071-91009294  | 021-88724227  |

بورسیه ورزشی کانادا

بورسیه ورزشی کانادا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

مقاله زیر برای والدینی است که امیدوار هستند فرزندانشان بتواند بورسیه ورزشی کانادا را به دست آورند. اطلاعات زیادی در مورد بورس تحصیلی ورزشی در کشور کانادا وجود دارد که در ادامه چند مورد را به اشتراک می گذاریم که نوجوانان و والدینشان باید درباره بورس تحصیلی ورزشی بدانند.

مطالب مرتبط:

مهاجرت از طریق تحصیل به کانادا

شرایط مهاجرت به کانادا

تحصیل دندانپزشکی در کانادا

دریافت بورسیه ورزشی کانادا

تقریبا 138000 بورسیه تحصیلی کانادا جهت دوره ورزشی وجود دارد. بیش از 1 میلیون پسر در رشته فوتبال دبیرستان بازی می کنند، اما تنها 19،500 بورس تحصیلی فوتبال در کانادا وجود دارد. تقریبا 603000 دختر در مدارس دبیرستان با هم رقابت می کنند، اما برای حدود 4500 کمک هزینه تحصیلی وجود دارد. متوسط ​​درآمد تحصیلی ورزشی در کانادا حدود 10،400 دلار است. تنها چند ورزش است که به تمام ورزشكاراني كه مدرك تحصيلي دارند پیشنهاد بورس می دهند. فوتبال، بسكتبال برای مردان و زنان و واليبال برای زنان را ارائه مي دهند. اگر بسکتبال و فوتبال را برای مردان حذف کنید، کمک هزینه تحصیل در کانادا به حدود 8،700 دلار می رسد.

شرایط بورسیه ورزشی کانادا

NCAA چندین شرایط بورسیه تحصیل در کانادا برای دوره ورزشی را ارائه می دهد. برای به حداکثر رساندن سود، مربیان به طور معمول این بورسیه ها را تقسیم می کنند. به عنوان مثال، مربی بخش فوتبال اجازه دارد تا 10 بورس تحصیلی را دریافت کند، اما او می تواند این پول را به بورس تحصیلی تونیر بفروشد تا بتواند ورزشکاران بیشتری را به محوطه دانشگاه برساند. اگر فرزند شما جزو ستارگان باشد مربیان کالج احتمالا نمی دانند که او وجود دارد، نوجوانان باید یک ایمیل به مربیان در مدارس کانادا بفرستند. آنها باید اطلاعاتی مانند موقعیت خود، آمار ورزشی و ارتباطات مربیان را ارسال کنند.

شرایط بورسیه ورزشی کانادا

بورسیه ورزشی تضمین شده در کانادا

اگر نوجوان شما یک بورس تحصیلی ورزشی دریافت کند، تصور نکنید که این بورسیه برای مدت چهار سال است، بورس تحصیلی ورزشی باید هر ساله تمدید شود. فشار برای حفظ بورس تحصیلی ورزشی می تواند دانش آموزان تحت تأثیر را از اهداف اصلی خود یعنی تحصیل در کالج بگیرد. بهترین راه برای بسیاری از ورزشکاران برای برنده شدن در بورس تحصیلی است که در مورد کالج هایی که بورس تحصیلی ورزشی ندارند، اعمال شود.

مدارس بخش سوم، که به طور معمول کالج های کوچکتر خصوصی هستند، به طور مرتب جوایز دانشگاهی و دیگر دستاوردهای دانشجویی را به دست می آورند. شایستگی متوسطی که کالج های خصوصی اعطا می کنند، بیش از 50 درصد است که به طور معمول سبد آموزش و پرورش را می شکند.

اطلاع از هزینه تحصیل و زندگی در کانادا را از مشاورین ما در موسسه میرداماد بخواهید، آنها شما را به صورت کامل راهنمایی خواهند کرد.

اسکرول به بالا