071-91009294  | 021-88724227  |

ایسلند تست های رایگان COVID-19 را برای مسافران ورودی ارائه می دهد

ایسلند تست های رایگان COVID-19 را برای مسافران ورودی ارائه می دهد

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

همه گیری و شیوع ویروس کرونا باعث شده است تا این بیماری رشد خود را در جوامع مختلف نشان دهد. تاثیر ویروس کرونا بر جوامع مختلف متفاوت می باشد و از این رو می توان گفت که هر کشوری، شرایط خاص خود را دارد. ایسلند نیز یکی از کشور های درگیر ویروس کرونا می باشد و شرایط سختی را در این زمینه دارد. با این حال ایسلند جزو کشور هایی است که شرایط بهتری از نظر بیماری کرونا دارد. برای جلوگیری از همه گیری این بیماری، شرایط مهاجرت به ایسلند نیز تحت تاثیر قرار گرفته است. در این زمینه، اخباری منتشر شده است که ایسلند تست های رایگان COVID-19 را برای مسافران ورودی ارائه می دهد.

ایسلند تست های رایگان COVID-19 را برای مسافران ورودی ارائه می دهد

کشور ایسلند یکی از کشور های اروپایی می باشد که همانند سایر کشور ها با ویروس کرونا درگیر می باشد. از این رو می توان گفت که مهاجرت به ایسلند با هر روشی مانند کار در ایسلند یا تحصیل در ایسلند همراه با مشکلاتی می باشد. با این حال طبق قوانین جدید، ایسلند تست های رایگان COVID-19 را برای مسافران ورودی ارائه می دهد.

بر طبق این قانون جدید، وزارت بهداشت ایسلند اعلام کرده است که آزمایشات موقتی برای مسافران ورودی از اول دسامبر تا ۳۱ ژانویه به صورت رایگان ارائه می شود. با توجه به اخبار اعلام شده، این اقدام در تلاش مقامات برای شروع جایگزینی قوانین قرنطینه با آزمایش انجام شده است تا افراد بین المللی بیشتری بتوانند وارد کشور شوند. با این حال اورولوفور گوناسون ، رئیس اپیدمیولوژیست ایسلند ، با اعلام این پیشنهاد نگرانی های خود را در مورد افزایش تعداد موارد جدید عفونت که اخیراً در ایسلند ثبت شده است ، مطرح کرد.

ایسلند و شرایط مهاجرت به این کشور در دوران کرونا

با بررسی های صورت گرفته، موارد بسیاری وجود داشته باست که در ارتباط با مهاجران به ایسلند ارائه شده است. این مسئله در ارتباط با ورود بیماری به ایسلند گردشگرانی را شامل شده است که فقط قصد گذراندن دوره های کوتاه مدت در ایسلند را داشته اند. پیشنهاد شد که در گزارش دولت ایسلند ، همه افرادی که به کشور وارد می شوند موظف به آزمایش در مرز هستند ، مگر اینکه ملاحظات پزشکی این مسئله را رد کند.

در اوایل این ماه ، مقامات ایسلند اعلام کردند که پیش شرط بهبود اقتصادی ، طی سال آینده تغییر ترتیبات برای روند غربالگری مرز های کشور است که به حرکت آزاد کمک می کند و به تعداد بیشتری از افراد بین المللی اجازه ورود به کشور را می دهد. دولت ایسلند اعلام کرده است كه برای كمك به بخش اقتصادی در جهت جبران خسارات ناشی از ویروس كشنده ، گردشگران بیشتری برای بازدید از كشور لازم هستند. بنابراین ، تنظیمات غربالگری باید به روز شود. با این توصیفات، روش های زیادی برای بهبود روند سفر بین ایسلند و سایر کشور ها بدون به خطر انداختن مزایای اجتماعی کنترل بیماری وجود دارد. با توجه به افزایش بیماری و همه گیری کرونا قوانین تا چند ماه آینده برجا خواهند بود.

اسکرول به بالا