071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل در رشته مهندسی برق  در استرالیا

تحصیل در رشته مهندسی برق  در استرالیا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانشگاه Deakin سال تحصیلی برای تحصیل در رشته مهندسی برق در استرالیا را به سه ترم تقسیم می کند که به هر کدام از آنها دوره سه ماهه گفته می شود. بیشتر دانشجویان اکثرا دو دوره سه ماهه در هر سال تحصیلی را اخذ می نمایند (مارچ- ژوئن، جولای- نوامبر)

بررسی شرایط تحصیل در رشته مهندسی برق  در استرالیا

به منظور اتمام دوره لیسانس مهندسی برق و الکترونیک و یا همچون تحصیل دوره فنی حرفه ای در استرالیا، دانشجویان باید 32 امتیاز از واحد ها به دست آورند. هر کدام از واحد ها (یا موضوع های درسی) برابر با یک یا دو امتیاز هستند،که برخی اوقات از آنها به عنوان CPS یاد می شود. اکثر دانشجویان واحد هایی را انتخاب می کنند که 4 امتیاز(CPS)  در یک دوره سه ماهه برای آن ها داشته باشد و اکثرا هم دو دوره سه ماهه را در هر سال انتخاب می کنند.

بررسی شرایط تحصیل در رشته مهندسی برق  در استرالیا

این 32 امتیاز شامل 30 درس اصلی (دروس اجباری) و 2 درس مهندسی اختیاری (که شما می توانید انتخاب کنید کدام را بگذرانید) می شود.

  • دوره های سه ماهه دوم فقط در Waurn Ponds و به صورت آنلاین در دسترس است.
  • تنها اولین سال دوره مهندسی در پردیس Burwood ملبورن قابل گذراندن است. دانشجویانی که سال اول خود را در پردیس Burwoos ملبورن گذرانده اند، باید به پردیس Geelong Waurn Ponds یا دوره های آنلاین منتقل شوند تا بتوانند سال دوم خود را بگذرانند.
  • دانشجویان بین المللی که ویزای دانشجویی دارند- این دوره ها برای دانشجویانی که ویزای دانشجویی دارند و در پردیس Geelong Waurn Ponds هستند، قابل گذراندن است.

دوره های تحصیل مهندسی برق استرالیا

ورود ملایم به این دوره ها به دانشجویان اجازه می دهد تا توانایی های خود را ارتقا دهند یا برای تحصیلات/تجربیات قبلی خود مدرک اخذ نمایند. تحصیلات کاربردی با مدارک مناسب TAFE یا دیگر دوره های آموزشی می تواند در دوره اصلی آموزشی مورد توجه قرار گیرند. این مدارک می توانند جهت ارائه به محیط های کاری یا دیگر منظور های رسمی ارائه شوند.

به منظور رعایت الزامات اعتبار بخشی دوره، همانطور که توسط کارشناسان و مهندسین استرالیایی گفته شده و کنترل می شود، تمامی دانشجویانی که در پردیس مجازی تحصیل می کنند، باید حداقل به مدت یک هفته تحصیلی کامل در هر دوره سه ماهه، در برخی دوره های مهارتی به صورت حضوری شرکت نمایند تا اطمینان حاصل شود که فارغ التحصیلان دانش و مهارت کافی، توانایی های کاربردی مهندسی، مهارت های تخصصی را در حیطه فنی و مهندسی به اندازه کافی دارند.

تحصیل در پردیس مجازی استرالیا

دانشجویانی که در پردیس مجازی تحصیل می کنند باید فعالیت های مشخصی را حداقل در یک هفته آموزشی در یک سه ماهه تحصیلی بگذرانند. حضور در این فعالیت های آموزشی، ملاک اساسی برای ارزیابی پایان دوره است، تا مسلم شود فرد دانشجو مهارت مورد نیاز مهندسی را داراست. بنابراین عدم شرکت در چنین فعالیت هایی منجر به عدم اخذ نمره قبولی در ارزشیابی خواهد شد. البته شما نیاز دارید تا اطلاعات دقیق تر شرایط و راه های مهاجرت به استرالیا را از طریق مشاورین مهاجرتی و تحصیلی موسسه حقوقی میرداماد کسب کنید و بدین منظور بایستی با ما در تماس باشید.

اسکرول به بالا