071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل در رشته گردشگری در نیوزلند

تحصیل در رشته گردشگری در نیوزلند

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

تحصیل در رشته گردشگری در نیوزلند به عنوان یک رشته تحصیلی بین المللی شناخته شده است که  مرتبط با مطالعات اقتصادی، شغلی، تجزیه و تحلیل صنایع و نظریات اجتماعی و مطالعات محیطی می باشد. تحصیل در دانشگاه های معتبر نیوزلند اهداف متقاضیان رشته گردشگری شده است. در این مقاله کارشناسان مجرب ما شما را در زمینه شرایط تحصیل در نیوزلند راهنمایی می کنند.

تحصیل رشته گردشگری در نیوزلند

تحصیل گردشگری از بینش و دانش لازم برای بازی در نقش کلیدی در صنعت هیجان انگیز گردشگری و جهانگردی برخوردار است. همچنین تحصیل در زمینه گردشگری، دارای بینشی برای درک افرادی است که برای بازدید از نیوزیلند آمده اند. این تحصیلات همچنین در مورد درک خودمان به عنوان گردشگر و مسافر و نقش ما در اقتصاد جهانی است.
شما برای یک نقش چالش برانگیز در شرایط رقابتی امروز و همیشه در حال سفر، در هر جای دنیا، فارغ التحصیل خواهید شد. شما در دانشکده مدیریت ویکتوریا (یک مدرسه مدیریت برجسته در نیوزیلند با اعتبار بین المللی) برای بورسیه های با کیفیت بالا و دارای پیوندهای محکم با رهبران صنعت در هر دو بخش دولتی و خصوصی، محلی و خارج از کشور، تحصیل خواهید کرد.

لیسانس بازرگانی، با تخصص در رشته گردشگری (BCOM)

لیسانس بازرگانی، با تخصص در جهانگردی، انتخابی مناسب برای کسانی است که علاقه دارند با داشتن تخصص در مهمان نوازی و گردشگری، در یک محیط دارای کسب و کار برتر شوند. BCOM جهانگردی تأکید ویژه ای بر تجارت در موارد زیر دارد:

  • مدیریت مقصد
  • مدیریت سرمایه گذاری در گردشگری و مهمان نوازی
  • رفتار توریستی
  • گردشگری فرهنگی و میراثی
  • مدیریت اسکان گردشگری
  • گردشگری ورزشی
  • مدیریت رویدادها و همایش ها
  • توسعه محصول گردشگری
  • اکوتوریسم و توسعه پایدار
  • روشهای تحقیق گردشگری
  • شناخت بین المللی

به سازمان مدیریت جهانگردی گواهینامه کیفیت آموزش گردشگری (TedQual) توسط سازمان جهانگردی جهانی سازمان ملل، اعطاء می شود. این بدان معناست که شما می توانید مطمئن باشید که از آموزش با کیفیت گردشگری برخوردار شده اید و مهارت های لازم را برای کار در صنعت به دست آورده اید.

کارشناسی ارشد مدیریت گردشگری با آموزش و پایان نامه

این برنامه 240 واحدی، شما را به پنج دوره سه ماهه تحصیل تمام وقت، یا حدود دو سال می برد. شما می توانید شرکت در این دوره کارشناسی ارشد را بلافاصله پس از اتمام لیسانس مدیریت گردشگری (یا معادل آن) انجام دهید، یا بعد از مدتی کار در صنعت، به برنامه بپیوندید.
شما پنج دوره اصلی گردشگری در سطح 400 و سه دوره دیگر را به انتخاب خود از حوزه های موضوعی مرتبط انجام می دهید. سپس پایان نامه یک ساله را در مورد موضوع گردشگری به انتخاب خود تکمیل می کنید.

