071-91009294  | 021-88724227  |

بورسیه زبان چینی در چین

بورسیه زبان چینی در چین

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

گزینه رده حمایت کننده برای ارائه بورسیه زبان چینی در چین که امیدوارند مهارت های زبان خود را در چین در خارج از محیط دانشگاه نیز افزایش دهند، ایجاد شده است. این کمک هزینه تحصیلی چینی برای دانشجویان کارشناسی، دانشجویان کارشناسی ارشد، دانشجویان دکتری، دانش پژوهان و محققان ارشد می باشد.

بیشتر بدانید:

مهاجرت به چین

تحصیل در چین

مهاجرت تحصیلی به چین

تحصیل پزشکی در چین

تحصیل دندانپزشکی در چین

دریافت بورسیه زبان چینی در چین

چین بیش از 1.3 میلیارد نفر جمعیت دارد، این نزدیک به 20 درصد از جمعیت کل جهان در یک ملت است. اقتصاد چین یکی از بزرگترین اقتصادهای جهانی می باشد که در حال رشد است. به همین دلیل نیاز به دانشجویان بین المللی برای یادگیری زبان ماندارین برای کمک به ارتباطات بین دو کشور بزرگ وجود دارد. با این وجود، زبان اصلی چین، بسیار سخت می باشد. آنها از حروف به عنوان زبان های دیگر استفاده نمی کنند، بلکه از کاراکتر استفاده می کنند.

این باعث می شود تا یادگیری و نحوه خواندن و نوشتن زبان آنها دشوارتر شود. اگر دانشجویان این مسیر یادگیری ماندارین را انتخاب کنند، فرصت های بی شماری برای کار را پیش روی خود دارند. مشاغلی مانند کار برای دولت، تدریس در مدارس آمریکایی یا چینی، کار با شرکت های بین المللی و دفاتر در چین را بدست می آورند.

بورسیه دولتی چین

شورای کمک هزینه، بورسیه تحصیلی چین یک مؤسسه غیر انتفاعی است که وابسته به وزارت آموزش و پرورش می باشد. کمک های مالی و کمک هزینه تحصیلی زبان چینی را به شهروندان خارجی که به دنبال تحصیل در چین هستند، ارائه می دهد. شورای کمک هزینه تحصیلی چین قبل از اینکه هرگونه بورس تحصیلی چینی را پرداخت کند، مشاوره و امتحاناتی را از دانشجو به عمل می آورد.

بورسیه دولتی چین

دولت چین برای ترویج بورس تحصیلی زبان چینی مجموعه ای از بورسیه ها را برای حمایت از دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. علاوه بر ارائه بورس تحصیلی به دانشگاه ها، آنها همچنین برنامه های بورس تحصیلی برای مدارس خصوصی مانند مدرسه کیتس در کونمینگ چین ارائه می دهند، که مطالعات زبان ماندارین را انجام می دهد.

هزینه تحصیل در چین

وزارت آموزش و پرورش علاوه بر بورس ارائه شده توسط شورای کمک هزینه تحصیلی چین، کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان بین المللی تخصیص می دهد. این بورسیه تحصیلی کشور چین برای دانشجویان بین المللی و دانش پژوهان امیدوار کننده است و موجب می شود که به راحتی در چین تحصیل کنند. برای دانشجویان، بورس تحصیلی مختلفی وجود دارد.

نیاز به مهندسانی برای یادگیری زبان ماندارین می باشد، که برای آنها حائز اهمیت است که زبان ماندارین زبان سخنگوی جهان است. از این جهت، درخواست برای این بورس تحصیلی چینی یک پروژه تحصیلی عالی محسوب می گردد، که حرفه فرد را افزایش می دهد. بنابراین توجه ویژه ای به افرادی که قابلیت زبان دارند برای اجرای پروژه ها در کشورهای غیر انگلیسی زبان بسیار زیاد است.

بورسیه تحصیلی دانشجویان بین المللی در چین

بورس تحصیلی بنیامین آلی گیلمن، توسط اداره امور آموزشی و فرهنگی وزارت امور خارجه ایالات متحده پشتیبانی می شود. این برنامه از دانشجویان ایالات متحده که به دنبال تحصیل در خارج از کشور هستند، مفید می باشد. متقاضیان باید شهروندان ایالات متحده و دریافت کننده فدرال پلات گرانت باشند. بورس تحصیلی متعددی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد که امیدوارند زبان ماندارین را یاد بگیرند. برای انجام این اعمال، زمان، تلاش و تمرین برای یادگیری این زبان مورد نیاز است. برخی از برنامه های کاربردی نیاز به مقالات و فرم های کاربردی عمیق دارند، اما نتیجه تأثیرات یادگیری این زبان ناشی از تلاشهای دانشجو، به نظر ما ارزش تقدیر دارد.

همانطور که کیتس یک مدرسه خصوصی در کونمینگ، چین است، مطمئن باشید که بورس تحصیلی زبان ماندارین که شما درخواست می کنید با مدارس خصوصی دیگر متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از شرایط دریافت بورسیه کارشناسی ارشد در چین به موسسه میرداماد مراجعه کنید.

اسکرول به بالا