071-91009294  | 021-88724227  |

تاییدیه MIE آفریقای جنوبی

تاییدیه MIE آفریقای جنوبی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

به عنوان پیشروی بازار در زمینه غربالگری پیشینه، پیشرفت MIE در تایید اعتبار جهانی به عنوان سیستم تایید اعتبار جامع کشورهای آفریقایی، به اوج رسیده است. این سامانه تایید اعتبار به نسبت رقبای خود پیشرفت و جذابیت بیشتری را ایجاد کرده است. در این مقاله از موسسه حقوقی میرداماد در این راستا مطالعات کامل تری را در حوزه روند اخذ تاییدیه MIE آفریقای جنوبی انجام خواهیم داد.

شرایط تاییدیه MIE آفریقای جنوبی

برای کنترل پس زمینه ، قبل ازاینکه چک لیست ارسال شود، اطلاعات خاصی مورد نیاز است:

رضایت شخصی برای ارائه چک ها( فرم رضایت نامه MIE باید توسط فرد به امضاء برسد)شماره شناسه آفریقای جنوبی یا شماره گذرنامه فرد، تاریخ تولد، نام کامل آنها در سند هویت نشان داده شده است هرگونه اطلاعات و مدارک مورد نیاز برای بررسی خاص چک های الکترونیکی از مدارک تحصیلی برای انجام یک بررسی پس زمینه ، مراحل سریع و آسان زیر باید انجام شود:

 ضبط و ارسال چک های پس زمینه، به طور مستقیم در وب سایت ما(Epcv)( این برای مشتریان قراردادی فعلی و مشتریان پرداخت میشود) از طریق برنامهsmart screen( فقط برای مشتریان قراردادی در دسترس است) ارسال یک لیست از چک ها را به صورت دسته ای از فرم MIE Exel انجام دهید. ( این فقط برای مشتریان قراردادی در دسترس است) ضبط و ارسال توسط سیستم خود را با ادغام به خدمات MIE( این فقط برای مشتریان قراردادی در دسترس است)

هرگونه اطلاعات اضافی را ارائه دهید.

MIE ممکن است برای تکمیل یک چک، اطلاعات اضافی را درخواست کند. این ممکن است یک کپی از فرم رضایت یا یک کپی از مدرک دانشگاهی باشد. این اطلاعات را میتوان از طریق وب سایت به MIE آپلود کرد.

مشاهده گزارش MIE

بسته به چک های ارسال شده دارد.نتایج میتواند از چندین دقیقه تا چندین روز به طور پیش فرض گزارش به فردی که درخواست تایید را ارسال کرده است، ایمیل فرستاده شود. گزارش کار همچنین می تواند از طریق EPCV یا Smartscreen مشاهده شود.

هزینه تاییدیه MIE آفریقای جنوبی
هزینه تاییدیه MIE آفریقای جنوبی

هزینه تاییدیه MIE آفریقای جنوبی

در 16 کشور مختلف آفریقایی، MIE خدمات غربالگری پیشینه خاص و دقیقی را ارائه می دهد. MIE از شرکا و تامین کننده های دارای مجموعه وسیعی از تخصص ها و مهارت ها استفاده می کند. این موارد شامل منابع اطلاعاتی ای نظیر موسسات و دپارتمان های دولتی، و همچنین دفاتر اعتباری، شرکت های کاریابی و بازرسان درون کشوری، می شود.

هزینه ها:

اعضایMIE 

  • 315 دلار

افراد غیر عضو

  • 415 دلار

تاییدیه MIE آفریقای جنوبی چیست؟

ارزیابی سابقه ( Background Screening ) به عنوان بررسی سابقه ( Background Checks )، بررسی شایستگی ( Suitability Checks ) بررسی درستی( Probity Checks ) نیز شناخته می شود.این بررسی ها فرایندی برای کنکاش و تایید اعتبار بخش های مختلف اطلاعات شخصی و محرمانه افراد یا سازمان ها می باشد. این اطلاعات را می توان در راستای تایید قابل اعتماد بودن و شفافیت اعتبار نامه های یک فرد یا یک سازمان استفاده کرد. در عوض این کار اقدامی پیشگیرانه در کاهش خطر حاصل از این اطلاعات می باشد.

اغلب بررسی ها و تاییدیه های ارزیابی سابقه به درخواست کارفرمایان جهت استخدام از میان متقاضیان یک شغل و جهت ارزیابی استخدامی انجام می گیرد. مخصوصا برای آن دسته از مشاغلی که بسیار امنیتی هستند یا جایگاه های شغلی معتمدانه همچون مدرسه، بیمارستان، موسسات مالی، فرودگاه و دولت.

