071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل در کالج زبان در فرانسه

تحصیل در کالج زبان در فرانسه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

شاید زبان فرانسه در مقایسه با زبان انگلیسی برای شما سخت تر باشد اما وقتی قرار باشد زبان فرانسه را در فضای فرانسوی زبان ها و در شرایط زندگی در کنار خانواده ای فرانسوی زبان یاد بگیرید این کار سخت به یک تجربه شیرین و به یادماندنی تبدیل می شود. هدف این مقاله که توسط مشاوران ما در موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد تهیه شده است تحقق آرزوی شما در فراگیری زبان فرانسه و متعاقب آن ادامه تحصیل در دانشگاه های این کشور و اخذ اقامت دائم به جهت تجربه زندگی در فرانسه می باشد.

مطالعه بیشتر:

تحصیل در فرانسه

مهاجرت تحصیلی به فرانسه

اقامت فرانسه

اگر درپی فراگیری زبان فرانسوی در کالج های فرانسه هستید و یا این که خواستار برخورداری از مزایای زندگی در کنار یک خانواده فرانسوی زبان می باشید با مشاوران برترین موسسه مهاجرتی کشور موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد تماس بگیرید.

دوره های زبان در کالج فرانسه

آیا علاقه مند به یادگیری زبان فرانسه در پاریس، نیس، لیون یا بوردو هستید؟ در این مقاله به ارائه بهترین کالج های زبان برای تحصیل زبان فرانسه در فرانسه می پردازیم.

بدون شک بهترین راه در جهت بهبود مهارت های زبان فرانسه، یادگیری این زبان در کشور فرانسه می باشد. مهاجرت به فرانسه یا گرفتن ویزای فرانسه یا مجوز دانشجویی فرانسوی به همان سختی که برخی خارجی ها فکر می کنند نیست، به خصوص اگر آن ها به دنبال تحصیل در فرانسه در یک دوره رسمی باشند. پس از حذف تشریفات اداری و کاغذبازی های اداری، کمتر فرد خارجی از تجربه یادگیری زبان فرانسه در پاریس، نیس، لیون یا بوردو شکایت می کند.

فرانسوی ها به طور واضح مشتاق استفاده از زبان خود هستند و صحبت کردن به زبان انگلیسی می تواند یک مانع برای تعامل باشد. با این وجود بسیاری از کالج های زبان در فرانسه دوره های آموزش زبان فرانسه را در سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته ارائه می دهند به صورتی که با طیف گسترده ای از بودجه متناسب باشد. علاوه بر این موقعیت های فراوانی برای یافتن راه های تحصیل رایگان در فرانسه برای یادگیری زبان فرانسه وجود دارد، به عنوان مثال، تبادل زبان با یک فرد فرانسوی که می خواهد زبان شما را یاد بگیرد یا این که تحقیق دروس فرانسه را به صورت آنلاین انجام دهید.

هزینه کلاس های آموزش زبان فرانسه بر اساس کالج ها، سطح صحبت کردن و فشرده و معمولی بودن کلاس ها متفاوت می باشد. همچنین منابع مختلفی برای یادگیری زبان فرانسه، از جمله برنامه های نرم افزاری تلفن همراه، نرم افزار دسکتاپ و دوره های آنلاین فرانسوی وجود دارد.

آیا باید زبان فرانسه را در فرانسه یاد بگیرید ؟

مزیت اصلی کالج های آموزش زبان فرانسه در فرانسه، انتخاب گسترده تر کلاس های فرانسه در مقایسه با خانه، از دوره های فشرده فرانسه تا دروس مکالمه زبان فرانسه و دوره های تابستانی فرانسه می باشد که معمولاً ترکیبی از بازدید از مناطق برتر فرانسه، موزه ها یا بازار به منظور ترغیب یادگیری زبان فرانسه در روشی عادی و در محیط و جامعه می باشد. تحصیل در فرانسه نیز راهی بسیار مناسب در جهت کسب ریزه کاری های زبانی و فرهنگی زبان فرانسه، مانند عبارات رایج، اصطلاحات عامیانه یا غیر رسمی و کوچه بازاری می باشد.

در یک مطالعه جدید در مورد ارزان ترین و آسان ترین زبان در جهان، زبان فرانسوی از بین 28 زبان بین المللی در رده دهم قرار گرفت. از لحاظ یادگیری زبان های اروپایی به طور معمول پر هزینه ترین بودند، به طور متوسط هزینه زبان فرانسوی حدود 16 یورو(13.62 GBP)، قبل از آن زبان هلندی(18.71 GBP) و آلمانی با( GBP 18.71 ) بود، اما ارزان ترها زبان ایتالیایی(11.67 GBP) و اسپانیایی( GBP 10.26 ) بودند. هزینه بالای یادگیری زبان فرانسه در فرانسه با یکی از ساده ترین زبان ها برای یادگیری جبران می شود و نیاز به 600 ساعت آموزش دارد که معادل با یادگیری زبان هلندی، اسپانیایی یا ایتالیایی، اما ساده تر از آلمانی (750 ساعت) می باشد.

کالج های زبان فرانسوی در فرانسه
کالج های زبان فرانسوی در فرانسه

کالج های زبان فرانسوی در فرانسه

در زیر فهرست برخی از بهترین آموزشگاه های زبان فرانسه در فرانسه با جایگاه ملی در چندین مکان در سراسر کشور فرانسه ارائه شده است. در این فهرست کالج های زبان فرانسه در پاریس، لیون، نیس، مارسی، تولوز، بوردو، کن و مونت پلیه را نیز خواهید یافت.

  • کالج های فرانسوی در Aix-en-provence: کالج های بین المللی دو زبانه provence
  • کالج های فرانسوی Aix-en-provence: یادگیری زبان فرانسه و زندگی در خانه معلم خود در provence با خانه بین المللی زبان
  • کالج های زبان فرانسوی در Aix-en-provence
  • کالج فرانسوی در آنتیب: مرکز بین المللی آنتیب
  • خانه بین المللی: نیس فرانسه
  • کالج های بین المللی در نیس فرانسه: ALPADIA Nice(juniors)
  • کالج های فرانسوی در نیس: کلاسهای زبان فرانسه را در خانه معلم خود با خانه بین المللی زبان فراگیرید.
  • کالج های فرانسه در نیس: آلفا، موسسه زبانشناسی
  • کالج های فرانسوی در پاریس: مطالعات بین المللی زبان
  • ACCORD پاریس
  • ACCORD سنت نیکولاس
  • Sprachcaffe پاریس

قیمت کالج های زبان در فرانسه

  1. L’ATELIER 9 شروع هزینه: از 181 یورو
  2. مطالعات بین المللی زبان در فرانسه شروع هزینه: از 262 یورو 
  3.  فرانسوی را بیاموزید شروع هزینه:از 763 یورو 
  4. ACCORD PARIS شروع هزینه: از 43 یورو 
  5. EUROCENTRES PARIS شروع هزینه:از 447 یورو 
  6. ACCORD SAINT NICOLAS شروع هزینه: از 143 یورو
  7. SPRACHCAFFE PARIS شروع هزینه: از 248 یورو 
  8. ALPADIA PARIS-IGNY ( نوجوانان) شروع هزینه: از 938 یورو 
  9. زبان فرانسوی پاریس شروع هزینه:از 332 یورو 
  10. موسسه بین المللی زبان شروع هزینه:از 162 یورو 
  11. کالج تابستانی بین المللی هاتمر- پاریس شروع هزینه: از 705 یورو 
  12. اتحادیه زبان شناسی و بین فرهنگی پاریس شروع هزینه: از 743 یورو
  13. کالج های فرانسه در پاریس C.E.B.P شروع هزینه:از 138 یورو 

انواع کلاس های زبان در کالج های زبان فرانسه

این که دانشجو، شاغل و یا مسافر باشید، دوره های زبانی در پاریس وجود دارد که مناسب شما باشد. دوره های زبان فرانسه برای تمام سطوح، سنین و در زمان های مختلف ارائه می شوند. برای شروع فقط یکی از دوره های لیست پایین را انتخاب کنید: 

  • دوره های عمومی زبان فرانسه (GENERAL FRENCH COURSES ) 

دوره های عمومی زبان فرانسه برای افراد بزرگسالی است که می خواهند مهارت های نوشتن، خواندن، صحبت کردن و گوش کردن زبان فرانسه خود را تقویت کنند. اکثر دوره های عمومی زبان فرانسه برای افراد 16 سال به بالا ارائه می شود. دوره ها از 2 تا 48 هفته در دسترس می باشند. اکثر دوره ها به طور میانگین 30 کلاس در هفته دارند.

  • دوره های زبان فرانسه برای نوجوانان ( JUNIOR FRENCH COURSES ) 

دوره های زبان فرانسه برای کودکان بین 8 تا 12 سال و نوجوانان 12 تا 18 سال می باشد که می خواهند به زبان فرانسه تحصیل کنند. دوره های 4 تا 8 هفته ای در تابستان از ژوئن تا آگوست در دسترس می باشد.

  • دوره های آماده سازی آزمون زبان فرانسه (FRENCH TEST PREPARATION COURSES) 

دوره های آماده سازی آزمون زبان فرانسه برای دانشجویانی است که می خواهند در آزمون های مهارت زبان فرانسه به منظور تقویت جنبه های شغلی و کسب پذیرش در دانشگاه شرکت کنند:

  • دوره هایDELF/TEF/DILF/DALF/TCF/TFI/TELC
  • دوره های حرفه ای زبان فرانسه ( PROFESSIONAL FRENCH COURSES ) 

دوره های حرفه ای زبان فرانسه برای افرادی است که می خواهند در حوزه های خاصی مثل کسب و کار، ، حقوق، صنعت هوایی و مهمانداری تحصیل کنند: حقوق فرانسه/پزشکی (تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در فرانسه)/صنعت هوایی فرانسه/مهمانداری فرانسه/وکلا/پرستاران/پزشکان/ خلبانان/کنترل ترافیک هوایی/آژانس مسافرتی 

  • برنامه های WORK-STUDY (کار عملی) زبان فرانسه 

برنامه های WORK- STUDY برای افراد بزرگسالی است که می خواهند همزمان با تجربه کار حرفه ای در فرانسه، زبان فرانسه را نیز یاد بگیرند.

  • دوره های تخصصی زبان فرانسه (SPECIALITY FRENCH COURSES)

دوره های تخصصی زبان فرانسه برای افرادی است که می خواهند در فرانسه تحصیل کنند و در فعالیت های ورزشی، هنری، تغذیه ای و غیره شرکت کنند: فعالیت های تغذیه ای/ آشپزی/فرنگی/تماشای مناظر/ موزه /سرگرمی /خرید/ پارک تفریحی / 

خوابگاه های کالج زبان در فرانسه
خوابگاه های کالج زبان در فرانسه

خوابگاه های کالج زبان در فرانسه

داشتن محل اقامت مناسب یک بخش ضروری برای تحصیل زبان فرانسه در فرانسه است. با توجه به این که هر فرد دارای شرایط متفاوتی برای محل اقامت می باشد و عادت ها و سبک زندگی متفاوتی برای زندگی دارد، کالج های زبان طیف وسیعی از گزینه های اقامت را ارائه می دهند.

محل های اقامت از استانداردهای بسیار بالایی برخوردار هستند. از زمانی که برای اولین بار با کالج زبان ارتباط برقرار می کنید آن ها به منظور انتخاب بهترین گزینه مناسب به شما کمک می کنند. در زمان سکونت در خوابگاه های کالج نیز به تمامی سوالات شما پاسخ داده می شود. عملکرد و کیفیت تمام گزینه های اقامت به طور مستمر بررسی می شود. این کار توسط بازرسی های منظم و همچنین بازخورد نظرات دانشجویان قبلی از طریق پرسشنامه های کیفیت انجام می شود. 

از یادگیری زبان فرانسه و از یک اقامت فوق العاده لذت ببرید! به منظور کمک به شما در جهت انتخاب محل اقامت مناسب، راهنمایی هایی در زیر ارائه شده است:

هم خانه شدن با فرد دیگری(پانسیون خانگی)

زندگی با یک خانواده فرانسوی یک تجربه منحصر به فرد و ارزشمند است و به معنای واقعی درگیر شدن در سبک زندگی فرانسوی است. زمانی که با میزبان خود صحبت می کنید می توانید زبان فرانسه را یاد بگیرید. شما اتاق شخصی و کلید خود را خواهید داشت و تا اندازه ای مستقل زندگی خواهید کرد. اما باید خود را با ساعات غذایی خانواده و قوانین خانه سازگار کنید. ابراز احساسات و علاقه به میزبان و پذیرای عقاید و تفکرات آنها بودن به شما کمک می کند تا به سرعت در زمان اقامت در فرانسه با آن ها هماهنگ شوید. با این روش از بیشترین مزایا در تمرین کامل زبان فرانسوی در خارج از کالج زبان بهره مند می شوید و رویکرد جالبی نسبت به فرهنگ فرانسه پیدا می کنید.

لطفا برای رزرو مناسب ترین خانواده با شرایط خودتان اهمیت ویژه ای قائل شوید. مسئول اقامت درخواست ها را با دقت بررسی می کند و طبق مشخصات دانشجویان بهترین خانه را برای آن ها رزرو می کند. همه خانواده ها با دقت انتخاب شده اند و از اعتبار خوبی برای میزبانی برخوردار هستند.

مشاوران موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد با دو شعبه در تهران و شیراز و با سابقه درخشان و تجربه فراوان در امر مهاجرت بهترین گزینه مهاجرتی را به شما ارائه می دهند. این مشاوران بر اساس نوع بودجه و شرایط تحصیلی بهترین روش ممکن برای مهاجرت و ادامه تحصیل در بهترین دانشگاه های اروپا را به شما پیشنهاد می دهند. آینده ای درخشان و فرصت های تحصیلی و شغلی فوق العاده حق شماست. به منظور تحقق این حق راستین با مشاوران ما در تماس باشید.

سوالات متداول در مورد تحصیل در کالج زبان در فرانسه

1- آیا بدون مدرک زبان می توان در فرانسه تحصیل کرد؟

بله، شما می توانید در ابتدا در کالج زبان در فرانسه شرکت نمایید.

2- آیا با شرکت در کالج زبان فرانسه، اجازه کار دارم؟

خیر، با شرکت در کالج زبان فرانسه به شما اجازه کار داده نمی شود.

3- آیا با تحصیل در کالج زبان فرانسه می توان همراه با خود برد؟

بله، شما می توانید از طریق کالج های زبان فرانسه با خود همراه ببرید.

4- آیا برای شرکت در کالج های زبان در فرانسه باید مدرک زبان ارائه داد؟

برای شرکت در کالج های زبان فرانسه نیازی به ارائه مدرک زبان ندارید؛ اما برای شانس بیشتر دریافت ویزا بهتر است مدرک زبان ارائه دهید.

5- آیا از طریق کالج زبان فرانسه به این کشور مهاجرت کرد؟

بله، شرکت در کالج های زبان فرانسه یکی از روش های مهاجرت به این کشور است.

6- هزینه کالج های زبان فرانسه چقدر است؟

هزینه کالج های زبان فرانسه از 3000 یورو تا 6500 یورو متغییر است.

7- آیا بعد از شرکت در کالج های زبان فرانسه می توان برای تحصیل در دانشگاه اقدام کرد؟

بله، شما می توانید بعد از شرکت در کالج های زبان فرانسه می توان برای تحصیل در دانشگاه اقدام کنید.

8- آیا می توان بعد از شرکت در کالج های زبان فرانسه، برای ویزای کاری اقدام کرد؟

بله، در صورت یافتن کار در فرانسه شما می توانید بعد از شرکت در کالج های زبان فرانسه، برای ویزای کاری اقدام نمایید.

9- آیا برای شرکت در کالج زبان فرانسه باید تمکن مالی ارائه داد؟

برای شرکت در کالج زبان فرانسه نیاز به ارائه تمکن مالی حدود 8500 یورو است.

10- آیا کالج زبان در فرانسه رایگان است؟

خیر، کالج های زبان در فرانسه رایگان نمی باشد.

11- آیا می توانم از طریق کالج زبان فرانسه برای دانشگاه های هنر فرانسه اقدام نمایم؟

بله، شما می توانید از طریق کالج زبان فرانسه برای دانشگاه های هنر فرانسه اقدام نمایید.

اسکرول به بالا