071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل داروسازی در اندونزی

تحصیل داروسازی در اندونزی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

رشته های مربوط به پزشکی و زیر شاخه های مختلف آن تقریبا در تمام کشور ها و در میان بسیاری از دانش آموزان طرفداران بسیار زیادی دارد. از جمله این رشته ها می توان به پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و … اشاره نمود. هر رشته ای نیاز به شرایط خاص خود دارد و دانشجویان می بایست برای رشته مورد نظر خود با توجه به شرایط اقدام نمایند. البته باید توجه داشته باشید که هر دانشگاهی نیز شرایط خاصی برای خود دارد و شما باید بر مینای قوانین دانشگاه مورد نظر تان در کشور مقصد اقدام نمایید. در این مقاله ما به بررسی و معرفی تحصیل داروسازی در اندونزی می پردازیم و تمام نکات مربوط به این رشته تحصیلی را در کشور اندوزی برای شما بیان می کنیم.

علاوه بر اعزام دانشجو به اندوزی و مهاجرت تحصیلی به اندونزی، از روش های دیگری هم می توان برای مهاجرت به این کشور اقدام نمود. از جمله روش های مهاجرتی به اندونزی عبارتند از: مهاجرت تحصیلی به اندونزی، مهاجرت کاری به اندونزی، مهاجرت سرمایه گذاری به اندونزی، ثبت شرکت در اندونزی، خرید ملک در اندونزی و … . هر کدام از این راه های مهاجرتی قوانین و مقرراتی برای خود دارند. از این رو برای اطلاع از این قوانین می توانبد به کارشناسان موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد مراجعه نمایید. موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد دارای نمایندگی های معتبر در شهر های شیراز و تهران می باشد.

تحصیل داروسازی در اندونزی

کشور اندونزی انتخابی عالی برای تحصیل دانشجویان بین المللی است. این کشور شگفت انگیز موسساتآموزشی بسیار زیادی دارد و دانشجویان می توانند به راحتی در این کشور برای هر رشته تحصیلی مشغول شوند. این کشور از هزاران جزیره تشکیل شده است و دارای بزرگترین اقتصاد در جنوب شرقی آسیا می باشد. در این کشور شما می توانید با یک قیمت و هزینه تحصیل مناسب، آموزشی با کیفیت بالا را دریافت نمایید. در واقع هزینه های تحصیل در اندونزی و هزینه های زندگی در اندونزی برای دانشجویان بسیار مقرون به صرفه است و این مسئله در کنار کیفیت بالای آموزش می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای دانشجویان باشد.

علم داروسازی دانش نظری و آموزش عملی در زمینه علوم دارویی را ارائه می دهد. دانشجویان داروسازی در کشور اندونزی کورس های تحصیلی در زمینه های مختلف از جمله شیمی آلی و معدنی ، بیوشیمی ، فارماکولوژی ، فیزیولوژی و غیره می گذرانند. برای تبدیل شده به یک داروساز واقعی دانشجو می بایست دانش خود را در مورد نقش های درمانی دارو ها ، فارماکودینامیک ، عوارض جانبی ، اثر متقابل بالقوه بین دارو ها ، استاندارد های تولید دارویی و توزیع به دست آورد.

علاوه بر این داروساز باید بتواند از این علم به دست آمده برای بیماران استفاده بهینه کند. البته توجه داشته باشید که شما می توانید برای تحصیل در اندونزی انتخاب های گوناگون دیگری هم داشته باشید. شما با اخذ ویزای تحصیلی اندونزی می توانید برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اندونزی اقدام نمایید. بسیاری از شهر هیا اندونزی به عنوان شهر های دانشگاهی در این کشور در میان دانشجویان از محبوبیت بالایی برخورداز هستند. اما ببینیم که تحصیل در دانشگاه های اندونزی برای رشته داروسازی چگونه است؟!

تحصیل داروسازی در دانشگاه های اندونزی

بسیاری از دانشگاه های اندونزی در این کشور ارائه دهنده رشته داروسازی هستند و دانشجویان می توانند برای تحصیل داروسازی در این دانشگاه ها اقدام کنند. در این بخش از مقاله ما به بررسی شرایط تحصیل در دانشگاه های اندونزی می پردازیم. تحصیل داروسازی در اندونزی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این کشور امکان پذیر است.

