071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل در شهرهای دانشجویی انگلستان

تحصیل در شهرهای دانشجویی انگلستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

اگر شما می خواهید به مطالعه در انگلستان  بپردازید، در این مقاله به شما راهنمایی ورود به دانشگاه در انگلستان و چگونگی انتخاب یک دانشگاه در انگلستان و شهر مناسب جهت مطالعه در انگلستان آموزش داده می شود. این مقاله اطلاعات مفیدی در رابطه با تحصیل در شهرهای دانشجویی انگلستان در اختیار خوانندگان قرار می دهد.

اعزام دانشجو و تحصیل در شهرهای دانشجویی انگلستان

آیا به فکر تحصیل در بریتانیا هستید؟ قبل از اینکه از انتخاب خود مطمئن شوید دانشگاههای بریتانیا و شهرهای دانشگاهی را مورد بررسی قرار دهید سپس یک انتخاب متناسب با نیازهای خود در انگلستان را داشته باشید. پس از اخذ تابعیت انگلستان انتخاب یک شهر دانشجویی امری بسیار مهم است.

تحصیل در لندن

لندن یکی از شهرهای محبوب جهت تحصیل در شهرهای دانشجویی انگلستان می باشد، این شهر شهرت خود را به عنوان یک مکان بزرگ جهان جهت سرمایه گذاری است. با توجه به آمار و ارقام شورای بریتانیا در امور بین المللی، هشت دانشگاه از بیست دانشگاه برتر بریتانیا که به جذب دانشجویان خارجی از سراسر جهان میپردازند در لندن قرار دارند.

این شهر دارای معتبر ترین مراکز آموزشی شناخته شده در سراسر جهان است. و محل مناسبی برای برای راه اندازی شبکه کسب و کار و یک انتخاب مناسب برای بسیاری از شرکت های بین المللی برای قرار دادن دفتر مرکزی شرکت آنها است. این مسئله بسیار محتمل است که کسب و کار شما یک رستوران با مواد غذایی ملی کشور شما باشد و با این کار طعم و مزه غذا خانه خود را وارد این کشور کنید.

با توجه به گزارش های  UKCISA محبوب ترین دانشگاه برای دانشجویان بین المللی در لندن عبارتند از:

  • دانشگاه و کالج لندن
  • دانشگاه متروپولیتن لندن
  • مدرسه اقتصاد لندن
  •  دانشگاه وستمینستر
  • کالج امپریال علوم، فناوری و پزشکی
  • کالج کینگ لندن
  • دانشگاه هنر، لندن
  •  دانشگاه شرق لندن

(رتبه بندی ها بر اساس داده های ارائه شده توسط UKCISA ارائه شده است)

لندن تنها شهر در کشور انگلستان است که خدمات بین المللی بزرگی را ارائه می دهد. در زیر یک رتبه بندی توسط (UKCISA) از دیگر شهر های دانشجویی که توسط دانشجویان بین المللی مورد علاقه است آمده است. توجه داشته باشید که امکان اخذ بورسیه تحصیلی انگلستان برای دانشجویان واجد شرایط نیز فراهم شده است.

تحصیل و اعزام دانشجو انگلستان شهر منچستر

منچستر یک شهر مهم جهانی و معاصر و جزو شهرهای مناسب جهت تحصیل در شهرهای دانشجویی انگلستان است. این شهر یکی از مهمترین شهر ها با فرهنگ متنوع است و دارای هنر پر رونق و صحنه های فرهنگ بسیاری است. دو دانشگاه بزرگ، دانشگاه منچستر و دانشگاه متروپولیتن منچستر در این کشور وجود دارد. همچنین باشگاه تیم فوتبال منچستر یونایتد نیز در این کشور قرار دارد.

تحصیل در انگلستان شهر ناتینگهام

مردم تمایل به ارتباط دادن این شهرستان با افسانه رابین هود دارند. این شهرستان دارای دو دانشگاه ناتینگهام و دانشگاه ناتینگهام ترنت است. و به عنوان یکی از چهار مرکز خرده فروشی در بریتانیا به حساب می آید و یکی از شهرستان های به سرعت در حال رشد است کشور انگلستان است. این شهر یکی از بهترین گزینه های تحصیل در انگلستان در شهرهای دانشجویی می باشد.

تحصیل و اعزام دانشجو انگلستان شهر وارویک (Warwick)

وارویک یک شهر کوچک جذاب می باشد و شهری و قلعه قرون وسطی وارویک در این کشور قرار دارد. دانشگاه وارویک پنجمین دانشگاه در انگلستان برای انجام تحقیقات است. هر دو شرکت آی بی ام و ولوو مقر بریتانیایی خود را در این شهر قرار دادند. این شهر یکی از بهترین گزینه های تحصیل در شهرهای دانشجویی انگلستان می باشد.

تحصیل در آکسفورد

ماتیو آرنولد شاعر در اشهر آکسفورد بوده است. این شهر به عنوان “شهر مناره های خواب” شناخته شده است. این شهر معروف به داشتن دانشگاه آکسفورد است و در جذب دانشجویان بین المللی از سراسر جهان پیشرو است. دانشگاه آکسفورد، بروکس و کالج راسکین دو مرکز آموزشی معتبر دیگر در این کشور هستند. این شهر یکی از بهترین گزینه های تحصیل در شهرهای دانشجویی انگلستان می باشد.

تحصیل انگلستان در پرستون ( Preston)

شهر پرستون، در شمال غرب انگلستان و دارای سابقه افتخار در صنعت نساجی و مهندسی بعد از دانشگاه مرکزی لنکشایر می باشد. دانشگاه های این شهر جزو دانشگاه هایی است که سریع ترین رشد را در انگلستان در سال های اخیر را داشته است. زمین های کشاورزی یورکشایر و منطقه دریاچه زیبا ، هر دو از مکان های محبوب برای پیاده روی در این شهر هستند.

تحصیل در نیوکاسل

نیوکاسل در شمال شرق انگلستان واقع شده است. این شهر برای کشتی سازی خود در سراسر جهان شناخته شده است، امروزه این شهر به یک پایتخت فرهنگی پر رونق و مرکز شب زنده داری عالی، همراه با سالن های هنر و مجموعه ای از رستوران با غذاهای بین المللی تبدیل شده است. این شهر دارای دانشگاه نورثامبریا است. این شهر یکی از بهترین گزینه های تحصیل در شهرهای دانشجویی انگلستان می باشد.

تحصیل در لیدز

شهر لیدز در شمال این شهر قرار گرفته است و یکی از شهرهای برجسته بریتانیا برای کسب و کار و تحقیقات است. این شهر برای اولین بار پهنای باند کامل را ممکن ساخت و آن را تبدیل به یک مرکز رسانه ای جدید ساخت. این شهر یک مکان بسیار عالی برای خرید و همچنین برای هنر و مسائل فرهنگ است. هر دو دانشگاه لیدز و دانشگاه متروپولیتن لیدز یکی از محبوبترین دانشگاه های بریتانیا با دانش آموزان بین المللی هستند. این شهر یکی از بهترین گزینه های تحصیل در شهرهای دانشجویی انگلستان می باشد.

تحصیل در کمبریج

این شهر زیبا و تاریخی به جهت دانشگاه کمبریج شناخته شده است. این شهر به عنوان یک شهر کوچک در فاصله پنجاه مایلی شمال لندن باقی مانده است. این منطقه “سیلیکون مرداب” نیز نامیده می شود، و به عنوان یکی از مهم ترین مراکز فن آوری در اروپا نظر گرفته می شود. این شهر یکی از بهترین گزینه های تحصیل در شهرهای دانشجویی انگلستان می باشد.

تحصیل در بیرمنگام

این شهر با جمعیت بیش از یک میلیون نفر دومین شهر پر جمعیت در انگلستان است. همچنین این شهر از لحاظ فرهنگی پس از لندن متنوع ترین شهر انگلستان است. این شهر دارای یک مرکز تجاری بین المللی و دو مرکز کنوانسیون بزرگ (NEC، ICC) است که برای 42 درصد کنفرانس و نمایشگاه تجاری UK در این شهر برگزار می گردد. این شهر دارای سه دانشگاه محبوب و همچنین دانشگاه بیرمنگام و بازی های ملی محبوب می باشد. این شهر یکی از بهترین گزینه های تحصیل در شهرهای دانشجویی انگلستان می باشد.

تحصیل در شفیلد (Sheffield)

بسیاری ساختمان های این شهر در دامنه کوه است و بخشی از شهر در داخل پارک ملی منطقه ساخته شده است. شفیلد شاهد موجی از توسعه ها در سال های اخیر بوده است. عرصه هنر به خوبی در بخش بزرگی از این کسب و کار در این شهر خود را به خوبی نشان داده است. دو دانشگاه، شفیلد و دانشگاه شفیلد هالام در این شهر وجود دارند.

تحصیل در ادینبرگ (Edinburgh )

این شهر یک شهر اسکاتلندی و تاریخی و همچنین پر از شخصیت های شناخته شده می باشد در شهر ادینبورگ فرینج جشنواره های بسیار معروف جهان در ماه آگوست سالانه برگزار می شوند. این شهر دارای کسب و کار های صنعتی با تکنولوژی بالا و قوی می باشد و دومین اقتصاد در کشور انگلستان پس از لندن می باشد. دانشگاه ادینبورگ و چهار دانشگاه محبوب و ملی این کشور در این شهر قرار دارد.

در حالی که آمارکیفیت آموزش یکی از دلایل اصلی انتخاب موسسات ملی در بریتانیا است  (UKCISA)، مشورت با دانش آموزان قبلی در این کشور و استفاده از تجربه دانش آموزان گذشته بسیار مهم است.

دانش آموزان آینده نگر باید هنگام ارسال درخواست برای پذیرش تعادل بین آموزش و پرورش و زندگی اجتماعی در شهر های مختلف در انگلستان را در نظر بگیرند. بهتر است برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر از شهرها مختلف دانشگاهی قبل از انتخاب تحقیقات لازم را به عمل آورند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

اسکرول به بالا