071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل در مدارس شبانه روزی گرجستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

هرسال هزاران نفر از دانش آموزان بین المللی جهت تحصیل در مدارس شبانه روزی گرجستان شرکت می کنند. سیستم آموزشی این مدارس با کیفیت عالی و امکانات برجسته می باشد. کارشناسان موسسه حقوقی مهاجرتی میرداماد در این مقاله سعی کرده است، اطلاعاتی در رابطه با مدارس شبانه روزی گرجستان و تحصیل در گرجستان را به شما ارائه دهد.

تحصیل در مدارس شبانه روزی گرجستان

تحصیل در گرجستان 2019 رایگان است و برای سنین 6 تا 14 سال اجباری می باشد. در سن 15 سالگی دانش آموزان ممکن است برای دریافت گواهی ARASRULI SASHULO GANALTEBIS MOTSMOBA وارد دبیرستان شوند. در سه سال آخر دبیرستان دانش آموزان می توانند در دبیرستان های آکادمی یا دبیرستان های فنی تحصیل کنند.

همچنین در سن 18 سالگی دانش آموزان برای دریافت گواهی SASHUALO GANATLEBIS ATESTASI یا SASUALO PROSIULI SASTAVELBIS می توانند اقدام کنند. هر چند که پرداخت هزینه هایی مثل کتاب و لوازم ممکن است برای برخی از دانش آموزان سخت باشد، اما هنوز سطح دانش در این کشور حدود 99.7 درصد است.
مدارس شبانه روزی بین المللی می تواند یک راه مناسب برای دانش آموزان خارجی (فرزندان مدیران شرکت های چند ملیتی، فرزندان دیپلمات ها و کارکنان سازمان های غیر دولتی) در گرجستان باشد. برخی از دانش آموزان گرجستانی در این مدارس تحصیل می کنند، اما معمولا این مدارس برای دانش آموزان بین المللی مقرر شده است.

سیستم آموزشی این مدارس، از سیستم آموزشی آمریکا، انگلستان یا فرانسه پیروی کنند. آموزش ابتدایی ممکن است به هر زبانی برگزار شود( معمولا به چندین زبان تدریس می شود)، اما معمولا به زبان انگلیسی است. همچنین مدارس استانداردهای مشابه مدارس سراسر جهان ارائه می دهند. در نظر داشته باشید که امکان انتقال بین مدارس فرانسه یا ویتنام وجود دارد. مدارس اعتبارات پذیرفته شده بین المللی مثل دیپلم بین المللی را ارائه می کنند.
پروسه ثبت نام و پذیرش بین مدارس متفاوت است. ظرفیت معمولا محدود است و ممکن است بر اساس ملیت دانش آموزان انتخاب شوند. هزینه تحصیل بر اساس استانداردهای محلی بالا است، اما استانداردهای بالای آموزشی نیز در دسترس می باشد. کلاس های کوچکتر، امکانات درجه یک و کلاس های فوق برنامه را شامل می شوند. در بعضی از مدارس کلاس های شبانه روزی نیز برگزار می شود.

مدارس بین المللی شبانه روزی گرجستان

  • مدرسه  QSI

مدرسه QSI در روستای زورگوانی واقع شده است. این موسسه خصوصی در آگوست 1995 افتتاح شد. مدرسه QSI دانش آموزان دبستانی و دبیرستانی را پذیرش می کند. در این مدرسه آموزش با کیفیت بالا به دانش آموزان بین المللی ارائه می شود. این موسسه دارای یک محیط آموزشی ممتاز با ورزشگاه های کامل، زمین فوتبال، زمین بیسبال، آزمایشگاه های شیمی و زیست شناسی، کتابخانه و اینترنت بی سیم در کل مدرسه می باشد.

  • نیو اسکول، مدرسه بین المللی گرجستان

نیو اسکول، مدرسه بین المللی گرجستان در بزرگراه تسنیتی 35 واقع شده است. کیفیت آموزش بسیار بالا و متمرکز بر آموزش های بین المللی است. این مدرسه مدرک International Baccalaureate را با برنامه های ابتدایی، متوسطه و دیپلم ارائه می دهد. هدف این مدرسه “تشکیل جامعه متنوعی از محصلانی است که برای ایجاد هر گونه تغییر در جهان آماده هستند.”
این مدرسه به دو بخش تشکیل می شود: ملی که زبان آموزشی آن گرجی و بین المللی که زبان آموزش انگلیسی دارد. اگر به فضای آموزشی چالش برانگیز برای کودکان خود اهمیت می دهید، نیواسکول انتخاب مناسبی خواهد بود.

  • مدرسه اروپایی

مدرسه اروپایی در تفلیس واقع شده است. در این مدرسه آموزش به زبان گرجی و انگلیسی ارائه می شود. 3 نوع برنامه مختلف، مدرسه ملی گرجستان، برنامه IB و برنامه دبیرستان آمریکایی وجود دارد. اگر به تحصیل در یکی از سه برنامه ذکر شده علاقه مند هستید، مدرسه اروپایی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

  • مدرسه بین المللی بوکزوود (Buckswood) تفلیس

در مدرسه بین المللی Buckswood آموزش به زبان گرجی و انگلیسی ارائه می شود. این مدرسه در بزرگراه تسنیتی واقع شده است. آنها معتقدند که هر کودک استعداد منحصر به فردی دارد. هدف اصلی این مدرسه کشف استعدادها و فراهم آوردن محیط پرورشی است تا دانش آموزان تا حد ممکن خود را در زندگی اجتماعی درگیر کنند.

همچنین برنامه های GCSE و A Level در مدرسه Buckwood ارائه می شود. محوطه آن شامل زمین کریکت، زمین بسکتبال و فوتبال با گزینه های ورزشی زیادی است.

تحصیل در مدارس بین المللی شبانه روزی گرجستان
تحصیل در مدارس بین المللی شبانه روزی گرجستان

هزینه تحصیل در مدارس بین المللی شبانه روزی گرجستان

هزینه تحصیل در گروه اول که شامل مدارس گران قیمت گرجستان می شود، بین 5000 – 20000 دلار، دسته دوم مدارس با قیمت متوسط 1011 – 1686 دلار است و دسته سوم دبیرستان هایی با قیمت پایین را شامل می شود که هزینه تحصیل از 33.75 دلار در ماه شروع می شود و حداکثر به 67.450 دلار در سال می رسد.
مزیت اصلی مدارس شبانه روزی ارائه برنامه های بورسیه مختلف برای ادامه تحصیل در خارج از کشور است. این مدارس زیرساخت های سطح بالا و محیط های آموزشی با کیفیتی دارند. هزینه تمام امکانات هر مدرسه در شهریه تحصیل گنجانده شده است. هزینه زندگی در گرجستان نیز بسته به شهر انتخابی و نوع زندگی فرد می تواند متفاوت باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مهاجرت به گرجستان و تحصیل پزشکی و دند انپزشکی در گرجستان می توانید به دفاتر موسسه حقوقی مهاجرتی میرداماد در تهران و شیراز مراجعه نمایید.

سوالات متداول در مورد تحصیل در مدارس شبانه روزی گرجستان

1- سیستم آموزشی مدارس شبانه روزی گرجستان چگونه است ؟

سیستم آموزشی این مدارس با کیفیت عالی و امکانات برجسته می باشد. سیستم آموزشی این مدارس، از سیستم آموزشی آمریکا، انگلستان یا فرانسه پیروی کنندتحصیل در مدارس شبانه روزی گرجستان رایگان است وبرای سنین 6 تا 14 سال رایگان است .

