071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل در رشته مهندسی برق در مجارستان

تحصیل در رشته مهندسی برق در مجارستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

طی سال های گذشته مجارستان در بین کشورهایی قرار گرفته است که با درخواست های زیادی جهت ادامه تحصیل رو به رو بوده است که شاید بتوان یکی از دلایل آن را اخذ پذیرش آسان از دانشگاه های این کشور دانست. کارشناسان ما در موسسه حقوقی مهاجرتی میرداماد با توجه به میزان استقبال از تحصیل رشته های مهندسی در این کشور، در این مقاله به شرح توضیحاتی درباره تحصیل رشته مهندسی برق در مجارستان و رنکینگ دانشگاه های مجارستان پرداخته اند.

مهندسی برق دانشگاه های مجارستان

کالج مهندسی برق قبل از پایان جنگ جهانی دوم، آموزش خاصی برای مهندسان برق در سطح دانشگاهی نداشت و فقط چند موضوع درسی در مهندسی برق داشت که در دوره آموزشی کالج مهندسی الکترونیک گنجانده شده بود. کالج مهندسی برق در سال 1949 در دانشگاه فنی بوداپست تاسیس شد. رشد و توسعه سریع این کالج در چنین زمان کوتاهی تا جایگاه امروز یک موضوع غیر قابل تصور و شگفت است. در آن زمان تعداد استادان کالج مهندسی برق 355 نفر بود و کل تعداد اعضا دانشگاه فنی 1،535 نفر بودند. از مجموع تعداد 2،312 نفر دانشجویان تمام وقت روزانه، 3،104 نفر دانشجوی تمام وقت دوره لیسانس و دانشجوی دوره شبانه، دانشجویان مکاتبه ای و دانشجویان فوق دیپلم کالج مهندسی برق بودند.

همانطور که پیشتر ذکر شده بود، کالج دانشگاه فنی به چندین دپارتمان تقسیم می شود که مسولیت رشته های آموزشی در دوره های تحصیلی تخصصی را بر عهده دارند. کالج مهندسی برق متشکل از 18 دپارتمان است. پیشتر در مورد درستی و منطقی بودن تقسیم یک کالج به چندین دپارتمان توضیح دادیم. دپارتمان های مختلف در یک اندازه نیستند، هرچند اندازه، لزوما با توانایی علمی و شهرت و نام و آوازه ارتباطی ندارد. در برنامه تحصیلی مهندسی برق، چهار بخش (گزینه) وجود دارد: مخابرات، قدرت، ابزار و کنترل و فن آوری تولید. 

هر بخش نیز به چندین زیرگروه تقسیم می شود. هر پنج سال در حدود 500 تا 600 دانشجوی تمام وقت مهندسی برق در این کالج تحصیل می کنند. تعداد دانشجویان نیز نشان دهنده ثبت نام تقریبی در بخش های مربوط به هر کلاس می باشد. تعداد دانشجویان در زیرگروه های بخش مخابرات نیز چنین چیزی را نشان می دهد. در مورد تعداد ثبت نام شدگان در زیرگروه های مختلف دیگر بخش های اطلاعاتی در دست نداریم.

دپارتمان های آموزش و تدریس در مهندسی برق:

ریاضیات، فیزیک، فیزیک اتمی، مکانیک مهندسی، برق تئوری، اتوماسیون (خودکارسازی)، کنترل فرآیند، مهندسی فرآیند و مکانیک، مهندسی ابزار و مقیاس (علم اوزان و مقادیر)، مهندسی برق فن آوری مواد، ماشین های برقی، مهندسی ولتاژ بالا و مهندسی تجهیزات، توزیع و انتقال نیروی برق، مهندسی مخابرات سیمی، مهندسی مخابرات بی سیم، مخابرات مایکروویو، تکنولوژی مخابرات و ابزار، لامپ الکترونی و نیمه رساناها.

واجدین شرایط

  • مدارک مورد نیاز جهت تعیین صلاحیت به زبان انگلیسی پذیرفته می شود.
  • اغلب اوقات می توانید ریزنمرات را از مدرسه خود بگیرید. این امر نیازمند ترجمه مناسب در کنار کپی های معتبر از ریزنمرات و مدارک اصلی می باشید.
  • مدارک تعیین صلاحیت اصلی را تا هنگام رفتن به دانشگاه نزد خود نگه دارید.

دوره تحصیلی: مهندسی برق

  • حداقل نیازمندی ها: مدرک یا دانشنامه لیسانس علوم مطابق با رشته مورد نظر (حداقل کیفیت 70%)
  • نتیجه پذیرش آزمون الکترونیکی (حداقل نمره 50%)
  • مهارت زبان اثبات شده با مدرک آیلتس (حداقل نمره 5.5)، تافل IBT (حداقل نمره 80)، کمبریج FCE (حداقل نمره 162)، مدرک پیرسون PTE (حداقل نمره 51)، TELC B2، تاییدیه صلاحیت مدرک زبان.
  • سطح زبان مورد نیاز: B2
  • آزمون ورودی: دارد

شرح گزینش و مراحل آزمون

به منظور اطلاع از قوانین و مقررات پذیرش، به وب سایت www.bme.hu مراجعه نمایید.

حداقل معیارها:

  • مدرک یا دانشنامه لیسانس علوم مطابق با رشته مورد نظر (حداقل کیفیت 70%)
  • نتیجه آزمون الکترونیکی پذیرش (حداقل نمره 50%)

مراحل

پیش ارزیابی مدارک ارائه شده:

  1. کیفیت مدرک و دانشنامه لیسانس علوم (حداقل نمره 70%)
  2. کیفیت ریزنمرات لیسانس علوم 
  3. واحد های اخذ شده مطابق با رشته تحصیلی

جنبه های ارزیابی شده دیگر: 

  1. کیفیت نامه تشویقی و انگیزشی
  2. کیفیت توصیه نامه (در صورتی که در دسترس باشد)
  3. آزمون پذیرش الکترونیکی (از طریق اینترنت)
  4. دانش فنی 
  5. ارزیابی مهارت های زبان (آزمون ها به زبان انگلیسی)
  6. انگیزه، دیدگاه و آمادگی فنی در رشته انتخابی (حداقل نمره مورد نیاز 50%)

نتیجه: پذیرش در رشته تحصیلی فوق لیسانس یا عدم پذیرش.

هزینه تحصیل رشته مهندسی برق در دانشگاه های مجارستان
هزینه تحصیل رشته مهندسی برق در دانشگاه های مجارستان

هزینه تحصیل رشته مهندسی برق در دانشگاه های مجارستان

کشور مجارستان از فورینت (HUF) به عنوان واحد پول کشور استفاده می کند. هزینه شهریه ای که پرداخت می کنید بر اساس محل دانشگاه و سطح دوره تحصیلی متفاوت است. در صورتی که از کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشید، ممکن است قادر به پرداخت با بودجه دولتی باشید. این امر تحت همان سیستم تابعیت مجارستان است، بنابراین درخواست نامه ها ممکن است رقابتی باشند. دانشجویان بین المللی ممکن است برای بورسیه، واجد شرایط باشند که توسط دولت مجارستان به آنها اعطا می شود.

به طور متوسط بایستی سالانه بین 5،500 دلار معادل 4،900 فورینت و 15،000 دلار معادل 13،200 فورینت پرداخت کنید. علاوه بر این متقاضی باید هزینه های درخواست نامه و آزمون را که حدود 500 دلار معادل با 440 فورینت می باشد را پرداخت کند.

دوره تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس و هزینه های شهریه

دوره تحصیلی لیسانس به زبان انگلیسی و هزینه های شهریه (برای همه کشورها)، ارائه شده توسط دانشگاه های مجارستان در زیر آورده شده است.

شهر دانشگاهی دوره و رشته تحصیلی هزینه شهریه سالانه هزینه شهریه عضو کشورهای اتحادیه اروپا  شروع سال تحصیلی- آخرین فرصت
شهر پچ مهندسی برق پچ 8,6800 دلار 6,800 دلار جولای – 15 سپتامبر
شهر بوداپست مهندسی الکترونیک اوبادا 7,400 یورو 6,400 یورو می – 30 سپتامبر
شهر دبرسین مهندسی الکترونیک دبرسین 7,600 دلار 6,000 دلار ژوئن – 15 سپتامبر
شهر بوداپست مهندسی و فن آوری الکترونیک BME 7,640 یورو 6,400 یورو جولای – اول سپتامبر
شهر بوداپست مهندسی الکترونیک BME(فوق لیسانس) 4,700 یورو 7,000 یورو جولای – اول سپتامبر

هزینه درخواست: 100 یورو

تحصیل دکترای رشته مهندسی برق در مجارستان

  • برنامه تحصیلی رشته مهندسی برق
  • دانشکده مهندسی برق و انفورماتیک
  • سطح آموزش: PHD
  • زبان: انگلیسی
  • صلاحیت: دکترای رشته مهندسی برق

توضیح مختصری از رشته تحصیلی: این مقطع از رشته مهندسی برق به منظور انجام تحقیقات در زمینه های مختلفی چون سیستم های تعبیه، روباتیک، سیستم کنترل و ارتباط از راه دور، تکنولوژی کهموج، دستگاه های الکترونی، نانو تکنولوژی، آنتن و انتشار، سیستم قدرتی و فعال پدید آمده است. این تحقیقات در سه مقطع بر پایه ریاضیات در دامنه روند های تصادفی، تحلیل عملکرد و جبر خطی و همچنین در الگوریتم و نتورکینگ می باشد. هر ساله در حدود 20 الی 30 موضوع تحقیقاتی توسط سرپرستان اعلام می شود. در کنار دوره های تحقیقاتی مقطع دکترا، این دانشجویان به کمک سرپرستان، بر روی موضوعات منتخب خود نیز تحقیقات انجام می دهند و نتایج آن را اعلام می دارند.

  • دوره تحصیلی: 8 ترم

حداقل الزامات:

  • مدرک فوق لیسانس در رشته مرتبط
  • آزمون شفاهی 
  • داشتن مهارت زبان به همراه نمره 5.5 در آزمون آیلتس یا نمره 80 در تافل، حداقل نمره (FCE) کمبریج 162، حداقل (PTE) پیرسون 51، (TELC B2)، گواهی زبان مطالعات ورودی.
  • سطح زبان مورد نیاز B2 می باشد.

شرکت در آزمون ورودی

  • نوع آزمون ورودی: هم شفاهی و هم کتبی
  • محل برگزاری آزمون ورودی: الکترونیکی (از طریق اینترنت)

توضیحی مختصر از روند آزمون ورودی و گزینش: روند پذیرش عمومی و الزامات عمومی به قوانین پذیرش در www.bme.hu مربوط می گردد.

مراحل پیش ارزیابی مدارک ثبت شده:

  1. داشتن 70 درصد نمره در مقطع فوق لیسانس
  2. کیفیت رونوشت مدرک لیسانس و فوق لیسانس 
  3. دستیابی به اعتبار در زمینه های لازم

ابعاد ارزیابی مازاد:

  • کیفیت نامه انگیزشی 
  • نامه معارفه (معرفی دانشجو از سوی استادان به دانشگاه) 
  • انتخاب موضوع تحقیق، مصاحبات الکترونیک (از طریق اینترنت) 
  • ارزیابی مهارت زبان (مصاحبه به زبان انگلیسی می باشد)
  • انگیزه های فرد، نگرش ها، آمادگی در موضوعات انتخاب شده
  • نتیجه: پذیرش در مقطع دکترا یا عدم پذیرش.

اطلاعات بیشتر را می توانید در https://www.vik.bme.hu/en/education/programs/ جستجو کنید.

شرایط کار رشته مهندسی برق در مجارستان

مهندسی برق و حقوق سالانه این رشته در مجارستان در سال 2019. مهندسان برق در مجارستان در حدود 2،000 دلار در ماه درآمد دارند. این درآمد ماهانه شامل هزینه مسکن، رفت و آمد و غیره می شود. درآمد این افراد با توجه به تجارب، مهارت، جنسیت و محل کار متفاوت است. ما در این بخش از مقاله بر اساس شاخص های متفاوت، جزییات بسیاری در این حیطه در اختیارتان قرار می دهیم.

حقوق مهندسان برق در مجارستان حدود 1000 الی 3000 دلار در ماه می باشد. متوسط حقوق این افراد 2،000 دلار می باشد که این مساله بدان معناست که نیمی از این افراد بیش از 2،000 دلار و نیمی دیگر کمتر از این میزان در ماه درآمد خواهند داشت. میانگین حقوق ارزش متوسط دستمزد را مشخص می سازد. اگر بخواهیم عمومی تر صحبت کنیم، تمامی افراد در تلاشند تا به همراه 50 درصد دیگر مهندسان، درآمدی بیش از حد میانگین داشته باشند.

دو ارزش دیگر موجود می باشد که به حد متوسط مرتبط است که یکی از آن دو ارزش صدک 25 ام و دیگری صدک 75ام است. با توجه به آمارهای به دست آمده، 25 درصد افراد درآمد کمتر از 1،300 دلار و 75 درصد افراد درآمدی بیش از این مقدار را به عنوان حقوق دریافت می کنند. همچنین با توجه به همین آمارها، 75 درصد افراد درآمدی کمتر از 2،300 دلار و 25 درصد افراد درآمدی بیش از 2،300 دلار در ماه دارند.

شرایط کار رشته مهندسی برق در مجارستان
شرایط کار رشته مهندسی برق در مجارستان

تفاوت بین میانگین دستمزد و دستمزد متوسط چیست؟ شما باید به عنوان مهندس برق، به دنبال کدام یک باشید؟

هر دو این ها شاخص هستند. چنانچه درآمد شما بیش از حد متوسط و میانگین باشد، بدین معناست که شما کار خود را به خوبی انجام می دهید و در صورتی که درآمد شما کمتر از هر دو این شاخص باشد، می بایست دریابید که بسیاری از افراد درآمد بیشتری از شما داشته و شما می بایست در کار خود پیشرفت بسزایی داشته باشید. اما زمانی مسائل پیچیده خواهند بود که درآمد شما مابین میانگین درآمد و متوسط درآمد باشد.

سطح تجربه از جمله مهمترین شاخص های تعیین کننده دستمزد شماست. طبیعتا، تجربه بیشتر، درآمد بیشتر را به دنبال دارد! فردی با تجربه ای کمتر از 2 سال، درآمدی در حدود 1،100 دلار در ماه دارد و این در حالی است که فردی با تجربه ای در حدود 4 سال، درآمدی معادل با 1،400 دلار در ماه خواهد داشت که 25 درصد بیشتر از کسی است که دارای تجربه ای کمتر از 2 سال می باشد. پیش تر که می رویم، آمار ها نشان می دهند که فردی با تجربه 5 الی 10 سال، 1،800 دلار در ماه درآمد دارد که 28 درصد بیشتر از کسی با 4 سال تجربه است.

به علاوه، افرادی با تجربه 10 الی 15 سال، درآمدی در حدود 2،000 دلار در ماه دارد که 12 درصد بیشتر از فردی با کمتر از 10 سال تجربه است. فردی با تجربه 15 الی 20 سال نیز درآمدی معادل با 2،400 دلار در ماه و 20 درصد بیشتر از فردی با کمتر از 15 سال تجربه کاری درآمد دارد. در نهایت، کارفرمایانی با بیش از 20 سال تجربه کاری بیش از 2،800 دلار در ماه درآمد داشته که این میزان 16 درصد بیشتر از فردی با کمتر از 20 سال تجربه کاری می باشد.

بهترین دانشگاه های مجارستان برای رشته مهندسی برق

  • دانشکده مهندسی و تکنولوژی اطلاعات

مهندسان برق و الکترونیک آینده در این دانشکده درس می خوانند و با مسائل رده بالایی در زمینه طراحی، تولید و عملکرد تجهیزات کارخانه ای و غیره سر و کار دارند.

  • دانشگاه ابودا: لیسانس علوم مهندسی برق
  • دانشکده مهندسی برق کالمن کندو

این دانشکده طی سه دوره، مقطع لیسانس مهندسی برق را به دانشجویان ارائه می دهد: تمام وقت، مکاتبه ای و آموزش از راه دور. دانشجویان طی 3 ترم در دوره تمام وقت و طی 4 ترم در دوره مکاتبه ای و آموزش از راه دور مدرک خود را دریافت می نمایند. پس از تکمیل این دوره، دانشجویان قادرند تا زمینه تخصص خود را مشخص نمایند که شامل اتوماسیون، تکنولوژی ارتباط اطلاعات، تنظیم و اتوماسیون، میکروالکترونیک و تکنولوژی و مهندسی قدرت می باشد. دانشجویان فارغ التحصیل از این مقطع قادرند تا وسایل الکتریکی را طراحی کرده، سیستم ها را کنترل و آزمایش کنند، تولید وسایل الکترونیکی را مدیریت کرده و نصب و راه اندازی پروژه های زمینه تخصص خود را انجام دهند.

  • دانشگاه دبرسن: لیسانس مهندسی برق
  • دانشکده علوم و تکنولوژی
  1. تاریخ شروع: ماه سپتامبر
  2. الزامات زبان: مهارت در زبان انگلیسی (تافل 513، آیلتس 5.5/ آزمون شفاهی)
  3. اعتبار ECTS: 210

هدف این برنامه آن است که آموزشی فراهم آورد تا دانشجویان را جهت اشتغال و تحصیل در مقاطع بالاتر آماده سازد. این دانشجویان مباحثی را از جمله مدیریت محیطی، علوم مواد اولیه، تکنولوژی نانو و میکرو در کنار ریاضیات و انفورماتیک می آموزند. همچنین، دانشی چند از مهندسی کامپیوتر، تکنولوژی برق، میکرو الکترونیک و سیستم انرژی، مواد اولیه و اتوماسیون می آموزند. جدا از دانش پایه و کاربردی، دانشجویان مهارت های بسیاری در حل مسائل و مدیریت مسائل پیدا می کنند.

  • دانشگاه تکنولوژی و اقتصاد بوداپست: لیسانس رشته مهندسی پزشکی
  • دانشکده مهندسی برق و انفورماتیک

مقطع لیسانس رشته مهندسی پزشکی طراحی شده است تا به دانشجویان فهم استفاده از ابزار و شیوه ها را آموزش دهند. این سیستم آموزشی، دانشجویان را جهت یافتن شغلی مناسب در صنایع مرتبط هدایت می نماید. این دانشگاه بر آن است تا فهمی عمیق از این رشته ایجاد نموده و در کنار آن به تمرین عملی و نظری کاربردی در صنایع بپردازد. 

رشته مهندسی برق از رشته های بسیار پرکاربرد می باشد که فرصت های شغلی مربوط به آن را در اکثر کشورها می توان یافت. اگر شما نیز تمایل دارید که به تحصیل این رشته در دانشگاه های کشور مجارستان بپردازید، می توانید با خیالی آسوده تمام مراحل کار تحصیل در مجارستان را از ابتدا تا حضور در کشور مجارستان به همکاران ما در موسسه حقوقی مهاجرتی میرداماد بسپارید.

سوالات متداول در مورد تحصیل در رشته مهندسی برق در مجارستان

1- مهندسی برق در دانشگاه های مجارستان به چه صورت است ؟

کالج مهندسی برق قبل از پایان جنگ جهانی دوم، آموزش خاصی برای مهندسان برق در سطح دانشگاهی نداشت و فقط چند موضوع درسی در مهندسی برق داشت که در دوره آموزشی کالج مهندسی الکترونیک گنجانده شده بود. کالج مهندسی برق در سال 1949 در دانشگاه فنی بوداپست تاسیس شد. رشد و توسعه سریع این کالج در چنین زمان کوتاهی تا جایگاه امروز یک موضوع غیر قابل تصور و شگفت است. در آن زمان تعداد استادان کالج مهندسی برق 355 نفر بود و کل تعداد اعضا دانشگاه فنی 1،535 نفر بودند. از مجموع تعداد 2،312 نفر دانشجویان تمام وقت روزانه، 3،104 نفر دانشجوی تمام وقت دوره لیسانس و دانشجوی دوره شبانه، دانشجویان مکاتبه ای و دانشجویان فوق دیپلم کالج مهندسی برق بودند.

2- دپارتمان های آموزش و تدریس در مهندسی برق در دانشگاه های مجارستان کدامند ؟

ریاضیات، فیزیک، فیزیک اتمی، مکانیک مهندسی، برق تئوری، اتوماسیون (خودکارسازی)، کنترل فرآیند، مهندسی فرآیند و مکانیک، مهندسی ابزار و مقیاس (علم اوزان و مقادیر)، مهندسی برق فن آوری مواد، ماشین های برقی، مهندسی ولتاژ بالا و مهندسی تجهیزات، توزیع و انتقال نیروی برق، مهندسی مخابرات سیمی، مهندسی مخابرات بی سیم، مخابرات مایکروویو، تکنولوژی مخابرات و ابزار، لامپ الکترونی و نیمه رساناها.

3- واجدین شرایط دریافت رشته مهندسی برق در دانشگاه های مجارستان کدامند ؟

  • مدارک مورد نیاز جهت تعیین صلاحیت به زبان انگلیسی پذیرفته می شود.
  • اغلب اوقات می توانید ریزنمرات را از مدرسه خود بگیرید. این امر نیازمند ترجمه مناسب در کنار کپی های معتبر از ریزنمرات و مدارک اصلی می باشید.
  • مدارک تعیین صلاحیت اصلی را تا هنگام رفتن به دانشگاه نزد خود نگه دارید

4- جنبه های ارزیابی شده دیگر جهت دریافت رشته مهندسی برق در دانشگاه های کشور مجارستان کدامند ؟

  • کیفیت نامه تشویقی و انگیزشی
  • کیفیت توصیه نامه در صورتی که در دسترس باشد
  • آزمون پذیرش الکترونیکی (از طریق اینترنت)
  • دانش فنی
  • ارزیابی مهارت های زبان (آزمون ها به زبان انگلیسی)
  • انگیزه، دیدگاه و آمادگی فنی در رشته انتخابی (حداقل نمره مورد نیاز 50%)
  • نتیجه: پذیرش در رشته تحصیلی فوق لیسانس یا عدم پذیرش

5- هزینه تحصیل رشته مهندسی برق در دانشگاه های مجارستان چگونه است ؟

به طور متوسط بایستی سالانه بین 5،500 دلار معادل 4،900 فورینت و 15،000 دلار معادل 13،200 فورینت پرداخت کنید. علاوه بر این متقاضی باید هزینه های درخواست نامه و آزمون را که حدود 500 دلار معادل با 440 فورینت می باشد را پرداخت کند .

6- هزینه درخواست برای رشته مهندسی دانشگاه های مجارستان چقدر است ؟

هزینه درخواست 100 یورو میباشد .

7- تحصیل دکترای رشته مهندسی برق در دانشگاه های مجارستان چگونه است ؟

  • برنامه تحصیلی رشته مهندسی برق
  • دانشکده مهندسی برق و انفورماتیک
  • سطح آموزش: PHD
  • زبان: انگلیسی
  • صلاحیت: دکترای رشته مهندسی برق

8- حداقل الزامات برای تحصیل در رشته مهندسی برق دانشگاه مجارستان چیست ؟

  • مدرک فوق لیسانس در رشته مرتبط
  • آزمون شفاهی
  • داشتن مهارت زبان به همراه نمره 5.5 در آزمون آیلتس یا نمره 80 در تافل، حداقل نمره (FCE) کمبریج 162، حداقل (PTE) پیرسون 51، (TELC B2)، گواهی زبان مطالعات ورودی.
  • سطح زبان مورد نیاز B2 می باشد.

9- حقوق و دستمزد مهندسان رشته برق در کشور مجارستان چقدر است ؟

حقوق مهندسان برق در مجارستان حدود 1000 الی 3000 دلار در ماه می باشد. متوسط حقوق این افراد 2،000 دلار می باشد که این مساله بدان معناست که نیمی از این افراد بیش از 2،000 دلار و نیمی دیگر کمتر از این میزان در ماه درآمد خواهند داشت. میانگین حقوق ارزش متوسط دستمزد را مشخص می سازد. اگر بخواهیم عمومی تر صحبت کنیم، تمامی افراد در تلاشند تا به همراه 50 درصد دیگر مهندسان، درآمدی بیش از حد میانگین داشته باشند

10- بهترین دانشگاه های مجارستان برای رشته مهندسی برق کدامند ؟

  • دانشگاه ابودا: لیسانس علوم مهندسی برق
  • دانشکده مهندسی برق کالمن کندو
  • دانشگاه دبرسن: لیسانس مهندسی برق
  • دانشکده علوم و تکنولوژی
  • دانشگاه تکنولوژی و اقتصاد بوداپست: لیسانس رشته مهندسی پزشکی
  • دانشکده مهندسی برق و انفورماتیک

اسکرول به بالا