071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل داروسازی در اسلوونی

تحصیل داروسازی در اسلوونی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کشور اسلوونی در سال های اخیر از مقاصد مهاجرتی متقاضیان ایرانی بوده است. بر این اساس این مقاله به شرح چگونگی تحصیل داروسازی در اسلوونی می پردازد. در این مقاله می خوانید:

  • چرا تحصیل داروسازی در کشور اسلوونی؟
  • تحصیل در رشته داروسازی اسلوونی
  • اخذ پذیرش داروسازی اسلوونی
  • مدارک لازم اخذ ویزای تحصیلی داروسازی اسلوونی
  • برنامه تحصیل داروسازی در اسلوونی
  • زبان تحصیل داروسازی در اسلوونی
  • دانشگاه داروسازی لوبلینا اسلوونی
  • هزینه تحصیل داروسازی و زندگی در اسلوونی
  • کار و اشتغال در اسلوونی پس از تحصیل داروسازی
  • اخذ پاسپورت اسلوونی پس از تحصیل داروسازی
  • مزایای تحصیل و اقامت در اسلوونی
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد تحصیل داروسازی در اسلوونی

چرا تحصیل داروسازی در کشور اسلوونی؟

جمهوری اسلوونی یکی از کشورهای اروپایی است که در جنوب اروپا واقع شده است. این کشور ثروتمند دارای عضویت اتحادیه اروپا، سازمان ناتو و منطقه یورو می باشد. این کشور بنا به دلایل فراوانی مانند رایگان بودن تحصیل، بالا بودن استانداردهای زندگی و ثبات و قدرت اقتصادی اسلوونی در میان برترین مقاصد تحصیل داروسازی برای متقاضیان ایرانی قرار دارد. علاوه بر این موارد پایین بودن هزینه های زندگی، برخورداری از امکانات زندگی در یک کشور اروپایی و امکان زندگی در یک کشور پیشرفته و با اقتصاد قدرتمند را نیز می توان از دلایل تحصیل در اسلوونی برشمرد.اخذ مدرک معتبر داروسازی و برخورداری از بورسیه های تحصیلی و همچنین ارائه مهلت ۶ ماهه جست و جوی کار پس از فارغ تحصیلی برای یافتن کار از مزیت های تحصیل داروسازی در کشور اسلوونی محسوب می شود. علاوه بر این عدم نیاز به ارائه مدرک مهارت زبان انگلیسی و مورد تائید بودن مدرک داروسازی از لحاظ وزارت بهداشت ایران را نیز می توان به عنوان مزایای تحصیل در این کشور ذکر کرد.تسلط مردم کشور اسلوونی به زبان های انگلیسی و ایتالیایی و مجارستانی و تاریخ غنی و پربار و جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی و طبیعت موجب شده است تا سالانه توریست ها و مهاجران فراوانی از این کشور دیدن کنند. بالا بودن امنیت اجتماعی، دارا بودن ثبات اقتصادی، دارا بودن امکانات رفاهی و پایین بودن هزینه های زندگی علی رغم اروپایی بودن این کشور موجب شده است تا این کشور به یک مقصد جالب برای مهاجران تبدیل شود.

در همین راستا مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد (توسعه گران عدالت و مهر) به تهیه این مقاله پرداخته اند تا اطلاعات لازم و جزئیات ضروری در مورد چگونگی تحصیل در رشته داروسازی در اسلوونی را به متقاضیان ارائه دهند.