در دانشگاه های اندونزی بیست و پنج دوره کارشناسی داروسازی و در بیست و پنج دانشگاه ارائه می شود. دوره کارشناسی ارشد داروسازی نیز در یازده دانشگاه اندونزی به دانشجویان ارائه می شود و دانشجویان برای تحصیل در دوره دکتری در اندونزی برای رشته داروسازی امکان دسترسی به چهار دوره تحصیلی را دارند.

تحصیل داروسازی در دانشگاه اسلام اندونزی

یکی از دانشگاه های معروف اندونزی که ارائه دهنده رشته داروسازی است،‌ دانشگاه اسلام اندونزی می باشد. در این دانشگاه لیسانس داروسازی برای دانشجویان ارائه می شود. این برنامه تحقیقاتی با هدف تولید فارغ التحصیلان داروساز اسلامی واجد شرایط برای بهبود مراقبت های بهداشتی است. انتظار می رود این فارغ التحصیلان در ایجاد مشاغل دارویی خلاق باشند و از طریق آموزش های علمی و حرفه ای بتوانند در بازار جهانی رقابت کنند. برنامه مطالعات داروسازی در این دانشگاه دارای دو بخش تمرکز است: داروسازی بالینی و مربوط به جامعه و همچنین علم و فناوری داروسازی.

بخش داروسازی این دانشگاه در اندونزی دارای آزمایشگاه کافی جهت پشتیبانی از آموزش و یادگیری ، تمرین و تحقیق است. این دوره تحصیلی به زبان اندونزیایی برای دانشجویان ارائه می شود و اگر شما به زبان اندونزیایی تسلط نداشته باشید، این دانشگاه قبل از شروع دوره برای شما آموزش هایی برای زبان اندونزیایی قرار خواهد داد. هزینه تحصیل داروسازی در این دانشگاه وابسته به شرایط است و شما می بایست برای اطلاع از هزینه های تحصیل به وب سایت دانشگاه مراجعه نمایید و اطلاعات خود را بروز کنید.

تحصیل داروسازی در دانشگاه اسلام
تحصیل داروسازی در دانشگاه اسلام

تحصیل داروسازی در دانشگاه محمدیه اندونزی

در این بخش ار مقاله به معرفی و بررسی رشته داروسازی و دانشکده داروسازی در دانشگاه محمدیه اندونزی می پردازیم. چشم انداز این دانشگاه  تبدیل شدن به مرکز تعالی برای آموزش داروسازانی که شخصیت های اسلامی در زمینه های علمی ، خدمات داروسازی و طب طبیعی با بینش بین رشته ای و کارآفرینی دارند.

از جمله اهداف این دانشگاه برای رشته داروسازی می توان به سازماندهی فعالیت های تحقیقاتی و خدماتی در زمینه فعالیت های علمی و دارویی ، خدمات دارویی و داروهای طبیعی که رقابتی و نوآورانه هستند، اشاره نمود. این دانشگاه در رشته داروسازی برای تولید نیروی انسانی (HR) که دارای مدارک تحصیلی بالایی هستند و در تدریس و تحقیق صلاحیت دارند، تلاش می کند و هدف او اتحادهای استراتژیک با صنعت ، امکانات درمانی و جوامع می باشد.

تحصیل داروسازی در دانشگاه کاتولیک ماندالا اندونزی

دانشجویان برنامه مطالعات داروسازی WMCUS کورس های تحصیلی بسیاری را می آموزند تا رشته علوم دارویی را در این دانشگاه به طور کامل برای آن ها پوشش دهد. از جمله این کورس های تحصیلی عبارتند از: آنالیز آماده سازی دارویی، فرمولاسیون و فناوری آماده سازی های جامد ، نیمه جامد ، مایع و استریل، سیستم تحویل دارو، فرمول داروهای سنتی، لوازم آرایشی، دارو های درمانی، داروسازی اقتصادی و … .

در این دانشگاه دوره های مختلف تحصیلی در مقاطع مختلف ارائه می شود. پس از اتمام دانشجویان برنامه لیسانس در داروسازی ، می توانند وارد برنامه مطالعات حرفه ای داروسازی شوند. برنامه حرفه ای داروسازی شامل دو مورد داروسازی صنعتی و داروسازی بالینی است. در این دانشگاه برنامه درسی کم حجم و به روز که امکان تکمیل سریعتر مطالعات را برای برنامه تحصیل کارشناسی داروسازی فراهم می کند و بیشتر مطابق با نیاز دانشجویان و بازار کار در اندونزی برای این رشته است.

