071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل در اسلواکی بدون مدرک زبان

تحصیل در دانشگاه مارتین اسلواکی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

از مزایای تحصیل در اسلواکی بدون مدرک زبان می توان به عدم محدودیت سنی و نداشتن شرط معدل جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های کشور می باشد. که از نظر علمی پیشرفت های چشمگیری داشته و دارای دانشگاه ها و موسسات آموزشی بسیاری می باشد.

ویزاهای اخذ شده

تحصیل در اسلواکی بدون مدرک زبان پزشکی و غیر پزشکی

امروزه مهاجرت و ادامه تحصیل در کشورهای پیشرفته و مدرن اروپایی متقاضیان بسیاری در سراسر دنیا دارد. آیا شما هم یکی از متقاضیان تحصیل در دانشگاه های معتبر در سطح بین المللی با هزینه هایی مقرون به صرفه هستید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت می باشد ما به شما تحصیل در اسلواکی را پیشنهاد می دهیم. اسلواکی واقع در اروپای مرکزی با پایتختی براتیسلاوا می باشد و با کشورهای جمهوری چک، لهستان، اتریش، اوکراین و مجارستان همجوار می باشد. اسلواکی از نظر علمی پیشرفت های چشمگیری داشته و به دلیل شرایط مطلوب تحصیل و زندگی که در اختیار دانشجویان قرار می دهد متقاضیان تحصیل در اسلواکی بسیار زیاد هستند. مهاجرت به اسلواکی متقاضیان بسیاری دارد که توضیحاتی در این باره در اختیارتان قرار می دهیم.

تحصیل در اسلواکی بدون مدرک زبان

مهاجرت تحصیلی به اسلواکی

اسلواکی از جمله کشورهای اروپایی می باشد که از نظر علمی پیشرفت های چشمگیری داشته و دارای دانشگاه ها و موسسات آموزشی بسیاری می باشد که دارای اعتبار بین المللی می باشند. دانشگاه های معتبر اسلواکی ارائه دهنده انواع رشته های دانشگاهی طبق استانداردهای جهانی می باشد. با وجود اینکه زبان رسمی در اسلواکی، اسلواکیایی می باشد اما دانشگاه های اسلواکی جهت راحتی دانشجویان خارجی امکان تحصیل در اغلب رشته های پرطرفدار به زبان انگلیسی را نیز فراهم نموده است و حتی تحصیل در اسلواکی بدون مدرک زبان نیز امکان پذیر می باشد و این خود باعث شده تا افراد بسیاری در سراسر دنیا خواهان تحصیل در اسلواکی باشند.

از دیگر مزایای تحصیل در اسلواکی می توان به عدم محدودیت سنی و نداشتن شرط معدل جهت اخذ پذیرش از دانشگاه می باشد به این صورت که برخلاف اغلب کشورهای پیشرفته اروپایی دانشجویان حتی تا سن 30 تا 35 سالگی نیز شانس اخذ پذیرش از دانشگاه های معتبر اسلواکی را دارند حتی اگر معدل تحصیلی پایینی در حدود 12 یا 13 را داشته باشند.

ثبت نام در کالج اسلواکی

آن دسته از افرادی که متقاضی تحصیل در اسلواکی بدون مدرک زبان هستند میبایست جهت تقویت زبان تحصیلی خود خواه انگلیسی یا روسی در کالج شرکت نمایند. دوره کالج حدود یکسال به طول می انجامد که علاوه بر دروس پیش نیاز، زبان نیز به دانشجویان آموزش داده می شود و این باعث می شود تا دانشجویان با آمادگی بیشتری وارد دانشگاه شوند. یکی از شرایط ورود به دانشگاه های معتبر اسلواکی بدون مدرک زبان شرکت و قبولی در آزمون ورودی دانشگاه ها می باشد.

مزایای تحصیل در اسلواکی

یکی دیگر از مزایای تحصیل در اسلواکی امکان اخذ اقامت پس از فارغ التحصیلی می باشد به این صورت که دانشجویان پس از اتمام تحصیلات خود حدود 6 ماه زمان دارند تا دنبال کار باشند و مشغول به کار شوند که در این صورت ابتدا اقامت موقت کاری و پس از گذشت حدود 3 تا 5 سال از اقامت و کار در اسلواکی می توانند درخواست اخذ اقامت دائم را بدهند.

تحصیل در اسلواکی نسبت به بسیاری از کشورها هزینه های کمتری را در بر می گیرد که این هزینه برای دانشجویانی که متقاضی تحصیل به زبان انگلیسی می باشند سالانه حدود 7000 تا 11000 دلار می باشد. هزینه های زندگی در اسلواکی ماهانه در حدود 500 تا 600 دلار می باشد البته این هزینه با توجه به نحوه زندگی هر شخصی متغبر می باشد.

تحصیل در دانشگاه مارتین اسلواکی

تحصیل پزشکی در دانشگاه کامنیوس بدون مدرک زبان

دانشکده دندانپزشکی کامنیوس براتیسلاوا یکی از بزرگ ترین، قدیمی ترین و معتبر ترین دانشگاه های اسلواکی می توان به دانشگاه کامنیوس اشاره کرد. این دانشگاه در سال 1991 در شهر براتیسلاوا تاسیس گردید. دانشگاه کامنیوس ارائه دهنده طیف وسیعی از انواع رشته های تحصیلی طبق استانداردهای جهانی می باشد. دانشگاه کامنیوس امکان آموزش به زبان انگلیسی را حتی بدون مدرک زبان را برای دانشجویان خارجی فراهم نموده است و این باعث شده تا همه ساله افراد بسیاری از سراسر جهان جهت تحصیل در این دانشگاه به اسلواکی مهاجرت نمایند.

تحصیل در دانشگاه مارتین جسنیوس بدون مدرک زبان

دانشگاه مارتین جسنیوس یکی دیگر از دانشگاه های بسیار قدیمی و بزرگ اسلواکی می توان به دانشگاه مارتین جسنیوس اشاره نمود که در سال 1962 تاسیس گردید. این دانشگاه بیشتر ارائه دهنده رشته های پزشکی، پرستاری، دندانپزشکی و … می باشد که به دانشجویان حتی امکان تحصیل داروسازی در اسلواکی را می دهد. این دانشگاه دارای یکی از بزرگ ترین بیمارستان های اسلواکی می باشد که دانشجویان دوره های کار آموزی و بخشی از دوره های آموزشی خود را در این دانشگاه می گذرانند.

کارشناسان و وکلای ما اطلاعات تکمیلی را در بر دارند که شما می توانید از طریق تماس تلفنی با موسسه حقوقی میرداماد از مشورت با آن ها بهره ببرید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اسکرول به بالا