071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل در رشته محیط زیست در روسیه

تحصیل در رشته محیط زیست در روسیه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در دانشکده ها و دانشگاه های  تحصیل در رشته محیط زیست در روسیه فعالیت های حرفه ای آموزش داده می شود این فعالیت ها شامل برنامه ریزی های دولتی، کنترل، نظارت، آزمایش اجزای محیطی تمام فعالیت های اقتصادی، فرآیندهای جمعیت شناختی، برنامه های  توسعه پایدار در تمامی سطوح، آموزش، آموزش بهداشت عمومی و … می باشد.

آموزش و تحصیل در رشته محیط زیست در روسیه

هدف این دوره آموزشی، آموزش های پایه و اساسی و تخصصی در زمینه محیط زیست نوین و مراقبت های زیست محیطی می باشد و به دنبال ارائه روش های علمی و تحقیقاتی نظارت بر محیط زیست و اقدامات حرفه ای است.

آموزش و تحصیل در رشته محیط زیست در روسیه

فوق لیسانس محیط زیست در روسیه

تحصیل در مقطع فوق لیسانس نظارت و حفاظت محیط زیست:

یکی از دانشگاه هایی که در این رشته دانشجو می پذیرد، دانشگاه Northern  Federal University می باشد. محل تحصیل موسسه علوم طبیعی  دانشگاه Northern (Arctic) Federal واقع در شهر لومونوسف روسیه می باشد.

فارغ التحصیلان محیط زیست در روسیه

فارغ التحصیلان این رشته می توانند پس از اتمام تحصیل خود در زمینه های پژوهشی و تحقیقاتی، طراحی و تولید، کنترل و همچنین امور اداری و آموزشی مرتبط با محیط زیست و منابع طبیعی فعالیت نمایند. همچنین این افراد می توانند، مجموعه ای از مشاهدات وضعیت محیط زیست، ارزیابی و پیش بینی تغییرات وضعیت محیط زیست را تحت تاثیر عوامل طبیعی و عوامل مرتبط با انسان را ارائه دهند و با شرکت های فعال در زمینه مدیریت کیفیت، همکاری نمایند.

زبان در روسیه

زبان تحصیل در این دوره، به زبان روسی می باشد. طول دوره، 2 سال و به صورت تمام وقت می باشد. البته نیاز است تا شرایط کامل مهاجرت تحصیلی به روسیه را با توجه به توانایی های خود بررسی نمایید که در این امر مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی میرداماد، شما را با تجربیات و تخصص خود راهنمایی میکنند.

اسکرول به بالا