071-91009294  | 021-88724227  |

تحولات گسترده مهاجرت کاری در آمریکا

تحولات گسترده مهاجرت کاری در آمریکا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کشور آمریکا یکی از کشور هایی است که عموما مهاجران زیادی را در خود جای داده است. اما از زمان حضور پرزیدنت ترامپ شرایط و قوانین مهاجرتی با مشکلاتی مواجه شد. این مشکلات زمانی افزایش یافت که ویروس کرونای جدید نیز راه خود را به سمت کشور های مختلف باز کرد. به سبب شیوع این ویروس و همه گیری آن اقتصاد کشور های مختلف با مشکلات بسیاری مواجه شدند. از این رو دولت کشور آمریکا نیز برای مهاجرت به آمریکا، سرمایه گذاری در آمریکا، اعزام دانشجو به آمریکا و خصوصا کار در آمریکا تصمیمات مهمی را اعلام کرده است. بیشترین تغییرات مربوط به بخش مهاجرت کاری به آمریکا می باشد. به همین دلیل است که برنامه های مهاجرتی عده زیادی با مشکل مواجهه شده است. اما جدیدا اخبار جدیدی مینی بر تحولات گسترده مهاجرت کاری در آمریکا اعلام شده است.

تحولات گسترده مهاجرت کاری در آمریکا

شرایط کار در آمریکا به دلیل مسائل اقتصادی و شیوع و همه گیری ویروس کرونای جدید یعنی کووید نوزده با شرایط سختی مواجه شده است. افراد زیادی کار خود را از دست داده اند و با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند. اما در خبری جدید، تحولات گسترده مهاجرت کاری در آمریکا و کار در این کشور اعلام شده است. یکی از تحولاتی که جدیدا در حال بررسی برای روند کار در آمریکا است، هزینه های پردازش پرونده ها می باشد.

آژانس USCIS برای افزایش پردازش هزینه های پرونده ها درخواست داده است اما این درخواست توسط دادگاه فدرال آمریکا رد شده. علاوه بر این ، ممنوعیت ویزای H-1B و L دولت توسط قاضی فدرال در کالیفرنیا متوقف شد. از این رو می توان گفت که شرایط جدیدی برای مهاجرت کاری به کانادا در حال بررسی و وقوع است. به عبارتی قوانین از زمان شیوع ویروس کرونا و مشکلات کاری ناشی از آن روز به روز در حال تغییر است. اما به نظر می رسد تحولات جدید برای مهاجران بین المللی همراه با شرایط مناسب تری خواهد بود. 

شرایط جدید کشور آمریکا برای کار

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ، خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) برخی از تغییرات نظارتی بالقوه را اعلام کرده است. به نظر می رسد این تغییرات برای بهبود شرایط موجود باشد و همچنین نظرات مثبت مردم را با خود به همراه داشته باشد. به همین ترتیب ، دادگاه های فدرال نیز در زمینه اقدامات دولت ترامپ نیز بسیار فعال بوده اند. به عبارتی دادگاه های فدرال برخی ممنوعیت ها را به دلیل شکایت عده زیادی برداشته اند. همین مسئل باعث شده تا شرایط مهاجرت کاری به آمریکا با روند بهبودی پیش رود.

برخی از ویزا های آمریکا خصوصا ویزای کاری آمریکا در شرایط خاص با محدودیت ها و ممنوعیت هایی مواجه شده بودند که این روز ها با ایجاد تحولات گسترده و اعتراضات صورت گرفته، تغییرات قابل توجهی را ملاحظه کرده اند. به همین دلیل افرادی که قصد مهاجرت کاری به آمریکا را داشته اند می توانند با دغدغه ها و چالش های کم تری اقدامات خود را صورت دهند. البته هنوز در این راه مسکلاتی وجود دارد که در دست بررسی است. 

اسکرول به بالا