071-91009294  | 021-88724227  |

توسعه اهداف مهاجرتی کبک کانادا برای 2023

توسعه اهداف مهاجرتی کبک کانادا برای ۲۰۲۱

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

مهاجرت به کانادا قوانین خاص خود را دارد اما نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که ایالت های مختلف کانادا هم قوانین و مقررات ویژه ای برای خود دارند. از این رو برای این که بتوانید به این کشور مهاجرت نمایید علاوه بر کسب اطلاعات در ارتباط با قوانین کشور کانادا باید در ارتباط با قوانین ایالت مورد نظر نیز اطلاعات کسب کنید. این روز ها اما بیشتر اخبار منتشر شده برای کانادا، خبر های مربوط به افزایش طرفت مهاجران به این کشور می باشد. به تازگی نیز خبری مبنی بر توسعه اهداف مهاجرتی کبک کانادا برای ۲۰۲۱ منتشر شده است. در ادامه به ارائه جزئیات این خبر می پردازیم.

مطالعه بیشتر:

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت به کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا

توسعه اهداف مهاجرتی کبک کانادا برای 2023

اهداف مهاجرتی به کانادا برای این کشور و ایالت های مختلف آن مشخص شده است. این افزایش ظرفیت ها و هدف های موجود برای تمام گروه های مهاجر از روش های مختلف کار در کانادا، تحصیل در کانادا یا سایر روش ها اعمال شده است. از این رو می توان برای مهاجرت تصمیم های دقیق تری گرفت. روند توسعه اهداف مهاجرتی کبک کانادا برای ۲۰۲۱ نیز اعلام شده است. اهداف مهاجرت برای سال ۲۰۲۱ به عنوان بخشی از برنامه مهاجرت دوم کبک ۲۰۲۱ میلادی اعلام شد که در تاریخ ۲۹ اکتبر منتشر شد.

این گزارش مصادف با اعلامیه مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) در مورد برنامه چند ساله خود است که برای سال های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ اعلام می شود. اما بر طبق اطلاعیه جدید کبک کانادا می تواند در سال ۲۰۲۱ میلادی از ۴۴۵۰۰ تا ۴۷۵۰۰ مهاجر در این ایالت پذیرایی نماید. در سال ۲۰۲۱ مییلادی، اکثر پذیرش های جدید در کبک یعنی در حدود ۶۲ درصد انتظار می رود از طریق برنامه های مهاجرت اقتصادی استان انجام شود. این سطح مهاجرتی نسبت به سال ۲۰۲۰ میلادی افزایش یافته است. 

مهاجرت به کبک کانادا

طبق برآوردهای موجود در طرحی که امروز منتشر شد ، کبک در سال جاری حداکثر ۳۰۵۰۰ مهاجر پذیرش می کند. این مقدار جایگزین پیش بینی ۴۴۵۰۰ نفری از ابتدای سال ۲۰۲۰ می باشد. دولت این استان می گوید محدودیت های سفر و تعطیلی دفاتر فدرال و مراکز پردازش در سراسر جهان تحقق اهداف مهاجرت برای سال ۲۰۲۰ میلادی را دشوار می کند. با این حال ، وزارت مهاجرت استان گفت که اهداف آن برای سال ۲۰۲۱ شامل یک طرح توازن مجدد “با پذیرش ۷۰۰۰ نفر دیگر است.

این تعداد نشان دهنده پذیرش هایی است که در سال ۲۰۲۱ میلادی به دلیل بحران بهداشت جهانی و بیماری کووید نوزده صورت نگرفته است. در نتیجه بحران سلامت ، این استان تعداد پذیرش های غیر واقعی را در سال ۲۰۲۰ بین ۱۳ هزار تا ۱۸ هزار تخمین می زند اما قصد دارد این کمبود را طی دو سال آینده جبران کند. برای سال ۲۰۲۱ ، کبک محدوده ای از ۲۷۵۰۰ تا ۲۹۳۰۰ پذیرش جدید را برای برنامه های مهاجرت اقتصادی خود تعیین کرده است. این استان همچنین حداکثر ۴۳۰۰ پذیرش برای برنامه های مهاجرت تجاری خود تعیین کرده است که شامل برنامه کارآفرین کبک و برنامه خود اشتغالی است.

اسکرول به بالا