071-91009294  | 021-88724227  |

بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی

بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد مهاجرت به کشور زیبای استرالیا را دارید، به شما بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی و مهاجرت را معرفی می‌کنیم. استرالیا در حال حاضر یکی از بهترین کشورها از نظر کار، تحصیل و آب و هوا است که توجه بسیاری از مهاجرین را به خود جلب کرده است.

اگر می‌خواهید بدانید که استرالیا چه از نظر تحصیلی و چه کاری و حتی از منظر طبیعت گردی و اقامت در چه جایگاهی قرار دارد و آیا مهاجرت به استرالیا برای شما مناسب است یا نه، مقاله بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی را مطالعه کنید.

بهترین شهرهای استرالیا

استرالیا شهرهای بسیار زیادی دارد که مهاجرین زیادی را به خود جلب کرده است. در این مقاله 3 شهر که در آن شرایط زندگی از نظر کار، تحصیل و اقامت مناسب است را به شما معرفی می‌کنیم.

آدلاید یکی از بهترین شهرهای استرالیا

شهر آدلاید با بیش از 1 میلیون جمعیت در استرالیا، یکی از پنجمین شهر پر جمعیت این کشور می‌باشد که در مرکز استرالیای جنوبی در  شمال شبه جزیره فلوریو واقع و از لحاظ فرهنگی جایگاه بالایی دارد. یکی از دلایل پیشرفت سریع آدلاید در استرالیا، هجوم مهاجرین ثروتمند از کشورهای دنیا به این شهر می‌باشد.

آدلاید در حال حاضر محل بسیاری از موسسات دولتی و مالی استرالیا می‌باشد و از نظر سیاسی بسیاری از افراد دولتی کشور در این شهر زندگی می‌کنند.

شهر آدلاید بین افراد دین دار محبوبیت بسیار بالایی دارد چرا که از همان ابتدا توانست با تاکید بر احترام به ادیان و مذاهب مختلف، بسیاری از افراد دین‌دار با عقاید مختلف را به خود جذب کند. نکته جالب در مورد آدلاید این است که با وجود جمعیت زیاد و شلوغی، آدلاید همچنان از نظر آب و هوا شهر مناسبی برای اقامت است. این شهر در تابستان گرم و خشک و در زمستان آب و هوای معتدلی دارد.

هزینه زندگی در شهر‌های مختلف استرالیا متفاوت است.خبر خوب این است که اگر می‌خواهید به آدلاید سفر کنید نگران هزینه زیاد و گرانی نباشید. اجاره منزل، هزینه اقامت و هزینه غذا و پوشاک در آدلاید به نسبت دیگر شهرها بسیار ارزان‌تر و مقرون به صرفه تر است. آدلاید در 3 سال متوالی به عنوان با کیفیت ترین شهر استرالیا شناخته شده است و شما می‌توانید آدلاید را به عنوان یکی از بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی انتخاب کنید.

سیدنی

شهر سیدنی در سواحل اقیانوس آرام قرار دارد. با جمعیتی بالغ بر 5 میلیون نفر یکی از پرجمعیت ترین شهرهای استرالیا محسوب می‌‎شود که با فرهنگ و نژاد های مختلف که از جاهای دیگر به این شهر مهاجرت کردند. این شهر از لحاظ امنیت مکانی جایگاه خوبی دارد. اقتصاد مردم شهر سیدنی استرالیا بیشتر بر روی بازرگانی و کشاورزی است.

شهر سیدنی به دلیل جاذبه های گردشگری مانند موزه‌ها، تئاتر و مناطق تاریخی بسیار، اکثر گردشگرانی که به استرالیا وارد شدند، پس از ورودشان به شهر سیدنی سفر کرده‌اند.

هزینه های زندگی در سیدنی نسبتاٌ گران است و کسانی که قصد مهاجرت دارند باید در نظر داشته باشند که هزینه های آب، برق و امکانات رفاهی در این شهر گران است. افرادی که در این مناطق سرمایه گذاری می کنند افردادی نسبتاٌ ثروتمند می باشند.

یکی از دلایلی که مهاجران زیادی به این شهر مهاجرت کردند بدلیل آب وهوای معتدل و نمیه گرمسیر این شهر می باشد به طوری که در بیشتر مواقع فصول سال بارندگی دارد.

ملبورن از زیباترین شهر استرالیا

ملبورن اولین پایتخت استرالیا می‌باشد و همچنین یکی از مهم ترین شهر‌ فرهنگی در کشور استرالیا است. این شهر با توجه به پیشرفتی که در دهه‌های اخیر داشته بارها جزء بهترین شهرهای دنیا برای زندگی انتخاب شده و باعث شده است تا سالانه افراد زیادی به این کشور برای زندگی و تحصیل مهاجرت کنند.

شهر ملبورن در جنوب کشور استرالیا و امتداد رود یارا قرار گرفته که جمعیت آن بالغ بر 5 میلیون نفر می‌باشد. ملبورن دومین شهر پر جمعیت استرالیا است. بهتر است بدانید که شهر ملبورن یکی از شهر‌های مهم آموزشی در استرالیا است. اکثر مردم که برای تحصیل پزشکی به استرالیا سفر می‎‌کنند به شهر ملبورن می‌روند زیرا شهر ملبورن به عنوان دومین شهر جهان برای تحصیل شناخته شده است.

افرادی که چه قصد مهاجرت برای زندگی یا سرمایه گذاری در استرالیا دارند، این شهر یک ایده خوب برای مهاجرت است زیرا 40 درصد این شهر را مهاجران خارجی فرا گرفته است. شما می‌توانید در یک روز ملبورن 4 فصل را تجربه کنید که باعث شده این شهر را به 4 فصل نام‌گذاری کنند. آب و هوای شهر ملبورن در تابستان بسیار گرم، پائیز معتدل و در زمستان بسیار سرد می‌باشد.

ملبورن برای زندگی، شهر بسیار گرانی می‌باشد ولی شرایط کاری در آن بسیار خوب و عالی است. این شهر جایگاه برتری از لحاظ امنت و آرامش را به خود اختصاص داده است.

بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی

بریزبن

شهر بریزین سومین شهر پر جمعیت استرالیا می‌باشد که در نیمه شرقی ساحل استرالیا قرار گرفته است. جمعیت شهر بریزین استرالیا  حدود 2.439.467 نفر است که در عین حال با این جمعیت زیاد از امنیت بالا و زندگی آرامی برخوردار است. در شهر بریزین فرصت‌های شغلی بالایی وجود دارد که برای مهاجرت، تحصیل و اقامت بسیار مناسب  است. شهر بریزین جزء یکی از شهرهای گران استرالیا می‌باشد ولی هزینه اجاره خانه در آن، پایین‌تر از شهرهای دیگر استرالیا است.

آب و هوای استرالیا در تابستان گرم و آفتابی و در زمستان هوا معتدل می‌باشد که به دلیل آب و هوای مناسب آن سالانه افراد زیادی به این شهر برای تحصیل و اقامت مهاجرت می‌کنند.

کلام آخر

استرالیا یکی از بهترین کشورهایی است که به دلیل داشتن آب و هوا و امکانات رفاهی بالا سالانه افراد زیادی برای تحصیل و اقامت به این کشور مهاجرت می‌کنند. جهت اطلاعات بیشتر، مهاجرت جهت تحصیل و گرفتن اقامت و قوانین سرمایه گذاری در استرالیا مؤسسه مهاجرتی میرداماد در ارتباط باشید.

اسکرول به بالا