071-91009294  | 021-88724227  |

بهترین کشور ها برای مهاجرت کاری

بهترین کشور ها برای مهاجرت کاری

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کار کردن یکی از مهم ترین مولفه هایی است که می توان برای آینده به آن با دقت بیشتری نگاه کرد. این روز ها افراد بسیاری برای ادامه زندگی خود مشغول به کار می شوند. کار در کشور های خارجی و مهاجرت کاری نیز می تواند جزو برنامه های افراد مختلف می باشد. برای مهاجرت کاری به کشور های مختلف لازم است تا مولفه های مهاجرتی را به دقت بدانید. یافتن کار یکی از مراحلی است که در روند مهاجرت می توان به آن اشاره نمود. اما برای مهاجرت کاری لازم است تا در ابتدا برای یافتن بهترین کشور برای مهاجرت کاری اقدام کنید. در این مقاله هدف ما بررسی بهترین کشور ها برای مهاجرت کاری می باشد.

کشور های مختلفی برای مهاجرت کاری وجود دارند و هر کدام نیز شرایط مختلفی را ارائه می دهند. برای این که بتوانید به جهت مهاجرت کاری اقدام نمایید باید کشور مورد نظر خود را انتخاب نمایید. شرایط مهاجرتی کاری هر کشور با کشور دیگر تفاوت های بسیاری دارد. به طور مثال مهاجرت کاری به کانادا متفاوت با مهاجرت کاری به آمریکا می باشد. برای مهاجرت به انواع روش های مهاجرتی می توان از طریق موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد اقدام نمود. موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد دارای نمایندگی های معتبر در شهر های شیراز و تهران می باشد.

بهترین کشور ها برای مهاجرت کاری

کار در کشور های مختلف و مهاجرت کاری یکی از روش های مهاجرتی می باشد. مهاجرت کاری به هر کشور با اخذ ویزای کاری امکان پذیر است. البته برای این که بتوانید اقدام به مهاجرت کاری داشته باشید، لازم است تا قبل از هر چیزی برای یافتن کار اقدام نمایید. البته قبل از آن باید برای انتخاب بهترین کشور ها برای مهاجرت کاری اقدام نمود و کشور مورد نظر را انتخاب کرذ. هر کشوری برای کار مزایا و معایبی دارد. به طور مثال مزایا و معایب کار در چین با مزایا و معایب کار در ایتالیا متفاوت هستند. البته شما می توانید برای روش های دیگر مهاجرتی هم اقدام نمایید. مثلا می توانید برای تحصیل در آلمان یا سرمایه گذاری در کانادا اقدام نمایید.

مثلا می توانید برای ثبت شرکت در آمریکا یا خرید ملک در اسپانیا هم اقدام کنید. اما مسئله کاری همراه با تمامی روش های مهاجرتی است و هر فردی باید برای گذارن زندگی خود اقدامات کاری انجام دهد.  زندگی و کار در یک کشور خارجی یک روش شگفت انگیز برای یادگیری، آسایش و اقدامات بین المللی می باشد. هر چه گزینه های کاری بیشتر باشند، دانستن اینکه اقدامات از کجا شروع می شوند، ممکن است همراه با چالش ها و دشواری های بسیار زیادی باشد.

از این رو اگر قبل از اقدامات خود، از شرایط کشور های مختلف اطلاع داشته باشید می توانید به راحتی برای کار اقدام نمایید. مثلا برای کار در کانادا موارد بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام می تواند شرایط متفاوتی داشته باشد. مثلا شما می توانید از طریق اکسپرس اینتری کانادا برای کار اقدام نمایید. پس در ادامه می توانید برای کار در کشور های مختلف لیستی از کشور های گوناگون را مشاهده نمایید. 

کار در کشور آلمان

آلمان کشوری کاملاً مدرن و سازمان یافته است و آن را به مکانی عالی برای کار در خارج از کشور تبدیل کرده است. این کشور از نظر فرهنگ ، تاریخ غنی است و از یک تعادل بین زندگی و کار بی نظیر برخوردار است. افراد در آلمان کمتر کار می کنند (حدود بیست و هفت ساعت در هفته) و در نتیجه زندگی بهتری دارند! مراقبت های بهداشتی عالی ، مرخصی استحقاقی با حقوق و تجربه های فراموش نشدنی در آلمان در انتظار شما هستند. شاید فکر کنید که هزینه های زندگی در آلمان بالا تر از تصور شما باشد، اما در واقع هزینه های زندگی در آلمان از بسیاری از شهر های دیگر اروپا کمتر است. در آلمان هر شهر چیزی متفاوت برای ارائه دارد.

کار در کشور آلمان
کار در کشور آلمان

در نهایت این که شهر های بزرگ همچنان در میان مهاجران محبوب تر هستند. مثلا کشور های برلین، مونیخ و فرانکفورت دارای بیشترین جوامع مهاجران می باشند. درخواست ویزای کار آلمان می تواند دشوار باشد اما روش هایی برای دریافت مجوز کار و زندگی در آلمان به راحتی وجود دارد. مهاجران می توانند در بسیاری از شرکت های بین المللی مستقر در آلمان مشاغل موجود را پیدا کنند. اگر تسلط شما به زبان انگلیسی و آلمانی مناسب باشد، راحت تر می توانید برای یافتن کار در این کشور اقدام کنید. 

کار در کشور کره جنوبی

اگر کمی تحقیق کرده باشید، متوجه شده اید که روش های مهاجرتی در کره جنوبی و مهاجرت به کره جنوبی امتیاز بندی بالایی دارد. در زمینه کار نیز این کشور شرایط بسیار مناسبی دارد و کار در کره جنوبی همراه با مزایای بسیار زیادی است. در واقع این کشور به راحتی یکی از بهترین کشور ها برای کار در خارج از کشور است. مشاغل بسیار زیادی برای کارگران خارجی وجود دارد. اگر شما به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید، مشاغل برای شما بیشتر هم خواهند بود. دولت سرمایه گذاری زیادی در آموزش انگلیسی می کند ، بنابراین ، اگر شما علاقه مند به کار به عنوان یک معلم هستید ، کره قطعاً گزینه خوبی برای شماست!

خارجیانی که به عنوان معلم انگلیسی کار می کنند به دلیل مزایای کار و هزینه پایین زندگی در کره می توانند مبلغ مناسبی را پس انداز کنند. البته در این زمینه باید به مسائل فرهنگی کره هم توجه داشته باشید. اگر با فرهنگ کار در کره جنوبی آشنا نباشید، کار در این کشور می تواند همراه با مشکلاتی باشد. شما باید آماده باشید تا ساعات طولانی تری را از آنچه که عادت دارید کار کنید. کره بیشترین ساعات کار را در بین کشور های توسعه یافته دارد! اخذ ویزای کار در کره نسبتاً آسان است. تاکنون سریعترین و ساده ترین راه برای دریافت ویزای کار در کره ، درخواست برای یک معلم انگلیسی تحت ویزای کره “E-2” است.

کار در کشور کامبوج

کامبوج یکی از آسان ترین کشور ها برای دریافت ویزای کار طولانی مدت است. بسیاری از مهاجران به دلیل هزینه فوق العاده پایین زندگی، فرهنگ جذاب و آب و هوای گرمسیری به این کشور جنوب شرقی آسیا می روند. کامبوج ممکن است برخی از راحتی هایی که غربی ها به آن عادت کرده اند را نداشته باشد ، اما با فرهنگ آرام و خاص خود آن را جبران می کند.

کارگران بین المللی می توانند انتظار داشته باشند که در سازمان های غیردولتی، شرکت های بین المللی یا به عنوان معلم انگلیسی شغل پیدا کنند. کامبوج همچنین مقصد محبوب کارگران آزاد است که به دنبال کار در خارج از کشور هستند. اکثر خارجی ها با درخواست ویزای طولانی مدت “تجاری” اجازه اقامت دریافت می کنند که در حال حاضر می تواند برای مدت نامحدود تمدید شود.

