071-91009294  | 021-88724227  |

بهترین شهر گرجستان برای زندگی

بهترین شهر گرجستان برای زندگی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

شاید شما نیز هدفی در جهت زندگی و اقامت گرجستان داشته باشید و همواره بدنبال بهترین شهر گرجستان برای زندگی هستید، ما شما را راهنمایی میکنیم.

رویای بهترین شهر گرجستان برای زندگی

به یک روستای مشخص نشده نزدیک کلیسای ارمنی Norashen سر بزنید که درست مجاور درخت های انار است، آنجا می توانید دسته ای از گربه های مرفه را ببینید که در یک استودیو هنری بوهمیانی زندگی می کنند .از آنجا به زیرزمین یک مدرسه ی دینی روبروی کلیسای صهیونی بروید و بهترین نان در سراسر تفلیس را به قیمت 30 سنت از یک پیرزن لچک به سر بخرید (خمیر مایه ی این نان را درون یک اجاق گرد آتشین می اندازند).

حالا از پله های خانه های شهری محله ی fin de siècle در Sololaki بالا بروید تا به یک کافه-آپارتمان راحت و دوستانه به نام Linville برسید.

رویای بهترین شهر گرجستان برای زندگی

از پل Dry بگذرید، از ساختمان نیمه تخریب شده ی هتل گراند قدیم بگذرید و از بازار سیاه سر در بیاورید؛ اینجا می توانید با یک استاد دانشگاه سابق سر اجناس چوبی، ماسک های گاز زمان شوروی و فنجان های چای ترکی چانه بزنید. اگر بیشتر از یک بار به این بازار سر بزنید، کسبه شما را به یاد خواهند آورد ( من هر سال جواهرات خود –میناکاری های سنتی گرجی- را از یک فروشنده می خرم؛ او نه تنها سلیقه ی مرا به یاد دارد بلکه سلیقه ی مادر و مادربزرگم را که هر سال برایشان هدیه می خرم، به خاطر سپرده است).

فرهنگ زندگی در گرجستان

البته باور کلیشه ای این است که تفلیس نماد تلاقی فرهنگ غربی و شرقی است؛ یک چهارراه در مسیر جاده ی ابریشم که امپراطوری های عربی، عثمانی، مغول و روسی هر یک ردپای فرهنگ خود را در آن به جای گذاشتند. و در قلب این شهر قدیمی، جایی که فرش های کهنه از بالکن های چوبی رنگ شده آویزانند و کشیش های ارتودکس با ریش های بلند، در خیابان های سنگفرش باریک گرم صحبت با توریست ها هستند، یک فانتزی اغوا کننده شکل می گیرد.اما حقیقت این شهر، بسیار پیچیده تر و هیجان انگیزتر است.

برای آشنایی با رفتار و فرهنگ زندگی و حتی هزینه اقامت گرجستان می توانید با مشاورین و کارشناسان موسسه میرداماد گفت و گو کنید تا آنها با تجربه چندین ساله خود در امر مهاجرت شما را راهنمایی کنند.

اسکرول به بالا