071-91009294  | 021-88724227  |

بیمارستان ها و دانشگاه های پزشکی ایرلند

دانشگاه پزشکی ایرلند

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در این مقاله به بررسی برخی بیمارستان ها و دانشگاه های پزشکی ایرلند می پردازیم. طبق لیست جدید وزارت بهداشت، تعدادی از دانشگاه ها از لیست خارج و تعدادی به لیست اضافه شده است.

mater Misericordiae دوبلین و بیمارستان دانشگاه سنت وینسنت است، دوبلین

دانش آموزان در مدرسه پزشکی دانشگاه کالج دوبلین با شرکت در دوره های mater Misericordiae و بیمارستان دانشگاه سنت وینسنت می باشند. در مجموع از 980 تخت واحدهای متخصص این بیمارستان ارجاع داده می شوند سومین خدمات مدرن عبارتند از: مرکز ملی پیوند کبد، مرکز ملی جراحی قلب و مرکز ملی آسیب های ستون فقرات می باشد.

بیمارستان های تخصصی وابسته به UCD پزشکی و دندانپزشکی در ایرلند عبارتند از:

  • بیمارستان بانوی ما برای بچه های بیمار؛
  • بیمارستان کودکانST .؛
  • بیمارستان زنان و زایمان ملی و بیمارستان Coombe زنان،
  • سنت جان از بیمارستان God،
  • بیمارستان ارتوپدی Cappagh
  •  آسایشگاه بانوی ما.

بیمارستان ها و دانشگاه های پزشکی ایرلند ، بیمارستان دوبلین و تلا سنت جیمز

بیمارستان سنت جیمز و آدلاید و میث بیمارستان دوبلین ترکیبی از بیمارستان ملی کودکان در تلا و دو بیمارستان آموزشی اصلی وابسته به کالج ترینیتی، دوبلین است. هر دو بیمارستان بزرگ و به خوبی مجهز و مدرن می باشند و در مجموع 1300 تخت و تعدادی از واحد های متخصص را دارا هستند. ساختمان آموزش علمی در هر دو بیمارستان وجود دارد.

دانشگاه پزشکی ایرلند

بیمارستان دانشگاه کالج Galway

بیمارستان دانشگاه کالج بلافاصله در مجاورت دانشگاه است و یک بیمارستان 500 تخت عمومی و متخصص مدرن و بیمارستان آموزشی عمده از دانشکده پزشکی است. بیمارستان مرلین منطقه ای بیمارستانی آموزشی در گالوی است. دانش آموزانی که وارد دانشکده پزشکی گالوی خواهد شد در موسسه علوم بالینی برای سال های بالینی خود آموزش می بینند. این بخشی از مجموعه بیمارستان حاوی سالن تئاتر، اتاق مشترک، اتاق های سمینار و آزمایشگاه می باشد.

بیمارستان دانشگاه های کورک

بیمارستان دانشگاه کورک یک بیمارستان آموزشی 600 تخت است که در سال 1979 و در گروه پزشکی، جراحی، زنان / زنان و زایمان، اطفال، آسیب شناسی و روانپزشکی ساخته شده است. این بیمارستان بزرگترین مرکز آموزشی وابسته به دانشگاه کالج کورک است. دیگر قسمت ها شامل بیمارستان رحمت، بیمارستان جنوبی درمانگاه ویکتوریا، بیمارستان Erinville زنان و زایمان، بیمارستان عمومی ترالی و بیمارستان منطقه لیمریک می باشد.

کورک

شهرستان کورک دارای جمعیت حدود 200،000 و دومین شهرستان ایرلند است.  در 256km جنوب غرب پایتخت، دوبلین، در ساحل جنوبی واقع شده است. کورک یک شهرستان و دانشگاه و مرکز خرید اصلی در جنوب ایرلند با فروشگاه های بزرگ و دوستانه مراکز خرید را دارا است.