این دانشگاه با مراکز زیادی در ارتباط است و دارای یک شبکه فارغ التحصیلی بسیار قوی می باشد. از جمله بیمارستان های همکار این دانشگاه عبارتند از: بیمارستان دکتر سوتومو در سورابایا ، بیمارستان دکتر راملان در سورابایا ، بیمارستان دکتر سیالی آنور در مالنگ ، بیمارستان وینسنتیوس آ پائولو در سورابایا ، مرکز بیمارستان Pelabuhan (PHC) ، بیمارستان Bethesda در یوگیاکارتا ، بیمارستان دکتر Sarjito در یوگیاکارتا و … .

تحصیل داروسازی در دانشگاه اندونزی

یکی از معروف ترین دانشگاه های کشور اندونزی که ارائه دهنده رشته داروسازی است،‌ دانشگاه اندونزی می باشد. این دانشگاه دارای دانشکده اختصاصی داروسازی است. معروف ترین برنامه داروسازی در این دانشگاه برنامه داروسازی در سطح کارشناسی ارشد است که در زمینه مطالعه داروسازی در سطح ملی و بین المللی پیشرو می باشد.

در این دوره تحصیلی هدف، انجام آموزش و تدریس مبتنی بر تحقیق با کیفیت در زمینه داروسازی، انجام خدماتی در جامعه که مربوط به حوزه داروسازی برای تأمین نیازهای جامعه است و ایجاد یک فضای دانشگاهی که بتواند از تحقق چشم انداز برنامه مطالعات کارشناسی داروسازی دانشگاه اندونزی حمایت کند. فارغ التحصیلان داروسازی این دانشگاه شخصیتی دارند که به راحتی می توانند در سطح ملی و منطقه ای به رقابت با سایرین بپردازند.

اما تحصیل در دوره کارشناسی داروسازی در این دانشگاه در هشت ترم و در نهایت دوازده ترم می باشد که برای دستیابی به لیسانس داروسازی می باشد. از ترم هفت دانشجویان می توانند به دلخواه برخی از کورس های خود را انتخاب کنند. از جمله دروسی که در دوره کارشناسی داروسازی باید گذرانده شوند عبارتند از:

  • زیست شناسی سلولی و مولکولی
  • فناوری آماده سازی جامد
  • میکروبیولوژی دارویی
  • فیزیک دارویی
  • علوم پایه زیست پزشکی
  • شیمی آلی
  • آنالیز دارویی
  • فارماکولوژی
  • تجزیه و تحلیل فیزیولوژیکی عملی
  • تجزیه و تحلیل مواد اولیه دارویی
  • اختلالات قلبی عروقی و تنفس
  • بیوشیمی
  • اخلاق و قانون بهداشت
  • اختلالات غدد درون ریز و دستگاه گوارش
  • شیمی پزشکی و …

تحصیل داروسازی در دانشگاه Bhakti Wiyata Kediri اندونزی

دانشکده داروسازی Bhakti Wiyata Kediri در اکتبر سال دو هزار و پنج میلادی با صدور مجوز عملیاتی از انستیتوی علوم بهداشتی از مدیر کل آموزش عالی تاسیس شد. دانشکده داروسازی در این دانشگاه اندونزی از سه برنامه مطالعاتی مختلف شامل برنامه مطالعات داروسازی S1 ، برنامه مطالعات داروسازی D3 و برنامه مطالعات داروسازی و تجزیه و تحلیل مواد غذایی D3 تشکیل شده است.

هدف تحصیل داروسازی در این دانشگاه اندوزی انجام تحقیقات برای توسعه علم و فناوری نوآورانه در حوزه داروسازی مبتنی بر استفاده از منابع طبیعی و فرهنگ ملی برای حمایت از توسعه آموزش و خدمات جامعه می باشد. با افزایش تحصیلات ، به ویژه در بخش بهداشت ، نیاز به کادر فنی داروسازی نیز در حال افزایش است که از فرصتهای شغلی که هنوز هم بسیار باز است پشتیبانی می شود. از این رو با فارغ التحصیلی از این دانشگاه می توانید برای کار در اندونزی آماده شوید.

تحصیل داروسازی در دانشگاه سیاها کوالا

برخلاف سایر دوره های تحصیلی ارائه شده در این دانشگاه،‌ برنامه مطالعات دارویی یکی از برنامه های مطالعاتی است که توسط LAMPTKES معتبر است ، زیرا به خانواده علوم بهداشتی متصل است. رشته داروسازی در این دانشگاه برای تربیت داروسازیان و مراقب های بهداشتی در سال دو هزار و یازده میلادی ارائه شده و پیش بینی می شود تا سال دو هزار و بیست و نج میلادی به خود یک دانشگده اختصاص دهد.

برنامه درسی داروسازی استفاده شده امروزه یک برنامه درسی مبتنی بر شایستگی است که در منابع طبیعی دارویی و داروسازی بالینی و جامعه  ارائه می شود. در این رشته کورس های تحصیلی با عناوین زیست شناسی دارویی ، شیمی دارویی ، داروسازی فارماکولوژی و داروسازی فناوری ارائه می شود. برنامه تحصیلی در این دانشگاه به زبان انگلیسی هم ارائه می شود.

هزینه تحصیل داروسازی در دانشگاه های اندونزی

در این بخش از مقاله قصد داریم در ارتباط با هزینه تحصیل داروسازی در دانشگاه های اندونزی صحبت کنیم. هزینه تحصیل در اندونزی به دانشگاه شما بستگی دارد و البته لازم است تا هزینه های زندگی در اندونزی را نیز در نظر داشته باشید. البته در اندونزی شما می توانید بورسیه های تحصیلی اندونزی را دریافت نمایید. علاوه بر آن می توانید برای کار در زمان تحصیل در اندونزی نیز اقدام نمایید. شهریه برای رشته داروسازی در اندونزی از سه هزار دلار شروع می شود و گاهی تا بیست هزار دلار نیز می رسد.

هزینه تحصیل داروسازی در دانشگاه های اندونزی
هزینه تحصیل داروسازی در دانشگاه های اندونزی

سوالات متداول در ارتباط با تحصیل داروسازی در اندونزی

  1. آیا اندونزی کشوری مناسب برای تحصیل و زندگی است؟

    بله اندونزی کشوری مناسب برای تحصیل و زندگی است.

  2. تحصیل داروسازی در اندونزی در چه مقاطعی امکان پذیر است؟

    تحصیل داروسازی در اندونزی در مقاطع کارشناسی،‌کارشناسی ارشد و دکتری امکان پذیر است.

  3. زبان تحصیل داروسازی در اندونزی چیست؟

    زبان تحصیل در این رشته عموما اندونزیایی است.

  4. آیا امکان تحصیل داروسازی در اندونزی به زبان انگلیسی موجود است؟

    بله دانشگاه های مختلف دوره های تحصیلی داروسازی را به زبان انگلیسی ارائه می کنند.

  5. کدام دانشگاه ها برای تحصیل داروسازی در اندونزی مناسب هستند؟

    ار جمله دانشگاه های ارائه دهنده داروسازی عبارتند از:دانشگاه سیاها کوالا، دانشگاه Bhakti Wiyata Kediri اندونزی،‌ دانشگاه کاتولیک ماندالا اندونزی،‌دانشگاه اندونزی و … .

  6. آیا امکان دریافت بورسیه برای تحصیل داروسازی در اندونزی موجود است؟

    بله می توان برای دریافت بورسیه های تحصیلی در اندونزی اقدام نمود.

  7. آيا امکان کار در زمان تحصیل داروسازی در اندونزی موجود است؟

    بله دانشجویان می توانند در زمان تحصیل در اندونزی برای کار در اندونزی به عنوان کار دانشجویی اقدام نمایند.

  8. کورس های تحصیل داروسازی در اندونزی در دانشگاه اندونزی چیست؟

    از جمله این کورس های تحصیلی عبارتند از:زیست شناسی سلولی و مولکولی،‌فیزیک دارویی، شیمی آلی، فارماکولوژی، شیمی پزشکی،‌ آنالیز دارویی، تجزیه و تحلیل مواد اولیه دارویی و … .

  9. برنامه حرفه ای تحصیل داروسازی در دانشگاه کاتولیک ماندالا اندونزی شامل چه گرایش هایی است؟

    برنامه تحصیلی در این دانشگاه شامل دو مورد داروسازی صنعتی و داروسازی بالینی است

  10. آيا شرایط شغلی داروسازی در اندونزی مناسب است؟

    بله در اندونزی شرایط شغلی برای داروسازان بسیار مناسب می باشد.

  11. آيا مدارک دانشگاه های اندونزی معتبر هستند؟

    بله دانشگاه های اندونزی دارای مدارک معتبری هستند و در جهان شناخته شده می باشند.

 

اسکرول به بالا