تحصیل در رشته داروسازی اسلوونی

دانشگاه های کشور اسلوونی دارای رتبه های برتر در رنکینگ ها و رتبه بندی های برترین دانشگاه های جهان می باشند. بالا بودن سطح علمی دانشگاه ها و اعتبار و ارزش مدارک علمی صادر شده در این کشور موجب شده است تا این کشور در فهرست مقاصد مهاجران تحصیلی قرار گیرد. مدت تحصیل داروسازی در مقطع کارشناسی ارشد به طور پیوسته در کشور اسلوونی در حدود ۵ سال می باشد. متقاضیانی که قصد تحصیل ناپیوسته داروسازی در کشور اسلوونی را دارند، می توانند مقطع کارشناسی داروسازی را در مدت ۳ سال، مقطع کارشناسی ارشد را در مدت ۲ سال و دوره تخصصی دکترا را در مدت ۳ سال تحصیل کنند. متقاضیان تحصیل در اسلوونی می توانند به زبان انگلیسی و زبان کشور اسلوونی تحصیل کنند.اگر متقاضی فاقد مدرک مهارت زبان انگلیسی باشد، می تواند با شرکت در دوره های آمادگی زبان انگلیسی در این کشور، مهارت لازم را کسب کرده و به تحصیل در دانشگاه های این کشور بپردازد. متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی و لیسانس دانشگاه ها و کالج های اسلوونی باید دوره دبیرستان خود را تکمیل کرده باشد و دارای مدرک مهارت زبان انگلیسی و یا زبان اسلوونیایی باشد.

تحصیل در رشته داروسازی اسلوونی
تحصیل در رشته داروسازی اسلوونی

اخذ پذیرش داروسازی اسلوونی

متقاضیان تحصیل در دوره داروسازی اسلوونی در ابتدا باید پذیرش تحصیلی را از دانشگاه داروسازی اسلوونی اخذ کنند. بدین منظور متقاضی باید مدارک لازم را ارائه دهند. از مهم ترین مدارک لازم اخذ پذیرش تحصیلی داروسازی اسلوونی مدارک زیر را می توان نام برد:

  • پاسپورت معتبر
  • مدرک دیپلم دبیرستان
  • مدارک شناسایی و اوراق هویت متقاضی
  • رسید پرداخت هزینه ثبت نام
  • گواهی سلامت پزشکی
  • گواهی عدم سوپیشینه
  • ۲ قطعه عکس در اندازه عکس پاسپورت

مدارک لازم اخذ ویزای تحصیلی داروسازی اسلوونی

متقاضی برای تحصیل داروسازی باید از یکی از دانشگاه های کشور اسلوونی پذیرش بگیرد. سیستم آموزشی کشور اسلوونی از نظام بولونیا پیروی می کند و بر این اساس سیستم آموزشی این کشور منطبق بر سیستم آموزشی کشورهای اروپایی است. متقاضی پس از اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه اسلوونی باید برای دریافت ویزای تحصیلی اسلوونی در رشته داروسازی این کشور اقدام کند. به طور کلی متقاضیان تحصیل داروسازی اسلوونی باید مدارک لازم زیر را برای اخذ ویزای داروسازی ارائه دهند:

  • نامه پذیرش از دانشگاه
  • آخرین مدرک تحصیلی دانشگاهی
  • پاسپورت معتبر
  • مدرک مهارت زبان انگلیسی
  • انگیزه نامه تحصیلی
  • بیمه سلامت
  • ارائه آدرس محل اقامت در اسلوونی و یا گواهی خوابگاه دانشجویی
  • رسید پرداخت هزینه شهریه دانشگاه
  • گواهی اثبات تمکن مالی کافی
  • بلیط رفت و برگشت به اسلوونی
مدارک لازم اخذ ویزای تحصیلی داروسازی اسلوونی
مدارک لازم اخذ ویزای تحصیلی داروسازی اسلوونی

برنامه تحصیل داروسازی در اسلوونی

دانشجویان دوره داروسازی اسلوونی در مدت ۴ سال تحصیل داروسازی باید به فراگیری دروس آزمایشگاهی بپردازند. دوره داروسازی در کشور اسلوونی بیشتر متمرکز بر شیمی آزمایشگاهی و کشف مواد فعال و کشف داروهای جدید می باشد. دانشجویان در این ۴ سال بیشتر به فراگیری مطالعات داروسازی و کمتر به مدیریت درمان و دارو می پردازند.

زبان تحصیل داروسازی در اسلوونی

زبان رسمی مردم اسلوونی زبان اسلوونیایی است اما بیشتر مردم این کشور به زبان انگلیسی تسلط دارند و به این زبان تکلم می کنند. زبان تحصیل در دانشگاه های اسلوونی به زبان اسلوونی است اما برخی از دانشگاه ها برای دانشجویان بین المللی به زبان انگلیسی تدریس می کنند. برای تحصیل به زبان انگلیسی در اسلوونی نیاز به ارائه مدرک زبان آیلتس و یا تافل نمی باشد. اما آشنایی به زبان انگلیسی در سطح B2 و یا معادل آن الزامی است. مردم کشور اسلوونی به زبان های ایتالیایی، مجارستانی و انگلیسی مسلط می باشند و این از مزیت های تحصیل و زندگی در این کشور اروپایی می باشد.