این شهر یک ترکیب خوب از منافع ورزشی و فرهنگی و همچنین فعالیت های اجتماعی می باشد. در میان بسیاری از مسائل فرهنگی کورک دارای یک مدرسه هنر با نقاشی های عمومی و گالری مجسمه سازی، یک مدرسه موسیقی، خانه اپرا، دو سالن تئاتر و یک موزه در باغ پارک فیتزجرالد است. این شهرستان دارای یک زندگی غنی اجتماعی است و هر سال برای جشنواره بین المللی فیلم، جاز و کرال در مرکز این شهر برگزار میگردد. کورک برای سال 2005 شهر فرهنگی اروپا تعیین شده است.

کورک نزدیک فرودگاه بین المللی و شهری با پروازهای منظم به شهرستانها مختلف از جمله لندن، پاریس و آمستردام، با قابلیت اتصال به سراسر جهان است.

دانشگاه و کالج کورک

دانشگاه و کالج کورک، در سال 1845 تاسیس شد و یک دانشگاه تشکیل دهنده دانشگاه ملی ایرلند است که از طریق آن درجه شناخته می شود و عنوان بین المللی به آن اعطا می شود.

دانشگاه کالج کورک دارای هشت دانشکده: پزشکی، مهندسی، بازرگانی، علوم، علوم و صنایع غذایی، حقوق، هنر و مطالعات سلتیک، با 13000 دانش آموزان مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی می باشد. در میان جمعیت دانشجویی برخی 1،000 دانشجویان بین المللی از بیش از 60 کشور را در خود جای داده است، و در واقع یک دانشگاه چند فرهنگی پر جنب و جوش می باشد.

رشد تعداد دانشجویان است از سال 1960 بسیار قوی بوده است. به عنوان یک نتیجه از یک برنامه ساختمان در مقیاس بزرگ یک دانشگاه مدرن پدید آمده است، ترکیب اولیه و معماری مدرن همراه یک باغ در کنار یک رودخانه و نزدیک به مرکز شهرستان بوده است. پردیس تابش یکی از جذابیت های این دانشگاه است که تا حد زیادی افزایش محیط یادگیری را در برمیگیرد.

گالوی

گالوی در ساحل غرب ایرلند در منطقه با زیبایی منظره واقع شده است. این شهرستان دارای یک جمعیت 50000 نفره و یک مرکز برای آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، دولت، صنعت نور و گردشگری است.

توسط هوا، راه آهن و حمل و نقل خود را به شهری ایده آل تبدیل کرده است. گالوی یک شهرستان امن و مطمئن دارای دانشگاه است و دانش آموزان در خارج از کشور برای پنجاه سال گذشته، از آن استقبال زیادی کرده اند. گالوی دارای تنوع فرهنگی زیادی نیز می باشد. هنرهای سالانه و جشنواره شعر نیز در این شهر وجود دارد. تئاتر، تحصیلات به زبان انگلیسی و سنت اسکاتلندی بومی، دارای شهرت بین المللی است.

دانشگاه ملی ایرلند، گالوی

دانشگاه کالج گالوی دارای یک دانشگاه تشکیل دهنده و دانشگاه ملی از سال 1997 می باشد ، گالوی به عنوان کالج کوئین در سال 1845 شناخته شد. در سال 1909 تاسیس شد، دارای یک کالج تشکیل دهنده دانشگاه ملی ایرلند می باشد.

درجه آن توسط دانشگاه ملی ایرلند اعطا شده و در سطح بین المللی شناخته شده است. این دانشگاه در محوطه نزدیک به 83 هکتار در سواحل رودخانه Corrib، یک فاصله کوتاه از مرکز شهر واقع شده است. دانشگاه دارای خوابگاههای دانشجویی در محوطه دانشگاه هستند. گالوی مرکز عمده ای از مهندسی زیستی و Bioscientific تکنولوژی تولید می باشد.

برخی از  دانشگاه ها دارای 11،000 دانشجو کارشناسی و کارشناسی ارشد در هفت دانشکده مطالعات سلتیک پزشکی و علوم بهداشت، علوم، مهندسی، بازرگانی، حقوق، هنر می باشند. خدمات دانشجویی عبارتند از مشاوره و پشتیبانی تحصیلیی و اجتماعی، ورزشی و سازمان های تفریحی است. تحصیل تمام وقت در خارج از کشور برای دانشجو وجود دارد. دانشجویان پزشکی در پردیس دانشگاه برای نیمه اول این دوره است. تحصیل در سال بالینی در بیمارستان دانشگاه کالج، Galway  بلافاصله واقع در مجاورت دانشگاه می باشد. این نزدیکی تا حد زیادی ارتباط و ادغام آموزش بالینی و پایه را تسهیل می کند. ده بیمارستان آموزشی وابسته به آن نیز وجود دارد.

هیات علمی بسیار آموزش دیده و دارای شهرت بین المللی در زمینه های خود می باشند. دانشگاه و بیمارستان ها از فن آوری های و تجهیزات مورد نیاز برای واجهه با الزامات حرفه پزشکی مدرن و آموزش و پرورش هستند. در موسسه علوم بالینی در سایت بیمارستان امکانات آموزش و پژوهش افزایش یافته است. مرکز مطالعات پرستاری توسعه و ترویج سافته مناسب آموزش و پژوهش در زمینه پرستاری و مامایی است.

دوبلین

دوبلین، پایتخت ایرلند، بیش از 1000 سال دارد، در رودخانه Liffeyساخته شده است، بر روی یک خلیج گسترده و با شکوه واقع شده است.

این مرکز زندگی سیاسی، دیپلماتیک، اداری و تجاری کشور است. از جاده ها، راه آهن و حمل و نقل هوایی شبکه داخلی و فرودگاه بین المللی آن خانه هواپیمایی ملی ایرلند، لینگاس است. پروازهای مستقیم روزانه به بیش از بیست مرکز در انگلستان، سرزمین اصلی اروپا و شمال امریکا با قابلیت اتصال به سراسر جهان وجود دارد.

دوبلین دارای زندگی اجتماعی، فرهنگی و ورزشی پر جنب و جوش می باشد. در سال 1991 این شهر به عنوان شهر فرهنگی اروپا تعیین شد. گالری های هنری در شهر و موزه ها و مجموعه های ملی میزبان نمایشگاه های بین المللی هستند. هر چند که دارای جمعیت 1،000،000 نفر، دوبلین جذابیت صمیمی و شخصیت تحت سلطه قرن هجدهم خود را حفظ کرده است. مردم دوبلین به شوخ طبعی مشهور هستند و گفتگو با شهروندان خود را الهام بخش برخی از شاهکارهای ادبیات انگلیسی قرن بیستم می دانند.

کالج ترینیتی دوبلین

کالج ترینیتی در 1592 تاسیس شد و تنها کالج تشکیل دهنده دانشگاه دوبلین، و قدیمی ترین دانشگاه در ایرلند است.

این کالج دارای شش دانشکده، هنر (علوم انسانی)، هنر ، کسب و کار، مطالعات اقتصادی و اجتماعی، و سیستم های مهندسی علوم، علوم بهداشت و علوم می باشد.

کالج در یک سایت 17 هکتار در قلب شهرستان دوبلین واقع شده است. 12،000 دانش آموزان  و 1400 پرسنل تمام وقت در یک جامعه دانشگاهی فشرده این دانشگاه را تشکیل می دهند و در همان زمان یک بخش صمیمی از زندگی شهری است.

دانشگاه کالج دوبلین

دانشگاه کالج دوبلین بزرگترین مرکز دانشگاه ایرلند است. و از جمله دانشگاه های کاتولیک ایرلند می باشد، این دانشگاه در سال 1854 تاسیس شده و توسعه یافته است، و یک دانشگاه تشکیل دهنده دانشگاه ملی ایرلند، از طریق درجه شناخته شده بین المللی می باشد.

