071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد 2023

تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کشور مرفه سوئد به دلایل فراوانی مورد توجه مهاجران قرار دارد. این کشور همواره در فهرست مقاصد مهاجرت تحصیلی متقاضیان قرار دارد. بر این اساس در این مقاله به بررسی تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

  • چرا تحصیل پزشکی در سوئد؟
  • تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد
  • زبان تحصیل پزشکی در سوئد
  • شرایط لازم اخذ پذیرش پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد
  • مدارک لازم اخذ پذیرش پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد
  • اخذ ویزای تحصیلی پزشکی سوئد به زبان انگلیسی
  • دانشگاه های پزشکی سوئد مورد تائید وزارت بهداشت ایران۲۰۲۰۲۰۲۱
  • نکاتی از تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد
  • شرایط کار پس از فارغ تحصیلی پزشکی در سوئد
  • مراحل اخذ گواهی طبابت و کار در سوئد
  • هزینه های تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد
  • اخذ تابعیت سوئد با تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی
  • مزایای تحصیل پزشکی و زندگی در سوئد
  • معایب تحصیل پزشکی و زندگی در سوئد
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد

چرا تحصیل پزشکی در سوئد؟

کشور سوئد به دلیل بالا بودن امنیت و رفاه اجتماعی و بالا بودن سطح درآمد، بالا بودن کیفیت زندگی، وجود طبیعت بکر و دست نخورده و عدالت و برابری اجتماعی و مدنی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی می باشد. زبان رسمی این کشور سوئدی است اما زبان تحصیل در برخی دانشگاه های سوئد انگلیسی می باشد.کشور سوئد دارای بهترین شرایط برای زندگی از لحاظ پایین بودن جرم و جنایت و بالا بودن رفاه و امنیت اجتماعی و پایین بودن نرخ بیکاری می باشد. دانشگاه های پزشکی این کشور از برترین و معتبرترین دانشگاه های جهان محسوب می شوند. دانشگاه های پزشکی این گران ترین کشور جهان دارای امکانات بسیار مجهز و نوین و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی بسیاری می باشد. مورد تائید بودن برخی از دانشگاه های پزشکی سوئد از لحاظ وزارت بهداشت ایران یکی از دلایل تحصیل پزشکی در این کشور می باشد.کشور سوئد از مهاجرپذیرترین کشورهای اروپایی است و حدود ۱۰۰.۰۰۰ مهاجر ایرانی در این کشور زندگی و کار می کنند. متقاضیان ایرانی همواره از مهاجران تحصیلی کشور سوئد محسوب می شود.

بر این اساس مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد (توسعه گران عدالت و مهر) در این مقاله به بررسی تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد پرداخته اند. اگر قصد تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در کشور سوئد را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد

وجود دانشگاه های برتر جهانی، بالا بودن کیفیت آموزشی و امکان اخذ ویزای کار پس از فارغ تحصیلی از مهم ترین دلایل مهاجرت تحصیلی متقاضیان به کشور سوئد می باشد. متقاضیان با تحصیل در سوئد در دانشگاه های پزشکی معتبر با رنکینگ های جهانی و همکاری با محققان و پژوهشگران مطرح بین المللی و همچنین آموزش به زبان انگلیسی یک فرصت بی نظیر برای تحصیل و زندگی در یکی از برترین کشورهای جهان را در اختیار دارند.مدت زمان تحصیل پزشکی در سوئد در حدود ۵ سال می باشد. دوره کارآموزی در بیمارستان های سوئد برای دانشجویان در حدود ۱۸ ماه می باشد. متقاضیان برای تحصیل پزشکی در سوئد باید دارای مدرک مهارت زبان انگلیسی باشند. علاوه بر این دارا بودن مدرک مهارت زبان سوئدی و آشنایی به این زبان برای دوره کارورزی در بیمارستان ها ضروری می باشد.

تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد
تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد

زبان تحصیل پزشکی در سوئد

تحصیل پزشکی در سوئد به زبان های انگلیسی و سوئدی می باشد. متقاضیان کشورهای اتحادیه اروپا برای تحصیل پزشکی به زبان سوئدی نیاز به پرداخت هزینه تحصیل ندارند اما متقاضیان کشورهای غیر اتحادیه اروپا برای تحصیل پزشکی به سوئدی باید هزینه های تحصیل خود را پرداخت کنند. متقاضی تحصیل پزشکی در سوئد باید به زبان انگلیسی مسلط باشد چرا که این رشته به زبان انگلیسی تدریس می شود.دروس دانشگاهی رشته پزشکی به زبان انگلیسی تدریس می شوند اما متقاضیان باید به زبان سوئدی نیز تسلط کافی داشته باشند. گذراندن دوره های کارورزی و عملی در بیمارستان های سوئد و تعامل و ارتباط با مردم سوئد نیازمند آشنایی به زبان مردم سوئد می باشد. بنابراین متقاضی برای تحصیل پزشکی در سوئد به مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس و تافل و برای ارتباط با مردم و اشتغال پس از فارغ تحصیلی به مدرک زبان سوئدی نیازمند است. متقاضی بر این اساس نیازمند نمره B2 در آزمون TISUS و یا آزمون SVENSKA می باشد.

شرایط لازم اخذ پذیرش پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد

متقاضی تحصیل در دانشگاه های پزشکی سوئد باید دارای دیپلم دبیرستان با معدل بالاتر از ۱۶ باشد. البته حداقل معدل مورد پذیرش ۱۴ می باشد اما معدل بالاتر از ۱۶ به عنوان یک امتیاز در نظر گرفته می شود. متقاضی برای تحصیل به زبان انگلیسی نیازمند مدرک مهارت زبان انگلیسی و برای فراگیری دروس عملی در بیمارستان ها نیازمند مدرک مهارت زبان سوئدی می باشد. ارائه انگیزه نامه تحصیلی به دانشگاه مورد نظر و فرم درخواست پذیرش تحصیلی پزشکی الزامی می باشد.

مدارک لازم اخذ پذیرش پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد

متقاضیان به منظور تحصیل پزشکی در سوئد باید مدارک لازم را ارائه دهند. از جمله مدارک مهم در اخذ پذیرش تحصیلی پزشکی سوئد موارد زیر را می توان نام برد:

  • ارائه مدرک دیپلم دبیرستان و پیش دانشگاهی
  • ارائه ریزنمره های دیپلم دبیرستان و پیش دانشگاهی با ترجمه آن ها
  • ارائه مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس ۶ یا ۷
  • ارائه مدرک مهارت زبان سوئدی
  • ارائه گواهی تمکن مالی
  • ارائه رزومه تحصیلی علمی
  • ارائه پاسپورت معتبر با ۶ ماه اعتبار
  • ارائه انگیزه نامه تحصیلی
  • ارائه توصیه نامه از اساتید قبلی
  • ارائه اسکن عکس
مدارک لازم پذیرش پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد
مدارک لازم پذیرش پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد

اخذ ویزای تحصیلی پزشکی سوئد به زبان انگلیسی

متقاضی پس از اخذ پذیرش پزشکی از دانشگاه های این کشور باید ویزای تحصیلی سوئد را دریافت کند. به طور کلی مدارک لازم به منظور اخذ ویزای تحصیلی سوئد عبارت است از:

  • ارائه گواهی تمکن مالی
  • ارائه بیمه سلامت
  • ارائه پاسپورت معتبر
  • ارائه مدارک شناسایی و اوراق هویت متقاضی
  • ارائه آدرس محل اقامت در سوئد
  • ارائه نامه پذیرش از دانشگاه پزشکی سوئد
  • ارائه چند قطعه عکس

دانشگاه های پزشکی سوئد مورد تائید وزارت بهداشت ایران۲۰۲۰۲۰۲۱

دانشگاه های پزشکی سوئد از معتبرترین و برترین دانشگاه های جهان می باشد. خبر خوب این که برخی از دانشگاه های پزشکی این کشور مورد تائید وزارت بهداشت ایران می باشد. از جمله دانشگاه های مورد تائید وزارت بهداشت ایران دانشگاه های زیر را می توان نام برد:

  1. دانشگاه پزشکی کارولینسکا با رتبه و رنکینگ جهانی ۴۰
  2. دانشگاه پزشکی لوند با رتبه و رنکینگ جهانی ۹۸
  3. دانشگاه پزشکی اوپسالا با رتبه و رنکینگ جهانی ۸۷
  4. دانشگاه پزشکی استکهلم با رتبه و رنکینگ جهانی ۱۵۳
  5. دانشگاه پزشکی گوتنبرگ با رتبه و رنکینگ جهانی ۲۵۰۲۰۱
  6. دانشگاه پزشکی اومئو با رتبه و رنکینگ جهانی ۳۰۱۳۵۰
  7. دانشگاه پزشکی لینکوپینگ با رتبه و رنکینگ جهانی ۴۰۰۳۵۱
  8. دانشگاه پزشکی اوربرو با رتبه و رنکینگ جهانی ۵۰۰۴۰۱
  9. دانشگاه پزشکی مالمو

نکاتی از تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد

  1. متقاضیان تحصیل پزشکی در سوئد باید در آزمون ورودی شرکت کنند که هر سال دو بار برگزار می شود.
  2. دارا بودن نمره های خوب در دروس دبیرستان از جمله شرایط اخذ پذیرش پزشکی سوئد محسوب می شود.
  3. متقاضیان برای تحصیل پزشکی در سوئد باید دارای دو مدرک مهارت زبان انگلیسی و زبان سوئدی باشند.
  4. دانشجویان بین المللی می توانند با کار دانشجویی، میزان زیادی از هزینه های زندگی و تحصیل خود را تامین کنند.
  5. دانشجو می تواند پس از تمام شدن دوره تحصیلی خود با فرصت یک ساله که برای جست و جوی کار در اختیار دارد، در این کشور کار مناسب پیدا کند و ویزای کار را دریافت کند.
  6. متقاضیان با اخذ پذیرش از دانشگاه های پزشکی سوئد می توانند برای همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال خود درخواست ویزای همراه کنند و در طول تحصیل آن ها را در سوئد همراه خود داشته باشند.
  7. متقاضیان تحصیل در سوئد می توانند با برخورداری از کمک هزینه های تحصیلی و بورسیه ها ی تحصیلی سوئد و فاندهای دولتی بخش زیادی از هزینه های تحصیل خود در این کشور را تامین کنند.

شرایط کار پس از فارغ تحصیلی پزشکی در سوئد

فارغ تحصیلان پزشکی سوئد که از ابتدا با ویزای تحصیلی یک ساله شروع به تحصیل در این کشور کرده اند و هر سال این ویزا را تمدید کرده اند، در صورتی که به مدت ۵ سال پس از تمام شدن دوره تحصیلی پزشکی در این کشور مشغول کار و طبابت شوند و بیمه و مالیات های خود را به موقع پرداخت کنند، می توانند برای اخذ اقامت این کشور درخواست دهند.فارغ تحصیلان می توانند در مهلت یک ساله جست و جوی کار در سوئد پس از فارغ تحصیلی کار مورد نظر خود را پیدا کنند. پایین بودن نرخ بیکاری در حدود ۶ درصد و نیاز کشور سوئد به پزشکان حاذق و مجرب موجب شده است تا بسیاری از فارغ تحصیلان دانشگاه های پزشکی این کشور مقدمات کار و اشتغال و طبابت در این کشور را برای خود فراهم کنند. اعتبار بالای مدارک پزشکی کشور سوئد موجب شده است تا فارغ تحصیلان پزشکی این کشور بتوانند مجوز کار در کشورهای اروپایی را اخذ کنند.

مراحل اخذ گواهی طبابت و کار در سوئد

فارغ تحصیلان پزشکی در سوئد به منظور اخذ گواهی کار باید دارای مدرک مهارت زبان سوئدی باشند که این کار از طریق شرکت در دوره های آمادگی زبان سوئدی سطح SAV3 و یا سطح C1 امکان پذیر است. فارغ تحصیل باید مدارک تحصیلی خود را برای تائید به Socialstyrelsen ارائه دهد و آزمون های مهارت پزشکی شامل تست های عملی و نظری را به خوبی بگذراند. علاوه بر این ها فارغ تحصیل باید ۶ ماه قبل از طبابت در دوره های کارورزی شرکت کند. آشنایی با قوانین و مقررات کشور سوئد به منظور اخذ گواهی کار و طبابت در این کشور برای فارغ تحصیلان الزامی می باشد.

