرکت در انگلستان تعیین می شود که این خود می تواند یکی از مزایای ثبت شرکت در این کشور باشد.

7- ثبت شرکت در آلمان جهت اخذ اقامت چگونه است ؟

با ثبت شرکت در آلمان، متقاضیان می توانند برای اخذ اقامت خود از طریق سرمایه گذاری اقدام کنند و با داشتن اقامت آلمان، می توانند به همه ی کشورهای عضو شنگن و اتحادیه اروپا سفر کنند.مزایای ثبت شرکت در آلمان

  • امکان درخواست اقامت دائم پس از 3 سال
  • امکان درخواست پاسپورت 5 سال بعد از اخذ اقامت دائم
  • امکان اخذ آسان ویزا برای تمامی نقاط دنیا
  • افتتاح حساب شرکتی و شخصی
  • مالکیت 100 درصد بدون نیاز به شریک محلی
  • دسترسی به تمام نواحی اروپای شینگن برای مسافرت، تجارت و اقامت طولانی مدت
  • استفاده از مارک تجاری(برند) اروپائی
  • قوانین تجاری و گمرگی آزاد در داخل اتحادیه اروپا

8- ثبت شرکت در ارمنستان جهت اخذ اقامت چگونه میباشد ؟

با توجه به شرایط سیلسی حاکم بر ایران و ارمنستان و نزدیکی دو کشور و روابط گسترده ی تجاری ، ارمنستان کشوری امن برای ثبت شرکت و افتتاح حساب بانکی برای سرمایه گذاران ایرانی می باشد.مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در ارمنستان:

  • تصویر اسکن شده پاسپورت سهامداران و شرکا
  • تعیین در صد سهام
  • تعیین مدیر عامل
  • اعلام جند تام پیشنهادی برای شرکت

9- ثبت شرکت در گرجستان جهت اخذ اقامت چگونه است ؟

ثبت شرکت در گرجستان مزایای خاص خود را دارد. متقاضیان برای ثبت شرکت در گرجستان نیازی به ارائه گواهی تمکن مالی نخواهند داشت. ثبت شرکت در این کشور حداکثر ۲ ماه طول می کشد که مدت زمان ایده آلی است. از مزایای ثبت شرکت در گرجستان می توان به اخذ اقامت موقت برای متقاضی و اعضای خانواده وی بعد از اتمام پروسه ثبت شرکت اشاره کرد. بعد از ۴ تا ۵ سال اقامت موقت و داشتن فعالیت تجاری و همچنین پرداخت مالیات ، متقاضی می تواند برای اقامت دائم، اقدام کند. از دیگر مزایای ثبت شرکت در گرجستان، هزینه های پایین ثبت شرکت در این کشور می باشد. کشور گرجستان هم اکنون عضو ناحیه شنگن نمی باشد اما تا سال ۲۰۲۰ به عضویت پیمان شنگن در خواهد آمد که این موضوع هم می تواند نکته مثبتی برای سرمایه گذاری در این کشور باشد.

اسکرول به بالا