071-91009294  | 021-88724227  |

بهترین کشور اروپایی برای کار (۱۰ کشور برتر اروپایی)

بهترین کشور اروپایی برای کار (۱۰ کشور برتر اروپایی)

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

مشکلات اقتصادی و عدم امنیت و ثبات اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و مهم تر از همه بیکاری در کشور ایران موجب شده است تا بسیاری از متقاضیان ایرانی برای کار روانه دیگر کشورهای اروپایی شوند. بر این اساس در این مقاله به ارائه توضیحاتی در مورد بهترین کشور اروپایی برای کار می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

  • پایین ترین نرخ بیکاری کشورهای اروپایی
  • شرایط کار و اخذ ویزای کار آلمان
  • شرایط کار و اخذ ویزای کار هلند
  • شرایط کار و اخذ ویزای کار نروژ
  • شرایط کار و اخذ ویزای کار مجارستان
  • شرایط کار و اخذ ویزای کار مالزی
  • شرایط کار و اخذ ویزای کار سوئیس
  • شرایط کار و اخذ ویزای کار لهستان
  • شرایط کار و اخذ ویزای کار ژاپن
  • شرایط کار و اخذ ویزای کار ترکیه
  • شرایط کار و اخذ ویزای کار فرانسه
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد بهترین کشور اروپایی برای کار

پایین ترین نرخ بیکاری کشورهای اروپایی

در سال ۲۰۱۹ کشورهای جمهوری چک و انگلستان دارای پایین ترین نرخ بیکاری برای مهاجران کشورهای غیر اتحادیه اروپا بوده اند. کشور جمهوری چک با نرخ بیکاری ۲.۵ درصد دارای پایین ترین نرخ بیکاری در میان کشورهای اروپایی می باشد. پس از جمهوری چک، کشور مالت با ۴.۲ درصد و لیتوانی با ۵.۲ درصد و لهستان با ۵.۵ درصد نرخ بیکاری دارای پایین ترین نرخ بیکاری می باشند. کشور یونان با نرخ بیکاری ۲۹ درصد دارای بالاترین نرخ بیکاری در سال ۲۰۱۹ می باشد که بدترین کشور برای مهاجرت کاری محسوب می شود. پس از کشور یونان کشورهای اسپانیا با ۱۹.۹ درصد، فرانسه با ۱۴.۷ درصد و بلژیک با ۱۳.۸ در رتبه های بعدی قرار دارند.

در این راستا مشاوران و کارشناسان برگزیده موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد( توسعه گران عدالت و مهر) با ارائه این مقاله به بررسی بهترین کشور اروپایی برای کار پرداخته اند. اگر قصد اخذ ویزای کار در کشورهای اروپایی را دارید و نمی دانید از کجا شروع کنید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

شرایط کار و اخذ ویزای کار آلمان

متقاضی کار در کشور آلمان باید از طرف کارفرمای آلمانی دعوت نامه کاری دریافت کند. کشور آلمان به متقاضیان کار در این کشور فرصت جست و جوی کار ارائه می دهد. بر این اساس متقاضی می تواند در فرصت ۶ ماهه جست و جوی کار در این کشور کار مناسب با رشته تحصیلی خود را پیدا کرده و اقامت کاری آلمان را دریافت کند. متقاضیان برای اخذ ویزای کاری آلمان باید دارای ۳ سال سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی و مدرک مهارت زبان آلمانی در سطح B1 باشند. البته وجود شغل متقاضی در فهرست مشاغل مورد نیاز کشور آلمان حائز اهمیت فراوانی می باشد.

شرایط کار و اخذ ویزای کار آلمان
شرایط کار و اخذ ویزای کار آلمان

شرایط کار و اخذ ویزای کار هلند

متقاضیان کار در هلند از طریق اخذ ویزای کار می توانند اقامت این کشور را نیز اخذ کنند. متقاضیان برای دریافت ویزای کار هلند نیازمند ارائه گواهی تمکن مالی برای تامین هزینه های زندگی در مدت اقامت در کشور هلند می باشند. علاوه بر این متقاضی باید دعوتنامه از طرف کارفرمای هلندی و رزومه تحصیلی و حرفه ای خود را نیز ارائه دهد.متقاضی به منظور اخذ ویزای کار می تواند از طریق پیشنهاد کارJob Offer از طرف کارفرمای هلندی ویزای کار این کشور را اخذ کند. برخلاف بسیاری از کشورهای اروپایی، کشور هلند ویزای جست و جوی کار را به ایرانیان ارائه نمی دهد و متقاضیان ایرانی باید از طریق پیشنهاد کار از طرف کارفرمای هلندی برای اخذ ویزای کار اقدام کند. شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا و همچنین کشورهای سوئیس، نروژ، ایسلند و ژاپن برای کار در کشور هلند نیاز به اخذ ویزای کار و مجوز کار ندارند، اما متقاضیان ایرانی نیاز به اخذ ویزای کار و مجوز کار این کشور دارند.متقاضیان اخذ ویزای کار هلند باید دارای مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی و لیسانس باشند. از آن جا زبان انگلیسی در کشور هلند بسیار رایج است و به عنوان زبان دوم این کشور محسوب می شود، دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی برای اخذ ویزای کار این کشور الزامی می باشد. انواع ویزاهای کاری هلند شامل ویزای کار کوتاه مدت هلند، ویزای کار GVVA هلند، ویزای کار MVV هلند، ویزای بلو کارت Blue Card هلند، ویزای کار از طریق تحصیل در هلند، ویزای مهارت کاری هلندHighly Skilled Worker و ویزای کار هلند از طریق کارآفرینی می باشد.مشاغل پرطرفدار در کشور هلند شغل های مهندسی، حسابداری و امور مالی، کارگران با مهارت و متخصص، بازایاب ها و متخصصان رشته IT می باشند.از پردرآمدترین شغل های این کشور می توان متخصصان در رشته پزشکی و وکلا و مدیران تجاری و مدیران منابع انسانی را نام برد. حقوق و درآمد برخی کارهای تخصصی در هلند در زیر ارائه شده است:

  • مدیر پروژه: سالانه در حدود ۹۵.۳۵۰ دلار
  • مدیر بازرگانی شرکت تجاری: سالانه در حدود ۹۰.۲۳۰ دلار
  • مدیر منابع مالی: سالانه در حدود ۱۴۴.۶۰۰ دلار
  • توسعه دهنده نرم افزاری: سالانه در حدود ۶۱.۰۰۰ دلار
  • منابع انسانی: سالانه در حدود ۷۶.۰۰۰ دلار

شرایط کار و اخذ ویزای کار نروژ

متقاضی دریافت ویزای کار نروژ باید دارای تخصص حرفه ای و کاری باشد. اخذ ویزای کاری بهترین روش اخذ اقامت این کشور است که این امر به دلیل وجود فرصت های شغلی فراوان، وجود امنیت شغلی و بالا بودن درآمدها می باشد. روش های پیشنهاد کارJob Offer و جست و جوی کار Job Seeker از روش های اخذ ویزای کار نروژ می باشند.متقاضی برای دریافت ویزای کاری نروژ باید دارای سوابق حرفه ای و کاری درخشان و دعوتنامه ای از طرف کارفرمای نروژی باشد. علاوه بر این حقوق و دستمزد پیشنهادی از طرف کارفرمای نروژی نباید از متوسط حقوق پرداخت شده در نروژ کمتر باشد.متوسط حقوق برای متقاضیان لیسانس در حدود ۱۰۰.۴۰۰ کرون نروژی و برای متقاضیان فوق لیسانس در حدود ۲۰۰.۴۰۰ کرون نروژی می باشد. متقاضیان با اخذ ویزای کاری نروژ می توانند برای اخذ ویزای همراه همسر و فرزندان خود در نروژ اقدام کنند. متقاضی به منظور اخذ ویزای همراه برای خانواده خود باید دارای تمکن مالی سالانه ۳۰۶.۷۰۰ کرون نروژ باشد. در صورتی که متقاضی در حوزه های برق و الکترونیک، کامپیوتر و IT، ورزش و آشپزی دارای تخصص و مهارت حرفه ای باشد، در اولویت استخدام در این کشور قرار دارند. متقاضیان می توانند ویزای کار نروژ را از طریق تحصیل، پیشنهاد کارJob Offer و از طریق جست و جوی کار Job Seeker دریافت کنند. از مهم ترین مشاغل مورد نیاز نروژ در سال ۲۰۲۰۲۰۲۱ مشاغل زیر را می توان برشمرد:

مهندسی ساخت و ساز و ساختمان، مهندسی نفت و گاز و پتروشیمی، مهندسی کامپیوتر و توسعه دهند وب، برنامه نویسی وب و ویندوز، شغل هایی در حوزه گردشگری، تهیه غذاهای دریایی و حمل و نقل جاده ای( راننده تاکسی، کامیون و اتوبوس)، شغل هایی در حوزه استارت آپ، پرستاری و شغل هایی در حوزه های تحقیق و پژوهش و مشاغلی مانند شیرینی پزی و آشپزی و آرایشگری برای خانم ها

شرایط کار و اخذ ویزای کار نروژ
شرایط کار و اخذ ویزای کار نروژ

شرایط کار و اخذ ویزای کار مجارستان

اخذ اقامت مجارستان از طریق کار بر اساس قرارداد کاری با کارفرمای مجارستانی و پیشنهاد کاری Job Offer می باشد. دارا بودن مهارت زبان مجارستانی( آلمانی) و یا انگلیسی از مهم ترین شرط اخذ ویزای کاری این کشور است. هزینه دریافت ویزای کار مجارستان ۶۰ یورو می باشد. متقاضیانی که دارای مهارت و تخصص حرفه ای و مدرک تحصیلی در رشته های مدیریت منابع انسانی، امور مالی و حسابداری، مدیر شبکه و سئو و IT باشند، در اولویت استخدام قرار دارند. متقاضیان برای اخذ ویزای کار مجارستان باید دارای مهارت و تسلط به زبان آلمانی و یا انگلیسی باشد. دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل لیسانس در رشته های فنی الزامی می باشد.متقاضی اخذ ویزای کار مجارستان به روش های مختلفی می تواند ویزای کار این کشور را اخذ کند و به کار و اشتغال در این کشور بپردازد. متقاضی می تواند از طریق کارفرمای مجارستانی، دوره و کورس زبان، اخذ ویزای تحصیلی، ثبت شرکت و خوداشتغالی ویزای کار این کشور را اخذ کند. حقوق و درآمد برخی از شغل ها در کشور مجارستان عبارت است از:

  • مدیر عامل: در حدود ۲.۱۷۰.۰۰۰ فورینت
  • مدیر مالی: در حدود ۲.۴۲۰.۰۰۰ فورینت
  • مدیر فروش و بازاریابی: در حدود ۲.۰۴۰.۰۰۰ فورینت
  • جراح: در حدود ۳.۴۹۰.۰۰۰ فورینت

شرایط کار و اخذ ویزای کار مالزی

متقاضی برای اخذ ویزای کار مالزی باید دارای دعوتنامه از کارفرمای مالزیایی باشد. بدین منظور متقاضی باید دارای مدرک تحصیلی لیسانس به بالا و سوابق کاری حرفه ای و همچنین مدرک مهارت زبان انگلیسی باشد. محدودیت سنی زیر ۲۷ سال و همچنین دارا بودن تخصص کاری و حرفه ای در شغل مورد نظر برای اخذ ویزای کار مالزی الزامی می باشد.ویزای کار مالزی دارای مدت اعتبار از ۶ ماه تا ۵ سال بر اساس نوع ویزا و نوع شغل می باشد. وضعیت اقتصادی کارفرمای مالزیایی برای استخدام متقاضیان خارجی حائز اهمیت فراوانی است. سرمایه کارفرمای مالزیایی باید در حدود ۳۵.۰۰۰۰ رینگت تا ۵۰۰.۰۰۰ رینگت باشد. انواع ویزاهای مالزی، ویزای کار Residence Pass Talent، ویزای کار Professional Visit Pass، ویزای کار Employment Pass و ویزای کار Temporary Employment Pass می باشد. کشور مالزی به نیروی کار خارجی با تخصص و مهارت حرفه ای در زمینه های زیر نیاز دارد:

  • توسعه دهنده وب: حقوق و درآمد سالانه ۴۳.۰۰۰ دلار تا ۸۰.۰۰۰ دلار آمریکا
  • مدیر فروش: حقوق و درآمد ۲۸.۰۰۰ دلار تا ۴۱.۰۰۰ دلار آمریکا
  • حسابدار: سالانه در حدود ۲۹.۰۰۰ دلار تا ۸۰.۰۰۰ دلار آمریکا
  • وکیل: سالانه در حدود ۴۲.۰۰۰ دلار تا ۸۲.۰۰۰ دلار آمریکا

شرایط کار و اخذ ویزای کار سوئیس

کشور سوئیس بر اساس قوانین، نیازمند افراد متخصص و مدیر و کارگران بامهارت و مجرب است. مهارت و تخصص در زمینه حرفه ای و شغلی، مدرک تحصیلی و مهارت زبانی کافی از جمله معیارهای مهم در افزایش احتمال به کارگیری متقاضی و دریافت ویزای کاری این کشور است. بدین منظور باید در ابتدا یک کارفرما و پیشنهاد شغلی (Job Offer) را در کشور سوئیس پیدا کرد و سپس از طریق این کارفرما وارد بازار کار سوئیس شد. از جمله عوامل موثر بر پذیرش ویزای کار سوئیس دارا بودن مدرک تحصیلی بالا، تسلط به زبان رسمی این کشور و دارا بودن سوابق کاری می باشد.متقاضیان خارجی که ویزای کاری سوئیس را دریافت کرده اند، پس از گذراندن ۳ دوره کاری مداوم می توانند همسر و فرزندان زیر ۱۸سال خود را در سوئیس به همراه داشته باشند. علاوه بر ویزای کاری سوئیس، دولت سوئیس با اعطای ویزای جستجوی کار این فرصت را برای متقاضی فراهم می کند تا ۶ ماه پس از ورود به خاک سوئیس به دنبال کار مورد نظر باشد.

شرایط کار و اخذ ویزای کار سوئیس
شرایط کار و اخذ ویزای کار سوئیس

شرایط کار و اخذ ویزای کار لهستان

متقاضیان با اخذ ویزای کار لهستان و مجوز اقامت لهستان می توانند در این کشور مشغول کار شوند. متقاضیان می توانند در مشاغل صنعتی، ساخت و ساز و ساختمان، شغل های فنی و نمایندگی های فروش محصولات مشغول به کار شوند. متقاضیان کار در این کشور پس از اولین ماه شروع به کار می توانند از مرخصی سالانه استفاده کنند. اگر متقاضی بیشتر از یک سال در شرکت و یا اداره ای کار کرده باشد، می تواند از ۲۰ روز مرخصی با حقوق برخوردار شود. سیستم مالیات کشور لهستان تصاعدی است، به این معنی که هر چه درآمد متقاضی بیشتر باشد، مالیات بیشتری باید پرداخت کند. نرخ مالیات بر درآمد ۱۸ درصد می باشد. برخی از مهم ترین روش های کاریابی لهستان کاریابی از طریق سایت ها و موسسه های کاریابی، از طریق دفاتر کار و از طریق تحصیل می باشد.

شرایط کار و اخذ ویزای کار ژاپن

متقاضی باید به منظور اخذ ویزای کاری و اشتغال در کشور ژاپن گواهی صلاحیت کاری را ارائه دهد. این گواهی شامل شاخص هایی برای ارزیابی صلاحیت متقاضی به منظور کار در ژاپن می باشد که سن، سوابق کاری، تحصیلات و درآمد متقاضی را پوشش می دهد. یکی از ویزاهای کشور ژاپن ویزای کاری HSP و یا HSFP می باشد که صرفا به منظور جذب نیروی کار متخصص و حرفه ای است. متقاضی دریافت این نوع ویزا نیز باید از طرف کارفرمای ژاپنی دارای دعوتنامه و پیشنهاد شغلی باشد. این نوع ویزا بر اساس سیستم امتیازدهی اعطا می شود. برخی از نیروی های کاری ژاپن از کشورهای انگلیسی زبان به این کشور مهاجرت کرده اند و مسلم است که مشاغلی به زبان انگلیسی از جمله نیازمندی های این کشور می باشد. مشاغل انگلیسی زبان این کشور شامل مترجمی زبان انگلیسی، IT و مدلینگ می باشد. از جمله مشاغل مورد نیاز این کشور می توان شغل های زیر را نام برد:

مدیر بازرگانی، داروساز، پزشک، مهندس انرژی، مدرس زبان انگلیسی، پرستار برای سالمندان، شغل های خدماتی، مهندس شهرسازی، توسعه دهنده وب، کارشناس برنامه ریزی اقتصادی، بازرس کنترل و تولید، کارهای ساخت و ساز ساختمان و مهندسی IT

ویزای مهارت های ۱۴ گانه ژاپن برای متقاضیان خارجی است که دارای مهارت و علم و دانش در مهارت ها و تخصص های ۱۴ گانه ژاپن هستند. این ویزا دارای اعتبار ۵ سال می باشد و متقاضیان با دریافت آن امکان همراهی خانواده خود در این کشور را ندارند. متقاضیانی که در شغل های زیر دارای تخصص و توانایی خاص و سوابق کاری درخشان هستند، می توانند برای اخذ ویزای کار ژاپن درخواست دهند:

ساخت و ساز و ساختمان، صنایع برق و تولید برق، صنایع هوایی، صنایع تعمیر و نگهداری خودرو، کشاورزی، ماهیگیری، مهمانداری، کشتی سازی، مراقبت، نگهبانی ساختمان، تولید مواد غذایی، صنایع مواد، تولید ماشین آلات صنعتی و خدمات غذایی رستوران

شرایط کار و اخذ ویزای کار ترکیه

متقاضی کار در ترکیه باید در ابتدا مجوز کار این کشور را دریافت کند. مجوز کار ترکیه را وزارت کار و امور اجتماعی این کشور صادر می کند. متقاضی برای اخذ مجوز کار باید مدارک خود را به سفارت ترکیه در کشور خود ارائه دهد. کارفرمای ترکیه ای که قصد استخدام متقاضی در ترکیه را دارد، باید مدارک متقاضی را به وزارت کار و امور اجتماعی ترکیه ارائه دهد. در صورتی که این وزارت خانه و کارفرمای ترکیه ای مدارک متقاضی را تائید کردند، متقاضی باید در ترکیه حضور داشته باشد و ویزای کاری و مجوز دریافت پاسپورت خود را تائید کند.از مهم ترین ویزاهای کاری ترکیه ویزای کار دائم، ویزای کار موقت یک ساله ترکیه، ویزای کاری موقت ویژه، ویزای کاری کارت فیروزه ای، ویزای کاری ویژه، ویزای کاری مستقل، ویزای کاری پیشنهاد کارJob Offer و ویزای کاری نامحدود ترکیه را می توان نام برد. فرصت های شغلی زیر از جمله شغل های مورد نیاز کشور ترکیه می باشد:

فناوری اطلاعات، صنایع خودروسازی، محیط زیست، صنایع مواد شیمیایی، شرکت های پتروشیمی، نساجی، ساخت و ساز و ساختمان، خدمات مشاوره مالی، شرکت خدمات نظافتی، شرکت تعمیرات وسایل، مسئول رزرواسیون هتل و آپارتمان ها، شرکت های خدماتی تهیه غذای صنایع حمل و نقل هوایی و کشاورزی

شرایط کار و اخذ ویزای کار فرانسه

به طور کلی ویزای کاری فرانسه به واسطه دعوت نامه از کارفرمای فرانسوی صادر می شود. بر اساس این ویزا متقاضی با کارفرمای فرانسوی قراردادی را امضا می کند و بر طبق این قرارداد وارد کشور فرانسه می شود و به کار می پردازد. اما در سال های اخیر به دلیل دشواری اخذ ویزای کاری از طرف کارفرمای فرانسوی، دولت فرانسه ویزاهای کاری دیگری را ارائه داده است. کشور فرانسه به عنوان یکی از قدرت های اقتصادی جهان محسوب می شود اما با کمبود نیروی کار متخصص در حوزه های اقتصاد، مشاور حقوقی، متخصص ای سی تی، امور مالی ،دامپزشک و متخصص بهداشت، مدیر فروش و مدیر بازاریابی، پرستار و ماما، معلم ابتدایی و دبیرستان، مهندس ارتباطات و کارگر مواجه می باشد. متقاضیان می توانند ویزای کار فرانسه را از طریق پیشنهاد کاری(Job Offer)، کارت آبی، از طریق مهارت و استعداد خاص، از طریق اخذ مجوز بازرگانی(سرمایه گذاری)، از طریق مراجعه به سفارت و از طریق اخذ مجوز کار دانشجویی و فارغ تحصیلی اخذ کنند.

شرایط کار و اخذ ویزای کار فرانسه
شرایط کار و اخذ ویزای کار فرانسه

سخن آخر

در این مقاله به بررسی بهترین کشور اروپایی برای کار پرداختیم. از مجموع موارد شرح داده شده در این مقاله می توان این نتیجه را گرفت که اخذ ویزای کار کشورهای اروپایی و کار و اشتغال فعالانه در این کشورها یکی از بهترین روش های اخذ اقامت و تابعیت این کشورها می باشد. یکی از مهم ترین موارد در اخذ ویزای کار دارا بودن سوابق کاری حرفه ای مرتبط با رشته تحصیلی می باشد.

اگر در مورد چگونگی اخذ ویزای کار کشورهای اروپایی نیازمند اطلاعات بیشتر می باشید، می توانید از خدمات مشاوره ای مهاجرت تحصیلی موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد( توسعه گران عدالت و مهر) بهره مند شوید. کارشناسان مجرب و برجسته موسسه ما در شعبه های تهران و شیراز با آگاهی از جدیدترین قوانین حقوقی و مهاجرتی بهترین گزینه مهاجرت کاری را بر اساس تمکن مالی، شرایط زندگی و کشور مورد نظر به شما ارائه می دهند.در این مقاله به بررسی بهترین کشور جهان برای مهاجرت پرداختیم. در این مقاله با بهترین کشورهای اروپایی از نظر کار و اشتغال به روش های گوناگون آشنا شدید. اگر می خواهید با شرایط اخذ ویزای کار در کشورهای اروپایی آشنا شوید، اگر قصد کار و اشتغال در بهترین کشورهای اروپایی را دارید، اگر قصد اخذ تابعیت و شهروندی کشورهای اروپایی با اخذ ویزای کار را دارید، اگر نیازمند اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اخذ ویزای کار در کشورهای اروپایی می باشید و اگر می خواهید در مناسب ترین کشور اروپایی اقدام به اخذ ویزای کار و اشتغال کنید، این مقاله را به دقت مطالعه کنید. اگر برای کار و اشتغال در کشورهای اروپایی و کانادا و استرالیا نیاز به مشاوره با متخصصان مهاجرت دارید، می توانید از خدمات مشاوره ای موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد (توسعه گران عدالت و مهر) برخوردار شوید. با مطالعه سلسله مقاله های مستند و علمی موسسه میرداماد در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید.

سوالات متداول در مورد بهترین کشور اروپایی برای کار

1- کدام کشورهای اروپایی دارای پایین ترین نرخ بیکاری در سال ۲۰۱۹ کدامند؟

جمهوری چک و انگلستان

2- شرایط اخذ ویزای کار آلمان چیست؟

دارا بودن ۳ سال سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی و مدرک مهارت زبان آلمانی B1

3- شرایط اخذ ویزای کار هلند برای متقاضیان ایرانی چگونه است؟

هلند ویزای جست و جوی کار را به ایرانیان ارائه نمی دهد و متقاضیان ایرانی باید از طریق پیشنهاد کار از طرف کارفرمای هلندی برای اخذ ویزای کار اقدام کند.

4- روش های اخذ ویزای کار نروژ کدامند؟

روش های پیشنهاد کارJob Offer و جست و جوی کار Job Seeker

5- معیارهای مهم اخذ ویزای کار سوئیس چیست؟

مهارت و تخصص در زمینه حرفه ای و شغلی، مدرک تحصیلی و مهارت زبانی کافی

6- مشاغل مورد نیاز کشور ژاپن چیست؟

مدیر بازرگانی، داروساز، پزشک، مهندس انرژی، مدرس زبان انگلیسی، پرستار برای سالمندان، شغل های خدماتی، مهندس شهرسازی، توسعه دهنده وب، کارشناس برنامه ریزی اقتصادی

7- انواع ویزای کار ترکیه کدامند؟

ویزای کار دائم، ویزای کار موقت یک ساله ترکیه، ویزای کاری موقت ویژه، ویزای کاری کارت فیروزه ای، ویزای کاری ویژه، ویزای کاری مستقل، ویزای کاری پیشنهاد کارJob Offer

8- مشاغل مورد نیاز کشور فرانسه کدامند؟

حوزه های اقتصاد، مشاور حقوقی، متخصص ای سی تی، مهندس امور مالی ، دامپزشک و متخصص بهداشت، مدیر فروش و مدیر بازاریابی، پرستار و ماما

9- ویزای مهارت های ۲گانه ژاپن مختص چه افرادی است؟

مختص متقاضیانی است که دارای مهارت حرفه ای و تخصص کاری در حوزه کاری دو شغل کشتی سازی و صنعت دریایی و همچنین ساخت و ساز باشند.

10- پردرآمدترین شغل های کشور هلند کدامند؟

متخصصان در رشته پزشکی و وکلا و مدیران تجاری و مدیران منابع انسانی

11- آیا سوئیس به متقاضیان فرصت جست و جوی کار ارائه می دهد؟

دولت سوئیس با اعطای ویزای جستجوی کار این فرصت را برای متقاضی فراهم می کند تا ۶ ماه پس از ورود به خاک سوئیس به دنبال کار مورد نظر باشد.

اسکرول به بالا