071-91009294  | 021-88724227  |

بهترین مشاغل خانگی در کانادا در سال 2023

مشاغل خانگی در کانادا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در حال حاضر و در سال‌های اخیر مشاغل خانگی در کشور کانادا یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین کسب و کارها به شمار می‌روند. چراکه در این صورت افراد می‌توانند با میزان بسیار کمی از سرمایه به راه اندازی این دسته از مشاغل دست بزنند. از طرف دیگر انجام اینگونه امور، نیازی به دریافت مجوز کار ندارد. از جمله این مشاغل می‌توان بسبار از کسب و کارهای اینترنتی از قبیل وبلاگ نویسی را نام برد.

هم‌چنین تکمیل کردن نظرسنجی‌های اینترنتی و یا خرید برای دیگران نیز از جمله مشاغل پر طرفدار در کشور کانادا است. آموزش آنلاین زبان انگلیسی به دیگر افراد و هم‌چنین فریلنسری از دیگر مشاغل و کسب و کارهای خانگی است که در سالیان اخیر مورد توجه و اقبال بسیاری از شهروندان و افرادی واقع شده است که به این کشور مهاجرت می‌کنند و برای دریافت ویزای تحصیلی و یا کاری و یا کسب مجوز کار دارای مشکلاتی هستند. در این مقاله قصد داریم بهترین مشاغل خانگی در کانادا در سال 2023 را معرفی نماییم.

مطالب مرتبط:

مهاجرت تحصیلی به کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا

تحصیل در کانادا

1- وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی یکی از ساده‌ترین مشاغل و کسب و کارها است که در کشور کانادا اهمیت زیادی دارد. از این طریق افراد و یا مهاجرانی که هنوز نتوانسته‌اند مجوز کسب و کار خود را دریافت کنند می‌توانند درآمد قابل توجهی را به دست آورند و از طرف دیگر از مزایای بیشتری نیز بهره مند گردند. از جمله این مزایا می‌توان به ایجاد تعادل میان زندگی و کار اشاره کرد. بنابراین شهروندان کانادایی می‌توانند بدون اینکه نیازی به دریافت مجوز داشته باشند و یا بخواهند هزینه زیادی را صرف کنند، به کسب در آمد مشغول شوند.

2- تکمیل کردن نظر سنجی‌ها

یکی دیگر از کسب و کارهای خانگی که در کشور کانادا رواج قابل توجهی یافته است، شرکت کردن در نظر سنجی‌های آنلاین و اینترنتی است. از طریق شرکت در این نظر سنجی‌ها افراد می‌توانند در آمدهای بسیار بالایی را به دست آورند. اما این در صورتی امکان پذیر است که فرد مورد نظر بتواند در یک وب سایت معتبر و مناسب ثبت نام کند و در آنجا به طور مستمر به فعالیت مشغول شود.

3- خرید کردن برای دیگران

در کشور کانادا برخی از اپلیکیشن‌ها و یا نرم افزارها طراحی و تولید شده‌اند که می‌توانید از آن‌ها خرید کنید. اما نحوه کار این اپلیکیشن‌ها به این صورت است که بخشی از هزینه مربوط به یک خرید عادی را به شمار باز خواهند گرداند. بنابراین می‌توانید خریدهای دیگران را با استفاده از  این نرم افزارها انجام دهید و از این طریق کسب در آمد کنید.

مشاغل خانگی در کانادا

4- فریلنسری و یا انجام نویسندگی از راه دور

یکی از مشاغل خانگی در کانادا که برای مهاجرت به کانادا می‌توانید به آن توجه کنید و در سالیان اخیر مورد توجه قرار گرفته است و از طریق انجام آن می‌توان درآمد بسیار قابل توجهی را به دست آورد انجام نویسندگی از راه دور و یا فریلنسری است. در شرایط حاضر که بسیاری از کسب و کارها در کشور کانادا به صورت اینترنتی انجام می‌شوند بسیاری از صاحبان کسب و کارها، وبلاگ‌ها و وب سایت‌های اینترنتی  به دنبال یافتن افراد و نویسندگانی هستند که بتوانند امور مربوط به نویسندگی سایت و یا وبلا گ آن‌ها را انجام دهند و در قبال این خدمت، به آن‌ها پاداش و یا حقوق بدهند.

مقاله پیشنهادی: لیست کشورهایی که بیشتر به کانادا مهاجرت می‌کنند!

در کشور کانادا این کار یکی از بهترین مشاغل خانگی به شمار می‌رود. اما در این شرایط، میزان درآمد به چند عامل بستگی خواهد داشت. از جمله این عوامل می‌توان میزان تخصص و تجربه کاری فرد نویسنده و یا فریلنسر را نام برد. در چنین وضعیتی به طور معمول، نویسندگان به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند که عبارتند از نویسندگانی که آماتور هستند و یا به تازگی به این کسب و کار وارد شده‌اند و در برابر، نویسندگانی که در این زمینه صاحب تخصص و تبحر هستند و به عنوان نویسندگان حرفه‌ای به شمار می‌روند.

به طور معمول نویسندگانی که دارای تجربه پایین‌تری هستند و یا تازه کارند، دستمزد و حقوق و مزایای کم‌تری هم خواهند داشت. اما در برابر، نویسندگان حرفه‌ای و با تجربه، حقوق و درآمد بسیاری را کسب خواهند کرد. در کشور کانادا نویسندگان دور کار می‌توانند از طریق افزایش دادن میزان تجربه و کارآمدی و مطالعه بیشتر، تجربه کافی در این زمینه را کسب کنند و سپس موقعیت‌های شغلی بهتری را به دست آورند.

کارآفرینی در کانادا برای کسانی که شرایط این ویزا را دارند پیشنهاد می شود.

5- دستیار مجازی

دستیار مجازی یکی دیگر از مشاغل خانگی در کانادا است. لازم است بدانید که دستیار مجازی به افرادی گفته می‌شود که به کسب و کار دیگران کمک می‌کنند و باعث می‌شوند تا برخی از کارهای خاص به صورت مجازی و از راه دور انجام گیرد. این دسته از مشاغل خانگی در کانادا در زمانی شکل گرفت که بسیاری از کسب و کارهای آنلاین به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده بودند. بنابراین به افرادی نیاز داشتند تا بتوانند بسیاری از امور را برای آنان انجام دهند. از جمله این کارها می‌توان به مدیریت و بررسی پروفایل شبکه‌های اجتماعی این دسته از مشاغل اشاره کرد. تولید محتوا برای کسب و کارهای آنلاین و هم‌چنین مدیریت ایمیل‌ها و ویرایش وب سایت کسب و کارهای آنلاین و .. از جمله کارهای یک دستیار مجازی است.

جهت دریافت مشاوره برای مهاجرت تحصیلی و کاری به کانادا با موسسه مهاجرتی میرداماد در تماس باشید.

نظرات کاربران

  • توسط اربابی
    تاریخ: تیر 22, 1400
    نفر
    نفر

    سلام
    ما خانواده 3 نفره هستیم برای مهاجرت آسان چه روشی پیشنهاد می‌دهید؟

    🔷 سن به تفکیک سال و ماه و روز :17.5.65
    16.1.66
    25.5.95
    🔷 رشته ی تحصیلی:معماری
    🔷 مقطع تحصیلی:فوق لیسانس
    🔷 دانشگاه و شهری که درس خوندین :آزاد کرمان
    🔷 تاریخ اخذ مدرک:92
    🔷 شغل :هر دو مهندس معماری
    🔷 میزان سابقه کار مرتبط با مدرک تحصیلی :همسرم 10 سال
    🔷 سطح زبان انگلیسی :متوسط
    🔷 کشور (های) مورد نظر : انگلستان آلمان کانادا
    🔷 مدارک دیگر و توضیحات:
    پیشنهاد شما کدام کشور هست که راحت تر باشه ؟ که ما زبان قوی کنیم

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 23, 1400
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      برای مهاجرت به کشور های ذکر شده نیاز به ارائه مدرک زبان مربوطه دارید. با توجه به نرخ بیکاری پایین و بازار کار مناسب برای رشته های مهندسی، کشور های آلمان و کانادا را به شما پیشنهاد می دهیم.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا