071-91009294  | 021-88724227  |

بهترین دانشگاه پزشکی آلمان

بهترین دانشگاه پزشکی آلمان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

از لحاظ کافی بودن تعداد مکان، پشتیبانی و راهنمایی در آماده سازی اقامت در خارج از کشور و پشتیبانی مالی بهترین دانشگاه پزشکی آلمان بسیار مورد استقبال هستند.

بهترین دانشگاه پزشکی آلمان

با تجزیه و تحلیل چندین معیار – آماده شده توسط واحد ارزیابی Zeit Online (رتبه بندی دانشگاه   CHE 2013/14)، در میان لیست بلندی از دانشگاه های موفق هر بار یک دانشگاه با نتایج مختلف به پایان می رسد. ما معادله ای را با دامنه های از پیش تعریف شده به صورت زیر مطرح کردیم:

پشتیبانی برای اقامت و تابعیت آلمان  – دانشجویان میزان جذابیت برنامه تعویضی را ارزیابی کردند، جذابیت دانشگاه های سهیم، کافی بودن تعداد مکان های تعویضی، پشتیبانی و راهنمایی در آماده سازی اقامت در خارج از کشور، پشتیبانی مالی (بورسیه تحصیلی آلمان ، معافیت از هزینه تحصیل)، اعتبار سنجی مطالعات انجام شده در خارج از کشور و ادغام اقامت در خارج از کشور با تحصیلات (بدون از دست دادن زمان ناشی از اقامت در خارج از کشور)؛

بهترین دانشگاه پزشکی آلمان

خدمات دانشجویی دانشگاه های پزشکی آلمان

  1. تهیه بازار کار – دانشجویان برنامه های ارائه شده توسط کالج خود را برای ترویج ارتباط با زمینه های حرفه ای و بازار کار ارزیابی کردند. این موضوع شامل رویدادهای اطلاعاتی در زمینه های حرفه ای و بازار کار، برنامه های خاص و سخنرانی ها برای ارائه مدارک شغلی مربوطه و موضوع صلاحیت جامع، پشتیبانی در جستجوی مکان های کاری، ترتیب دادن موضوعات کاری دیپلم در همکاری با دنیای کار در هنگام جستجوی یک شغل پس از اتمام تحصیلات کمک کننده می باشد؛
  2. اتاق های درمان – به دانش آموزان اجازه ی ارزیابی وضعیت اتاق های درمان، در دسترس بودن مکان ها، و همچنین تجهیزات فنی داده شد؛
  3. تماس با دانش آموزان – دانش آموزان میزان همکاری با دانش آموزان دیگر و ارتباط با دانش آموزان دیگر را بررسی کردند. این یک شاخص برای جو موجود در دانشکده است؛
  4. اعتبار تحقیق – کدام موسسات عالی بر اساس نظر استادان درگیر در پژوهش، پیشرو هستند؟ نام بردن از موسسه عالی خود در نظر گرفته نشد.

پس از در نظر گرفتن تمام اطلاعات وب سایت موسسه میرداماد مربوط به هر دامنه به طور جداگانه، داده هایی که بر اساس حقایق هستند، قضاوت دانشجویان، قضاوت های فارغ التحصیلان و استادان، به دلیل مقایسه و جداسازی ده فهرست برتر از دانشگاه ها و تحصیل در کالج های پزشکی آلمان را آماده شد.

دانشگاه پزشکی هیدلبرگ آلمان

برای تحصیل پزشکی در آلمان، دانشگاه هیدلبرگ یک بخش عالی پزشکی با برگزاری 6 دهه سنت در آموزش و تحقیق دارد. این بخش قصد دارد بر چالش های پزشکی قرن 21 در منطقه و فراتر از آن غلبه کند. این مجموعه به منظور ایجاد چنین شهرتی، یک سری از تلاش ها برای ایجاد یک موسسه علمی مرکزی، با تاکید بر تحقیق و پشتیبانی و ترویج برنامه های پژوهشی صورت گرفته است. امروزه دانشگاه محیطی زنده و در تعامل با موسسات پژوهشی بین المللی است که دانشجویان را از سراسر جهان جذب می کند.

دانشگاه روستای آچن آلمان

دانشگاه روستای آچن در سال 1966 برای تحصیل در آلمان تاسیس شد و شامل نه دانشکده مختلف می شود که از جمله آنها بخش استثنایی پزشکی می باشد. درمانگاه آچن شامل چندین کلینیک تخصصی، موسسات نظری و بالینی و سایر امکانات تحقیقاتی، سالنهای سخنرانی، مدارس پزشکی و سایر امکانات اجباری برای یک بیمارستان مناسب و معقول است. حدود 2،700 دانشجوی آینده نگر وجود دارد که در دانشکده پزشکی مشغول به تحصیل هستند.

دانشگاه لووبک پزشکی آلمان

دانشگاه لووبک پزشکی آلمان

دانشکده پزشکی لوبک به منظور آماده سازی شهرتش در پرونده ی تحقیقاتی  برای مبارزه با شیاطین پزشکی قرن 21 آماده می شود. با تمرکز شدید و در عین حال سخت، تنها بر روی 1) عفونت و التهاب، 2) مغز، رفتار و متابولیسم، 3) ژنتیک پزشکی و 4) فن آوری های پزشکی، این موسسه آموزشی با استانداردهای برتری مطابق شده است.

دانش آموزان با مقدار مؤثری از موارد زیر آماده  می شوند:

  • دانش فنی مورد نیاز برای آینده
  • توانایی ها و مهارت های عملی
  • کار علمی
  • مهارت های اجتماعی و اخلاقی

دانشگاه ویتن / هرودکه آلمان

از آن جایی که یکی از قدیمی ترین دانشگاه های علوم پزشکی در آلمان می باشد، در سال 1983 تاسیس شده است. دانشگاه ویتن / هرودکه به طور گسترده ای به میزان زیادی معتبر شناخته می شود. حدود 1200 دانشجوی کارشناسی ارشد در زمینه ی  تحصیلات پزشکی، علوم پرستاری، پزشکی، دندانپزشکی، اقتصاد، فلسفه و فرهنگ تحصیل می کنند. همانطور که برای معیار ثبت نام، دانشجویان باید در طول مصاجبه در توضیح این که چرا این انتخاب خاص را برای این حرفه خاص انجام داده اند موفق شوند.

بخش شگفت آوری از این پیروزی، این واقعیت است که مصاحبه گران شایستگی را به خصوصیات شخص دانشجو نسبت می دهند تا اینکه به نمرات عالی آن ها نسبت دهند. همانطور که در بالا ذکر شد، این دانشگاه خصوصی است بنابراین هزینه های تحصیل در ماه به 400 و 1000 یورو می رسد. با این حال، شرایط تحصیل عالی در UWH به صورت رایگان نیست: دانش آموزان باید هزینه های تحصیلی بین 400 تا 1000 یورو را پرداخت کنند. با این حال، دانشجویان بین المللی همیشه می توانند برای کمک هزینه و بورس تحصیلی درخواست دهند.

دانشگاه ماگدبورگ تربیت معلم آلمان

پس از ادغام دانشگاه فنی موجود، دانشکده تربیت معلم و دانشکده پزشکی در سال 1993، دانشگاه ماگدبورگ یکی از جوانترین دانشگاه های کشور است. دانشکده پزشکی حدود 1300 متخصص آموزش دیده برای مقابله با طیف وسیعی از بیماری های جدی در منطقه ساکسونی فراهم می کند. تاکید ویژه بر همکاری نزدیک بین کارکنان آموزشی و دانشجویان است. در حدود یک سال، این موسسه حدود 45000 بیمار باقی مانده و تعداد زیادی دیگر را در داخل و خارج از مرکز نگهداری می کند. با این همه گفته می شود این موسسه تمرینات عالی را در جهت آموزش پزشکی برای دانشجویان مشتاق ارائه می دهد.

دانشگاه مونستر آلمان

دانشگاه مونستر در سال 1780 تأسیس شد و سنت طولانی مدتی را که بر هفت دانشکده ی آن شامل 15 بخش و ارائه دهنده ی250 دوره مختلف تحصیلی گسترده شده بود، رها کرد. این دانشگاه به کارکنان عالی خود شامل 5000 کارشناس تایید شده و 37000 دانشجوی آینده نگر افتخار می کند. علاوه بر این، حدود 400 توافقنامه همکاری با موسسات مختلف دانشگاهی در سراسر جهان دارد این دانشگاه با ارزیابی دانش، تحقیق و کنجکاوی اداره می شود.

کتابخانه دانشگاه ورسبرگ آلمان

دانشگاه ورسبرگ بیش از 4 دهه قبل توسط شاهزاده اسقف ژولیوس اچتر فون مشلبرن و شاهزاده فرانسوی ماکسیمیلان جوزف تاسیس شد. امکانات بخش های دانشگاهی و مؤسسات افزوده ی آن در محدوده ی متحدان شهر قدیمی قرار دارد. دانشگاه میزبان یک کتابخانه مدرن، یک دانشگاه جدید لیبرال هنری و چندین موسسه پژوهشی در میان دیگران است. از 25000 دانشجو حدود 1000 دانشجو از حوزه بین المللی است.

دانشگاه توبینگن آلمان

دانشگاه توبینگن یکی از قدیمی ترین دانشگاه های کلاسیک است که در یک شهر دانشگاهی مطلوب واقع شده است. این دانشگاه بخاطر موفقیتش در پزشکی، علوم طبیعی و علوم انسانی به صورت بین اللملی شناخته شده است. دانشگاه با برخی از برندگان جایزه نوبل، به ویژه در زمینه های پزشکی و شیمیایی همراه است. بخش پزشکی از جمله کلینیک، موسسات علمی و امکانات تئوریک برای بزرگترین موسسه آموزشی پزشکی در منطقه بادن-وورتمبرگ ایجادشده است.

دانشگاه فرایبورگ علوم انسانی آلمان

دانشگاه فرایبورگ متعلق به سنت طولانی تدریس موفق در علوم انسانی، علوم اجتماعی و علوم طبیعی است. این دانشگاه با 11 دانشکده فعالیت می کند و دانشجویان را از هر گوشه ای جذب می کند تا بتوانند به کیفیت و تخصص بپیوندند. مرکز پزشکی فرایبورگ دارای بیش از 10،000 کارمند حرفه ای است که از حدود 58000 بیمار که نیاز به مراقبت های پزشکی دارند مراقبت می کنند. مرکز پزشکی دانشگاه معتقد است که علوم پایه و تحقیقات بالینی، پیش نیازهای لازم برای دستیابی به جدیدترین تخصص پزشکی و درمان است و بنابراین تحقیقات در دست اقدام و جدید که توسط پزشکان انجام می شوند، را تشویق می کند.

دانشگاه پزشکی لایپزیگ آلمان

دانشگاه پزشکی لایپزیگ آلمان

دانشگاه لایپزیگ زاکسن دومین دانشگاه قدیمی در آلمان است.

پیش کسوتان مشهور دانشجویان آینده نگر امروزی این موسسه عبارتند از لایبنیتس، گوته، نیچه، واگنر و آنجلا مرکل، که علاوه بر این نه برنده جایزه نوبل در دانشگاه لایپزیگ به این ترکیب اضافه شده است. دانشکده پزشکی یک موسسه آموزشی است که بیش از 3000 دانشجو در پزشکی انسانی و دندانپزشکی دارد و از نزدیک با بیمارستان دانشگاه لایپزیگ فعالیت می کند. دانشکده پزشکی همراه با بیمارستان دانشگاه یکی از بزرگترین موسسات پزشکی در زاکسن است که 48 کلینیک و موسسه را در پنج بخش جداگانه اداره می کند شعار دانشکده پزشکی لایپزیگ پژوهش، آموزش، درمان – سنت نوآوری است.

تاکنون و تا به اینجا اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دادیم اما به طبع این اطلاعات برای اقدام در این راستا کفایت نمیکند و شما بایستی از قوانین مهاجرت و تحصیل و بررسی شرایط مهاجرت به آلمان مطلع گردید. از این رو مشاورین موسسه حقوقی میرداماد آماده ارائه مشاوره به شما دوستان عزیز می باشند.

اسکرول به بالا