شرایط پذیرش رشته گردشگری در نیوزلند
شرایط پذیرش رشته گردشگری در نیوزلند

شرایط پذیرش رشته گردشگری در نیوزلند

برای تحصیل در دانشگاه های گردشگری در نیوزلند باید الزامات زیر را برآورده کنید:

  • 18 سال تمام در روز اول دوره
  • 4 سال دوره متوسطه یا تجربه کار معادل آن
  • سطح 5: نمره علمی 5.5 با نمره باندی که کمتر از 5 نباشد (یا معادل NZQA).
  • سطح 4: نمره عمومی یا دانشگاهی 5.5 و نمره باندی که پایین تر از 5 نباشد (یا معادل NZQA).
  • سطح 3: نمره عمومی یا دانشگاهی 5 با نمره باندی که پایین تر از 5 نباشد (یا معادل NZQA)
  • شرایط ورود به سطح 6: متقاضی یک برنامه را در سطح 5 NZQF یا معادل آن با موفقیت انجام داده باشد و علاوه بر آن نمره علمی آیلتس 6 با نمره هر مهارت که پایین تر از 5.5 یا NZQA نباشد (یا معادل NZQA)

الزامات زبان انگلیسی

برای تحصیل در دانشگاه های نیوزلند برای رشته گردشگری که به زبان انگلیسی ارائه می شود، باید مدارک و الزامات زیر را ارائه دهید:

  • گذراندن یک آزمون داخلی انگلیسی تایید شده توسط NZQA (از جمله انستیتوی NSIA و Campbell) با نمره کلی آیلتس 5.5.
  • آیلتس: نمره آکادمیک 5.5 و نمره هر مهارت که پایین تر از 5 نیست
    آزمون کاغذی تافل (pBT) که آزمون قبل از اول اکتبر 2017 انجام شده باشد: نمره 550 (با نمره مقاله 5 TWE)آزمون اینترنتی تافل (iBT): امتیاز 46 (با نمره مهارت نوشتن 14)
  • صلاحیت های انگلیسی کمبریج b2
  • OET: حداقل درجه c یا200 در کلیه مهارت ها
  • NZCEL: سطح 4 (عمومی) یا (استخدام)
  • آزمون Pearson انگلیسی (دانشگاهی): نمره PTE (دانشگاهی) 42 با توجه به اینکه هیچ نمره باندی پایین تر از 36 نباشد.
  • LanguageCert: ارتباط دهندهB2IESOL (LRWS) با HIGH PASS و هیچ نمره ای کمتر از Pass در هر مهارت نباشد.
  • ISE سه گانه: ISE II با هیچ نمره ای کمتر از شایستگی در هر مهارت نباشد.

تحصیل دکترای رشته گردشگری در نیوزلند

تحصیل در رشته گردشگری نیوزلند یکی از روش های مهاجرت به نیوزلند می باشد. مقطع دکتری، توسط دانشگاه برای تحقیقات انجام شده تحت نظارت حداقل دو نفر از اعضای هیئت علمی اعطاء می شود. یک مدرک دکترا می تواند به عنوان یک PhD با نشر علم یا یک PhD با مولفه تمرین خلاق ارائه شود. این تحقیق، که باید نتیجه کار خود متقاضی برای دکترا باشد، به عنوان پایان نامه تدوین می شود، و ممکن است شامل مقالات منتشر شده یا در حال انتشار باشد.

این پایان نامه باید مسئله تحت پژوهش را ارائه دهد، تحقیقات انجام شده و یافته و نتایج آن مسئله تحت پژوهش را تشریح کند. هیچ واحد درسی برای این مدرک ارائه نمی شود.
جهانگردی یکی از بزرگترین صنایع جهان است و به طور قابل توجهی بر اقتصاد نیوزلند تأثیر می گذارد (برای دستیابی به این رشد به متخصصان احتیاج دارند).
رشد سریع گردشگری داخلی و بین المللی و مهاجرت باعث شده است که تقاضای روز افزونی برای فارغ التحصیلانی که درک کاملی از گردشگری در زمینه های گسترده تر اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی آن دارند، انجام شود.
جهانگردی و مهمان نوازی یکی از سریعترین صنایع صادراتی نیوزلند است و می تواند حرفه شما را به مکان های جدید ببرد.
این صنعت شامل هتل ها، استراحتگاه ها، کشتی های کروز (کشتی های گردشگری)، متصدیان ورزشی و تفریحی، رستوران ها، کافه ها، پارک های موضوعی، سرگرمی، هنر و جاذبه های فرهنگی، رویدادهای ویژه و موارد دیگر باشد.
مطالعه جهانگردی شامل پیش بینی آینده است. آنچه را که مردم از فعالیت های اوقات فراغت و مسافرت خود می خواهند، و اینکه چگونه این خواسته ها تحویل داده می شود و مدیریت می شود. شما ساختار سازمان های مختلف گردشگری، جنبه های مهمان نوازی و اوقات فراغت و تأثیرات زیست محیطی و اقتصادی بهره برداری گردشگری را مطالعه خواهید کرد.
کارفرمایان به دنبال مدیرانی با مهارت و کارآمد هستند که بتوانند برنامه ریزی کنند، کنترل کنند، تصمیمات استراتژیک بگیرند و الزامات قانونی این بخش را درک کنند، و این همان جایی است که شما وارد آن می شوید.
یاد بگیرید که چگونه تجربه های خاطره انگیز سفر را طراحی و ارائه کنید.
دانش عملی را در زمینه هایی مانند مدیریت خدمات، طراحی سیستم های عملیاتی، استراتژی تجارت، تیم هایی پیشرو از کارمندان و مدیریت منابع مالی ایجاد کنید. مهارت هایی در بازاریابی مقصد، مدیریت رویداد و ارتباطات بین فرهنگی را کسب کنید.
فرصت های شغلی رشته گردشگری در نیوزلند
فرصت های شغلی که برای فارغ التحصیلان رشته گردشگری در نیوزلند وجود دارد، عبارتست از:

  • برنامه ریز محیط زیست
  • مشاور سیاست گذاری دولت
  • مدیر هتل و مسافرخانه
  • مدیر اوقات فراغت در فضای باز
  • برنامه ریز گردشگری منطقه ای یا ملی
  • مدیر عملیات گردشگری
  • برنامه ریز رویدادها
  • مدیریت بازی
  • مدیر رستوران
شرایط کار رشته گردشگری در نیوزلند
شرایط کار رشته گردشگری در نیوزلند

شرایط کار رشته گردشگری در نیوزلند

رشته گردشگری و جهانگردی، که از در سال موجب 14.5 میلیارد دلار درآمد در صنعت گردشگری نیوزلند می شود که سال گذشته با 3.5 میلیون بازدید کننده از کشور روبرو شده است. برای کشوری که فقط 4.6 میلیون جمعیت دارد، بد نیست!

گردشگری همچنین یکی از بزرگترین مشاغل نیوزلند است که بیش از 180،000 کار در موقعیت های مختلف از جمله مشاغل بار، شغل آشپزی، راهنما و … دارد و این ها فقط چند نمونه هستند. با رشد 92 درصدی پیش بینی شده برای 3 سال آینده تا سال 2020، این زمینه همچنین یک زمینه امن برای متقاضیان کار و اشتغال است و مناسب افرادی است که به دنبال این هستند که در حین کار از دیدن مناظر و طبیعت نیز لذت ببرند. از سال 2016، متوسط حقوق در این زمینه سالانه 54145 دلار بوده است.

شغل گردشگری در نیوزیلند را می توان در سراسر کشور، از دو شهر بزرگ اوکلند و ولینگتون، تا مقصد گردشگری محبوب مانند کوئینستاون، نورثلند، ویکاتو و خلیج انجام داد و مشغول به کار شد.

مشاوران و راهنماها، نیازها و انتظارات مشتری را برای تجربه یک سفر مناسب ارزیابی می کنند، و سپس بهترین گزینه های سفر را در اختیار آنها قرار می دهند. آنها برای ایجاد ارتباط مناسب و در نظر گرفتن شرایط شخص تلاش می کنند تا بتوانند بهترین و مناسب ترین گزینه ها را برای آن ها مطرح کنند.
مشاوران و راهنما که در آژانس های مسافرتی و گردشگری مشغول بکار هستند باید از انرژی بالایی برخوردار باشند و قادر به کار در محیطی پر سرعت باشند، چرا که باید بتوانند سریعا نیاز مشتری خود را متوجه شوند و طبق خواسته های آن ها بهترین موارد را معرفی کنند.

مشتری ممکن است برای سفر اهداف مختلفی همچون سفر کاری یا تعطیلات خانوادگی داشته باشد. صرف نظر از دلیل سفر، مشاور باید بهترین‌ مورد را به مشتری معرفی کند و اطمینان حاصل کند که در طول سفر مشکلی ایجاد نمی شود.

جنبه های سفر که مشتریان باید با آن هماهنگ باشند شامل برنامه های پرواز، ثبت نام هتل و کرایه ماشین می باشد. مشاوران اغلب مسئول هماهنگی فعالیت های سفر هستند. مشاوران مسافرتی معمولاً در ساعات کاری منظم در یک دفتر کار می کنند. با این حال، برخی از مشتری ها ممکن است به دلیل مناطق زمانی و برنامه های خود در ساعات مختلفی نیاز به صحبت و گرفتن ‌مشاوره از آنها باشند که می تواند حتی در طول شب و یا در تعطیلات نیز باشد.
مشاغل گردشگری همچون مشاوره اغلب به دیپلم دبیرستان یا معادل آن احتیاج دارند. بیشتر شرکت ها بر روی مهارت و تجربه در این زمینه تاکید دارند. داشتن مهارت گفتاری و گفتگو و شناخت محیط تاثیر بسیار بالایی دارد و پیش نیاز این کار می باشد؛ چرا که مشاور باید به طور موثری مسائلی را که ممکن است در طول برنامه ریزی سفر ایجاد شود، حل کنند. مشاور همچنین باید در زمینه استفاده از نرم افزارهای رایانه ای اطلاعات کافی داشته باشد، زیرا مشتری ها به موقع به اطلاعات نیاز دارند.

میزان حقوق فارغ التحصیلان رشته گردشگری در نیوزلند در سمت های مختلف به صور زیر می باشد:

  • بازاریابی 57،674 دلار
  • مدیر کل 64،503 دلار
  • مدیر عملیات 61،027 دلار

هزینه تحصیل رشته گردشگری در دانشگاه های نیوزلند

دوره تحصیلی رشته گردشگری در دانشگاه های نیوزلند، شامل یک رشته تحصیلی تخصصی در یک زمینه تحقیقی و یا یک حوزه از تمرین حرفه ای است. شرایط زندگی در نیوزلند بستگی به شهر انتخابی و دانشگاه انتخابی شما دارد. کسب مدرک کارشناسی ارشد در رشته گردشگری، سطح بالاتری از تسلط بر موضوع گردشگری را نشان می دهد. کسب مدرک کارشناسی ارشد در این رشته در هر دانشگاه می تواند از یک سال تا سه و یا چهار سال طول بکشد. قبل از فارغ التحصیلی در رشته گردشگری، معمولاً شما باید یک پایان نامه را بنویسید و از آن دفاع کنید. این پایان نامه یک مقاله طولانی است که نشاندهنده اوج تحقیقات تخصصی شما می باشد.
در طول آموزش رشته گردشگری، ممکن است مهارت های لازم در صنعت گردشگری آموزش داده شود. دانشجویان در طول دوره تحصیلی خود می توانند در مورد تجارت و روش برنامه ریزی مؤثر تورهای خوب آموزش ببینند. حوزه های دیگر آموزش در رشته گردشگری، ممکن است شامل مدیریت اوقات فراغت، گردشگری فرهنگی، رهبری رویدادها، گردشگری پایدار و استراتژی های بازاریابی باشد.
این انتظار می رود که دانشجویان بین المللی برای طی دوره گردشگری در مقطع لیسانس بین 22،000 تا 32،000 دلار و برای طی دوره گردشگری در مقطع کارشناسی ارشد، بین 26،000 تا 37،000 دلار بپردازند.

بهترین دانشگاه های نیوزلند برای رشته گردشگری
بهترین دانشگاه های نیوزلند برای رشته گردشگری

بهترین دانشگاه های نیوزلند برای رشته گردشگری

در این مقاله کارشناسان مجرب موسسه میرداماد برای شما بهترین دانشگاه های نیوزلند برای تحصیل در رشته گردشگری در نیوزلند را آورده اند.

  • دانشگاه صنعتی اوکلند
  • دانشگاه ویکتوریا ولینگتون
  • دانشگاه لینکلن
  • انستیتوی فناوری شرقی
  • دانشگاه اوتاگو
  • دانشگاه وایکاتو
  • موسسه فناوری جنوبی
  • انستیتوی کانرابروری آرا
  • موسسه فناوری توی اوهامی
  • موسسه فناوری مانوكائو
  • پلی تکنیک اوتاگو
  • موسسه فناوری نلسون مارلبورو

فرصت های شغلی رشته مورد نظر، شما را در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر طبق قوانین اقامت نیوزلند راهنمایی و یاری کند و در کنار این مسئله اطلاعات مشاورین حقوقی میرداماد در تهران و شیراز در زمینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند نیز به شما کمک شایانی خواهند کرد.

سوالات متداول در مورد تحصیل رشته گردشگری در نیوزلند

1-کارشناسی ارشد گردشگری در نیوزلند چند سال است؟

5 دوره 3 ماهه یعنی حدود 2 سال.

2-رشته گردشگری در نیوزلند به چه زبانی است؟

انگلیسی.

3-آیا برای تحصیل رشته گردشگری در نیوزلند مدرک زبان لازم است؟

بله ، مدرک زبان آیلتس.

4-فارق التحصیلان رشته گردشگری در نیوزلند اجازه کار و اقامت دارند؟

بله.

5-برای تحصیل کارشناسی رشته گردشگری در نیوزلند شرط سنی وجود دارد؟

بله ، بهتر است 18 الی24 ساله باشید.

6-وضعیت کار در زمینه گردشگری برای فارق التحصیلان رشته گردشگری در نیوزلند چطور است؟

جهانگردی یکی از بزرگترین صنایع جهان است و به طور قابل توجهی بر اقتصاد نیوزلند تأثیر می گذارد (برای دستیابی به این رشد به متخصصان احتیاج دارند).

7-برای کار در زمینه گردشگری در چه شغل هایی می توان مشغول شد؟

این صنعت شامل هتل ها، استراحتگاه ها، کشتی های کروز (کشتی های گردشگری)، متصدیان ورزشی و تفریحی، رستوران ها، کافه ها، پارک های موضوعی، سرگرمی، هنر و جاذبه های فرهنگی، رویدادهای ویژه و موارد دیگر باشد که می توانید مشغول شوید.

8-چه مطالبی در رشته گردشگری در نیوزلند تدریس می شود؟

شما ساختار سازمان های مختلف گردشگری، جنبه های مهمان نوازی و اوقات فراغت و تأثیرات زیست محیطی و اقتصادی بهره برداری گردشگری را مطالعه خواهید کرد.

9-متوسط حقوق فارق التحصیلان رشته گردشگری در نیوزلند چقدر است؟

سالیانه حدود 55000 دلار.

10-مدرک کارشناسی گردشگری در نیوزلند چند سال طول می کشد؟

3 الی 4 سال.

11-هزینه تحصیل رشته گردشگری در نیوزلند چقدر است؟

برای مقطع کارشناسی 22000 الی 32000 دلار و برای مقطع کارشناسی ارشد26000 الی 37000 دلار.

12-بهترین دانشگاه نیوزلند برای تحصیل رشته گردشگری چه دانشگاهی است؟

تعدادی از دانشگاه های نیوزلند این رشته را ارائه می دهند که همگی از سطح علمی خوبی برخوردار هستند.

اسکرول به بالا