071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل در دبیرستان های فرانسه

تحصیل در دبیرستان های فرانسه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

اگر شما به دنبال یک ماجراجویی فرهنگی و تحصیلی هستید، تحصیل در دبیرستان های فرانسه می تواند بسیار مفید باشد. این که آیا شما به دنبال راهی برای یادگیری فرانسه در سال تحصیلی سوم یا سال آخر تحصیلی هستید، برنامه ها و شهرهای مختلفی برای انتخاب وجود دارد که باعث می شود تحصیل در خارج از کشور در فرانسه گزینه ای هیجان انگیز باشد.

مطالعه بیشتر:

تحصیل در فرانسه

مهاجرت تحصیلی به فرانسه

مهاجرت به فرانسه

شرایط تحصیل در دبیرستان های فرانسه

شرایط تحصیل در فرانسه 2018 به عنوان یک کشور بسیار تاثیر گذار است، زیرا شما در این سن برای کشف و دانستن جایگاه خود در جهان بسیار مناسب هستید. شهر پاریس یکی از مقاصد بی نظر در فرانسه است. فرانسوی زبان رسمی فرانسه است، اما تحصیل در خارج از کشور در پاریس نیز ممکن است شما را در معرض مد، چشم انداز نقاشانی از قبیل مونه، میراث معماری و فرهنگ غنی و همچنین خانه کافه قرار دهد. از لیست گسترده ای از برنامه ها که در اختیار شما قرار دارد، دبیرستانی را انتخاب کنید که بهتر در راستای اهداف تحصیلی شما باشد.

دانش آموزان می توانند پس از اتمام تحصیلات خود در دوره دبیرستان اقدام به تحصیل پزشکی در فرانسه نمایند. تحصیل پزشکی در این کشور گزینه مناسبی است که طرفداران بسیاری نیز دارد.

تحصیلات عالی در دبیرستان های فرانسه

ثبت نام در برنامه تحصیلی در پاریس یک راه عالی برای صرف وقت در فرانسه است، در حالی که مهارت های زبان فرانسه خود را بهبود می بخشید. شما ممکن است تصمیم بگیرید در تعطیلات مدرسه، در یک اردوی زبان یا مدرسه تابستانی که مخصوصا برای دانش آموزان دبیرستان طراحی شده است، به پاریس بیایید. همچنین شما می توانید در یک برنامه تبادل تحصیلات عالی دبیرستانی در پاریس شرکت کنید و یک ترم یا حتی یک سال در این شهر زیبا صرف کنید.

تحصیلات عالی در دبیرستان های فرانسه

اگر بخواهید در یک دانشگاه فرانسه تحصیل کنید، دوره آمادگی در پاریس نیز یک ایده عالی است. طیف گسترده ای از دوره های ارائه شده وجود دارد، بنابراین اگر می خواهید به زبان فرانسه صحبت کنید و تجربه خوبی در خارج از کشور داشته باشید، برنامه های تبادل دبیرستان ها در پاریس را بررسی کنید.

زبان تحصیل در دبیرستان های فرانسه

تحصیل در خارج از کشور واقعا بهترین راه یادگیری زبان است. حتی اگر شما یک معلم خوب فرانسه در خانه داشته باشید، چیزی شبیه غرق شدن کامل در فرهنگ نیست. در طول برنامه تبادل دبیرستان در پاریس، شما به چنان درکی از زبان دست پیدا می کنید که هیچ جای دیگری آن را دریافت نمی کنید. نه تنها یاد می گیرید در موقعیت های مختلف در داخل و خارج از کلاس درس با اطمینان صحبت کنید، بلکه هنگامی که در دبیرستان پاریس ثبت نام کردید، حجم عظیمی از تمرین مکالمات با همکلاسی ها و دوستان جدید و شرکت در فعالیت ها و گشت و گذار با آنها دریافت می کنید. تحصیل در فرانسه شامل:

  • سنین 13 تا 18 ساله
  • زبان: فرانسه
  • تاریخ پذیرش: سپتامبر تا ژوئن
  • شهریه: 6.690 یورو (برنامه تبادل، 1470 یورو)

شما می توانید از اطلاعات مربوط به تحصیل رایگان در فرانسه روی وب سایت میرداماد برای دانشجویان بین المللی، استفاده کنید. کارشناسان ما در موسسه حقوقی میرداماد اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اسکرول به بالا