071-91009294  | 021-88724227  |

استخدام ۷۲ متخصص بین المللی در برنامه PNP بریتیش کلمبیا

استخدام ۷۲ متخصص بین المللی در برنامه PNP بریتیش کلمبیا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

روش های بسیار زیادی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. یکی از این روش های مهاجرتی از طریق برنامه های استانی می باشد. برنامه استانی PNP یکی از برنامه های مهاجرتی به کانادا می باشد که برای هر کدام از ایالت ها صورت می گیرد. بر مبنای این برنامه های مهاجرتی، تعدادی از متخصصان برای حضور در کانادا و اقامت کانادا اقدام می کنند. اخباری جدیدا منتشر شده اند که با توجه به آن استخدام ۷۲ متخصص بین المللی در برنامه PNP بریتیش کلمبیا بررسی می شود.  در واقع این تعداد در قرعه کشی نهایی جریان برنامه نامزد استانی بریتیش کلمبیا دعوت شده اند.

استخدام ۷۲ متخصص بین المللی در برنامه PNP بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا از نامزد های مهاجرتی که در بخش فناوری کار می کنند دعوت کرد تا برای نامزدی استانی برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. به واقع یکی از برنامه های مربوط به کار در کانادا از این روش مهاجرتی می باشد. در مجموع ۷۲ دعوتنامه از طریق برنامه آزمایشی استانی بریتیش کلمبیا یعنی BC PNP در تاریخ ششم اکتبر صادر شده است. داوطلبان در زیرمجموعه های مهارت ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی در هر دو جریان Express Entry BC (EEBC) و Skills Immigration در این آخرین دور دعوت شده اند.

حداقل نمره مورد نیاز برای متقاضیان در هر دو زیر مجموعه هشتاد بود که نشان دهنده عدم تغییر نمره ها در سایر قرعه کشی ها می باشد. بریتیش کلمبیا هفتگی قرعه کشی Tech Pilot را برگزار می کند که از طریق آن از نامزدهای دارای پیشنهاد شغلی در ۲۹  شغل واجد شرایط دعوت می کند. هدف این برنامه در واقع کمک به بخش فناوری است و با استخدام کارگران برای رفع نیاز های بازار کار کانادا اقدام می شود. 

واجدین شرایط برنامه مهاجرت استانی

برای اینکه تحت Tech Pilot واجد شرایط شناخته شوید، باید به عنوان داوطلب این مسئله در یکی از جریان های مهاجرت استانی موجود در B.C ثبت نام کنید و حداقل در دوازده ماه در یکی از مشاغل واجد شرایط این برنامه یک پیشنهاد شغلی معتبر داشته باشید. برای ثبت نام در دسته های Skills Immigration یا Express Entry BC ، نامزدها باید ابتدا از طریق پورتال آنلاین BC PNP یک نمایه ایجاد کرده و در سیستم ثبت نام مهاجرت مهارت (SIRS) خود ثبت نام کنند. منظور از bc بریتیش کلمبیای کانادا می باشد. متقاضیان بر اساس عواملی مانند سطح تحصیلات ، سابقه کار ، تسلط به زبان انگلیسی و محل اشتغال مورد ارزیابی و نمره دهی قرار می گیرند.

اگر شرایط متقاضی تأیید شود، آن ها می توانند از نامزدی استانی خود برای درخواست اقامت دائم در اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا تحت کلاس نامزد های استانی استفاده کنند. داوطلبان اکسپرس اینتری کانادا که از طریق بریتیش کلمبیا اقدام کنند، ۶۰۰ امتیاز اضافی نیز دریافت می کنند. قرعه کشی ها در یک سیستم هفتگی و در دسته های مختلف انجام می شود و واجدین شرایط برای این کار انتخاب می شوند. این استان نیز در مجموع تا به این تاریخ هفت قرعه کشی انجام داده است و بیش از ۱۴۳۰ نامزد مهاجرتی را دعوت کرده است. 

اسکرول به بالا