071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل در روسیه بدون مدرک زبان

تحصیل در روسیه دانشگاه سنت پترزبورگ

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

امروزه مهاجرت به کشورهای پیشرفته و مدرن طرفداران بسیاری دارد. مهاجرت از روش های متنوعی از جمله تحصیلی، ازدواج، سرمایه گذاری، خرید ملک، تولد فرزند و غیره می باشد که البته یکی از روش های مهاجرتی که سریع تر، کم هزینه تر و البته راحت تر می باشد مهاجرت تحصیلی است. یکی از کشورهای هدف روسیه می باشد. تحصیل در روسیه بدون مدرک زبان می تواند کمک شایانی به روند پذیرش و تحصیل شما کند.

تحصیل در روسیه بدون مدرک زبان رشته پزشکی و غیر پزشکی

روسیه از نظر مساحت پهناور ترین کشور جهان به شمار می آید و از نظر جمعیت نهمین کشور پرجمعیت در جهان می باشد. زبان رسمی مردم روسیه، روسی می باشد البته برای تحصیل علاوه بر زبان روسی زبان انگلیسی نیز کاربرد بسیاری دارد و دانشجویان در اغلب رشته های تحصیلی حتی تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در روسیه امکان تحصیل به زبان انگلیسی را دارند. روسیه دارای دانشگاه های بسیاری می باشد که دارای اعتبار بین المللی باشد از این رو تحصیل در روسیه طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد.

تحصیل در روسیه بدون مدرک زبان

تحصیل و زندگی در روسیه

دانشگاه های روسیه ارائه دهنده طیف وسیعی از انواع رشته های تحصیلی می باشد که همه دروس طبق استانداردهای جهانی ارائه می شوند و مدارک آن از اعتبار بالایی در جهان برخوردار است. اغلب رشته های تحصیلی در دانشگاه های روسیه علاوه بر زبان روسی به زبان انگلیسی نیز ارائه می شود و این خود باعث شده تا همه ساله افراد بسیاری متقاضی تحصیل در روسیه باشند البته نکته بسیار مهمی که باعث جذب دانشجویان بسیار از سراسر جهان شده امکان تحصیل به زبان انگلیسی حتی بدون مدرک زبان می باشد؛ علاوه بر این ها تحصیل و زندگی در روسیه بسیار مقرون به صرفه می باشد.

پیش نیاز تحصیل در روسیه

تحصیل در رشته پزشکی روسیه بدون مدرک زبان در کلیه رشته های زیر مجموعه پزشکی و غیر پزشکی امکان پذیر می باشد البته متقاضیان حتما میبایست به زبان انگلیسی و یا روسی که برای تحصیل مد نظر دارند تسلط کامل را داشته باشند در غیر این صورت دانشجو پیش از ورود به دانشگاه میبایست در دوره های آموزشی زبان که عموما 9 ماه به طول می انجامد شرکت نماید تا تسلط کافی به دست آورند سپس وارد دانشگاه شود.

تحصیل در روسیه بدون مدرک زبان در هر یک از رشته های تحصیلی و در کلیه مقاطع تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکترا امکان پذیر می باشد. البته نکته بسیار مهم در رابطه با تحصیل بدون مدرک زبان این است که متقاضیان در صورتیکه مدرک زبان را داشته باشند یک امتیاز برای آنها می باشد و البته برای مقطع دکترا برخی از دانشگاه ها داشتن مدرک زبان را از الزامات قرار داده اند.

دانشگاه های معتبر روسیه 

تحصیل در دانشگاه کازان روسیه 

دومین دانشگاه روسیه از نظر قدمت دانشگاه کازان می باشد که در سال 1804 تاسیس گردید این دانشگاه همچنین یکی از معتبرترین دانشگاه های روسیه می باشد که مدارک تحصیلی آن دارای اعتبار بین المللی می باشد. دانشگاه کازان ارائه دهنده طیف وسیعی از انواع رشته های تحصیلی می باشد با کیفیتی بسیار بالا می باشد علاوه بر اینکه امکان تحصیل به زبان انگلیسی حتی بدون مدرک زبان وجود دارد از این رو متقاضیان بسیاری از سراسر دنیا دارد.

تحصیل در روسیه دانشگاه لومونوسوف مسکو

یکی دیگر از دانشگاه های معتبر روسیه لومونوسوف نام دارد که در سال 1755 تاسیس گردید و یکی از دانشگاه های با قدمت روسیه به شمار می آید. دروس در دانشگاه لومونوسوف به دو زبان روسی و انگلیسی ارائه می شود و دانشجویان با توجه به تسلطشان به هر یک از این دو زبان تحصیل می نمایند. تحصیل در روسیه بدون مدرک زبان در این دانشگاه امکان پذیر می باشد و دانشجویان می توانند به صورت حضوری و یا حتی از راه دور در این دانشگاه تحصیل نمایند.

تحصیل در روسیه دانشگاه سنت پترزبورگ

تحصیل در دانشگاه ملی سنت پترزبورگ

قدیمی ترین دانشگاه روسیه دانشگاه سن پترزبورگ نام دارد که در سال 1724 تاسیس گردید؛ این دانشگاه ارائه دهنده طیف وسیعی از رشته های تحصیلی می باشد و مدارک آن دارای اعتبار بین المللی می باشد. دانشجویان در این دانشگاه امکان تحصیل به صورت تمام وقت، نیمه وقت و حتی غیر حضوری را دارند. دروس در دانشگاه ایالتی سن پترزبورگ به زبان روسی، انگلیسی و حتی گاها به زبان فرانسوی نیز ارائه می شود که البته در این دانشگاه امکان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه سن پترزبورگ حتی بدون مدرک زبان برای دانشجویان فراهم می باشد و دانشجویان به هر یک از این زبان ها که تسلط بیشتری داشته باشند می توانند تحصیل نمایند.

شما متقاضی محترم مهاجرت تحصیلی به روسیه می توانید با تماس به دفتر موسسه حقوقی با کارشناسان ارشد ما مشاوره کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

اسکرول به بالا