کار در کشور هلند

هلند کشوری است که از نظر شرایط کار و تعادل بین زندگی و کار در رتبه بالایی میان همگان قرار دارد و این کشور گزینه عالی دیگری برای کار در خارج از کشور است. هلند به طور فعال در جستجوی کارآفرینان خارجی است و برنامه های بسیار خوبی برای کمک به آن ها در سرمایه گذاری در شرکت های محلی یا راه اندازی مشاغل کوچک و بزرگ خود دارد. کیفیت زندگی در هلند از بیشتر کشور های دیگر در این لیست بالاتر است. هلند کشوری جذاب و آرام است. مردم در این کشور شرایط بسیار مناسبی را دارد.

کار در هلند می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای افراد متقاضی باشد. اخذ ویزای کار در هلند ممکن است یک چالش باشد ، اما اگر به دنبال آن باشید پاداش خوبی دریافت می کنید. هلند برنامه های زیادی برای کمک به خارجی ها برای ورود به کشور و کار دارد. ویزای “راه اندازی” به سرمایه گذاران خارجی اجازه می دهد تا به مدت یک سال در هلند اقامت داشته باشند تا یک ایده جدید و نوآورانه تجاری ایجاد کنند. دولت همچنین به شما کمک می کند تا یک مشاور محلی برای رشد کسب و کار خود داشته باشید. مشاغل زیادی برای کارگران بین المللی در زمینه های IT ، مالی و مهندسی در دسترس است. لازم به ذکر است که اکثر مهاجران در هلند حداقل مدرک کارشناسی ارشد دارند. 

کار در کشور جمهوری چک

جمهوری چک به عنوان محل زندگی بیش از پانصد هزار مهاجر شناخته می شود و یکی دیگر از مدعیان قدرتمند اروپا است. این مرکز که در قلب اروپای مرکزی واقع شده است ، قطب بسیاری از مشاغل بین المللی در منطقه است و فرصت های زیادی را برای کارگران خارجی ایجاد می کند. همچنین سفر به سراسر اروپا از این کشور بسیار آسان است.

بیشتر مهاجران در پراگ ، پایتخت یا برنو زندگی می کنند. با این حال اغلب مشاغل در پراگ و اطراف آن وجود دارند. پراگ یکی از جذاب ترین شهر های اروپا است. مشاغل زیادی برای کارگران خارجی وجود دارد ، به ویژه برای افرادی که می توانند انگلیسی صحبت کنند. برای کار در جمهوری چک بهتر است قبل از ورود کار خود را پیدا کنید. در واقع شما باید قبل از اخذ ویزای کار جمهوری چک، در شرکتی استخدام شده باشید. این کار به شما در زمینه اخذ ویزای کاری کمک می کند. 

کار در کشور چین

چین به عنوان قوی ترین و قدرتمندترین اقتصاد آسیا، مکانی بی نظیر برای کار در خارج از کشور است. موقعیت چین در بازار های بین المللی این کشور را به مکانی عالی برای کار به عنوان یک خارجی تبدیل کرده است. شرکت های چند ملیتی مستقر در چین همیشه به افرادی نیاز دارند که تجارت غربی را می فهمند و می توانند انگلیسی صحبت کنند.

اگرچه بدست آوردن مشاغل مانند گذشته آسان نیست ، اما هنوز مشاغل زیادی برای خارجی ها آزاد است. زندگی در چین بیش از حد چند وجهی است که در چند کلمه توضیح داده نمی شود، اما به عنوان یک مهاجر می توانید انتظار داشته باشید که همیشه باید در حال فعالیت و کار باشید. چین چیز های زیادی برای کشف و تجربه دارد ، شما هرگز از زندگی در آنجا خسته نخواهید شد. با این حال، سازگاری با سبک زندگی چینی برای برخی از افراد دشوار است. 

کار در کشور ویتنام

ویتنام به دلیل مناظر سرسبز و فرهنگ زنده و در عین حال آرامش مشهور است. ویتنام همچنین دارای تعادل عالی بین زندگی کاری و زندگی شخصی است. در این کشور تأکید زیادی بر ارزش زندگی خارج از حرفه شما وجود دارد. هزینه های زندگی در ویتنام بسیار کم است و زندگی در آن حتی با بودجه اندک آسان است. از طرف دیگر ، این بدان معناست که دستمزد نیز بسته به حرفه شما می تواند بسیار کم باشد. از آنجا که ویتنام هنوز در حال توسعه است، یافتن کار با سازمان های غیر دولتی و در زمینه های مربوط به توسعه بین المللی برای خارجی ها آسان است. در این کشور شرایط کار برای فریلنسر ها هم بسیار مناسب می باشد. 

کار در کشور نیوزلند

تقریبا نود درصد از مهاجران این گزارش را دارند که از زندگی خود در نیوزلند بسیار راضی هستند. فرهنگ آرام نیوزلندی ها و تعادل کار و زندگی آن ها فضایی را ایجاد می کند که در هیچ جای دیگر یافت نمی شود. یافتن کار تمام وقت در نیوزیلند ممکن است دشوار باشد، اما این امر مانع اکثر افراد خارجی نمی شود. نیوزیلند توافق نامه های متعددی با کشورهای سراسر جهان دارد که به خارجی ها اجازه می دهد تا برای کار وارد این کشور شوند و با چالش های کمتری مواجه شوند. 

کار در کشور نیوزلند
کار در کشور نیوزلند

سوالات متداول در ارتباط با بهترین کشور ها برای مهاجرت کاری

  1. آیا مهاجرت کاری گزینه ای مناسب برای متقاضیان کار است؟

    بله مهاجرت کاری یکی از بهترین روش های مهاجرتی برای متقاضیان است.

  2. آیا روند مهاجرت کاری برای کشور های مختلف یکسان است؟

    خیر روند کاری برای هر کشور دارای شرایط خاصی است.

  3. چه کشور هایی برای مهاجرت کاری مناسب هستند؟

    برخی از این کشور ها عبارتند از: آلمان، نیوزلند، جمهوری چک، چین، کره جنوبی و غیره.

  4. در لیست بهترین کشور ها برای مهاجرت کاری کدام کشور بهترین است؟

    بهترین کشور برای مهاجرت کاری آلمان می باشد.

  5. آیا کشور کره جنوبی در لیست بهترین کشور ها برای مهاجرت کاری قرار دارد؟

    بله کره جنوبی با شرایط کاری خاصی که دارد در لیست بهترین کشور ها برای مهاجرت کاری قرار گرفته است.

  6. چرا هلند به عنوان یکی از بهترین کشور ها برای مهاجرت کاری محسوب می شود؟

    زیرا هلند شرایط کاری مناسبی را ارائه می دهد و تعادلی میان کار و زندگی فراهم نموده.

  7. آیا چین به عنوان یکی از بهترین کشور ها برای مهاجرت کاری محسوب می شود؟

    بله چشن یکی از بهترین کشور ها برای مهاجرت کاری می باشد.

  8. چرا جمهوری چک برای کار مناسب است؟

    زیرا این کشور قطب بسیاری از کار های بین المللی در اروپا می باشد.

  9. شرایط دستمزد ها در کشور ویتنام چگونه است؟

    دستمزدها در کشور ویتنام نسبت به سایر کشور ها کمتر می باشد.

  10. چرا آلمان به عنوان یکی از بهترین کشور ها برای مهاجرت کاری محسوب می شود؟

    زیرا آلمان کشوری به روز و سارمان یافته است که شرایط کاری و صنعتی بسیاری را دارد.

  11. آیا کامبوج در لیست بهترین کشور ها برای مهاجرت کاری قرار دارد؟

    بله کامبوج یکی از بهترین کشور ها برای مهاجرت کاری است.

اسکرول به بالا