مراحل اخذ گواهی طبابت و کار در سوئد
مراحل اخذ گواهی طبابت و کار در سوئد

هزینه های تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد

هزینه های تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های خصوصی و دولتی سوئد متفاوت است. به طور کلی دانشگاه ها ی خصوصی سوئد پزشکی را به زبان انگیسی تدریس می کنند و در دانشگاه های دولتی پزشکی به زبان سوئدی تدریس می شود. به طور معمول هزینه تحصیل پزشکی در دانشگاه های دولتی سالانه از ۴۰۰۰ یورو تا ۱۰.۰۰۰ یورو می باشد. هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی و به زبان انگلیسی سالانه در حدود ۲۰.۰۰۰ یورو می باشد. هزینه شرکت در آزمون دوره مدرک زبان سوئدی TISUS( The Test IN Swedish for University Studies) در داخل کشور سوئد در حدود ۱۶۰۰ کرون سوئد و برای خارج از کشور سوئد در حدود ۲۰۰۰ کرون سوئد می باشد. به طور کلی هزینه های زندگی در کشور سوئد ماهانه در حدود ۱۵۰۰ یورو می باشد.

اخذ تابعیت سوئد با تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی

متقاضیان تحصیل پزشکی در سوئد می توانند با لحاظ شرایطی تابعیت و شهروندی سوئد را اخذ کنند. از مهم ترین شرایط اخذ تابعیت سوئد، زندگی و اقامت به مدت ۵ سال در این کشور و پرداخت به موقع مالیات می باشد. متقاضیان برای اخذ شهروندی و تابعیت سوئد باید دارای مدرک مهارت زبان سوئدی باشند.متقاضی در صورت اخذ شهروندی و تابعیت سوئد به دلیل اعتبار پاسپورت سوئد در میان دیگر کشورهای جهان که دارای رتبه چهارم می باشد، می تواند بدون نیاز به اخذ ویزا به ۱۲۷ کشور جهان سفر کند. دانشجویان با تمام شدن دوره تحصیلی خود و یافتن کار و تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری می توانند پس از ۵ سال کار و اشتغال تابعیت این کشور را دریافت کنند.

اخذ تابعیت سوئد با تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی
اخذ تابعیت سوئد با تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی

مزایای تحصیل پزشکی و زندگی در سوئد

متقاضی با تحصیل پزشکی می تواند از مزیت های فراوان زندگی در این کشور برخوردار شود. از جمله مهم ترین مزیت های تحصیل و اقامت در سوئد موارد زیر را می توان برشمرد:

  1. دارای اقتصاد قدرتمند و بالاترین میزان درآمد در بین کشورهای اروپایی
  2. بالا بودن امید به زندگی مردم سوئد، بر اساس آمار بانک جهانی میزان امید به زندگی زنان سوئدی ۸۳/۷ و مردان سوئدی ۸۰/۱ می باشد.
  3. پایین بودن نرخ بیکاری و وجود تعطیلات طولانی مدت در تقویم این کشور
  4. امکان برخورداری از مزایای شهروندی کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن
  5. بالا بودن امنیت اجتماعی و رفاه و بالا بودن استانداردهای زندگی
  6. عدم تبعیض نژادی و رعایت برابری و عدالت اجتماعی
  7. رواج زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم مردم
  8. امکان زندگی در کشوری پیشرفته با بالاترین سرعت اینترنت، دارای رتبه پنجم در جهان
  9. بالا بودن میانگین جهانی از لحاظ کیفیت محیط زیست
  10. وجود تعادل میان کار و زندگی و وجود ساعت های کاری انعطاف پذیر و دریافت حقوق در تعطیلات
  11. امکان برخورداری مهاجران از بیمه ها و خدمات اجتماعی
  12. زندگی در اجتماع مردم صلح طلب و ورزش دوست سوئد
  13. برابری و عدالت در محیط کار و عادت مردم به سفرهای تفریحی و کشتی سواری شبانه
  14. مرخصی برای والدین و مرخصی های با حقوق تا ۵ هفته در سال
  15. دارا بودن سیستم حمل و نقل منظم و دقیق
  16. وجود جاذبه های طبیعی بکر و فوق العاده
مزایای تحصیل پزشکی و زندگی در سوئد
مزایای تحصیل پزشکی و زندگی در سوئد

