071-91009294  | 021-88724227  |

تخصص پزشکی در ترکیه

تخصص پزشکی در ترکیه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

اعتباربخشی تخصص پزشکی در ترکیه فرآیندی است که توسط موسسه اعتباربخشی خارجی مورد بررسی قرار گرفته و برای حمایت از استانداردهای کیفیت شناخته شده است. این موسسه برای یافتن شیوه های آموزشی و برنامه های درسی مطابق با هر دستورالعمل جدید جستجو می کند.

شرایط تخصص پزشکی در ترکیه

جهت تحصیل در ترکیه برنامه های تحصیلات تخصصی پزشکی انواع مختلفی از فرصت های یادگیری را ارائه می دهد. برای کسانی که علاقه مند به تحصیل پزشکی هستند، میل به ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی با کیفیت بالا را خواهند داشت. این که آیا شما به یک برنامه پزشکی، یا بطور بالقوه به انجام کارهای پزشکی علاقه مند هستید، تعدادی از حرفه های بهداشتی در ترکیه وجود دارد که نیاز به یک مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری به عنوان آموزش در سطح اولیه خواهید داشت.

پذیرش پزشکی در ترکیه

تخصص و تحصیل پزشکی در ترکیه جهت برنامه های تحصیلات تکمیلی به طور معمول در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برای مهارت حرفه ای لازم کار به عنوان دستیار پزشکی، تکنسین داروخانه یا دستیار آزمایشگاه یا لیسانس علوم تغذیه را ارائه و معمولا بر اساس آموزش سابق کاندیدا پایه گذاری می شوند. هر برنامه به احتمال زیاد دارای پیش نیازهای لازم و شرایط پذیرش در مقطع کارشناسی خاص خود است و بسیاری از برنامه های دکتری که دانشجویان را با مدرک لیسانس می پذیرند، وجود دارد.

پذیرش پزشکی در ترکیه

کار متخصص پزشکی در ترکیه

بسیاری از افراد به دنبال مهاجرت به ترکیه برای کار می باشند. تخصص در پزشکی شاخه ای از عمل پزشکی است. مسیر معمولی برای کسی که قصد دارد به عنوان یک “متخصص پزشکی” کار کند، تکمیل کالج پزشکی است. سپس، پزشکان یا جراحان می توانند تحصیلات خود را در یک تخصص ویژه پزشکی با تکمیل یک دوره چند ساله دستیار پزشکی برای تبدیل شدن به یک متخصص پزشکی افزایش دهند. بسیاری از برنامه های تحصیلی تخصص پزشکی برای افرادی است که به دنبال کار مستقل هستند و نیاز به یک دکترای حرفه ای، دستیاری پزشکی و کارآموزی دارند.

به این ترتیب، برخی از شغل های پزشکی و بهداشتی، نیاز به داشتن مدرک کارشناسی ارشد به عنوان حداقل سطح تحصیلات ابتدایی دارند، بنابراین توصیه می شود که شرایط حرفه ای مورد نظر خود را پیدا کنید تا بتوانید یک مسیر آموزشی حمایتی را انتخاب کنید. این به این معنی است که شما بتوانید در یک برنامه کارشناسی ارشد با مدرک لیسانس و یا به طور مستقیم برای برنامه دکترا حرفه ای درخواست کنید.

برنامه های تخصصی پزشکی در ترکیه

برنامه های تحصیلی تخصصی پزشکی ممکن است بر اساس پزشکی داخلی (مانند جراحی)، یک گروه سنی خاص (به عنوان مثال کودکان و یا سالمندان)، تشخیص و درمان یا روش درمانی خاصی طبقه بندی شوند. برخی دسته های گسترده عبارتند از:

  • برنامه های فارغ التحصیلی پزشکی جایگزین
  • برنامه های تحصیلات تکمیلی کایروپراکتیک (Chiropractic)
  • برنامه های فارغ التحصیلی دندانپزشکی ترکیه
  • پزشکی و برنامه های پیش پزشکی (Premed)
  • برنامه های فارغ التحصیلی بینایی سنجی
  • برنامه های فارغ التحصیلی پیراپزشکی
  • برنامه های فارغ التحصیلی درمانی تنفسی (Respiratory Therapy)

فارغ التحصیلان تخصص پزشکی در ترکیه

امروزه فارغ التحصیلان اغلب می توانند بین تحصیلات تکمیلی در کالج، دوره های آنلاین یا یافتن یک برنامه فارغ التحصیلی پزشکی ترکیبی که متشکل از هر دو فرمت یادگیری است، انتخاب کنند. اینکه شما به تحصیل ارتوپدی، ارتودنسی یا چشم پزشکی علاقه دارید، طیف گسترده ای از برنامه های فارغ التحصیلی تخصص پزشکی هیجان انگیز برای بررسی وجود دارد. برنامه های حمایت شده ترکیه برای ارشد علوم یا تخصص پزشکی حرفه ای را در وب سایت میرداماد بررسی کنید. مشاورین ما در موسسه به سوالات شما در خصوص پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه پاسخ می دهند و می توانند به شما در مورد روند درخواست شفاف سازی کنند.

اسکرول به بالا