071-91009294  | 021-88724227  |

شرایط تحصیل در مدارس انگلستان

شرایط تحصیل در مدارس انگلستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

سفر به انگلستان و تحصیل در دبیرستان های این کشور فرصتی بسیار مناسب است. برای گسترش دیدگاه جهانی در سنین اولیه، برنامه ها و شرایط تحصیل در مدارس انگلستان به مدت طولانی می تواند یکی از تاثیر گذار ترین کشورهای جهان جهت تحصیل باشد. در انگلستان ثروت بسیار زیادی از گنجینه های فرهنگی، تاریخی و آموزشی پیدا خواهید کرد.

الزامات و شرایط تحصیل در مدارس انگلستان

انگلستان جزیره کوچکی است که تقریبا به اندازه ایالت نیویورک می باشد. ممکن است در عرض چند ساعت از یک قسمت از کشور به سوی دیگر سفر کنید و مسافرت بسیار راحت باشد. برنامه های مختلف تحصیل در انگلستان در ساختار و نوع نظارت که برای دانش آموزان ارائه می دهند، متفاوت خواهد بود. بعضی از دبیرستان ها در کشور انگلستان به شرکت کنندگان آزادی بیشتری می دهند تا خودشان را بررسی کنند. مدارس مانند آکسفورد و کمبریج برنامه های ویژه ای را برای دانش آموزان دبیرستان ارائه می دهند که می تواند تا شش هفته طول بکشد.

 آموزش در مدارس انگلستان

اگر برنامه دبیرستان شما در انگلستان باشد، لندن را به عنوان جایگاه هیجان انگیز و بسیار غنی برای مطالعه دبیرستان در خارج از کشور در نظر بگیرید. لندن یکی از شهرهای جهان واقعی است که با داشتن انواع جاذبه های تاریخی و فرهنگی، مانند برج لندن، کاخ باکینگهام و موزه بریتانیا، تحصیل را برای دانشجویان متنوع کرده است. مکان های دیگر برای تحصیلات دبیرستانی در انگلستان منچستر، لیورپول، آکسفورد و کمبریج می باشند. مناطق شهری کوچکتر به دانش آموزان دبیرستانی کمک می کند که تجربه ی پرورش فرهنگ معتبر انگلیس را پیدا کنند.

 آموزش در مدارس انگلستان

برنامه های مدارس در انگلستان

اکثر برنامه های دبیرستان در انگلستان از تابستان به مدت دو تا چهار هفته ارائه می شود. برخی برنامه های بین المللی برای دانش آموزان دبیرستان شامل سفر به چندین مکان مختلف در انگلستان و یا در اروپا می باشد. بسیاری از برنامه های تحصیل در دبیرستان در انگلستان موضوعی را بر مبنای علایق علمی خود ارائه می دهند، به طوری که کسانی که در زمینه های خاص مانند علم، تاریخ، یا ادبیات بریتانیا علاقه مند هستند، می توانند از تجربه تحصیلی در این مناطق خاص لذت ببرند. برای دانش آموزان دبیرستانی که به لحاظ علمی تربیت شده اند، برنامه های دبیرستان نیز توسط دانشگاه های معتبر انگلستان برای جوانان که خواهان تحصیل هستند، وجود دارد. توجه داشته باشسد که اخذ بورسیه تحصیلی انگلستان در مدارس محدودیت زیادی دارد ولی دور از دسترس نیز نمی باشد.

هزینه زندگی در انگلستان

انگلستان یک کشور نسبتا گران قیمت است. هزینه تحصیل در انگلیس و همچنین هزینه زندگی نسبت به مناطق روستایی بیشتر است. اغلب دبیرستان های انگلستان هزینه های روزانه (یعنی وعده های غذایی، مسکن، حمل و نقل) را پوشش می دهند، بنابراین دانش آموزان نگران نباشند هزینه های زیادی را برای نیازهای باقیمانده خود در خارج از کشور صرف کنند. اکثر برنامه ها دانشجویان را قادر می سازد که در یک خانواده یا در شرایط زندگی گروهی (مانند خوابگاه دانشجویی) زندگی کنند. در هر دو مورد، نظارت مستمر ارائه می شود، بنابراین ایمنی و امنیت در خانه جدید شما وجود دارد و نیازی به نگرانی نیست.

ویزای تحصیلی انگلستان

ویزای تحصیلی انگلستان برای دانش آموزانی که قصد تحصیل در این کشور را دارند لازم می باشد. شروع برنامه تحصیل در خارج از کشور، باعث می شود که شما احساس آزادی تازه ای پیدا کنید تا جهان را فراتر از خانه خود بیابید. انگلستان کشوری است که در حالی که کوچک است تأثیر بسیار زیادی بر توسعه فرهنگ و امور جهان داشته است. هر کجا که در کشور به سر می برید، مجبور هستید تجربه ای آموزشی و شخصیتی جدیدی داشته باشید. مشاورین ما در موسسه حقوقی میرداماد آماده هستند، تا شما را از راه های دریافت ویزای دانش آموزی انگلستان به صورت کامل آشنا کنند.

اسکرول به بالا