معایب تحصیل پزشکی و زندگی در سوئد

هر کشور علاوه بر دارا بودن مزیت ها بالطبع نقصان ها و کمبودهایی نیز دارد. گرچه تحصیل و زندگی در سوئد دارای مزایای بی شماری است اما معایب زیر را می توان از جمله موارد مهم عیوب این کشور دانست:

  • الزام به پرداخت شهریه و هزینه دانشگاه برای متقاضیان خارجی و رایگان نبودن تحصیل
  • بالا بودن شهریه دانشگاه ها و پایین بودن دستمزدها( هر یک ساعت حدود ۵ تا ۸ یورو)
  • سردی آب و هوا و همچنین سردی و عدم صمیمیت مردم سوئد
  • دشواری و سختی های فراگیری زبان سوئدی
  • زندگی در یکی از گران ترین کشورهای جهان و بالا بودن سطح مالیات

سخن آخر

در این مقاله چگونگی شرایط تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد مورد بررسی قرار گرفت. از مجموع موارد شرح داده شده می توان نتیجه گرفت که تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی از گزینه های تحصیلی عالی برای متقاضیان ایرانی می باشد. کشور سوئد به دلیل بالا بودن امنیت و رفاه اجتماعی و بالا بودن سطح درآمد، بالا بودن کیفیت زندگی و عدالت و برابری اجتماعی و مدنی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل و زندگی می باشد.

اگر قصد تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در کشور سوئد را دارید و نمی دانید از کجا شروع کنید، می توانید با مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد (توسعه گران عدالت و مهر) تماس بگیرید. این موسسه در شعبه های تهران و شیراز با بهترین و مجرب ترین کارشناسان راهکارهای مفید و کاربردی در جهت تحصیل پزشکی در سوئد به شما ارائه می دهند و از ابتدای تشکیل پرونده تا رسیدن به مقصد در کنار شما خواهند بود تا این مسیر سخت و ناهموار را سهل و هموار کنند.این مقاله به شرح تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد پرداخت. اگر قصد تحصیل در کشورهای اروپایی با بالاترین سطح رفاه اجتماعی را دارید، اگر قصد تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی را دارید، اگر می خواهید در یکی از برترین و بهترین کشور اروپایی تحصیل کنید، ما به شما تحصیل پزشکی در سوئد به زبان انگلیسی را پیشنهاد می کنیم. با تحصیل در سوئد می توانید از مزایای شهروندی کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن برخوردار شوید. در واقع بالا بودن امنیت اجتماعی و رفاه، بالا بودن استانداردهای زندگی، عدم تبعیض نژادی، رعایت برابری و عدالت اجتماعی و رواج زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم مردم را می توان از مهم ترین دلایل مهاجران تحصیلی در انتخاب این کشور برای تحصیل پزشکی دانست.اگر می خواهید با چگونگی تحصیل در کشورهای اروپایی آشنا شوید، مقاله های موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد (توسعه گران عدالت و مهر) را دنبال کنید و بدون پرداخت هزینه از خدمات مشاوره ای این موسسه برتر در سطح کشور برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد

1- زبان تحصیل پزشکی در سوئد چیست؟

تحصیل پزشکی در سوئد به زبان های انگلیسی و سوئدی می باشد. متقاضی تحصیل پزشکی در سوئد باید به زبان انگلیسی مسلط باشد چرا که این رشته به زبان انگلیسی تدریس می شود.

