071-91009294  | 021-88724227  |

تمدید محدودیت های سفر بین المللی کانادا تا 2023

محدودیت های سفر بین المللی کانادا تا سال 2021 تمدید شد

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

اخبار این روز های کل دنیا مربوط به بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن است. مشکلاتی که تمامی کشور ها را درگیر خود کرده است. برای مهاجرت چالش هایی و معضلاتی برای متقاضیان پدید آمده است. کانادا هم مانند سایر کشور ها تحت تاثیر مشکلات ناشی از همه گیری ویروس کرونا قرار گرفته است. این بیماری منجر به محدودیت ها و قرنطینه های مختلفی شده است. در این میان محدودیت های سفر بین المللی کانادا تا سال 2023 تمدید شد.

محدودیت های سفر بین المللی کانادا تا سال 2023 تمدید شد

مهاجرت به کانادا با روش های بسیاری امکان پذیر است. متقاضیان برای مهاجرت به این کشور از راه هایی مانند ویزای کار کانادا، تحصیل در کانادا یا سرمایه گذاری در کانادا اقدام می کنند. با این حال به دلیل شیوع ویروس کرونا اقدامات مهاجرتی با چالش ها و مشکلات بسیاری مواجه شده است.

در این میان نیز خبری جدید مینی بر این که محدودیت های سفر بین المللی کانادا تا سال 2021 تمدید شده، منتشر گردیده. بر طبق اخبار اعلامی، محدودیت های سفر بین المللی کانادا به دلیل ویروس کرونا تا تاریخ ۲۱ ژانویه سال ۲۰۲۱ تمدید شده است. این در حالی است که ورزشکاران آماتور بین المللی درخواست خود را برای ورود به این کشور در تغییر قوانین بررسی می کنند.

این گسترش به معنای محدودیت ها برای مدت ۱۰ ماه است. زیرا کشور های جهان، از جمله کانادا ، با موج دوم بیماری همه گیر COVID-19 مبارزه می کنند. نکته قابل توجه این است که تمدید تا ۲۱ ژانویه تاریخ را با بسته شدن ماهانه مرز کانادا و ایالات متحده هماهنگ می کند، که در حال حاضر در ۲۱ دسامبر سال 2020 منقضی می شود. با شرایط موجود انتظار می رود این تاریخ تمدید شود. از این رو اگر تمایل به مهاجرت کانادا دارید، باید برنامه های خود را بر این مبنا طراحی کنید. 

مطالعه بیشتر:

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت به کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا

نکات مهم برای مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا که تحصیل در کانادا یکی از روش های آن است. در دوران همه گیری ویروس کرونا شرایط خاصی دارد. متقاضیان باید برای مهاجرت خود روند ویژه ای را پیش بگیرند. در این میان نیز، وزیر ایمنی عمومی بیل بلر گفت: “محافظت از سلامت و ایمنی کانادایی ها مهمترین مسئولیت من است”.

در این روند تعدادی از سیاست های مختلف برای ایمن نگه داشتن کانادایی ها معرفی شده است. در هر صورت لازم است که ما با شرایط کرونا سازگار شویم. دولت کانادا در این باره اعلام کرده که اولویت اصلی آن ها حفظ سلامتی تمامی شهروندان است. بر طبق اعلام دولت، شهروندان و ساکنان دائمی به علاوه اعضای خانواده نزدیک و دور تر آن ها، از محدودیت سفر معاف هستند. دولت کانادا برای افراد دیگری هم معافیت هایی در نظر گرفته است.

این افراد عبارتند از: کارگران فصلی کشاورزی، کارگران ماهی و غذا های دریایی، مراقبان از افراد و سایر کارگران موقت خارجی. در گروه دیگر دانشجویان بین المللی که دارای مجوز تحصیل معتبر هستند هم دیده می شود.

متقاضیان اقامت دائمی که قبل از ۱۸ مارس ۲۰۲۰ شرایط اقامت دائم کانادا برای آن ها مشخص شده بود اما موفق به سفر کانادا نشدند در این دسته معافیت ها قرار دارند. هر فردی که وارد کانادا شود باید ۱۴ روز در قرنطینه باشد. 

اسکرول به بالا