071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل رایگان در ایتالیا به زبان انگلیسی

تحصیل رایگان در ایتالیا به زبان انگلیسی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

این جایزه به دانش آموزانی که درباره موضوعات مربوط به تحصیلات عمومی و سیستمی در ایتالیا تحقیق می کنند، داده می شود. تحصیل رایگان در ایتالیا به زبان انگلیسی برای هر دو مدرک دوره و آموزش حرفه ای پیشرفته قابل دسترس است. دروسی مثل موسیقی و هنر نیز شامل آن می شوند.

شرایط  تحصیل رایگان در ایتالیا به زبان انگلیسی

دانش اموزان دارای انتخاب های آزادی در مورد سن و مهارت ها برای ملحق شدن به مطالعه برنامه های خارجی تحصیل در ایتالیا، می باشند. محیط مربوط به مطالعه برنامه دروس انتخاب شده برای دانش آموزان ارائه می شود تا دانش آموزان تجربه ای فراموش نکردنی داشته باشند و تسلط قوی بر دانش تئوری و نظری شان داشته باشند.

کمک هزینه UNIPV در ایتالیا

این یک مدرک سطح کمک هزینه تحصیل کارفا می باشد. (بورس) این مدرک برای درس هایی مثل مهندسی الکترونیک کامپیوتر، مهندسی، کارشناسی در تجارت بین المللی و اقتصاد، زیست شناسی مولکولی و ژنتیک، سیاست جهانی و روابط بین المللی و برنامه های کارشناسی بین المللی در زمینه های همکاری و توسعه می باشد. این ها در دانشگاه پاویا داده می شوند. فقط دانش آموزان کشور های توسعه یافته می آیند. این کار به این علت است که دانش آموز باید از درآمد متوسط یا گروه درآمد پایین تر معین توسط بانک جهانی باشد. هدف از آن، ارتقاء همکاری بین المللی با دیگر کشورهای جهان، به خصوص کشور های در حال توسعه است.

بورس تحصیلی در ایتالیا

بورسیه تحصیلی ایتالیا باید توسط FC & K تامین شود. ارزش و بهای بورس تحصیلی € 8 در هر ماه است. دانش آموز بعد از سال 1978 متولد می شود و می تواند برای اعطای جایزه به صورت آنلاین درخواست دهد. مطالعه به صورت رایگان در ایتالیا برای دانشجویان اتحادیه اروپا بدون داشتن مدرک ILETS در سال 2017 امکان پذیر است.

بورس تحصیلی در ایتالیا
بورس تحصیلی در ایتالیا

موقعیت ایتالیا

برای مهاجرت به ایتالیا لازم است در مورد موقعیت این کشور اطلاعاتی کسب کنید. به طور رسمی، جمهوری ایتالیا در جنوب اروپا دارای تعداد زیادی جزیره است و بزرگترین آنها سیسیل و ساردینیا است. کل مساحت ایتالیا 301،230 کیلومتر مربع است که 7،210 کیلومتر مربع در آب قرار دارد. بیش از پنج درصد بخشی از کشور تحت پوشش پارک ها قرار دارد که به حفظ محیط دلخواه کمک می کند. همچنین این کشور دارای منابع انرژی متفاوتی است؛ زیرا ششمین کشور دارای بزرگترین انرژی باد و چهارمین کشور دارای بزرگترین انرژی خورشیدی نصب شده در سال 2010 است.

تاریخ جمهوری این کشور پس از همه پرسی در ژوئن 1946، زمانی که زنان نیز برای رای گیری مجوز گرفتند، آغاز شد. در حال حاضر، رم پایتخت ایتالیا است و سیستم قانون مجلس نمایندگان در کشور کار می کند. زبان رسمی کشور، ایتالیایی است. ارز در شکل یورو رایج است و کد تلفنی کشور 39 می باشد. محیط دوستانه و رشد صنعتی ایتالیا دانشجویان را به دنبال تحصیل در خارج از کشور در ایتالیا دعوت می کند.

تحصیل رایگان در دانشگاه های ایتالیا

کمک هزینه های تحصیلی و دیگر کمک های تحصیلی برای تحصیل رایگان در سال 2017 در خارج از کشور در ایتالیا نیز مجاز می باشند. علاوه بر این جهت احترام به زبان خارجی برنامه هایی در زبان های خارجی ترتیب داده شده و ارائه می شوند. اگر شما تصمیم دارید که بطور رایگان در خارج در ایتالیا تحصیل کنید باید با سفارت در تماس باشید.

از آنجایی که کشور های زیادی اجازه فرصت تحصیل رایگان برای دانش آموزان خارجی می دهند، آنگاه چرا باید در ایتالیا تحصیل کنیم؟ لیستی از منافع آن در زیر وجود دارد:

  • شما به راحتی می توانید تاریخ ایتالیا را درک کنید و به راحتی می توانید مکان های تاریخی آنرا ببینید.
  • شما میتوانید در طول مطالعه و تحصیل یک ترم کوتاه کاربردی و شغلی داشته باشید.
  • شما میتوانید یک آپارتمان برای زندگی در یک شهر بزرگ و معروف بگیرید.
  • ثبت نام در برنامه های کارآموزی برای رشد حرفه ای و داشتن آینده ای روشن در ایتالیا آسان است.
  • شما می توانید به راحتی زبان و فرهنگ ایتالیایی را بیاموزید.

دانشگاه های رایگان ایتالیا به زبان انگلیسی

دانشگاه Politecnico di Torino :

مقطع دکترا (Dottorato di Ricerca) بالاترین مقطع تحصیلی دانشگاهی است و در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است. دانشگاه Politecnico تصمیم دارد تا  سرمایه گذاری قابل توجهی برای تأمین بودجه مالی دانشجویان دکترا انجام دهد، در نتیجه تعداد بورسیه های PhD اعطایی به دانشجویان با استعداد و با صلاحیت افزایش خواهد یافت.

بورسیه سالیانه 200 یورو افزایش یافته است و تعداد بورسیه ها 25 % بیشتر شده است که حمایت مالی از  233 داوطلب دکترا از بین 290 نفر با بورسیه هایی از طرف دانشگاه Politecnico ( از طریق بودجه دانشگاه یا وزارتخانه ) و موسسات مالی دولتی و خصوصی دیگر انجام می شود. به دانشجویان دکترا که بهترین نمرات را در طول دوره آموزشی خود کسب کنند ، مبلغ بیشتری تعلق می گیرد و در مجموع به آنها 100000 یورو در سال پرداخت می شود.

دانشگاه های رایگان ایتالیا به زبان انگلیسی
دانشگاه های رایگان ایتالیا به زبان انگلیسی

دانشگاه Perugia:

دانشگاه Perugia ، دانشگاه دولتی واقع در پروجا ایتالیا که  در سال 1308 تأسیس شده است. مهر رسمی دانشگاه پرتره سنت هرکولان(Saint Herculan )  یکی از حامیان مقدس و گریفین تاج دار ایستاده که نماد این شهر است ، می باشد : آنها قدرت کلیسایی و مدنی را به نمایش گذاشته اند که موجب شهرت دانشگاه در قرون وسطی شده است.

دانشگاه کاتانیا (University of Catania):

دانشگاه کاتانیا (به ایتالیایی: Università degli Studi di Catania) دانشگاهی واقع در کاتانیا، سیسیل است. در سال 1434 تاسیس شده و قدیمی ترین دانشگاه سیسیل ، 13 امین دانشگاه قدیمی ایتالیا و 29 امین دانشگاه قدیمی دنیا می باشد . بیش از 60000 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و اصلی ترین دانشگاه سیسیل محسوب می شود.

برخی از ویژگی های مهم دانشگاه کاتانیا

  1. تمام رشته ها به زبان انگلیسی تدریس می شوند و برنامه مقدماتی Bridge برای کسانی که به طور کامل به زبان انگلیسی مسلط نیستند ، موجود می باشد.
  1. مدارک تحصیلی اتخاذ شده مورد تایید آمریکا و مورد قبول کارفرمایان و دانشکده های تحصیلات تکمیلی سراسر دنیاست.
  2. در حالی که در ایتالیا مشغول به تحصیل هستید، فرصت تحصیل در کشورهای مختلف به مدت 6 ماه یا یک سال فراهم می شود.
  3. برنامه های آموزشی عملی با کیفیت با فرصت های کار آموزی برای ورود به مشاغل جهانی ارائه می شود.
  4. بورسیه هایی برای ساکنین رم موجود است . با اقامت در رم به راحتی می توان از تخفیف 20 % شهریه برخوردار شد.

تحصیل رایگان پزشکی به زبان انگلیسی در دانشگاه های ایتالیا

ایتالیا همواره در اروپا مرکز فرهنگ و آموزش بوده است و وجود موسسات  آموزش عالی متعدد و معتبر در سراسر کشور گواه این موضوع می باشد. امروزه چهار دانشگاه در ایتالیا رشته هایی به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد :

  1. دانشگاه ساپینزا رم (Sapienza University of Rome)
  2. دانشگاه پاویا (Pavia University)
  3. دانشگاه پادوا ( University of Padova )
  4. دانشگاه تور ورگاتا در رم ( Tor Vergata University in Rome )

دانشگاه های فوق جزو دانشگاه های برتر با رنکینگ بالا در جهان می باشند. با تحصیل پزشکی در ایتالیا نه تنها فرصت یادگیری در موسسات را دارید ، بلکه از زندگی پرجنب و جوش و  لذت بخش ایتالیا بهره مند خواهید شد.؛ زیرا این کشور فرهنگ و تاریخی غنی دارد و به عنوان یکی از زیباترین کشورهای اروپایی شناخته شده است.

هزینه تحصیل رشته پزشکی در ایتالیا

موسسات پزشکی فراوانی در ایتالیا وجود دارد که در آنها رشته ها به زبان انگلیسی ارائه می شوند. هزینه و شهریه آنها بسیار مقرون به صرفه است و با توجه به صلاحیت و نیاز مالی شما ممکن است هزینه ها کاهش پیدا کند. اگر قصد تحصیل در خارج از کشور را دارید، ایتالیا مقصدی فوق العاده خواهد بود. بعضی از بهترین دانشکده های پزشکی اروپا و جهان در این کشور واقع شده اند. همچنین رشته های زیادی برای انگلیسی زبانان موجود است.

انتخاب رشته پزشکی به زبان انگلیسی در ایتالیا

دلایل زیادی برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی در ایتالیا وجود دارد. دانشکده ها شهرت جهانی دارند و شهریه آنها بسیار مقرون به صرفه است . هزینه ها در این کشور در مقایسه با دانشکده های آمریکا و یا بسیاری از کشورهای دیگر کمتر است. اگر واجد شرایط هستید ، دلیلی برای درخواست برای رشته های موجود به زبان انگلیسی وجود ندارد. در دانشکده ها اساتید فوق العاده با سابقه درخشان تدریس می کنند ، در حالی که هزینه کمی پرداخت می کنید. با توجه به علل ارزیابی تحصیل و زندگی در ایتالیا، شما می توانید شرایط خود را برای امر پذیرش و مهاجرت به ایتالیا با مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی میرداماد در میان گذاشته و به نتایج کلی و مطلوبی برسید.

سوالات متداول در مورد تحصیل رایگان در ایتالیا به زبان انگلیسی

1- ارزش بورس تحصیلی ایتنالیا چقدر است؟

ارزش و بهای بورس تحصیلی € 8 در هر ماه است.

2- آیا برای مطالعه رایگان در ایتالیا حتما باید مدرک ILETS داشت ؟

مطالعه به صورت رایگان در ایتالیا برای دانشجویان اتحادیه اروپا بدون داشتن مدرک ILETS در سال 2017 امکان پذیر است.

3- درکدام دانشگاه ایتالیا میتوان در مقطع دکترا به طور رایگان تحصیل کرد؟

دانشگاه Politecnico تصمیم دارد تا سرمایه گذاری قابل توجهی برای تأمین بودجه مالی دانشجویان دکترا انجام دهد، در نتیجه تعداد بورسیه های PhD اعطایی به دانشجویان با استعداد و با صلاحیت افزایش خواهد یافت.

4- به دانشجویان دکترا در ایتالیا چقدر بورسیه پرداخت می شود ؟

در مجموع به آنها 100000 یورو در سال پرداخت می شود.

5- آیا داشتن نمرات بالا برای دریافت بورسیه دکترا در ایتالیا امتیاز محسوب می شود؟

به دانشجویان دکترا که بهترین نمرات را در طول دوره آموزشی خود کسب کنند ، مبلغ بیشتری تعلق می گیرد.

6- آیا میتوان در دانشگاه کاتانیا ایتالیا به زبان انگلیسی تحصیل کرد؟

تمام رشته ها به زبان انگلیسی تدریس می شوند و برنامه مقدماتی Bridge برای کسانی که به طور کامل به زبان انگلیسی مسلط نیستند ، موجود می باشد.

7- در کدام دانشگاه های ایتالیا میتوان پزشکی را رایگان تحصیل کرد؟

  • دانشگاه ساپینزا رم
  • دانشگاه پاویا
  • دانشگاه پادوا
  • دانشگاه تور ورگاتا در رم

8- مزایا انتخاب رشته پزشکی به زبان انگلیسی در ایتالیا چیست؟

دانشکده ها شهرت جهانی دارند و شهریه آنها بسیار مقرون به صرفه است . هزینه ها در این کشور در مقایسه با دانشکده های آمریکا و یا بسیاری از کشورهای دیگر کمتر است.

9- دانشگاه های رایگان ایتالیا به زبان انگلیسی کدامند؟

  • دانشگاه پلیتکنیکو
  • دانشگاه پروجا
  • دانشگاه کاتانیا

10- کمک هزینه UNIPV در ایتالیا برای کدام دروس است؟

(بورس) این مدرک برای درس هایی مثل مهندسی الکترونیک کامپیوتر، مهندسی، کارشناسی در تجارت بین المللی و اقتصاد، زیست شناسی مولکولی و ژنتیک، سیاست جهانی و روابط بین المللی و برنامه های کارشناسی بین المللی در زمینه های همکاری و توسعه می باشد.

11- مزیت تحصیل رایگان در ایتالیا به زبان انگلیسی نسبت به تحصیل رایگان در دیگر کشورها چیست؟

  • شما میتوانید در طول مطالعه و تحصیل یک ترم کوتاه کاربردی و شغلی داشته باشید.
  • ثبت نام در برنامه های کارآموزی برای رشد حرفه ای و داشتن آینده ای روشن در ایتالیا آسان است.
  • شما می توانید به راحتی زبان و فرهنگ ایتالیایی را بیاموزید.

12- تحصیل رایگان به زبان انگلیسی در ایتالیا برای چه مقاطعی هست؟

برای تمام مقاطع.

13- آیا برای تحصیل رایگان به زبان انگلیسی در ایتالیا به مدرک زبان نیاز داریم؟

بله ، مدرک زبان آیلتس.

14- آیا برای تحصیل رایگان به زبان انگلیسی در ایتالیا می بایست آزمون دهیم؟

برای بعضی مقاطع بله.

15- آیا به جز رایگان بودن تحصیل به زبان انگلیسی در ایتالیا ، دانشجویان امکان دریافت حقوق را دارند؟

بله البته اگر شرایط لازم را داشته باشند.

16- آیا برای تحصیل رایگان به زبان انگلیسی در ایتالیا محدودیت سنی وجود دارد؟

بله ، برای لیسانس یا پزشکی 23 الی 24 سال و برای کارشناسی ارشد تا 30 سال و برای دکتری تا 40 سال.

17- هزینه زندگی برای دانشجویانی که تحصیل رایگان به زبان انگلیسی در ایتالیا دارند ، چقدر است؟

ماهیانه حدود 600 تا 800 یورو.

18- آیا متقاضیان تحصیل رایگان به زبان انگلیسی در ایتالیا برای مخارج زندگی خود اجازه کار دارند؟

بله ، معمولا 20 ساعت در هفته اجازه کار دارند.

19- آیا تحصیل رایگان به زبان انگلیسی در ایتالیا شامل تمام رشته ها می شود؟

بله.

20- در کدام یک از دانشگاه های ایتالیا تحصیل به زبان انگلیسی رایگان است؟

چندین دانشگاه معتبر در ایتالیا هستند که تحصیل به زبان انگلیسی در آن ها رایگان است.

21- آیا سابقه تحصیلی برای رایگان شدن تحصیل به زبان انگلیسی در ایتالیا تاثیر دارد؟

بله ، بسیار مهم است.

22- متقاضیان تحصیل رایگان به زبان انگلیسی در ایتالیا اجازه همراه دارند؟

بنابر شرایطی ممکن است اجازه همراه داشته باشند.

اسکرول به بالا