2- شرایط لازم اخذ پذیرش پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد چیست؟

دارا بودن دیپلم دبیرستان با معدل بالاتر از ۱۶مدرک مهارت زبان انگلیسی و برای فراگیری دروس عملی در بیمارستان ها نیازمند مدرک مهارت زبان سوئدی

3- دانشگاه های پزشکی سوئد مورد تائید وزارت بهداشت ایران۲۰۲۰۲۰۲۱ کدامند؟

دانشگاه پزشکی کارولینسکا با رتبه و رنکینگ جهانی ۴۰دانشگاه پزشکی لوند با رتبه و رنکینگ جهانی ۹۸دانشگاه پزشکی اوپسالا با رتبه و رنکینگ جهانی ۸۷دانشگاه پزشکی استکهلم

4- مدارک لازم اخذ ویزای تحصیلی پزشکی سوئد به زبان انگلیسی چیست؟

ارائه گواهی تمکن مالیارائه بیمه سلامتارائه پاسپورت معتبرارائه مدارک شناسایی و اوراق هویت متقاضیارائه آدرس محل اقامت در سوئد

5- مدارک لازم اخذ پذیرش پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد کدامند؟

ارائه مدرک دیپلم دبیرستان و پیش دانشگاهیارائه ریزنمره های دیپلم دبیرستان و پیش دانشگاهی با ترجمه آن هاارائه مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس ۶ یا ۷ارائه مدرک مهارت زبان سوئدی

6- هزینه های تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد چقدر است؟

هزینه تحصیل پزشکی در دانشگاه های دولتی سالانه از ۴۰۰۰ یورو تا ۱۰.۰۰۰ یورو و هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی و به زبان انگلیسی سالانه در حدود ۲۰.۰۰۰ یورو می باشد.

7- اخذ تابعیت سوئد با تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی چند سال طول می کشد؟

۵ سال

8- شرایط کار پس از فارغ تحصیلی پزشکی به زبان انگلیسی در سوئد چیست؟

فارغ تحصیلان می توانند در مهلت یک ساله جست و جوی کار در سوئد پس از فارغ تحصیلی کار مورد نظر خود را پیدا کنند.

9- آیا اخذ ویزای همراه برای دانشجویان پزشکی سوئد امکان پذیر است؟

متقاضیان می توانند برای همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال خود درخواست ویزای همراه کنند و در طول تحصیل آن ها را در سوئد همراه خود داشته باشند.

10- معایب تحصیل پزشکی و زندگی در سوئد چیست؟

سردی آب و هوا و عدم صمیمیت مردمدشواری فراگیری زبان سوئدیزندگی در گران ترین کشورهای جهان و بالا بودن سطح مالیاترایگان نبودن تحصیلبالا بودن شهریه دانشگاه ها

11- مزایای تحصیل پزشکی و زندگی در سوئد چیست؟

اقتصاد قدرتمند و بالاترین میزان درآمد در بین کشورهای اروپاییپایین بودن نرخ بیکاری و وجود تعطیلات طولانی مدت در تقویم این کشوربرخورداری از مزایای شهروندی کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن

نظرات کاربران

  • توسط محمد ساجدی
    تاریخ: فروردین 9, 1397
    نفر
    نفر

    با سلام و احترام
    اگر کاردانی یا کارشناسی حسابداری بازرگانی داشته باشم میتونم بدون دیپلم نظری و پیش دانشگاهی(با مدرک فنی حرفه ای) برای پزشکی سوئد اقدام کنم؟ در ابتدا باید چه مبلغی بابت تمکن مالی برای اخذ ویزای پزشکی داشته باشیم؟
    ممنون

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: اردیبهشت 7, 1398
      نفر
      نفر

      سلام شما می توانید در خصوص کورس زبان سوئدی یا انگلیسی در این کشور اقامت و ورک پرمیت این کشور را دریافت نمائید ضمن اینکه کشورهای حوزه ی اسکاندیناوی 70 تا 80 درصد پذیرش در مقاطع پزشکی یا دندان پزشکی را به غیر بومی ارائه نمی دهند.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا