071-91009294  | 021-88724227  |

بهترین دانشگاه های بلژیک

بهترین دانشگاه های بلژیک

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دلایل بسیاری برای تحصیل در بلژیک وجود دارد: دانشگاه های مشهور جهان، فرصت های عالی برای شبکه های بین المللی، شهرهای معروف چند فرهنگی و چند زبانه، یک میزبان از غذاهای محلی و خاص، ییلاق زیبا، کیفیت کلی بالا از زندگی و البته، کسانی که عاشق وافل های بلژیکی هستند. در ادامه مقاله به بهترین دانشگاه های بلژیک اشاره کرده ایم.

تحصیل در بهترین دانشگاه های بلژیک

دانشکده ها در بلژیک بهترین مکان برای تحصیل در رشته کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترای هستند. دانشگاه لووان، دانشگاه وریج بروکسل، دانشگاه هسللت – اینها تنها تعدادی از بهترین دانشگاه های برتر و بهترین مدارس کسب و کار، مدارس حقوقی، مدارس پزشکی و مدارس مهندسی در جهان هستند که در بلژیک مستقر می باشند. موسسات آموزش عالی جهت تحصیل در بلژیک شامل دانشگاه ها، کالج های دانشگاهی، دانشکده های هنر، موسسات معماری و آکادمی نظامی سلطنتی هستند.

دانشگاه کاتولیک لوون در بلژیک

برترین دانشگاه بلژیک، KU Leuven با رتبه مشترک جهانی 71 در رتبه بندی 2018 است. KU Leuven اولین دانشگاه بلژیک بود که در سال 1425 تأسیس شد (هرچند که در دوران ناپلئونیک بسته شد و در سال 1834 دوباره باز شد). KU Leven در سال 2015 حدود 57300 دانشجو را تربیت کرد و آن را تبدیل به بزرگترین دانشگاه در بلژیک کرد.

دانشگاه کاتولیک لوون در بلژیک

دانشگاه گنت در سال 1817 به عنوان اولین دانشگاه هلندی زبان در بلژیک تاسیس شد و در رتبه مشترک 125 قرار گرفته است. این دانشگاه در سطح جهانی 100 برای علوم انسانی و 20 برای علوم دامپزشکی رتبه بندی شده است.

آموزش در دانشگاه وریج بلژیک

 VUB در رتبه مشترک جهانی 182 قرار دارد، در سال 1970 هنگامی که دانشگاه لیبرال بروکسل تقسیم شد، دانشگاه وریج شکل گفت. VUB برای فعالیت تحقیقاتی خود شناخته شده است و تیم تحقیقاتی آن در بین رشته های مختلف تحقیقات بنیادی و کاربردی شناخته شده است. UCL بزرگترین دانشگاه فرانسوی زبان بلژیک است و در لووین-لا-نوو، یک شهر طراحی شده برای ساختمان دانشگاه قرار دارد. این دانشگاه ها دارای پردیس های ماهواره ای در بروکسل، شارلرو، مونس و تورنه است. UCL در حال حاضر در رتبه 153 جهانی رتبه بندی شده و به ویژه در رتبه بندی موضوعی در زمینه الهیات، الهیات و مطالعات دینی به ویژه در رتبه هفدهم قرار دارد.

تحصیل در دانشگاه آزاد بروکسل بلژیک

ULB در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS در رتبه مشترک 205 قرار دارد و مدعی بهترین نمرات بین المللی برای بلژیک است- حدود یک سوم دانشجویان و اعضای هیئت علمی از خارج از کشور می آیند. این دانشگاه در سال 1834 تاسیس شد و یک دانشگاه تحقیقاتی بسیار محترم است که سه برنده جایزه نوبل، یک مدال Fields، سه برنده جایزه Wolf و دو برنده جایزه ماری کوری دارد. شما می توانید با مراجعه به کارشناسان و مشاوران ما در موسسه میرداماد در کوتاهترین زمان ممکن به هدف دلخواه خود در مورد تحصیل در بلژیک بدون مدرک زبان برسید.

اسکرول به بالا