2- مدارس بین المللی شبانه روزی گرجستان کدامند ؟

  • مدرسه QSI
  • نیو اسکول، مدرسه بین المللی گرجستان
  • مدرسه اروپایی
  • مدرسه بین المللی بوکزوود

3- شرایط تحصیل در مدرسه بین المللی شبانه روزی گرجستان کدامند ؟

در روستای زورگوانی واقع شده است. این موسسه خصوصی در آگوست 1995 افتتاح شد. مدرسه QSI دانش آموزان دبستانی و دبیرستانی را پذیرش می کند. در این مدرسه آموزش با کیفیت بالا به دانش آموزان بین المللی ارائه می شود. این موسسه دارای یک محیط آموزشی ممتاز با ورزشگاه های کامل، زمین فوتبال، زمین بیسبال، آزمایشگاه های شیمی و زیست شناسی، کتابخانه و اینترنت بی سیم در کل مدرسه می باشد.

4- شرایط تحصیل در مدرسه نیو اسکول، مدرسه بین المللی گرجستان چیست ؟

نیو اسکول، مدرسه بین المللی گرجستان در بزرگراه تسنیتی 35 واقع شده است. کیفیت آموزش بسیار بالا و متمرکز بر آموزش های بین المللی است. این مدرسه مدرک International Baccalaureate را با برنامه های ابتدایی، متوسطه و دیپلم ارائه می دهد. هدف این مدرسه “تشکیل جامعه متنوعی از محصلانی است که برای ایجاد هر گونه تغییر در جهان آماده هستند.”این مدرسه به دو بخش تشکیل می شود: ملی که زبان آموزشی آن گرجی و بین المللی که زبان آموزش انگلیسی دارد. اگر به فضای آموزشی چالش برانگیز برای کودکان خود اهمیت می دهید، نیواسکول انتخاب مناسبی خواهد بود.

5- شرایط تحصیل درمدرسه اروپایی تفلیس چیست ؟

مدرسه اروپایی در تفلیس واقع شده است. در این مدرسه آموزش به زبان گرجی و انگلیسی ارائه می شود. 3 نوع برنامه مختلف، مدرسه ملی گرجستان، برنامه IB و برنامه دبیرستان آمریکایی وجود دارد. اگر به تحصیل در یکی از سه برنامه ذکر شده علاقه مند هستید، مدرسه اروپایی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

6- شرایط تحصیل در مدرسه بین المللی بوکزوود تفلیس چگونه است ؟

در مدرسه بین المللی بوکزوودآموزش به زبان گرجی و انگلیسی ارائه می شود. این مدرسه در بزرگراه تسنیتی واقع شده است. آنها معتقدند که هر کودک استعداد منحصر به فردی دارد. هدف اصلی این مدرسه کشف استعدادها و فراهم آوردن محیط پرورشی است تا دانش آموزان تا حد ممکن خود را در زندگی اجتماعی درگیر کنند.

7- هزینه تحصیل در مدارس بین المللی شبانه روزی گرجستان چگونه است ؟

هزینه تحصیل در گروه اول که شامل مدارس گران قیمت گرجستان می شود، بین 5000 – 20000 دلار، دسته دوم مدارس با قیمت متوسط 1011 – 1686 دلار است و دسته سوم دبیرستان هایی با قیمت پایین را شامل می شود که هزینه تحصیل از 33.75 دلار در ماه شروع می شود و حداکثر به 67.450 دلار در سال می رسد.

8- مزیت اصلی مدارس شبانه روزی درکشور گرجستان چیست ؟

مزیت اصلی مدارس شبانه روزی ارائه برنامه های بورسیه مختلف برای ادامه تحصیل در خارج از کشور است. این مدارس زیرساخت های سطح بالا و محیط های آموزشی با کیفیتی دارند .

9- هزینه زندگی در کشور گرجستان به چه چیزی بستگی دارد ؟

بسته به شهر انتخابی و نوع زندگی فرد می تواند متفاوت باشد.

10- زبان تدریس در مدارس شبانه روزی در کشور گرجستان چیست ؟

آموزش ابتدایی ممکن است به هر زبانی برگزار شود( معمولا به چندین زبان تدریس می شود)، اما معمولا به زبان انگلیسی است.

اسکرول به بالا