071-91009294  | 021-88724227  |

بیمه مسافرتی مجارستان

بیمه مسافرتی مجارستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

برای سفر به کشور مجارستان تحقیق خود را به طور کامل انجام دهید، تا اطمینان حاصل کنید به طور کامل از طریق بیمه مسافرتی مجارستان محافظت شده اید و از پوشش بیمه ای تمام اعضای خانواده و وسایلتان لذت ببرید. در سفر به مجارستان مهمتر از همه، بیمه مسافرت خوب می باشد که هر گونه نگرانی بابت هزینه های پزشکی در مجارستان را از بین می برد.

شرایط بیمه مسافرتی مجارستان

آیا می خواهید سفر خود به اروپا را با بازدید از مجارستان آغاز کنید؟ مجارستان، یک کشور 10 میلیون نفری در اروپای مرکزی با فرهنگ و تاریخ بسیار غنی می باشد، که امروزه بسیار محبوب گردشگری است. پایتخت مجارستان، بوداپست، یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی اروپا است که اغلب به عنوان “پاریس کوچک اروپای مرکزی” توصیف می شود. بوداپست معروف به آثار تاریخی می باشد که منعکس کننده یک فرهنگ قدیمی است. بوداپست دارای چندین موزه، گالری های خیره کننده، کلیساهای متعدد و کنیسه های زیبا، خانه های اپرا، کاخ ها و ساختمان های تاریخی، حمام حرارتی و استخر می باشد.

سفر به مجارستان

قلعه بودا، بتنی در امتداد رود دانوب و خیابان آندراسی به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته می شود. مجارستان با مرزهای خود با تعدادی از کشورهای اروپایی خویش را در قلب اروپا قرار داده است به ویژه با رومانی، اسلوونی و اتریش هم مرز می باشد.

سفر به مجارستان

این کشور درهای خود را برای پذیرش مسافرین و گردشگران کنجکاو می گشاید و شما به راحتی می توانید از طریق سفر جاده ای، قطار یا هواپیما به آنجا برسید. اگر شما در یک کشور خارج از منطقه شینگن زندگی می کنید، برای سفر به اطراف مجارستان و اروپا با آزادی کامل، به یک ویزای شینگن و بیمه مسافرت نیاز دارید.

هزینه پزشکی در مجارستان

مدارک مورد نیاز شما برای سفر به مجارستان عبارتند از کارت شناسایی، مدارک حمل و نقل و ساير اسناد لازم، پس از صدور گواهينامه بيمه مسافرت پس از صدور ويزاي شینگن، درخواست خواهد شد. اين مجوز براي مجارستان و همچنين براي هر سفري در منطقه شینگن معتبر خواهد بود. بیمه سفر برای مجارستان اجباری است و از شما کاملا محافظت می کند. بیمه مسافرتی مجارستان سفر به مجارستان را تبدیل به یک تجربه عالی می کند، اما اگر مجبور شوید در مجارستان بدون بیمه سفر مناسب به بیمارستان روید این امر می تواند فاجعه آمیز باشد.

ویزای شینگن مجارستان

یکی از موارد اجباری برای اخذ ویزای شینگن، گرفتن بیمه سفر برای مجارستان می باشد که به شما اجازه میدهد که از شما درتصادف، بیماری یا بستری شدن در بیمارستان محافظت کند. شما می توانید حداقل پوشش را انتخاب کنید، هزینه های اورژانس پزشکی و هزینه بازگشت (حداقل 30،000 یورو) میباشد، اما امکان اضافه کردن گزینه های اضافی نیز وجود دارد. مجوزهای مورد نیاز بیمه مسافرتی مجارستان:

  • حداقل 30،000 یورو (معادل حدود 50،000 دلار آمریکا) با پوشش حوادث، بیماری ناگهانی در طول مدت اقامت.
  • مزایای بازپرداخت
  • مزایای تخلیه اضطراری پزشکی
  • ارائه دهنده بیمه باید یک دفتر در اروپا داشته باشد.

بهداشت و واکسیناسیون در مجارستان

واکسن اجباری برای بازدید از مجارستان وجود ندارد. با این حال، واکسن های خاصی برای بیمارانی مانند: هپاتیت A و B دیفتری، تکتون و فلج اطفال توصیه می شود. با پزشک مشورت کنید تا متوجه شوید که آیا شما به واکسینه شدن احتیاج دارید و همچنین واکسن آنسفالیت عفونی را بزنید، به خصوص اگر در فصل بهار یا تابستان قصد بازدید از مناطق روستایی را دارید. برای اطلاع از ارزانترین کشور دنیا برای زندگی مشاورین موسسه میرداماد می توانند در این زمینه شما عزیزان را راهنمایی کنند، با ما در ارتباط باشید.

اسکرول به بالا