این بررسی ها اغلب توسط کارفرمایان به عنوان وسیله ای برای اثبات درستی مدارک آکادمیک، خصوصیات و توانمندی هر یک از متقاضیان و تشخیص خطرات احتمالی ناشی از استخدام وی استفاده می شود. MIE محدوده متنوعی از بررسی های سابقه ای را ارائه می دهد که این بررسی ها را می توان در ارتباط با افراد ساکن آفریقای جنوبی یا به صورت بین المللی انجام داد.

تاییدیه ماتریکس ( سال 12 ) و بررسی مدارک عالی، بررسی سوء پیشینه، بررسی اعتبار، بررسی سابقه کاری و توصیه نامه ها و بررسی هویت تنها بخشی از بررسی های پس زمینه ای مربوط به MIE می باشد. دیگر بررسی های که می توان انجام داد بررسی گواهی نامه رانندگی، تاریخچه تصادف و مالکیت اتومبیل، تست روانسنجی و سنجش مهارت ها، عضویت در سازمان ها و اتحادیه ها، FAIS و مصادره ها می باشد. همچنین MIE چندین نوع از بررسی هایی که می تواند بر علیه تامین کننده ها /فروشنده ها باشد را نیز ارائه می دهد. تاییدیه های MIE با قوانین مطابقت دارند و پیش از شروع بررسی ها به رضایت نامه امضا شده فرد مورد سنجش احتیاج می باشد.

مزایای تاییدیه MIE آفریقای جنوبی

از مزایای اولیه ارزیابی سابقه این است که موجب جلوگیری از بروز مشکل استخدام یا استفاده از افراد یا سازمان های غیر مناسب می شود. در صورت عدم ارزیابی، امکان افزایش هزینه و خطر ارائه اطلاعات غیر قابل اعتماد، غلط یا حذف عمدی اطلاعات توسط شخص یا سازمان، وجود دارد.

جهت کاهش خطر در شرکت هایی که به دنبال استخدام کارمند هستند، ارزیابی سابقه کارمندان آینده در طول فرایند استخدام عملی طبیعی و استاندارد است. انجام ارزیابی های پیش از استخدام با مزایای زیر همراه است:

  • داشتن آرامش خاطر بابت اطمینان از انتصاب فردی با ظرفیت بالا و دارای مهارت های مرتبط با آن زمینه شغلی
  • استخدام مناسبترین فرد برای یک جایگاه شغلی موجب کاهش هزینه آموزش و پیشرفت کارمند و در نتیجه افزایش بهره وری می شود.
  • در هنگامی که تاییدیه اعتبار نامه خاصی مورد نیاز است موجب بهبود سازگاری با HR در طول فرایند استخدام می شود.
  • کاهش ریسک ایجاد سابقه منفی به دلیل استخدام افرادی که تاریخچه کاری و مهارت هایشان جای سوال دارد.

ارزیابی سابقه پیشگیرانه به سازمان ها کمک می کند که از دادرسی های هزینه برآورد به موجب اخراج هایی که ممکن است به حکم قضایی خطم شوند، اجتناب کنند. با مشارکت در MIE جهت انجام بررسی های مربوط به ارزیابی سابقه خود، با بزرگترین و قابل اعتماد ترین شرکت ارزیابی آفریقای جنوبی ارتباط برقرار خواهید کرد.

حوزه های خدماتی MIE آفریقای جنوبی
حوزه های خدماتی MIE آفریقای جنوبی

حوزه های خدماتی MIE آفریقای جنوبی

  1. تاییدیه تحصیلی
  2. بررسی مدارک
  3. ثبت ملی مدارک ( NQR )
  4. ریز نمرات دانشگاهی مناسب و قابل قبول ( FAISA )
  5. تاییدیه هویت
  6. اجازه کار/ اقامت دائم
  7. سابقه کیفری
  8. بررسی سابقه کیفری ویزا AFISwitch
  9. اثر انگشت SAPS91A
  10. ناحیه اثر انگشت AFIS 
  11. آموزش و پشتیبانی AFIS
  12. مدیریت خطر توسط کارمند
  13. خدمات پیشگیری Fraud
  14. توصیه نامه های محل کار
  15. بررسی اعتبار
  16. گواهینامه رانندگی
  17. تاییدیه جهانی
  18. جنوب صحرای آفریقا
  19. بین المللی
  20. ارزیابی فروشنده

برنامه ریزی های لازم برای ارسال مدارک و اخذ تاییدیه MIE آفریقای جنوبی را میتوانید با پشتوانه تجربیات متخصصین موسسه حقوقی میرداماد پیپیری کرده و به نتیجه برسانید.

اسکرول به بالا