071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل در رشته مدیریت در فرانسه

تحصیل در رشته مدیریت در فرانسه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

به عنوان یک دانشجوی بین المللی، مهارت های زبان رقابتی، مهارت های ارتباطی و همچنین تجارب بین المللی و قدرت انطباق با شرایط جدید را به دست خواهید آورد، که دارایی های قوی برای فارغ التحصیلان جوان به دنبال استخدام در نظر گرفته می شود. یکی از بزرگترین مزایایتحصیل در رشته مدیریت در فرانسه جنبه عملی و ارتباط با دنیای حرفه ای است.

مطالعه بیشتر:

مهاجرت به فرانسه

تحصیل در فرانسه

مهاجرت تحصیلی به فرانسه

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در فرانسه

شرایط تحصیل در رشته مدیریت در فرانسه

فرانسه با سابقه طولانی در تحصیلات عالی، بسیاری از قدیمی ترین و شناخته شده ترین دانشگاه های جهان را در بر می گیرد. 41 دانشگاه فرانسوی در رتبه بندی دانشگاه جهانی QS 2014/15 قرار دارد که 11 دانشگاه برتر جهانی است. دو دانشگاه برتر، Ecole Normale Supérieure، پاریس و Ecole Polytechnique ParisTech، هر دو 50 نفر را در سطح جهانی قرار می دهند.

علاوه بر این، شرایط تحصیل در فرانسه 2018 به خاطر مدارس تجاری اش شناخته شده است، روش های آموزشی را مطابق با محیط اقتصادی پویا و مداوم و همچنین شیوه های مدیریت برتر ارائه می دهد. از جمله این مدارس می توان به HEC پاریس، INSEAD، ESCP اروپا و ESSEC اشاره کرد.

هزینه تحصیل در فرانسه

هنگامی که به هزینه های تحصیل می رسید، دانشگاه های پیشرو فرانسه در میان کمترین میزان در جهان شارژ می شوند. برای یک مدرک کارشناسی ارشد، یک دانشجو مجبور به پرداخت 350 یورو می باشد. با این حال، هزینه ها در دانشگاه های بزرگ کمی بالاتر است.

هزینه تحصیل در فرانسه

برای تحصیل در رشته مدیریت هزینه های دوره های کارشناسی ارشد از حدود 3000 یورو شروع می شود. اگر شما یک دانشجوی اروپایی هستید که در اروپا در خارج از کشور خود تحصیل می کنید، باید نسبتا ساده باشد، با هزینه های تحصیل در سطح محلی و بدون نیاز به ویزا. با این حال، اگر از خارج از شهروندی اتحادیه اروپا بیایید، باید برای ویزا درخواست کنید.

در نظر داشته باشید که شما می توانید افدام به اخذ بورسیه تحصیلی فرانسه نمایید و از این طریق بخشی از هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور را تامین نمایید.

دوره های تحصیل مدیریت در فرانسه

هزینه های زندگی به میزان قابل ملاحظه ای بسته به شهر تحصیلی متفاوت است، در حالی که پاریس گران است. معمولا برنامه های کارشناسی ارشد در فرانسه آموزش داده می شود، اما بسیاری از برنامه های کسب و کار و مدیریت ارائه شده توسط مدارس تجاری به طور خاص دارای دوره های انگلیسی می باشند.

پاریس یکی از محبوب ترین مکان های تحصیلی در اروپا است و به عنوان بهترین شهر دانشجویی در رتبه بندی QS در سال 2017 رتبه بندی شده است. انواع مختلفی از کارشناسی ارشد مرتبط با مدیریت و کسب و کار ارائه شده توسط دانشگاه های فرانسوی و مدارس کسب و کار (مدیریت écoles) وجود دارد. طبق گفته پردیس فرانسه، 230 مدرسه کسب و کار در فرانسه وجود دارد و 40 نفر از اعضای کنگره های کنسول های بزرگ (CGE) هستند.

کارشناسی ارشد مدیریت در فرانسه

سبک زندگی در فرانسه یکی از دلایلی است که دانشجویان بریتانیایی و اروپایی برای تحصیل در مقطع کارشناسی خود در اینجا تحصیل می کنند. اگر شما دانشجوی اتحادیه اروپا هستید، مجوز کار را نخواهید داشت. کار کردن در طول تحصیلاتتان در فرانسه ممکن است به شما کمک کند که برخی پول را کنار بگذارید، تا بتوانید از شیوه زندگی لذت ببرید و همچنین تجربه کار را بدست آورید و برای حرفه های پس از فارغ التحصیلی آماده شوید.

برنامه های کارشناسی ارشد بر روی جنبه های عملی یادگیری تمرکز می کنند و دانش آموزان باید در طول تحصیل خود از طریق کارآموزی، به عنوان «مرحله» یا «مرحله صنفی» شناخته شوند. این به شما این امکان را می دهد که یادگیری علمی خود را در عمل و مهارت های جدید کسب کنید و همچنین فرانسوی خود را بهبود بخشید.

دانشجویان بین المللی در فرانسه

اگر بعد از اتمام مدرک کارشناسی خود در فرانسه کار کنید، حداقل شش ماه قبل از فارغ التحصیلی در مورد بازار کار، برای کسب اطلاعات در مورد فرصت های شغلی و الزامات تخصصی تمرکز کنید. لطفا توجه داشته باشید که برای تقریبا تمام مشاغل، ضروری است که شما درک خوبی از زبان فرانسوی داشته باشید. فرصت های شغلی فراوانی وجود دارد و موسسات کمک می کنند تا دانشجویان با شرکت هایی که اغلب میزبان برگزاری نمایشگاه های شغلی هستند، متخصص در کمک به دانشجویان در یافتن شغل هستند.برای اطلاع از  هزینه زندگی دانشجویی در فرانسه به موسسه میرداماد مراجعه کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

  • توسط azhin
    تاریخ: اردیبهشت 24, 1400
    نفر
    نفر

    سلام وقت بخیر
    من میخوام از طریق دوره زبان برای ویزا فرانسه اقدام کنم و بعد از دوره زبان مدیریت بخونم بخاطر ارتقای شرکتم اما مشکل اینجاست مدیریت ها و کلا مدارس بیزنس اکثرا دوره هاشون به زبان انگلیسی هم برگزار میشه آیا این موضوع مشکلی برام پیش نمیاره اینکه موقع مصاحبه بگم هدفم از دوره های زبان ادامه تحصیل در رشته MBA یا management هستش؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: اردیبهشت 25, 1400
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      کارشناسان ما می توانند در رابطه با تکمیل پرونده شما(استادی پلن) به شما کمک نمایند.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا