071-91009294  | 021-88724227  |

بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان

بهترين كشور براي تحصيل ايرانيان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

عوامل متعددی وجود دارد که دانشجویان ایرانی برخی از کشورها را برای مطالعه در خارج از کشور ترجیح می دهند. هزینه دانشگاه، هزینه های زندگی، زبان محلی، رتبه بندی دانشگاه، دسترسی به ویزا و امکان فرصت های شغلی و مهاجرت، برخی از ملاحظات جهت بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان است.

بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان

ما لیستی از کشورهای برتر را برای دانشجویان ایرانی که مایل به تحصیل در خارج از کشور هستند تهیه کرده ایم و امیدواریم که اولین قدم برای تحصیل در خارج از کشور را به آسانی برداریم. وقتی دانشگاه ها را انتخاب می کنید مطمئن شوید که مدارک تحصیلی آن ها در ایران تایید می شود تا زمانی که به کشور برگردید مدرک خود را شناسایی کنید. شما می توانید لیست بهترین دانشگاه های اروپا را در اینجا پیدا کنید.

تحصیل ایرانیان در استرالیا

استرالیا یکی از محبوب ترین کشور ها برای دانشجویان بین المللی است. اگر تصمیم به تحصیل در استرالیا دارید، می توانید از مدارک تحصیلی قوی، کیفیت بالای زندگی، فرصت های شغلی و برنامه های آموزش داده شده به زبان انگلیسی استفاده کنید. با این حال، آنچه باعث می شود استرالیا مقصد ایده آل برای دانشجویان ایرانی باشد، فرصتی برای زندگی در جامعه چند فرهنگی و فرصتی برای درخواست اقامت دائم است. از آنجا که استرالیا مهاجرت دائمی به مشاغل خاصی را فراهم می کند، پس از اتمام تحصیلات خود، دانش آموزان فرصت شغلی بالایی دارند و برای اقامت دائم استرالیا می توانند درخواست کنند.

تحصیل ایرانیان در استرالیا

شرایط تحصیل در کانادا برای ایرانیان

کانادا به علت فرصت های نوآورانه و فراوانی تحقیق و همچنین امکان مهاجرت به عنوان سرزمین فرصت ها شناخته شده است. احتمال زیاد دریافت اقامت کانادا به صورت دائم پس از اتمام تحصیل، دانشجویان ایرانی را به کانادا جذب می کند. با این حال، برای تحصیل در کانادا که می تواند برای دانشجویان بین المللی از جمله یک جامعه چند فرهنگی، کیفیت بالای زندگی، استانداردهای علمی و آموزش عالی با ارزش باشد، مزایای دیگری نیز دارد.

آلمان به وسیله کیفیت بالای سیستم آموزشی خود شناخته شده است. تحصیل در آلمان دارای مزایای فراوانی برای دانش آموزان ایرانی می باشد، اما مزیت منحصر به فرد این کشور این است که برنامه های رایگان در مقطع کارشناسی در دانشگاه های عمومی در دسترس است. با این حال، به منظور تحصیل در آلمان، باید زبان آلمانی را بخوانید زیرا اکثر برنامه های یک دوره کارشناسی در آلمان به زبان آلمانی ارائه می شود.

برنامه های تحصیل ایرانیان در مالزی

دلایل زیادی وجود دارد که مالزی در چند سال گذشته هزاران دانشجوی ایرانی را جذب کرده است. مالزی یکی از ساده ترین کشورها برای ایرانیان می باشد که به دلیل خط مشی های ویزای آسان به تحصیل می پردازند. همچنین شاخه های زیادی از دانشگاه های برتر استرالیا و کانادا مانند دانشگاه ناتینگهام وجود دارد، که می تواند برای دانش آموزان ایرانی جالب باشد.

برنامه ها به زبان انگلیسی ارائه می شوند و بسیاری از دانشجویان برای تحصیل در مدارس بین المللی مالزی درخواست می دهند. دلیل سوم هزینه کم زندگی است. همچنین دلایل دیگری برای ایرانیان جهت تحصیل در مالزی وجود دارد، مانند جمعیت انگلیسی زبان، چند فرهنگی با اسلام به عنوان بیشترین دین، آب و هوای گرمسیری.

تحصیل ایرانیان در انگلستان

تجصیل در انگلستان یکی از اهداف برتر دانشجویان بین المللی به دلیل جامعه چند فرهنگی، دانشگاه های برتر و جمعیت انگلیسی زبان بومی است. U.K. در میان دانشجویان ایرانی برای جمعیت بزرگ ایرانی و جوامع اسلامی محبوب است. شما می توانید قصابی ها و رستوران ها را در هر گوشه ای از انگلستان پیدا کنید. با تحصیل در خارج از کشور در دانشگاه کالیفرنیا، دانش آموزان ایرانی به دانشگاه های دارای رتبه های بالا دسترسی دارند و در صورت داشتن بخشی از جامعه ایرانی فرصت ایجاد مهارت های انگلیسی را خواهند داشت.

تحصیل در نروژ و ترکیه

نروژ به طور مداوم به عنوان یکی از بهترین کشورها برای زندگی رتبه بندی شده است و همچنین یک فرصت عالی در خارج از کشور برای ایرانیان است. نروژ یک شهر گران است با این حال، تحصیل در نروژ رایگان است و دانش آموزان ایرانی می توانند از هر دو آموزش عالی با کیفیت بالا و کیفیت زندگی بالا بهره مند شوند. اکثر نروژی ها به صورت روان انگلیسی صحبت می کنند.

ترکیه به عنوان کشور همسایه ایران، فرهنگی شبیه فرهنگ ایران دارد. همچنین سفر به ترکیه نیازی به ویزا برای ایرانیان نیست، زندگی و تحصیل در ترکیه مقرون به صرفه است و سفر به ایران برای بازدید از خانواده بسیار راحت است. این عوامل باعث شده ترکیه مقصد خوبی برای دانشجویان ایرانی باشد.

اگر اطلاعاتی از کم هزینه ترین کشور اروپایی برای تحصیل ندارید، مشاورین ما در موسسه میرداماد می توانند شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

اسکرول به بالا