این دانشگاه با 18،000 دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، و دانشگاه کالج دوبلین دارای ده دانشکده شامل : پزشکی، علوم، دامپزشکی، مهندسی و معماری، کشاورزی، حقوق، بازرگانی، هنر، فلسفه و جامعه شناسی، مطالعات سلتیک و یک مدرسه کسب و کار فوق لیسانس است. و دارای یک دانشکده پزشکی و مدارس فیزیوتراپی و توانبخشی، رادیوگرافی و پرستاری و مامایی نیز دارد.

دانشکده پزشکی در مرکز این شهر راحت به امکانات رفاهی اجتماعی و فرهنگی دوبلین و به همه امکانات حمل و نقل نزدیک است. پردیس اصلی شامل 120 هکتار و دارای پارک جنگلی جذاب در حومه می باشد. امکانات ورزشی در محیط داخلی و خارجی گسترده خود از بهترین ها در ایرلند هستند. طیف گسترده ای از رشته های مدرن، امکانات خوبی منصوب یه یک محیط دانشگاهی تحریک کننده و طیف گسترده ای از فعالیت های اجتماعی و ورزشی را فراهم کند.

ورزش و تفریح

هر دانشگاه ورزشی گسترده، تفریحی، فرهنگی، برای ساخت یک زندگی غنی، متنوع و پر جنب و جوش دانش آموزان است.

دست داشتن در چنین فعالیت های تفریحی به عنوان یکی از ابعاد مهم آموزش و پرورش دانشگاهی است که در آن افراد به دوستی مادام العمر تشویق می شوند.

میزان مشارکت به طور کامل در اختیار فرد است. فوتبال، به عنوان مثال، می توان در میان دوستان و یا در سطح لیگ ملی داخلی انجام گردد. یکی رقابت را می توان، در بین قسمت هایورزشیمشاهده کرد. پس از دانشگاه ممکن است هرگز دوباره فرصت شمشیربازی، زیرآبی یا در واقع شرکت در تاتر های درام را به طور مستقیم پیدا نکنید، سازماندهی جشنواره هارپ و یا سفر درست به خارج از کشور نیز جزو این موارد است. امکان همه این ورزشها و زمینه وجود دارد، ورزش های آبی، هنرهای رزمی، ورزش در محیط داخلی و غیره.

سرمایه گذاری قابل توجهی در امکانات ورزشی محیط داخلی و خارجی صورت گرفته است به طوری که فرد ورزشکار متعهد است از هر فرصتی برای به دست آوردن بالاترین سطح ورزشی استفاده کند. از سوی دیگر این امکانات می تواند به سادگی برای استراحت و لذت بردن استفاده شود.

محل اقامت

بایستی قدردان دانشگاه بود زیرا برای دانش آموزان محل اقامت راحت در یک قیمت معقول بسیار ضروری است. دفاتر اقامت در دانشگاه های مختلف آماده ارائه خدمات جامع می باشند.

هر یک از دانشگاه ها دارای خوابگاه دانشگاه مدرن در دانشکده های خود و تعدادی مکان نیز برای دانشجویان بین المللی تنظیم شده است.

علاوه بر این خوابگاه دانشجویان همچنین می توانید در محل اقامت خود از غذا ماندن خارج از محوطه دانشگاه و یا اقامت با یک خانواده ایرلندی در مسافرخانه را انتخاب نمایید.

کتابخانه پزشکی و دندانپزشکی در ایرلند

کتابخانه های دانشگاه  قادر به ارائه یک منبع غنی برای دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی در ایرلند است.

آنها دارای مجموعه ای جامع از کتاب های درسی و مجلات تاریخی و امکانات تکنولوژیک مدرن مانند کامپیوتر متصل به اینترنت، سی دی رام، صوتی بیماری ایدز تجسمی، و غیره با امکانات راحت و دارای نور مناسب برای مطالعه می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شرایط تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ایرلند می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

اسکرول به بالا