071-91009294  | 021-88724227  |

بورسیه تحصیلی رشته های هنری

بورسیه تحصیلی رشته های هنری

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

بورس تحصیلی هنرهای زیبا برای متخصصان هنری جوان کانادایی که مایل به پذیرش اقامت هنری یا تحقیق هنر هستند، وجود دارد. مجموعه ای از بورسیه تحصیلی رشته های هنری و طراحی برای تحصیل در دانشگاه نورویچ وجود دارد. انواع بورس تحصیلی هنرهای زیبا از سازمان های RCA و شریک ارائه می شود.

دریافت بورسیه تحصیلی رشته های هنری

بورس تحصیلی زیادی برای دانشجویان هنر در سوئیس و دیگر کشورها وجود دارد از جمله کمک به تحصیل در رشته های، هنرهای زیبا، طراحی، طراحی مد و گرافیک. اولين چالش در دستيابی به بورس تحصیلی، یافتن تمامی فرصت های مربوطه است، اگر هیچ یک از بورس های تحصیلی ذکر شده در زیر برای شما مناسب نباشد، نقطه شروع دیگر نیز این است که با بورس تحصیلی که در وب سایت های دانشگاه ها یا مؤسساتی که مایل به تحصیل در آن ها هستید، مشورت کنید.

بورس تحصیلی هنری در استرالیا

شرایط بورسیه تحصیلی استرالیا برای دانشجویان تمام سطوح در دانشگاه نیو ساوت ولز این کشور در بخش هنر و طراحی ارائه می شود. دانشجویان بین المللی واجد شرایط این بورسیه هستند. بورس تحصیلی هنر، مد و منسوجات طیف وسیعی از بورس تحصیلی برای دانش آموزانی که در حال حاضر در مدرک هنر، مد و یا پارچه در دانشگاه RMIT ثبت نام کرده اند، مناسب است.

بورس تحصیلی هنری در استرالیا

کمک هزینه تحصیلی هنری برای شهروندان استرالیایی برای تحصیلات هنر خود در اروپا با سه ماه اقامت در Cité Internationale des Arts، پاریس و با قیمت AU $ 30،000 برای حضور در مدرسه هنر در یک موسسه معتبر در اروپا قابل استفاده است.

بورسیه تحصیلی در مدرسه Courtauld لندن

کمک هزینه تحصیلی مدرسه هنر به تحصیل در موسسه Courtauld در لندن، بریتانیا، در برنامه های MA ،PhD یا حفاظت تعلق می گیرد. بورسیه تحصیلی برای دانشجویان هنر توسط دانشگاه ادینبورگ در اسکاتلند، انگلستان، برای تحصیل در رشته کارشناسی ارشد در مدارس معماری، هنر، طراحی، تاریخ هنر و یا موسیقی قابل استفاده است. چهار بورس تحصیلی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه میدلسکس در دسترس هستند، که تقریبا نیمی از هزینه های تحصیل را پوشش می دهد. نحوه درخواست بورسیه تحصیلی روسیه و همچنین دیگر کشورها را می توانید از مشاورین موسسه میرداماد بخواهید.

اسکرول به بالا