071-91009294  | 021-88724227  |

بهترین دانشکده های هنر و طراحی در کانادا

بهترین دانشکده های هنر و طراحی در کانادا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کانادا یکی از زیبا ترین و بهترین کشور هاست چون بهترین دانشکده های هنر و طراحی در کانادا قرار گرفته اند. و متقاضیان زیادی سالانه بدین منظور به کانادا مهاجرت می کنند.

برخی از بهترین دانشکده های هنر و طراحی در کانادا

کالج شریدان از دانشگاه های هنر کاناداست و دارای چهار دانشکده در سراسر انتاریو: Oakville، Brampton، و Mississauga می باشد. این کالج بسیار بزرگ بوده و 18000 دانشجو را جهت تحصیل در خود گنجانده است. دوره های ارائه شده در این دانشکده به شرح زیر است: انیمیشن، تصویر، فیلم، طراحی، تئاتر موسیقی، مطالعات جامعه، و محاسبات کاربردی. با توجه به دانشگاه ها و دانشکده ها، برنامه انیمیشن در کالج شریدان بسیار مشهور است. شایان ذکر است که این دانشکده ها در اواسط دهه 90 به عنوان  بهترین “مدارس انیمیشن هاروارد” شناخته شده اند.

کالج شریدان از بهترین دانشکده های هنر و طراحی در کانادا

دانشکده هنر ونکوورکانادا

ثبت نام در موسسه هنر ونکوور و تحصیل در زمینه های مختلف از جمله انیمیشن، موسیقی الکترونیک، مدیریت رویداد، طراحی بازی، مد، طراحی گرافیک و هنر آشپزی راهی است جهت ورود به دنیای هنر برای متقاضیانی که قصد دارند در رشته های نام برده بهترین باشند. این موسسه دارای یک پایگاه دانش آموزی کوچک جهت اتصالات عالی با صنعت فیلم و انیمیشن ونکوور است. از سال 2002، این موسسه و فارغ التحصیلان آن در ساخت بسیاری از فیلم های برجسته  که 66 عدد آن ها کاندید اخذ اسکار شدند دخالت داشته اند.

مرکز هنر و فناوری کانادا

مرکز هنر و فناوری در کشور کانادا، در ایالات Kelownanv ، Fredericton، و هالیفاکس، قرار دارد.این دانشگاه برنامه های متنوعی از جمله انیمیشن، فیلم سازی، عکاسی، تولید موسیقی، مدیریت رویدادها، طراحی مد، طراحی گرافیک و وب، امنیت شبکه، توسعه نرم افزار و طراحی داخلی را در این مرکز ارائه می دهند.

کالج بصری هنر و طراحی کانادا

کالج بصری دانشگاه ونکوور دانشگاهی جهت ادامه تحصیل در رشته هنر و طراحی است. این مدرسه عالی هنر دیپلم را در سطح وسیعی از صنایع هنرهای تجسمی کاربردی شامل طراحی مد و بازاریابی، گرافیک و طراحی وب، طراحی داخلی، بازی سازی و انیمیشن، ارائه می دهد. درضمن محوطه دانشگاه نیز در مرکز شهر ونکوور واقع شده است.

کالج جورج براون کانادا

دانشکده طراحی جورج براون  یکی از چهار مرکز برتر طراحی آمریکای شمالی است که بر روی “برنامه ها و پروژه های توسعه ای که تفکر طراحی، فرهنگ طراحی و تجارت را طراحی می کنند، تمرکز دارد.” بعضی از برنامه هایی که مدرسه می تواند برای شما فراهم کند طراح وب، طراح گرافیک، هنرمند تولید، کپی رایت دهنده تبلیغاتی، و هماهنگ کننده بازاریابی.  درضمن مدرسه طراحی در مرکز شهر تورنتو قرار دارد.

مطالب مرتبط:

مهاجرت از طریق تحصیل به کانادا

شرایط مهاجرت به کانادا

تحصیل دندانپزشکی در کانادا

هزینه های تحصیل در کانادا

کالج هنر و طراحی آلبرتا کانادا

“ACAD خانه هنرمندان، کارآفرینان، طراحان و سازندگان است. این دانشکده برای افرادی با ایده های بزرگ و خلاقانه و همچنین دیدگاه های منحصر به فرد جایگاهی بسیار ارزنده می باشد. “ACAD تنها کالجی در آلبرتاست که تمامی رشته های هنر، صنایع دستی و طراحی را درون خود گنجانده است.

در کل ACAD دارای جنبه های مثبت فراوانی است از جمله استودیو های بزرگ، کمک هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی، فرصت تحصیل در خارج از کشور و برنامه هنری برای بازدید کننده. که شما می توانید این شرایط و برنامه های مهاجرت به کانادا را طبق راهنمایی های مشاورین موسسه حقوقی میرداماد پیش ببرید، مشاورین و متخصصین مهاجرتی موسسه میرداماد آماده ارائه مشاوره به متقاضیان می باشند.

اسکرول به بالا