071-91009294  | 021-88724227  |

تدریس خصوصی زبان چینی

تدریس خصوصی زبان چینی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در تدریس خصوصی زبان چینی اگر یک دانش آموز بیش از حد بر یادگیری لغات و یا نوشتن تمرکز داشته باشد، می تواند از رونوشت های مفید “پینیین” که هر دانش آموز در زمان فارغ التحصیلی باید ارائه دهد، استفاده کرده تا از کلاس عقب نماند.

بیشتر بدانید:

مهاجرت به کشور چین
تحصیل در کشور چین
مهاجرت از طریق تحصیل به چین

تحصیل دندانپزشکی در چین

تدریس خصوصی زبان چینی TMI

موسسه ماندارین تایوان (TMI) یک مدرسه آموزش زبان چینی پیشرو در تایوان برای دانش آموزان خارجی جهت یادگیری زبان چینی است. در TMI، تعداد دانش آموزان حاضر در کلاس ها کم می باشد، بنابراین توجه بیشتری به شما اختصاص داده می شود: حداکثر تعداد دانش آموزان حاضر در کلاس ها 9 دانش آموز است.

تدریس خصوصی زبان چینی

زمان کلاس های خصوصی  زبان چینی در TMI

دوره های جدید برای همه سطوح از سطح ابتدایی تا پیشرفته از دوشنبه 18 سپتامبر 2017 آغاز می شود. ثبت نام از 10 آگوست آغاز می شود و دانشجویان علاقه مند باید پذیرش شوند و شهریه 1000  NTD را برای کلاس پرداخت کنند. کلاس های صبحگاهی از ساعت 9 تا 11 صبح و کلاس های عصرانه از ساعت 7 تا 9 بعد از ظهر برگزار می شوند. همه کلاس ها از دوشنبه تا پنجشنبه هر هفته برگزار می شود. دانش آموزان TMI به طور منظم به کار حرفه ای مشغول هستند و یا به صورت تمام وقت در دانشگاه تحصیل می کنند. بنابراین، در TMI، به آنها یک برنامه درسی آموزش ماندارین سفارشی ارائه می شود که برای افراد مشغول به کار، این دوره بدون استرس، به صورت مخصوص برگزار می گردد. اکثر زمان کلاس ها بر جنبه مکالمه متمرکز شده و عناصر نوشتاری زبان به عنوان تکالیف به دانش آموزان داده می شود. . مؤسسه ماندارین تایوان در فاصله 1 دقیقه ای از ساختمان Taipower Building MRT Exit 3 در محله شیدا واقع شده است.

تدریس خصوصی زبان چینی در CLC

تدریس خصوصی در چینمرکز آموزش زبان چینی (CLC) دانشگاه Shih Chien در سپتامبر 2012 تاسیس شد. CLC برنامه های منظم و کوتاه مدت آموزش زبان چینی را برای دانش آموزانی که علاقمند به یادگیری زبان و فرهنگ چینی هستند، ارائه می دهد. برای تسهیل یادگیری، CLC دارای اتاق های آموزشی مجهز شده با تجهیزات چند رسانه ای است که در آن بسیاری از کتاب ها و تجهیزات آموزشی آنلاین برای یادگیری زبان چینی در دسترس هستند، که منجر به ایجاد یک محیط یادگیری جذاب و منحصر به فرد و سازگار با دانش آموزان شده است. محل این موسسه، در قلب تایپه USC در منطقه زیبای تای چی Dazhi، MRT واقع شده است.

Dash در شمال تایپه واقع شده است. در طی دوره کاری شما می توانید در کوهستان های دوست داشتنی پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید و یا در پارک های زیبای در امتداد رودخانه به پیک نیک رفته و یا از موزه کاخ ملی بازدید کنید. شما قطعا تجربه متفاوتی از تایپه در Dazhi پیدا خواهید کرد.

سایر اطلاعات لازم مربوط به این اقدامات و برای تحصیل پزشکی چین را از مشاورین موسسه حقوقی میرداماد بخواهید.

نظرات کاربران

  • توسط دنیای زبان
    تاریخ: اردیبهشت 21, 1400
    نفر
    نفر

    عااااااااااالی

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: اردیبهشت 21, 1400
      نفر
      نفر

      با سلام و تشکر از نظر شما همراه عزیز

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا