071-91009294  | 021-88724227  |

دوره زبان انگلیسی در کانادا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دوره های زبان انگلیسی در کانادا در دانشگاه ها و موسسات مختلفی برگزار می شود. کانادا کشوری پیشرفته و دارای دانشگاه های معتبر و رتبه علمی خوبی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مهاجرت به کانادا و دوره های زبان انگلیسی در کانادا می توانید با مشاورین مجرب موسسه حقوقی مهاجرتی میرداماد ارتباط برقرار نمایید.

مطالب مرتبط:

مهاجرت تحصیلی به کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا

دوره زبان انگلیسی در کانادا

اگر می خواهید زبان انگلیسی را در یک شهر پیشرفته و پر جنب و جوش یاد بگیرید و همچنین می خواهید در محیطی امن و سر سبز و دوستانه تحصیل کنید که با دسترسی آسان به برخی از مناظر دیدنی جهان امکان پذیر است، کانادا گزینه مناسبی می باشد.

مدارس دو زبانه در مراکز شهرهای دوست داشتنی در کانادا قرار دارد و فناوری های جدید یادگیری زبان و هم چنین امکانات عالی دانشجویی و معلمان و کارمندان با تجربه را ارائه می دهد. مدرسه تورنتو واقع در منطقه مسکونی بابرگ واقع در روزدیل می باشد و با فاصله کمی از منطقه خرید یورکوایل قرار دارد. در ونکوور مرکز زبان در مرکز شهر است و با مسافت پیاده روی کمی از همه جاذبه های مهم ونکوور فاصله دارد.

هر دو برنامه LSI تورنتو و LSI ونکوور برنامه های اجتماعی سرگرم کننده و متنوعی را ارائه می دهند که برای تکمیل دوره انگلیسی شما در کانادا با بهره گیری بیشتر از این کشور ارائه شده است. از سفر به آبشارهای نیاگارا و پیست اسکی ویستلر گرفته تا پیک نیک در جزایر تورنتو یا یک بازی هاکی، LSI کانادا به شما امکان دسترسی به بهترین مواردی را که کانادا ارائه کرده است، می دهد.

 افراد واجد شرایط دوره زبان انگلیسی

برنامه ESL، یک برنامه برای بهبود کلیه حوزه های زبان طراحی شده است:

  • شنیداری
  • دستور زبان یا گرامر
  • واژگان
  • نوشتاری
  • صحبت کردن
  •  تلفظ
  • خواندن
  •  مکالمه

 همه کلاس ها تعاملی هستند و شامل اطلاعات فرهنگی می شوند. مدارکی برای دانشجویانی که یک سطح را تکمیل کنند، در نظر گرفته می شود.

کانادا از دانشجویان سراسر دنیا برای حضور در دوره زبان انگلیسی ESL استقبال می کنند. این برنامه برای دانش آموزانی است که برای دوره های دانشگاهی در کانادا و یا بهبود مهارت های ارتباطی خود آماده می شوند. دانشجویان باید حداقل 17 سال سن داشته باشند. همچنین از دانش جویان بزرگسال نیز استقبال می شود. دوره های 6 ماهه زبان انگلیسی نیز برای متقاضیان ارائه می شود.

  • هیچ ویزای تحصیلی برای دانش آموزانی که در دوره های 6 ماهه یا کمتر شرکت می کنند، نیاز نیست.
  • تاریخ ددلاین های متوعی برای دانشجویان متقاضی شرکت در دوره های کوتاه مدت در دسترس می باشد. دانش جویان ممکن است در هر زمان و در طول اولین نیمه از هر ترم شروع به تحصیل کنند.

دوره آموزشی زبان برای تازه واردان به کانادا

کلاس های آموزش رایگان تمام وقت و پاره وقت برای افراد تازه وارد به کانادا (LINC) ارائه می شود که برای مهاجران زمینی و پناهندگان بوده و شما می توانید انگلیسی را به عنوان زبان دوم به راحتی صحبت کنید. مدرسان معتبر به شما یاد می دهند که چگونه بتوانید به زبان انگلیسی بخوانید، بنویسید، گوش کنید و صحبت کنید. خدمات مراقبت از کودک برای دانش آموزان LINC بصورت رایگان در دسترس است، که برای کودکان 12 ماه تا 11 سال می باشد.

انواع دوره های زبان انگلیسی در کانادا
انواع دوره های زبان انگلیسی در کانادا

انواع دوره زبان انگلیسی در کانادا

دوره عمومی و فشرده انگلیسی:

محبوب ترین دوره های زبان انگلیسی در کانادا برنامه های فشرده عمومی و کوتاه مدت است و این موارد را می توان در محوطه دانشگاه، مدارس متوسطه و دانشکده های زبان مستقل دنبال کرد. قبل از رسیدن، مهم است که بسته به مدت اقامت خود، ویزای تحصیلی مناسب کانادایی را بدست آورده باشید؛ اما اگر دوره شما کمتر از شش ماه طول بکشد، ممکن است نیازی به اخذ ویزای تحصیلی نباشید.

دوره های فشرده بعضی اوقات می تواند به اندازه دو ماه به طول انجامد، اما هر دو برنامه عمومی و فشرده انگلیسی به طور معمول به شما کمک می کنند تا تسلط عملی انگلیسی را برای مسافرت یا کار ایجاد کنید و به صحبت کردن، گوش دادن و نوشتن توجه کنید.

اکثر دانشگاه های کانادا و کالج های معتبر کانادا با مدارس زبان محلی مشارکت دارند که دوره هایی را ارائه می دهند که مخصوص دانشگاه ها می باشد. سطوح مختلف تحصیلی برای کسانی که دارای مهارت های مختلفی هستند طراحی شده است و جدول زمانی آن ها غالباً انعطاف پذیر می باشد تا دانش جویان بتوانند دروس مربوط به زبان خود را در یک جدول زمانی دانشگاه معمولی قرار دهند.

 این دوره ها به منظور کمک به دانش جویان بین المللی در توسعه واژگان خود و ایجاد مهارت های دستور زبان برای آماده سازی آن ها برای تحصیل در دانشگاه می باشد و می توان در طول چند ماه یا سال به صورت پاره وقت یا تمام وقت در این دوره ها شرکت کرد.

آمادگی آزمون آیلتس یا تافل:

آیلتس و تافل آزمون های بین المللی شناخته شده زبان انگلیسی هستند، که بیشتر دانشگاه های انگلیسی زبان به عنوان بخشی از شرایط ورود مدارک قبولی در آزمون های بین المللی را درخواست می کنند.

 هر دو این مدارک روش های موثری برای نشان دادن مهارت زبان انگلیسی شما در مؤسسات دانشگاهی و مشاغل هستند و می توان آن ها را در سطوح مختلف در کانادا دریافت کرد. این دوره ها اغلب می توانند در هر زمان در طول سال انجام شوند و با تحصیلات شما می تواند متناسب باشد.

تجارت و دوره های پیشرفته انگلیسی:

دانش جویانی که قصد ثبت نام در یک دانشکده بازرگانی و دریافت ویزای کار کانادا را دارند و یا به دنبال کار در بخش تجارت کانادا هستند، اغلب دوره های خاصی را می گذرانند. هدف از این دوره ها فراهم آوردن زمینه و درک فرهنگی از اصطلاحات تجاری و اصطلاحات نادیده گرفته شده در تجارت کانادا است.

 این دوره ها غالباً فشرده اما بسیار انعطاف پذیر می باشند، به عنوان مثال کالج زبان انگلیسی کانادا دوره زبان انگلیسی را ارائه می دهد که دوازده هفته به طول انجامد، اما در هر زمان می توانید ثبت نام کنید. این دوره ها هم در دانشگاه ها و هم در مدارس زبان خصوصی در دسترس می باشند.

 دوره های انگلیسی کمبریج به زبان آموزان در سطوح مختلف با زبان انگلیسی عمومی از طریق حرفه ای انگلیسی و مهارت های آموزشی کمک می کند. علاوه بر این، دوره های CELTA، TEFL و TESOL وجود دارد که به طور خاص برای کسانی که مایل به آموزش زبان انگلیسی به دیگران هستند، طراحی شده اند. این ها همه صلاحیت های بین المللی شناخته شده ای هستند که تسلط شما بر زبان انگلیسی را نشان می دهد و مورد توجه دانشگاه ها، کارفرمایان و دولت های سراسر جهان می باشند.

 بسته به شرایط خاص شما، مدت یک دوره زبان انگلیسی در کانادا می تواند از یک هفته تا یک سال دیگر متغیر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در کانادا به عنوان دانشجوی بین المللی، کافی است با IEC خارج از کشور در تماس باشید.

اهداف برگزاری دوره زبان انگلیسی در کانادا

انجمن معلمان زبان دوم کانادا (CASLT)، که در سال 1970 تأسیس شد، از تیم کوچکی از داوطلبان متعهد به حمایت از معلمان زبان دوم به یک سازمان چند سطحه تبدیل شده است. عبارت ” زبان های دوم ” هر دو زبان رسمی و بین المللی را در بر می گیرد.

  • هدف بلند مدت: تعالی در آموزش زبان.
  • هدف کوتاه مدت: CASLT باعث پیشرفت در حرفه های آموزش زبان در کانادا می شود. CASLT از ارتقاء پیشرفت یادگیری و تدریس زبان در سراسر کانادا، ایجاد فرصت هایی برای پیشرفت حرفه ای، آغاز و انتشار تحقیقات و همچنین تسهیل در تبادل اطلاعات و ایده ها در بین زبان آموزان پشتیبانی می کند.
  • ارزش ها: آموزش و یادگیری زبان، تنوع زبانی و فرهنگی، یادگیری حرفه ای، شیوه های مبتنی بر تحقیق، گفتگو و همکاری.

اهداف استراتژیک:

  • پشتیبانی مستقیم از معلمان زبان دوم از طریق برنامه ها، محصولات و خدمات، ارائه یک جامعه شبکه حرفه ای به مربیان زبان دوم و سیاست گذاران.
  • ارتباط نظرات به هم پیوسته کانادایی و بین المللی درباره موضوعات و شیوه های آموزش زبان دوم با یکدیگر.
  • ابتکار، پشتیبانی و انتشار تحقیقات در آموزش و یادگیری زبان دوم.
  • حامیان مربیان زبان دوم.
  • رهبری در پیشبرد تعالی حرفه ای در آموزش زبان ها.
هزینه تحصیل زبان انگلیسی در کانادا
هزینه تحصیل زبان انگلیسی در کانادا

هزینه دوره زبان انگلیسی در کانادا

شهریه دوره زبان انگلیسی و هزینه تحصیل در کانادا، ترم بهار 2019:

  • میزان شهریه: 4،725 دلار کانادا (3,233.69 یورو).
  • تاریخ شروع آشنایی: اول ماه مه 2019.
  • تاریخ شروع کلاس: 6 مه 2019.
  • تاریخ پایان کلاس: 16 آگوست 2019.

شهریه دوره زبان انگلیسی ترم پاییز 2019:

  • میزان شهریه: 5،600 دلار کانادا (3,832.52 یورو).
  • تاریخ آشنایی با تازه واردان: 29 آگوست 2019.
  • تاریخ شروع کلاس: 3 سپتامبر 2019.
  • تاریخ پایان کلاس: 17 دسامبر 2019.

شهریه دوره زبان انگلیسی ترم زمستان 2020:

  • میزان شهریه: 5،600 دلار کانادا (3,832.52 یورو).
  • تاریخ شروع آشنایی با تازه واردان: 2 ژانویه 2020.
  • تاریخ شروع کلاس: 6 ژانویه 2020.
  • تاریخ پایان کلاس: 28 آوریل 2020.

شهریه دوره زبان ترم بهار 2020:

  • شهریه: 4،850 دلار کانادا ( 3,319.24 یورو ).
  • تاریخ آشنایی با تازه واردان: 29 آوریل 2020.
  • تاریخ شروع کلاس: 4 مه 2020.
  • تاریخ پایان کلاس: 21 آگوست 2020.

شهریه شامل هزینه های دیگر شامل شهریه دانشجویی 78.90 دلار کانادا (53.99 یورو) در هر ترم شامل هزینه اجباری اتوبوس، شنا، گذراندن بهداشت سالانه و هزینه دندان 229.50 دلار کانادا (157.06 یورو)، یک بار هزینه بین المللی دانشجویی 100 دلار کانادا (68.43 یورو) و بیمه پزشکی 300 دلار کانادا (205.31 یورو) برای سه ترم اول باشد (فقط دانش جویان جدید) نمی باشد.

در طول هفته قبل از شروع کلاس ها، به کلیه دانش جویان جدید بین المللی جهت ارائه برنامه ها و خدمات کالج، آشنایی با شهر کرانبروک و اطلاعات مربوط به بانکی، خدمات درمانی، بیمه درمانی و خدمات تجاری، آشنایی سه تا پنج روزه اولیه داده می شود. ارزیابی زبان انگلیسی نیز در طول هفته آشنایی صورت می گیرد.

در طول ترم بهار، یک برنامه کامل ESL در دسترس است، اما دوره های دانشگاهی محدود می باشد. ESL و یک برنامه کامل از دوره های دیگر در ترم های پاییز و زمستان ارائه می شود.

ESL کوتاه مدت با قیمت 410 دلار کانادا (280.59 یورو) در هفته در دسترس می باشد (حداقل 6 هفته). دانش جویان می توانند در هر زمان در نیمه اول هر ترم در دوره ها شرکت کنند. برای دانش جویانی که در کلاس هایی که 6 ماه یا کمتر از آن ها زمان می برد، مجوز تحصیل لازم نیست. شهریه قبل از شروع کلاس ها در هر ترم مورد نیاز است.

 

نحوه درخواست دوره زبان انگلیسی در کانادا

استفاده از یک زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم ( ESL ) در کانادا فرایندی است که بین برنامه ها و نوع مدرسه متفاوت می باشد. برنامه های ESL توسط دبیرستان ها، کالج ها، دانشگاه ها و موسسات خصوصی زبان ارائه می شود. با این حال، برخی از دستورالعمل های کلی وجود دارد که می توانید دنبال کنید.

مرحله 1: انتخاب یک برنامه اولین گام تحقیق در مورد برنامه های ESL در کانادا و انتخاب بهترین برنامه برای نیاز ها می باشد. کانادا انتخاب های متنوعی را برای دانش جوی بین المللی ارائه می دهد، بنابراین نباید در یافتن برنامه ای که مناسب باشد مشکلی داشته باشید.

مرحله 2: الزامات پذیرش را چندین بار بررسی کنید. برنامه های مختلف ESL در انواع مدارس دارای شرایط ورود متفاوت می باشند، مانند حداقل نمره، حداقل سن (مدارس مختلف محدودیت سنی مختلف دارند)، نامه هایی از مسئولان مدرسه فعلی خود، سطح معینی از انگلیسی، نمرات خاص در آزمون های خاص زبان نیاز می باشد.

مرحله 3: بدانید چه موقع و کجا باید درخواست دهید.

برخی از برنامه ها و موسسات ESL مهلت برنامه های خاصی برای دانش جویان بین المللی دارند، در حالی که برخی دیگر برنامه های کل سال را می پذیرند. از آن جا که ظرفیت اغلب محدود می باشد، ایده خوبی است که در اسرع وقت درخواست شود.

