071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل مدارس پیش دبستانی در روسیه

تحصیل مدارس پیش دبستانی در روسیه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

گزینه های پیش دبستانی در مسکو شامل هر دو نوع مدارس محلی روسیه و گزینه های بین المللی در روسیه است. این مقاله اطلاعات مفیدی در رابطه با تحصیل مدارس پیش دبستانی در روسیه در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. پس از مهاجرت تحصیلی به روسیه ، برای مهاجران انتخاب یک پیش دبستانی در روسیه برای کودکان بسیار مهم است.

این مقاله به شرح الهام گسترش خدمات مهد کودک ها را ارائه می کند، به طوری که گزینه های بسیاری برای کسانی که در مسکو به دنبال کودکستان هستند در این مقاله وجود دارد.

شرایط تحصیل مدارس پیش دبستانی در روسیه

سیستم مدرسه روسیه در سن شش سالگی آغاز می شود که در این سن کودکان به مدرسه ابتدایی می روند، اما بسیاری از والدین تصمیم میگیرند که کودکان را قبل از این سن به کودکستان بفرستند، مهد کودک و یا پیش دبستانی کودکان را برای نظام آموزش و پرورش آماده سازی می کند.

کودکان در مسکو تمایل به پذیرش کودکان از سن دو و نیم و برخی از مهد کودک ها حتی کودکان از سن و سال کوچکتر از حدود 18 ماه را میپذیرند. بسیاری از کودکستان های دولتی در شهرهای روسیه در مسکو وجود دارد. به عنوان نتیجه گیری در حال حاضر بسیاری از کودکستان های خصوصی و بین المللی، یک گزینه محبوب برای کسانی که در خارج از کشور خود هستند می باشد.

تحصیل مدرسه پیش دبستانی در روسیه و انتخاب مهد کودک در مسکو

اگر می خواهید کودک خود را در یکی از مدارس پیش دبستانی شهری در یک محیط روسی برای یادگیری ثبت نام کنید، شما نیاز به حضور در مدرسه ثبت درخواست و ثبت نام کودک خود هستید. اگر یک مهدکودک جا داشته باشد فرزند خود شما را خواهد پذیرفته، اما شما به احتمال زیاد نیاز است که بر روی یک لیست انتظار تا زمانی برای خالی شدن جایگاه منتظر باشید.

اگر یکی از مدارس بین المللی را انتخاب کردید چند انتخاب برای زبان تحصیل شما وجود دارد، تدریس به زبان انگلیسی و برنامه درسی آمریکایی یکی از این انتخاب ها می باشد. اکثر مدارس پیش دبستانی بین المللی “باشگاه کودک” برای کودکان در سن حدود دو سال و نیم به توسعه خود در سال های اولیه تحصیل کمک می کنند.

امکانات مهد کودک ها و مدارس برای کودکان تا سن 17 سالگی توسط مدرسه بین المللی زبان انگلیسی ارائه شده است. اگر این گزینه را برگزیدید دو محل برای انتخاب دارید، یکی در شرق مسکو و دیگری در غرب می باشد. در عین حال مدارس  Rosinka می باشد ، که یکی دیگر از گزینه ها مهد کودک ها و باشگاه های بعد از مدرسه می باشد علاوه بر این آموزش به سبک مدرسه های کمبریج است. انتخاب های بسیار دیگری نیز وجود دارد و یک لیست جامع از این انتخاب ها را می توانید در سایت های atwww.childreninmoscow.ru یا www.evans.com.ru/rent/school با تمام جزئیات تماس ببینید.

مدارسی که توسط سفارتخانه های انگلیس و آمریکا اداره میشوند موسساتی را افتتاح کردند که امکانات تحصیلی کامل و همچنین مراقبت روزانه برای کودکان بین سنین 18 ماه و چهار ساله را ارائه می دهند. کودکان کارکنان سفارت نیز میتوانند از این موسسات مراقبت از کودکان استفاده کنند. همچنین برای استفاده از مهد کودک های نیمه روزه از گزینه preschooling و برای کودکان سه تا چهار ساله آماده مطالبات آموزشی تمام وقت وجود دارد.

سام غمگین و زنبورهای مشغول دو تا از محبوب ترین مهد کودک خصوصی برای آموزش کودکان به هر دو زبان انگلیسی و روسی می باشد، در حالی که در مهد کودک فرشته کوچک بیشتر زبان روسی آموزش داده می شود. مدرسه انگلیسی زبان، آماده پذیرش کودکان در کودکستان جهانی و انگلیسی زبان مسکو دیگر کودکستان های انگلیسی زبان است که برای پدر و مادران یک مهد کودک محبوب هستند. در حالت دوم یک باشگاه برای کودکان بین سنین 1-3 در مدرسه بین المللی برای افرادی که بین سنین 3-9 هستند وجود دارد. Smilik یک مهد کودک در مدرسه مونتسوری در قلب مسکو است که تمام طول سال باز است و یک گزینه ایده آل برای پدر و مادرانی است که به دنبال مراقبت از کودکان برای والدین شاغل به کار است.

تحصیل مدرسه پیش دبستانی در روسیه و یک روز معمولی در مدرسه

بیشتر مهد کودکها در مسکو از 08:30 تا 17:00 یا 06:00 باز است. علاوه بر این، برخی از مهدکودک ها  خدمات خود را تا اواخر ساعت 19:00 برای کمک به نیازهای پدر و مادران شاغل به کار را ارائه می دهد.

آموزش عمدتا در این موسسات به زبان انگلیسی می باشد، اما برخی از درس ها به زبان روسیه است. این معمولا شامل شمارش، کلمات، نقاشی، موسیقی و دیگر وظایف آموزشی با هدف آماده سازی کودکان برای آغاز تحصیلات رسمی خود می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اسکرول به بالا