071-91009294  | 021-88724227  |

بورسیه تحصیلی دانشگاه پادووا ایتالیا

بورسیه تحصیلی دانشگاه پادووا ایتالیا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

چگونگی اطلاع از تحصیل در ایتالیا و ویزای تحصیلی این کشور می تواند رویای هر دانشجویی باشد و آینده و زندگی فرد را تضمین کند. دانشگاه های ایتالیا دارای قدمت زیادی هستند و برای اخذ ویزای تحصیل این کشور باید مطابق با قوانین مربوطه عمل کرد. در این مقاله شرایط دریافت بورسیه تحصیلی دانشگاه پادووا ایتالیا را برای شما شرح می دهیم و به خاطر داشته باشید که موسسه میرداماد در تهران و شیراز آماده پاسخگویی به شما در تمام امور مربوط به مهاجرت و اخذ ویزای تحصیلی می باشد.

شما میتوانید با مراجعه به لینک های زیر به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید:

  1. مهاجرت تحصیلی به ایتالیا
  2. تحصیل پزشکی در ایتالیا
  3. تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

اخذ بورسیه تحصیلی دانشگاه پادووا ایتالیا

ایتالیا دارای عوامل زیادی برای جذب گردشگران و دانشجویان بین المللی به این کشور است. چشم انداز های طبیعی متنوع؛ میراث فرهنگی و تاریخی فراوان برخی از این موارد می باشد. موارد باستانی مانند کولوسئوم رم و برج کج پیزا؛ و همچنین غذاهای ایتالیایی موارد وسوسه برانگیز برای مهاجرین و توریست ها می باشد. جهت تحصیل در ایتالیا باید بدانید که دانشگاه های این کشور جزو قدیمی ترین و معتبر ترین دانشگاه های دنیا می باشند.

گذشته از میراث به یاد ماندنی تمدن روم، ایتالیا دارای دانشگاه های تاریخی و با سابقه فراوانی می باشد. ایتالیایی ها دارای کاشفانی نظیر کریستوفر کلمب و مارکو پولو؛ انریکو فرمی (فیزیکدان سازنده اولین راکتور هسته ای در جهان) می باشد. لئوناردو داوینچی، که فردی شناخته شده در جهان است نیز ایتالیایی می باشد. الساندرو ولتا (کاشف ولت) و گالیله، مخترع تلسکوپ و کشف چهار قمر در اطراف مشتری، کسی که ثابت کرد که زمین بر گرد خورشید میچرخد نیز همه جزو شهروندان ایتالیا بودند.

دانشگاه پادووا جهت رسیدگی به امور مالی دانش آموزان کم درآمد، چه ایتالیایی و خارجی، که به دنبال آموزش دانشگاهی خوب و مدرک معتبر دانشگاهی باشند بورسیه را اعطا می کند. بورس تحصیلی شامل پول نقد و برخی خدمات دیگر، از جمله مسکن و غذا می باشد.

بورسیه تحصیلی Scuola Superior در حدود 91 کمک هزینه تحصیلی برای دوره دکترا را به طور کامل برای شهروندان ایتالیایی و دانشجویان خارجی در ایتالیا تامین می کند. همه دانشجویان پذیرفته شده در برنامه دکترا می توانند از پشتیبانی کامل مالی از جمله شهریه، هزینه زندگی، هزینه مقرری زندگی (هر سال، به علاوه غذای رایگان) بهرمند گردند.

شرایط بورسیه تحصیلی دانشگاه پادووا ایتالیا

برای مهاجرت به ایتالیا در نظر داشته باشبد که در صورتی که برای یکی از پروژه های بورسیه اراسموس موندوس انتخاب شدید، می توانید بورسیه EMA2 را دریافت کنید که شامل مزایای زیر می شود:

  • کمک هزینه ماهیانه
  • تخفیف شهریه
  • بیمه (سفر، درمانی، حوادث)
  • هزینه سفر با توجه به مسافت آن

شرایط بورسیه تحصیلی دانشگاه پادووا ایتالیا

مبلغ کمک هزینه ماهیانه به مقطع تحصیلی دانشجویان و سمت کارمندان بستگی دارد. میزان کمک هزینه ماهیانه برای مخارج زندگی در ایتالیا عبارتند از :

  • کارشناسی : 1000 یورو در ماه
  • کارشناسی ارشد : 1000 یورو در ماه
  • دانشجویان دکترا : 1500 یورو در ماه
  • فوق دکترا: 1800 یورو در ماه
  • کارمندان آموزشی و مدیریتی : 2500 یورو در ماه

انواع بورسیه تحصیلی ایتالیا تنها مخارج اصلی صاحب امتیاز را در دانشگاه میزبان تامین می کند. اعتبار این بورسیه مطابق با طول دوره تحصیلی صاحب امتیاز و پیروی او از قوانین و شرایط پروژه می باشد. مدت زمان بورسیه به نوع برنامه تبادل دانشجویی دانشجویان و فرصت های خاص ارائه شده هر پروژه بستگی دارد. مدت زمان بورسیه :

  • دانشجویان تبادلی کارشناسی : یک ترم ( پنج ماه) یا دو ترم (10 ماه)
  • دانشجویان تبادلی کارشناسی ارشد : یک ترم ( پنج ماه) یا دو ترم (10 ماه)
  • دانشجویان طالب مدرک کارشناسی ارشد : حداکثر تا 24 ماه
  • دانشجویان تبادلی دکترا : یک ترم و یا یک سال آموزشی
  • دانشجویان طالب مدرک دکترا : حداکثر تا 36 ماه
  • دانشجویان فوق دکترا : 6 ماه یا 10 ماه
  • کارمندان آموزشی : یک الی سه ماه

دانشجویان تبادلی : دانشجویانی که در دانشگاه کشور خود ثبت نام کرده اند و به طور موقت قصد ادامه تحصیل در یک دوره کارشناسی ارشد و یا دکترای معادل در دانشگاه همکار (دانشگاه پاویا) دارند. دانشجویان طالب مدرک تحصیلی: دانشجویانی که مدرکی را دریافت کرده اند که به آنها این امکان را می دهد تا در دوره های کارشناسی ارشد و دکترا ادامه تحصیل دهند و در دانشگاه پاویا برای اخذ مدرک ثبت نام کنند. مزایای تحصیل و بورسیه تحصیلی ایتالیا را از مشاورین موسسه میرداماد در دفاتر تهران و شیراز بخواهید.

سوالات متداول در مورد بورسیه تحصیلی دانشگاه پادووا ایتالیا

1- بورسیه تحصیلی دانشگاه پادووا ایتالیا چه چیز هایی را پوشش می دهد؟

بورسیه تحصیلی دانشگاه پادووا ایتالیا می تواند شهریه دانشگاه، بیمه درمانی، هزینه زندگی و هزینه سفر را پوشش دهد.

2- چه کسانی واجد شرایط دریافت بورسیه تحصیلی دانشگاه پادووا ایتالیا هستند؟

دانشجویان بین المللی بسیار با استعداد و مستعد از سراسر جهان که مایل به ثبت نام در یکی از مقاطع تحصیلی کارشناسی یا تحصیلات تکمیلی دانشگاه پادووا به طور کامل به زبان انگلیسی هستند.

3- مدت زمان دریافت بورسیه تحصیلی دانشگاه پادووا چیست؟

مدت زمان بورسیه تحصیلی بسته به مقطع تحصیلی دانشجو دارد. حداکثر مدت زمان بورسیه تحصیلی بین المللی پادووا:

  • 2 سال مداوم برای داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد؛
  • 3 سال مداوم برای داوطلبان کارشناسی؛

4- چگونه می توانم برای دریافت بورسیه تحصیلی دانشگاه پادووا ایتالیا اقدام نمایم؟

اگر شرایط دریافت بورسیه تحصیلی دانشگاه پادووا ایتالیا را داشته باشید، به طور خودکار در روش انتخاب قرار خواهید گرفت. هیچ درخواست جداگانه ای یا اسناد خاص دیگری علاوه بر موارد لازم برای درخواست برنامه انتخاب رشته، برای ارائه وجود ندارد.

5- شرایط دریافت بورسیه تحصیلی دانشگاه پادووا ایتالیا چیست؟

اگر شرایط زیر را رعایت کنید، می توانید در مرحله انتخاب بورسیه تحصیلی دانشگاه پادووا ایتالیا قرار بگیرید:

تابعیت ایتالیایی را نداشته باشید(به جز تابعیت دوگانه از جمله ایتالیایی).

دارای مدرک دیپلم دبیرستان خارجی غیر ایتالیایی(برای متقاضیان دوره های لیسانس یا تک دوره) یا یک مدرک لیسانس غیر ایتالیایی(برای متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد) که اجازه ورود به سیستم دانشگاه ایتالیا را می دهد.

6- مقدار بورسیه تحصیلی دانشگاه پادووا ایتالیا چقدر است؟

مقدار بورسیه تحصیلی دانشگاه پادووا ایتالیا بسته به مقطع تحصیلی و رشته انتخابی متقاضی دارد. مقدار بورسیه تحصیلی این دانشگاه تا 5000 یورو نیز می رسد.

7- معیار های انتخاب برای بورسیه تحصیلی دانشگاه پادووا چیست؟

بورسیه های تعالی بین المللی دانشگاه پادوا می توانند توسط کمیته های انتخاب با استعدادترین دانش آموزان پذیرفته شده در هر مقطع تحصیلی بر اساس رزومه علمی خود در زمینه پیشنهادی تحصیلی، کیفیت دانشگاهی و نتایج قبلی اختصاص دهند.

8- آیا می توانم هنگام دریافت بورسیه تحصیلی دانشگاه پادووا ایتالیا برای بورسیه تحصیلی دیگری نیز اقدام نمایم؟

خیر، شما نباید از سایر بورس های تحصیلی و ملی یا بین المللی بهره مند شوید و بتوانید شرایط لازم را برای نهایی کردن ثبت نام خود در دانشگاه پادوا رعایت کنید.

9- بورسیه تحصیلی دانشگاه پادووا ایتالیا برای چه دوره های تحصیلی ارائه می شود؟

بورسیه تحصیلی دانشگاه پادووا ایتالیا برای تمامی مقاطع تحصیلی ارائه می شود.

10- مدارک لازم جهت دریافت بورسیه تحصیلی دانشگاه پادووا ایتالیا چیست؟

برای دریافت بورسیه تحصیلی دانشگاه پادووا ایتالیا نیازی به ارائه مدارکی اضافه تر برای ثبت نام در دانشگاه نیست.

11- ددلاین ثبت نام برای دریافت بورسیه تحصیلی دانشگاه پادووا ایتالیا چه زمانی است؟

زمان ثبت نام برای بورسیه تحصیلی دانشگاه پادووا در واقع همان زمان ثبت نام برای دوره تحصیلی در دانشگاه است، که به طور خودکار شرایط شما را ارزیابی می کنند.

اسکرول به بالا