071-91009294  | 021-88724227  |

برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک

برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک (NBPNP) یک برنامه مهاجرت استانی است که با موافقت دولت کانادا امکان پذیر می باشد. به عنوان یک برنامه اقتصادی، NBPNP افرادی با کسب و کار واجد شرایط و کارگران ماهر از سراسر جهان را انتخاب می کند که در نیوبرانزویک زندگی کنند و به اقتصاد محلی کمک خواهند کرد. شرکت در برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک یکی از راه های مهاجرت به کانادا می باشد که در این مقاله درباره این برنامه، به طور کامل کارشناسان مجرب موسسه حقوقی مهاجرتی میرداماد برای شما توضیح داده اند.

حداقل سرمایه گذاری در برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک

استان نیوبرانزویک کانادا، یک برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی خارجی نیوبرانزویک را به سرمایه گذاران و کارآفرینان بین المللی، ارائه می دهد؛ که طی آن موظف به سرمایه گذاری حداقل 250,000 دلار کانادا (187,512.42 دلار امریکا) در نیوبرانزویک هستند. استان نیوبرانزویک در حال حاضر برای جذب سرمایه گذاران خارجی و ایجاد مشاغل جدید و افزایش رقابت استان در بازارهای سرمایه آماده می باشد.

نیوبرانزویک یکی از استان های دریایی، شرق کانادا است. این استان رودخانه ها، جنگل های کاج، کوه ها و خلیج فوندی را شامل می شود؛ که به دلیل جزر و مد های شدید و تماشای نهنگ ها شناخته شده است. نیوبرانزویک تنها استان دو زبانه در کانادا است که دو سوم از مردم خود را آنگلوفون، و یک سوم آن خود را فرانکفون می دانند.

مانند بسیاری از استان ها و قلمروهای کانادا، نیوبرانزویک نیز برنامه های مهاجرتی خاص خود را دارد؛ گروه های خاصی را هدف قرار داده و دارای معیارهای واجد شرایط بودن، است. برخی از جریان ها کارآفرینان، فارغ التحصیلان، کارگران ماهر با پشتیبانی کارفرما، کارگران ماهر با پشتیبانی خانواده و غیره را هدف قرار می دهند.

طرح سرمایه گذاری خارجی نیوبرانزویک، وضعیت اقامت دائم در کانادا را به خانواده سرمایه گذاران متعهد به سرمایه گذاری 250,000 دلار کانادا (187,512.42 دلار امریکا) در استان ارائه می دهد.

در حال حاضر این ارزان ترین برنامه مهاجرت برای کانادا است، زیرا کبک (QIIP) در سال 2019، میزان سرمایه گذاری واجد شرایط را از 800,000 دلار کانادا (600,039.76 دلار امریکا) به 1200000 دلار کانادا (900,059.65 دلار امریکا) افزایش داد.

تنها تفاوت این است که کبک یک سرمایه گذاری منفعل است؛ زیرا کل سرمایه گذاری توسط دولت تضمین شده است.

سرمایه گذاری 250,000 دلار کانادا (187,512.42 دلار امریکا) که در توسعه مسکونی، تجاری، معدن، جنگلداری، هتل های گردشگری، خانه های سالمندان، بهداشتی و غیره سرمایه گذاری شده است، و پروژه های زیربنایی واقع در نیوبرانزویک کانادا و ایجاد اشتغال پایدار نموده است. متقاضیان باید تحت برنامه کارفرمایان استانی نیوبرانزویک برای ابراز علاقه، اقدام نمایند.

برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک

برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک (NBPNP)، یک برنامه اقتصادی، طراحی شده برای کارآفرینان با تجربه ای که قصد راه اندازی و مدیریت یک کسب و کار، ساکن شدن و زندگی دائم در استان نیوبرانزویک را دارند، می باشد.

برنامه NBPNP توسط دپارتمان “آموزش عالی، پرورش و کار” مدیریت می شود. این سازمان به دولت نیوبرانزویک این اجازه را می دهد، که افرادی که بیشترین توانمندی برای رسیدن به ثبات اقتصادی در نیوبرانزویک را دارند، شناسایی کرده و انتخاب کند.

این برنامه برای مقاصدی مانند مهاجرت تمامی افراد خانواده، و برای افراد تحت محافظت یا به دلایل انسان دوستانه طراحی نشده است.

“راهنمای برنامه کارآفرینی”، اطلاعات جامعی را در خصوص برنامه NBPNP در اختیار شما می گذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط این برنامه و برای مشخص کردن اینکه آیا واجد شرایط این برنامه هستید یا خیر، قبل از تماس با سازمان، ابتدا دستورالعمل را مطالعه فرمایید.

این سازمان در 5 مرحله شرکت در این برنامه، نقش موثری دارد. در مرحله 5، درخواست مجوز اقامت دائم و دریافت آن، از وظایف دولت کشور کانادا است که از طریق سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا صورت می گیرد. جزییات مربوط به هر یک از این مراحل در دفترچه راهنما قید شده است.

دولت استانی، برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک را با همکاری و مشارکت دولت فدرال، در قالب سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی، مدیریت می کند. این برنامه با توجه به توافق نامه مهاجرتی نیوبرانزویک و کانادا در سال 2017 و دپارتمان آموزش عالی، پرورش و کار اجرایی می شود. در این توافق نامه نقش ها و مسئولیت های هر بخش به صورت دقیق ذکر شده است. وظایف این سازمان عبارتند از:

  • طراحی برنامه
  • مشخص کردن شرایط صلاحیت برای شرکت در این برنامه
  • توسعه NBPNP
  • استخدام متقاضیان واجد شرایط
  • نامزد کردن مهاجرانی که بر اساس میزان توانمندی برای رسیدن به ثبات اقتصادی در نیوبرانزویک، و قصد آن ها برای زندگی در این استان برای این برنامه انتخاب شده اند.
  • نظارت، ارزیابی و نوشتن گزارشات NBPNP

دولت کانادا موظف به کسب اطمینان از این مساله است که متقضایانی که در این برنامه مهاجرتی پذیرفته شده اند، شرایط لازم برای عضویت در کلاس اقتصادی که در IRPR مشخص شده است را دارا باشند، و با استفاده از معیارهایی که برای سنجش صلاحیت آن ها برای عضویت در کلاس اقتصادی مد نظر، طراحی شده است، تصمیم نهایی را اتخاذ کرده و برای آن ها ویزا صادر کند.

همانطور که در 87 قوانین و مقررات مهاجرت و حفاظت از پناهندگان ذکر شده است، مدیریت فعال تجارت، یکی از اصلی ترین شرایط لازم برای شرکت در برنامه کارآفرینی می باشد.

این وظیفه تمامی متقاضیان است که قصد و نیت خود را برای زندگی در نیوبرانزویک ثابت کنند، و بر اساس قانون 87، شرایط مهاجرت و حفاظت از پناهندگان (یک فرد خارجی تنها در صورتی می تواند عضوی از برنامه های کارآفرینی باشد که قصد زندگی و سکونت در استانی که آن ها را انتخاب کرده است)، را داشته باشند.

مزایای شرکت در برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک
مزایای شرکت در برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک

مزایای شرکت در برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک

نیوبرانزویک دارای چندین سازمان تجاری است که می توانند با ارائه اطلاعات مفید، رویدادها و فرصت های شبکه، به شما در انجام کسب و کار کمک کنند. برای دسترسی به این اطلاعات به صورت آنلاین و حضوری، به این سازمان ها مراجعه نمایید.

شرکت های عمومی توسعه تجارت، در سراسر آتلانتیک کانادا می توانند به شما در تنظیم بودجه، آموزش منابع، کسب سود از طریق برنامه ریزی و مشاوره مالی و دسترسی به کتابخانه ها و بانک های اطلاعات تجاری کمک کنند. رویدادها و همایش های سالانه فرصت های سودمندی برای دیدار با مردم و به اشتراک گذاری ایده ها فراهم می نمایند.

پیوستن به اتاق بازرگانی محلی یا هیئت تجاری از طریق رویدادها، انجمن ها و جلسات اطلاع رسانی، شما را به جامعه تجاری مربوطه وصل می کند. این گروه ها حامیان فعال محیط اقتصادی قوی و سودآوری هستند. برای یافتن نزدیکترین اتاق بازرگانی یا هیئت تجاری، فهرست راهنمای تلفن محلی خود را بررسی کنید و از مزایای عضویت در آن ها اطلاع پیدا کنید.

دلایل سرمایه گذاری در نیوبرانزویک

یافتن دلایلی برای سرمایه گذاری در این استان آسان است. در اینجا 10 دلیل برتر آورده شده است:

  1. هزینه های پایین تجارت
  2. مالیات کمتر
  3. افراد باهوش و کارگران مجرب
  4. دسترسی گسترده به بازار
  5. زیرساخت قابل اعتماد
  6. تعهد آن ها به تجارت ها و پشتیبانی از تجارت شما
  7. دانش صنعتی بین المللی شناخته شده است
  8. تمرکز بر نوآوری
  9. شاخص های رشد اقتصادی قوی
  10. کیفیت بالای زندگی

الزامات سرمایه گذاری در نیوبرانزویک

امتیازهای لازم جهت شرکت در برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک را برای شما در این مقاله به طور کامل توضیح داده ایم.

سن

در صورتی که بین 22 تا 55 سال سن داشته باشید، سن شما از روزی که درخواست اقامت دائم شما توسط دفتر NBPNP دریافت می شود، ارزیابی می گردد و به شما شماره درخواست NBPNP اختصاص می یابد.

سن 22 تا 24 دارای امتیاز 5 و سن 25 تا 55 دارای امتیاز 10 (نهایتا 10 امتیاز) می باشد.

زبان

این امتیاز دهی بر اساس توانایی شما در صحبت کردن، خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی و یا فرانسوی می باشد. اگر نتوانید در حد پایه به زبان انگلیسی یا فرانسوی یا هر دو بخوانید، صحبت کنید و بنویسید، پدیرفته نخواهید شد.

زبان
زبان

تحصیلات

سطح تحصیلات متقاضی برای سرمایه گذاری در این شهر را به صورت جدول برای شما آورده شده است:

تحصیلات
تحصیلات

سازگاری

برای اقامت در نیوبرانزویک باید هدف اصلی خود را نشان دهید.

سازگاری
سازگاری

تجربه مدیریت

شما بر اساس تعداد سالهایی که طی پنج سال گذشته صاحب یک تجارت بوده اید یا به عنوان مدیر ارشد در یک تجارت کار کرده اید، ارزیابی خواهید شد.

تجربه مدیریت
تجربه مدیریت

شما بر اساس تجربه مدیریتتان در طی پنج سال گذشته ارزیابی خواهید شد.

سابقه کاری مدیریت
سابقه کاری مدیریت

شرایط شرکت در برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک

شرایط برنامه کارآفرینی NBPNP به صورت زیر است:

  • به عنوان یک متقاضی تجاری، بین 22 تا 55 سال سن داشته باشید.
  • توانایی زبان انگلیسی شما در سطح کافی باشد و یا توانایی صحبت به زبان فرانسوی را داشته باشید، تا بتوانید به شکلی فعال کسب و کاری را در نیوبرانزویک مدیریت نمایید.
  • حداقل گواهی دیپلم از دبیرستان را گرفته باشید.
  • تجربه مدیریتی مربوط و ثابت شده در سه سال از 5 سال گذشته داشته باشید.
  • نشان دهید که از محیط تجاری حاکم بر نیوبرانزویک آگاهی دارید.
  • طرح تجاری شما باید توسط یک مقام دولت محلی نیوبرانزویک، تایید شود.
  • دارایی خالص شخص معادل حداقل 225000 دلار آمریکا باشد.
  • توانایی اسکان و پشتیبانی موفقیت آمیز اعضای خانواده وابسته به شما را، تا مدت 2 سال بدون کمک شخص سومی داشته باشید.
  • شما باید یک کپی امضا شده از توافق سرمایه گذاری، و یک سرمایه گذاری مطمین استرداد به مبلغ 56200 دلار آمریکا را پیش از نامزدی برای این طرح، فرستاده باشید.
  • حداقل، نمره 50 را کسب کرده باشید.

مدارک مورد نیاز برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک

مدارک و فرم های مورد نیاز تکمیل شده، به امضا رسیده، تاریخ خورده و (به شکل مناسب) تایید محضری شده باشند.

هزینه بررسی، در هزینه ها لحاظ شده و قبلا با ویزا، مستر کارت یا آمریکن اکسپرس و از طریق خدمات نیوبرانزویک (SNB) پرداخت شده باشند.

کامل بودن همه مدارک دریافتی به ترتیب بررسی می شوند و زمانی که دپارتمان مربوطه، درخواستی ناقص را دریافت نماید، کل بسته درخواست را به همراه یک نامه تذکر، برای فرد ارسال می نمایند و در نامه متذکر می شوند که چه اطلاعات یا مدارکی ناقصی دارند.

در چنین حالتی شما می توانید درخواست خود را مجددا ارسال نمایید (به همراه مدارک و اطلاعات به روز رسانی شده)، یا می توانید درخواست عدم بررسی ارسال کرده و هزینه های بررسی درخواست خود را پس بگیرید.

زمانی که کامل بودن یک درخواست تایید شد، درخواست مطابق با شرایط صلاحیت طرح ارزیابی می شود. از این لحظه به بعد پس گرفتن هزینه بررسی (چه کل آن و چه بخشی از آن) ممکن نخواهد بود و درخواست تان هم، به شما بازگردانده نمی شود.

شما هر مدرکی که برای درخواست خود می فرستید، شامل توصیه نامه ها از کارفرمایان تان، نتایج آزمون زبان، ارزیابی های اعتباری تحصیلی، گواهی های پلیس و غیره باید اصل آن را نزد خود نگه دارید. اگر از شما درخواست کپی شد از فرستادن اصل آن خودداری نمایید چرا که به شما باز گردانده نمی شود.

دلایل قبول نشدن در برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک
دلایل قبول نشدن در برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک

دلایل قبول نشدن در برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک

دلایلی که این اداره درخواست شما را نمی پذیرد، به عنوان مثال:

  • شما یک سرمایه گذار غیر فعال هستید (فردی که قصد سرمایه گذاری در یک تجارت در نیوبرانزویک را دارد، در حالی که مشارکت محدود در مدیریت روزانه آن کسب و کار دارد یا اصلا مشارکت ندارد).
  • برنامه فعال در دست اقدامی از طریق برنامه مهاجرتی دیگری در کانادا دارید.
  • شما به دلیل ارائه نادرست تقاضا نامه خود، از یک برنامه مهاجرت دیگر در کانادا پذیرفته نشده اید.
  • به طور قانونی در کشور محل سکونت فعلی خود، اقامت ندارید.
  • بدون مجوز در کانادا کار می کنید.
  • شما در کانادا زندگی می کنید، از وضعیت قانونی خارج هستید و در مدت 90 روز از تاریخ ابلاغ IRCC، درخواست تجدید وضعیت نکرده اید.
  • از ورود به کانادا منع شده اید.
  • تحت دستور اخراج در داخل یا خارج از کانادا قرار دارید.
  • یک ادعای بشر دوستانه و دلسوزانه حل نشده در کانادا دارید، و یا یک مدعی ناموفق بشردوستانه و دلسوزانه هستید که در کانادا زندگی می کند.
  • شما یک درخواست پناهنده حل نشده در کانادا دارید، یا یک مدعی پناهنده ناموفق هستید که در کانادا زندگی می کند.
  • دعوت نامه جهت درخواست (ITA) دریافت نکرده اید یا ITA شما منقضی شده است.
  • نام درج شده در ITA با نام متقاضی اصلی ذکر شده در برنامه مطابقت ندارد.
  • شما نماینده ای هستید که طبق موارد شرح شده در راهنما شرایط و ضوابط مربوط به یک نماینده را ندارید.
  • در پنج سال پیش از ارسال تقاضانامه به اداره، حقایق موارد مربوط به یک موضوع را اشتباه ارائه داده اید و یا عمداً نادیده گرفته اید که باعث ایجاد خطا در بررسی (یا ارزیابی) درخواست تان یا تصمیم صدور گواهی انتخابی، شده است.
  • شما یک تقاضانامه فعال ثبت شده در اداره یا هر فاکتور دیگری دارید که توسط اداره تعیین می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کار در کانادا و ویزای سرمایه گذاری کانادا بهتر است به دفاتر ما در تهران و شیراز مراجعه نمایید، تا پاسخ تمامی سوالات خود را از کارشناسان خبره ما به طور دقیق دریافت نمایید.

سوالات متداول در مورد برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک

1- نیوبرانزویک در کدام استان قرار دارد؟

نیوبرانزویک بزرگترین سه استان دریایی کانادا است. این کشور در زیر شبه جزیره گاسه کبک و در کنار ایالت ماین واقع شده است. نیوبرانزویک یکی از نخستین استان ها به همراه انتاریو، کبک و نوا اسکوشیا بود که برای تشکیل کانادا در سال 1867 به یکدیگر پیوستند.

2- چقدر سرمایه برای برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک در کانادا نیاز دارم؟

اگر سرمایه گذاری از طریق صندوق برنامه کارآفرینی تعیین شده در استان نیوبرانزویک کانادا انجام شود، شما باید حداقل 200،000 دلار سرمایه گذاری را تضمین کنید.

3- آیا از طریق برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک در کانادا می توان به اقامت کانادا دسترسی پیدا کرد؟

بله، شما می توانید با سرمایه گذاری در برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک اقامت دائم کشور کانادا را به دست آورید.

4- چقدر طول می کشد تا اقامت دائم را در نیوبرانزویک دریافت کنید؟

تبعه خارجی پس از آنکه در Express Entry CRS نمره خوبی را دریافت کرد می تواند دعوت به درخواست (ITA ) را به عنوان اقامت دائم کانادا دریافت کند. هنگامی که از طریق اکرس اینتری انجام شود، این روند بسیار سریع و کمتر از 6 ماه از شروع تا پایان انجام می شود.

5- آیا از طریق برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک می توانم یا خود همراه ببرم؟

بله، شما می توانید از طریق برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک می توانم یا خود همراه ببرید.

6- چگونه می توانم داوطلب PNP برانزویک کانادا شوم؟

شما برای نامزدی تحت جریان اکسپرس اینتری باید درخواست خود را به استان نیوبرانزویک درخواست می کنید.

7- برای برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک چه معیارهایی ارزیابی می شود؟

برای انجام برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک معیارهایی مانند سن، مدرک تحصیلی، مدرک زبان و سابقه کار مورد ارزیابی قرار می گیرد.

8- برای انجام برنامه کارآفرینی استان برانزویک کانادا محدودیت سنی وجود دارد؟

بله، برنامه کارآفرینی استان برانزویک کانادا محدودیت سنی 22-55 سال وجود دارد.

9- آیا برای برنامه کارآفرینی استان برانزویک کانادا نیاز به ارائه مدرک زبان دارد؟

بله، برای برنامه کارآفرینی استان برانزویک کانادا بهتر است به زبان فرانسوی تسلط داشته باشید.

10- در سیستم امتیاز بندی برای برنامه کارآفرینی برانزویک کانادا باید چه نمره ای را دریافت کنم؟

برای برنامه کارآفرینی برانزویک کانادا بهتر است حداقل نمره 50 را کسب نمایید.

11- برنامه کارآفرینی استان برانزویک کانادا باید برنامه تجاری ارائه دهیم؟

بله، باید برای برنامه کارآفرینی استان برانزویک کانادا یک برنامه تجاری قوی ارائه دهید.

اسکرول به بالا