این مرحله ممکن است بین برنامه ها بسیار متفاوت باشد، زیرا هر برنامه مجموعه متفاوتی از الزامات و دستورالعمل ها را دارد. بهترین راه برای اطلاع از روند درخواست، تماس با موسسه در حال اجرا یا میزبان برنامه می باشد. ممکن است نیاز داشته باشید که یک درخواست آنلاین را تکمیل کنید یا یک درخواست کاغذی را ارسال نمایید. شاید لازم باشد ریز نمرات رسمی را از موسسه کشور خود ارسال کنید (از جمله ترجمه های معتبر در صورت لزوم).

مرحله 4: هزینه های درخواست خود و سایر هزینه ها را بپردازید. بیشتر مدارس هزینه درخواست خود را دارند و برخی ممکن است تمام یا بخشی از شهریه سالانه (معمولا شهریه بین 200 تا 800 دلار کانادا) را قبل از صدور نامه پذیرش پرداخت شود.

همانطور که باید این نامه را برای درخواست ویزای دانشجویی کانادایی خود (که به عنوان مجوز تحصیل شناخته می شود) داشته باشید، این مرحله بسیار مهم است.

مرحله 5: هنگامی که نامه پذیرش خود را از یک دوره ESL کانادایی دریافت کرده اید، می توانید درخواست ویزای دانشجویی یا ویزای تحصیلی کانادایی خود را ارائه دهید. این ویزا برای کلیه دانش جویان بین المللی که تحصیل آن ها در کانادا بیش از شش ماه به طول می انجامد لازم می باشد.

این ویزا بر اساس تابعیت و مهاجرت کانادا یا CIC صادر می شود. مراحل درخواست این مجوز ممکن است مدتی طول بکشد. باز هم، خیلی مهم است که قبل از شروع درخواست برنامه وقت کافی را برای درخواست و دریافت ویزای تحصیل خود اختصاص دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط پذیرش دانشگاه های پزشکی کانادا و ویزای سرمایه گذاری کانادا می توانید با مشاورین ما در تهران و شیراز از طریق شماره های ذکر شده در سایت تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول در مورد دوره زبان انگلیسی در کانادا

1-آیا برای شرکت در دوره زبان انگلیسی در کانادا محدودیت سنی وجود دارد؟

بله که با توجه به قوانین کالج مورد نظر متغیر می باشد.

2-دوره زبان انگلیسی در کانادا در چه زمینه هایی انجام می شود؟

در کلیه حوزه های زبان مثل مکالمه ، نوشتاری و…

3-آیا دوره های زبان انگلیسی در کانادا فقط برای دانش آموزان یا دانشجویان است؟

خیر.

4-دوره های زبان انگلیسی در کانادا چند ماهه است؟

متغیر است که دوره های فشرده معمولا 3 یا 6 ماهه هستند.

5-دوره های زبان انگلیسی در کانادا در چه ارگان هایی تدریس می شوند؟

در دانشگاه ها و در مدارس زبان خصوصی.

6-هزینه زندگی برای متقاضیان دوره زبان انگلیسی در کانادا چقدر است؟

ماهیانه 1500 الی 1600 دلار کانادا.

7-هزینه دوره های زبان انگلیسی در کانادا چقدر است؟

معمولا در ترم بهار حدود 5000 دلار کانادا و در ترم پاییز حدود 6000 دلار کانادا است.

8-آیا دانش آموزان می توانند در دوره های زبان انگلیسی در کانادا شرکت کنند؟

متقاضی می بایست حداقل 17 سال سن داشته باشد.

9-آیا امکان کار و اقامت برای متقاضیان دوره زبان انگلیسی در کانادا وجود دارد؟

با توجه به قوانین شهر و کالج مورد نظر ممکن است بتوانند کار کنند.

10-آیا برای گذراندن دوره زبان انگلیسی در کانادا به ویزای تحصیلی نیاز داریم؟

اگر کمتر از 6 ماه باشد ، به ویزای تحصیلی نیاز ندارید.

11-آیا دانش آموزان پس از دیپلم می توانند ابتدا دوره زبان انگلیسی را گذرانده سپس برای دانشگاه اقدام کنند؟

بله.

اسکرول به بالا