071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل در رشته معماری در آلمان

تحصیل در رشته معماری در آلمان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در این مقاله مختصری از شرایط تحصیل در رشته معماری در آلمان پرداخته شده است. شرایط کار و همچنین شرایط تحصیل رایگان در این کشور سبب شده، تقاضا برای ادامه تحصیل در این کشور پیشرفته اروپایی زیاد شود، مشاورین موسسه حقوقی میرداماد، می توانند در این زمینه به شما راهنمایی و کمک کنند.

شرایط تحصیل در رشته معماری در آلمان

افراد برای مهاجرت به آلمان و تحصیل در رشته معماری باید بدانند که دانشکده اصلی معماری در آلمان تحت حمایت Professors Richard Döcker  و  Rolf Gutbrod به عنوان روح معماری مدرن آغاز به کار کرد و بعد از آن به دنبال تحقیق در زمینه های جدید در حوزه برنامه ریزی  شهری و همچنین ضروریات آموزش و تحقیق بوده است. این دانشگاه و همچنین اساتید آن به عنوان یکی از بهترین ها در آلمان شناخته می شود.

شرایط تحصیل در رشته معماری در آلمان

تارخچه دانشکده معماری در آلمان

این مرکز در سال 1880 تاسیس گردیده است. این دانشگاه با سابقه طولانی در آموزش عالی با 9 دانشکده از جمله دانشکده معماری می باشد. هدف این دانشگاه تمرکز بر کیفیت است تا کمیت به طوری که با پذیرش 1500 دانشجو، در حال دست یابی به این هدف می باشد.

دانشگاه معماری TUM Munich در آلمان

TUM Munich تنها مرکز دانشگاهی آموزشی در منطقه Bavaria برای تحصیل در آلمان می باشد. این دانشگاه دارای 26 بخش آموزشی و با کارد مجرب از هیئت علمی مشغول به فعالیت می باشد. در این دانشگاه همکاری  نزدیکی بین بخش تحقیقات دانشگاهی و شرکای صنعتی با تکنولوژی های بالا و به روز وجود دارد. این دانشگاه نه تنها به دانشجویان آموزش های لازم را ارائه می دهد، بلکه فرصت های مناسبی برای آینده آنان فراهم می نماید.

جوایز دانشگاه معماری TUM Munich در آلمان

  • Deutscher Architekturpreis – German Prize for Architecture
  • Deutscher Städtebaupreis – German Urban Planning Prize
  • European Architecture + Technology Award
  • Mies-van-der-Rohe Prize
  • RIBA Award

با توجه به توضیح هایی که در مورد دانشکده معماری آلمان و همچنین در مقاله های قبل در مورد بورسیه تحصیلی آلمان داده شد اینک شما دید بازتری برای انتخاب میان دانشکده های معروف و مهاجرت تحصیلی به آلمان دارید و همچنین می توانید از طریق مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی میرداماد مشورت لازم را ترتیب داده تا اطلاعات حاصل از تجربه خود را به شما منتقل کنند.

به همین منظور بایستی ایتدا با مشاورین تلفنی ما به صورت رایگان گفت و گو کرده و اطلاعات آغازین را دریافت کنید.

اسکرول به بالا