071-91009294  | 021-88724227  |

بورسیه ی سازمان ملل در ایتالیا

بورسیه ی سازمان ملل در ایتالیا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

بورس تحصیلی و  بورسیه ی سازمان ملل در ایتالیا برای دانشجویان خارجی برای پیگیری برنامه ی دکترا باز است. برنامه ی دکترای POLS نه تنها با هدف تشکیل محققان جوان که می توانند در رشته های بین المللی شرکت کنند.

شما میتوانید با مراجعه به لینک های زیر به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید:

  1. مهاجرت تحصیلی به ایتالیا
  2. تحصیل پزشکی در ایتالیا
  3. تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

هدف بورسیه ی سازمان ملل در ایتالیا

INCIPIT یک برنامه ی جدید در رشته ی بین المللی دکترا است که هدف آن ارائه ی آموزش نوین چند رشته ای و بین رشته ای در علوم زندگی و علوم بیومارایدی است. هدف کلی INCIPIT این است که در مجموع از 35 پژوهشگر اولیه  (ESRs)، از طریق 2 درخواست برای متقاضیان، نیروی تازه می گیرد. این همکاری با برنامه ی COFUND  می باشد.هدف بورسیه ی سازمان ملل در ایتالیا

دانشکده یNASP  ایتالیا

درخواست ها برای برنامه های دکترای توسعه ی علوم سیاسی و اجتماعی (NASP) تحصیل در ایتالیا شبکه ای برای مطالعات سیاسی برای سال تحصیلی 2018-2017 می باشد.

دانشگاه ترنتو ایتالیا

دانشگاه ترنتو کمک با توجه به شرایط انواع بورسیه تحصیلی ایتالیا هزینه های تحصیلی برای سی و سومین چرخه ی برنامه ی کمک هزینه تحصیلی در فیزیک را در سال تحصیلی 2017-2018 را اجرا می کند – که به صورت مشترک با موسسه ی ملی فیزیک هسته ای (INFN) انجام می شود.  دانشجویان ایتالیایی و همچنین دانشجویان خارجی واجد شرایط درخواست این برنامه ی بورس تحصیلی می باشند.

دانشگاه Ca ‘Foscari ایتالیا

برای مهاجرت به ایتالیا دانشگاه Ca ‘Foscari ونیز خرسند است از این که برای کمک به تحصیل در ایتالیا در سال تحصیلی 2017-2018، کمکهای مالی مؤسسات Sklodowska-Curie (IF)  Marie را ارائه دهد. محققان از سراسر جهان واجد شرایط درخواست این برنامه ی کمک رسانی با هدف ارتقاء برتری در تحقیق و تقویت تبادل دانش هستند.

پذیرش در دانشگاه های ایتالیا را به ما بسپارید تا شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کنیم. مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی میرداماد آماده ارائه خدمات مشاوره ای به شما عزیزان می باشند.

اسکرول به بالا