071-91009294  | 021-88724227  |

تغییر روند پردازش درخواست مهاجرت اتاوا کانادا

تغییر روند پردازش درخواست مهاجرت اتاوا کانادا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

این روز ها کشور های مختلف به دلیل همه گیری ویروس کرونا با مشکلات بسیاری مواجه شده اند. برخی از این مشکلات همراه با شرایط مربوط به مهاجرت نیز می تواند سختی های بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. مهاجرت به کانادا هم با تغییرات و چالش هایی همراه شده است. این شرایط می تواند همراه با مسیر قوانین جدید کرونا همراه باشد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که ایالت های مختلف کانادا هر کدام نیز قوانین مخصوص به خود را دارند و شرایطی را برای مهاجرت در نظر گرفته اند. در این راستا نیز خبری منتشر شده است که مبنای آن تغییر روند پردازش درخواست مهاجرت اتاوا کانادا می باشد. در ادامه به بررسی جزئیات این خبر می پردازیم.

مطالعه بیشتر:

تحصیل پزشکی در کانادا

تحصیل در کانادا

تغییر روند پردازش درخواست مهاجرت اتاوا کانادا

برای مهاجرت به کانادا روش های مختلفی موجود است. با وجود همه گیری ویروس کرونا می توان از راه هایی مانند مهاجرت تحصیلی به کانادا یا کار در کانادا و حتی سرمایه گذاری در این کشور نیز اقدام نمود. اما طی اخباری شرایط تغییر روند پردازش درخواست مهاجرت اتاوا کانادا ارائه شده است. در واقع اتاوا پیش از افزایش پیش بینی شده ، روند پردازش درخواست مهاجرت را تغییر می دهد.

بازنگری کامل نحوه پردازش درخواست های مهاجرت به کانادا در حال انجام است زیرا دولت در حال بررسی شرایط پسا کرونا است. اداره مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا اطلاعات دقیق را در وب سایت خود نیز اعلام کرده است. هنگامی كه محدودیت های سفر شروع به كاهش می كنند ، پیش بینی می شود افزایش قابل توجهی از برنامه ها و نیاز های پشتیبانی ، تقاضای زیادی را برای فعالیت های جهانی و شاخه های پشتیبانی ما ایجاد كند. کانادا پس از شیوع ویروس کرونا نیاز به مهاجرانی جدید دارد. 

مهاجرت به کانادا با شرایط جدید

مهاجرت به کانادا در ماه مارس تقریباً متوقف شد ، زیرا مرز های جهان و کشور های مختلف محدود شدند. این امر به دلیل جلوگیری از گسترش بیماری کووید نوزده می باشد. البته برخی از روند های مهاجرتی صورت گرفت. هم اکنون نیز شرایط مهاجرتی به کانادا به روش های مختلف بهبود یافته است. به همیت دلیل دولت بسیاری از عملیات مهاجرتی خود ، از جمله مصاحبه های حضوری و جمع آوری بیومتریک ، را بسته یا به طور قابل توجهی کاهش داده است ، در حالی که بسیاری از مراکز ویزای خصوصی در سراسر جهان که با کانادا قرارداد دارند نیز بسته هستند.

این بخش خاطرنشان می کند که از جمله چالش های آن ، رعایت پروتکل های فاصله فیزیکی است. نیاز ها انجام هر کاری از مصاحبه حضوری گرفته تا مراسم شهروندی را دشوار تر می کند. در برابر چالش های فراوان ، IRCC تلاش زیادی برای سازگاری كرده است. این سازمان برنامه های مختلفی را برای بهبود شرایط مهاجران نیز ارائه داده است. از این رو شرایط روند درخواست پذیرش نیز تفاوت هایی نست به گذشته یافته است. به همین دلیل است که می توان گفت مهاجرت به کانادا با شرایطی خاص برای متقاضیان جدید امکان پذیر می باشد. 

اسکرول به بالا