دانشگاه داروسازی لوبلینا اسلوونی

دانشگاه لوبلینا که از دانشگاه های برتر و معتبر اسلوونی است در سال ۱۹۶۰ تاسیس شده است و دارای کالج داروسازی می باشد. این دانشگاه دارای رتبه یک در سطح کشور اسلوونی و رتبه ۵۳۹ در میان دانشگاه های کشورهای جهان می باشد. این دانشگاه دارای رشته های مهندسی، پزشکی، هنر، داروسازی، کامپیوتر، حقوق، علوم اجتماعی، تربیت بدنی، علوم بهداشت و علوم طبیعی می باشد. قبل از تاسیس کالج داروسازی دانشجویان برای تحصیل در رشته داروسازی باید به مدت ۲ سال در رشته های علوم طبیعی تحصیل می کردند و با اخذ مدرک علوم طبیعی می توانستند تحصیل داروسازی را در اسلوونی شروع کنند.کالج داروسازی لوبلینا از معتبرترین کالج های داروسازی اروپا می باشد و به عنوان مرکز تحقیق و پژوهش داروسازی کشور اسلوونی محسوب می شود. این کالج داروسازی به عنوان یکی از اعضای انجمن داروسازی اروپا و کنسرسیوم فارمین Pharmine است. خبر خوب برای متقاضیان ایرانی این است که مدرک داروسازی این کالج مورد تائید وزارت بهداشت ایران می باشد.

هزینه تحصیل داروسازی و زندگی در اسلوونی

هزینه های تحصیل در کشور اسلوونی در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی کمتر می باشد. به طور کلی هزینه های تحصیل داروسازی در کشور اسلوونی برای متقاضیان کشورهای اتحادیه اروپا و کشورهای غیر اتحادیه اروپا متفاوت است. متقاضیان کشورهای غیر اتحادیه اروپا باید هزینه بیشتری بپردازند. هزینه های تحصیل داروسازی در کالج داروسازی اسلوونی سالانه در حدود ۱۲۰۰۰ یورو تا ۱۵۰۰۰ یورو می باشد.هزینه های زندگی در کشور اسلوونی از کشور ایران بالاتر است اما متقاضیان می توانند با ماهانه ۶۰۰ یورو همه هزینه های زندگی و خورد و خوراک و اجاره بهای آپارتمان را تامین کنند. هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در داخل شهر اسلوونی ماهانه در حدود ۴۳۰ یورو می باشد. هزینه یک پرس غذا در رستوران متوسط در حدود ۱۵ یورو می باشد. دانشجویان می توانند در حین تحصیل با اخذ مجوز کار دانشجویی تا ۲۰ ساعت در هفته کار کنند و تا حدود زیادی از هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور را تامین کنند.

هزینه تحصیل داروسازی و زندگی در اسلوونی
هزینه تحصیل داروسازی و زندگی در اسلوونی

کار و اشتغال در اسلوونی پس از تحصیل داروسازی

بر اساس قوانین اداره کار و مهاجرت اسلوونی فارغ تحصیلان دانشگاه های این کشور می توانند پس از فارغ تحصیلی به مدت ۶ ماه به جست و جوی کار در این کشور بپردازند و با یافتن کار ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنند. در واقع دولت اسلوونی با ارائه مهلت ۶ ماهه جست و جوی کار برای فارغ تحصیلان مقدمات لازم در جهت یافتن کار و اشتغال در این کشور را برای فارغ تحصیلان فراهم کرده است. البته کشور اسلوونی کلا کشور مهاجرپذیری نمی باشد، و ممکن است فارغ تحصیلان برای یافتن کار با مشکل مواجه شوند.فارغ تحصیلان داروسازی می توانند در داروخانه های این کشور مشغول کار شوند. وظیفه و کار داروسازان در داروخانه ها نظارت بر داروهای نسخه های بیماران و بررسی داروهای مصرف شده هر بیمار می باشد. به طور متوسط حقوق و درآمد هر داروساز در اسلوونی ماهانه در حدود ۲۳۰۰ یورو می باشد.

کار و اشتغال اسلوونی پس از تحصیل داروسازی
کار و اشتغال اسلوونی پس از تحصیل داروسازی

اخذ تابعیت اسلوونی پس از تحصیل داروسازی

دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف در اسلوونی می توانند مجوز اقامت موقت را دریافت کنند. اما اگر دانشجویی پس از تمام شدن دوره تحصیلی خود تمایل به اقامت و ماندن در این کشور را داشته باشد، می تواند با تبدیل ویزای تحصیلی خود به ویزای کار مقدمات اخذ اقامت دائم این کشور را فراهم کند.پس از ۵ سال کار در کشور اسلوونی متقاضی می تواند درخواست مجوز اقامت دائم خود را ارائه دهد. در واقع اخذ اقامت دائم و سپس تابعیت و شهروندی کشور اسلوونی پس از فارغ تحصیلی یکی از بهترین روش های اخذ اقامت می باشد، زیرا کشور اسلوونی به راحتی امکان کار و سپس اخذ اقامت این کشور را برای فارغ تحصیلان فراهم کرده است.متقاضیان صرفا با تحصیل در کشور اسلوونی واجد شرایط اخذ تابعیت و شهروندی این کشور نمی شوند، بلکه با تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری پس از فارغ تحصیلی و لحاظ نمودن چند شرط می توانند تابعیت این کشور را اخذ کنند. فارغ تحصیلانی که دارای مجوز اقامت دائم اسلوونی باشند و یا با شهروند و تبعه اسلوونی ازدواج کرده باشند، می توانند تابعیت این کشور را اخذ کنند.علاوه بر این فارغ تحصیلان باید با فرهنگ و آداب و رسوم کشور اسلوونی سازگار شده و به زبان این کشور آشنایی پیدا کرده باشند و به مدت ۲ سال بدون وقفه در کشور اسلوونی زندگی کرده باشند. از جمله شرایط مهم در اخذ تابعیت و شهروندی اسلوونی برای فارغ تحصیلان در این کشور می توان موارد زیر را برشمرد:

  • فارغ تحصیل در مدت اقامت در کشور اسلوونی مرتکب جرم و جنایتی نشده باشد.
  • فارغ تحصیل باید تابعیت پیشین خود را ترک کرده باشد.
  • فارغ تحصیل باید دارای استقلال مالی و تمکن مالی برای زندگی در این کشور اروپایی باشد.
  • فارغ تحصیل باید در حدود ۱۰ سال در این کشور زندگی کرده باشد.
  • فارغ تحصیل باید قبل از درخواست تابعیت کشور اسلوونی به مدت ۵ سال در این کشور زندگی کرده باشد.

اخذ پاسپورت اسلوونی پس از تحصیل داروسازی

پاسپورت کشور اسلوونی از لحاظ اهمیت در جایگاه ششم پاسپورت های اروپایی قرار دارد. در این رتبه بندی پاسپورت کشورهای امارات متحده عربی در جایگاه اول و کشور فنلاند و اسپانیا در جایگاه دوم و کشور ایران در جایگاه ۸۳ قرار دارد. به طور کلی پاسپورت کشور اسلوونی یکی از برترین و قدرتمندترین پاسپورت های کشورهای اروپایی محسوب می شود. افرادی که موفق به اخذ پاسپورت این کشور اروپایی می شوند، از مزایای فراوانی برخوردار می شوند. امکان رفت و آمد آزادانه به کشورهای حوزه شینگن بدون نیاز به اخذ ویزا، امکان کار و فعالیت اقتصادی در اسلوونی، امکان برخورداری از تحصیل رایگان و امکان برخورداری از بیمه خدمات درمانی از جمله مهم ترین مزیت های اخذ پاسپورت این کشور است.

مزایای تحصیل و اقامت در اسلوونی

فارغ تحصیلان دوره تحصیلی داروسازی که پس از چند سال کار و اشتغال اقامت دائم اسلوونی را اخذ می کنند، از مزایای فراوان تحصیل و زندگی در این کشور اروپایی برخوردار می شوند. از مهمترین مزایای تحصیل و اقامتدر اسلوونی می توان موارد زیر را ذکر کرد:

  • اخذ مدرک معتبر داروسازی در همه کشورهای جهان
  • برخورداری از بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه های دانشجویی
  • ارائه مهلت ۶ ماهه جست و جوی کار پس از فارغ تحصیلی برای یافتن کار
  • عدم نیاز به ارائه مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس و یا تافل
  • مورد تائید بودن مدرک داروسازی از لحاظ وزارت بهداشت ایران
  • رواج زبان انگلیسی در میان مردم اسلوونی
  • قرار گرفتن کشور اسلوونی در قلب اروپا و مزیت های این موقعیت جغرافیایی
  • رایگان بودن تحصیل و بالا بودن استانداردهای زندگی
  • ثبات و قدرت اقتصادی اسلوونی و امکان ثبت شرکت و سرمایه گذاری در روش راحت و بی دردسر
  • خونگرمی و صمیمیت مردم کشور اسلوونی و سازگاری با مهاجران
  • پایین بودن هزینه های زندگی و برخورداری از امکانات زندگی در یک کشور اروپایی
  • امکان زندگی در یک کشور پیشرفته و با اقتصاد قدرتمند
  • تسلط مردم کشور اسلوونی به زبان های انگلیسی و ایتالیایی و مجارستانی
مزایای تحصیل و اقامت در اسلوونی
مزایای تحصیل و اقامت در اسلوونی

سخن آخر

این مقاله به طور کامل و مفصل به شرح چگونگی تحصیل داروسازی در کشور اسلوونی پرداخت و روش اخذ پذیرش داروسازی در این کشور را مورد بررسی قرار داد. از مجموع موارد شرح داده شده در این مقاله می توان نتیجه گرفت که کشور اسلوونی یک گزینه مطلوب برای تحصیل داروسازی محسوب می شود.بالا بودن کیفیت دانشگاه های داروسازی، اعتبار مدرک تحصیلی داروسازی اسلوونی در کشورهای جهان و پایین بودن هزینه های تحصیل و زندگی در اسلوونی از مزیت های تحصیل در این کشور می باشد. عضویت در اتحادیه اروپا و کشورهای حوزه شینگن، شرایط اقتصادی مناسب، امنیت اجتماعی، ثبات اجتماعی و سیاسی و بالا بودن کیفیت زندگی در این کشور اروپایی از مهم ترین دلایل افراد برای مهاجرت تحصیلی به این کشور محسوب می شود. تحصیل رایگان فرزندان دانشجو و سفر و اقامت و زندگی در کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن بدون اخذ ویزا یکی از مزیت های فراوان تحصیل در این کشور اروپایی می باشد.

در این مقاله در مورد همه مزیت های تحصیل داروسازی در اسلوونی شرح و توضیح داده شد. اما اگر هنوز سوالاتی ذهن شمارا به خود مشغول کرده است و ابهاماتی در این مورد وجود دارد، می توانید از مشاوره ها و خدمات مهاجرتی مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد ( توسعه گران عدالت و مهر ) برخوردار شوید. این مشاوران مجرب و برجسته و برتر در سطح کشور بهترین گزینه مناسب مهاجرتی را به شما ارائه می دهند. این مشاوران در دفاتر تهران و شیراز با آگاهی از به روزترین قوانین مهاجرتی و حقوقی به شما در انتخاب گزینه برتر مهاجرت تحصیلی کمک می کنند.این مقاله به شرح تحصیل داروسازی در اسلوونی پرداخت. اگر قصد تحصیل در دانشگاه هایی با مدرک معتبر داروسازی در همه کشورهای جهان را دارید، اگر می خواهید با استفاده از بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه های دانشجویی تحصیل کنید، اگر می خواهید بدون نیاز به مدرک مهارت زبان انگلیسی در رشته داروسازی تحصیل کنید، ما تحصیل داروسازی در کشور اسلوونی را پیشنهاد می کنیم. یکی از مهم ترین مزیت های تحصیل در این کشور ارائه مهلت ۶ ماهه جست و جوی کار پس از فارغ تحصیلی برای یافتن کار و مورد تائید بودن مدرک داروسازی از لحاظ وزارت بهداشت ایران می باشد. اگر می خواهید با چگونگی تحصیل داروسازی و رشته های دیگر در کشورهای اروپایی آشنا شوید، مقاله های موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد ( توسعه گران عدالت و مهر) را دنبال کنید و بدون پرداخت هزینه از خدمات مشاوره ای این موسسه برتر در سطح کشور برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد تحصیل داروسازی در اسلوونی

1- شرایط اخذ پذیرش داروسازی اسلوونی چیست؟

پاسپورت معتبرمدرک دیپلم دبیرستانمدارک شناسایی و اوراق هویت متقاضیرسید پرداخت هزینه ثبت نامگواهی سلامت پزشکیگواهی عدم سوپیشینه۲ قطعه عکس

2- زبان تحصیل داروسازی در اسلوونی چیست؟

زبان تحصیل در دانشگاه های اسلوونی به زبان اسلوونی است اما برخی از دانشگاه ها برای دانشجویان بین المللی به زبان انگلیسی تدریس می کنند.

3- آیا دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی برای داروسازی اسلوونی الزامی است؟

برای تحصیل به زبان انگلیسی در اسلوونی نیاز به ارائه مدرک زبان آیلتس و یا تافل نمی باشد. اما آشنایی به زبان انگلیسی در سطح B2 و یا معادل آن الزامی است.

4- آیا مدرک داروسازی اسلوونی مورد تائید وزارت بهداشت ایران است؟

مدرک داروسازی کالج داروسازی لوبلینا مورد تائید وزارت بهداشت ایران می باشد و به عنوان مرکز تحقیق و پژوهش داروسازی کشور اسلوونی محسوب می شود.

5- هزینه تحصیل داروسازی در اسلوونی چقدر است؟

هزینه های تحصیل داروسازی در کالج داروسازی اسلوونی سالانه در حدود ۱۲۰۰۰ یورو تا ۱۵۰۰۰ یورو می باشد.

6- هزینه زندگی و اقامت در اسلوونی چقدر است؟

ماهانه در حدود۶۰۰ یورو .هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه ماهانه در حدود ۴۳۰ یورو و هزینه یک پرس غذا در رستوران متوسط در حدود ۱۵ یورو می باشد.

7- آیا می توان پس از تحصیل داروسازی در اسلوونی کار کرد؟

فارغ تحصیلان می توانند پس از فارغ تحصیلی به مدت ۶ ماه به جست و جوی کار در این کشور بپردازند و با یافتن کار ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنند.

8- آیا با تحصیل می توان تابعیت اسلوونی را اخذ کرد؟

متقاضیان صرفا با تحصیل در کشور اسلوونی واجد شرایط اخذ تابعیت نمی شوند، بلکه با تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری پس از فارغ تحصیلی و لحاظ نمودن چند شرط می توانند تابعیت این کشور را اخذ کنند.

9- شرایط اخذ تابعیت اسلوونی پس از تحصیل داروسازی چیست؟

فارغ تحصیلان باید با فرهنگ و آداب و رسوم کشور اسلوونی سازگار شده و به زبان این کشور آشنایی پیدا کرده باشند و به مدت ۲ سال بدون وقفه در کشور اسلوونی زندگی کرده باشند.

10- مزایای تحصیل و اقامت در اسلوونی کدامند؟

اخذ مدرک معتبر داروسازی در همه کشورهای جهانبرخورداری از بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه های دانشجوییارائه مهلت ۶ ماهه جست و جوی کار پس از فارغ تحصیلی برای یافتن کار

11- مزیت های اخذ پاسپورت اسلوونی پس از تحصیل داروسازی چیست؟

رفت و آمد آزادانه به کشورهای حوزه شینگن بدون نیاز به اخذ ویزا، کار و فعالیت اقتصادی در اسلوونی، امکان برخورداری از تحصیل رایگان و امکان برخورداری از بیمه خدمات درمانی

اسکرول به بالا