071-91009294  | 021-88724227  |

5 شهر اروپایی که می توانید با وجود ممنوعیت ورود به اتحادیه اروپا از آنها بازدید کنید

5 شهر اروپایی که می توانید با وجود ممنوعیت ورود به اتحادیه اروپا از آنها بازدید کنید

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

همه گیری و شیوع ویروس کرونا موجب شده تا شرایط مهاجرت و سفر به کشور های مختلف با مشکل مواجه شود. مهاجران بسیاری برای مهاجرت با مشکل برخورده اند. تمام این اقدامات به دلیل جلوگیری از گسترش هر چه بیشتر این بیماری می باشد. با این حال یکی از اخبار جذاب این روز ها در ارتباط با امکان سفر به برخی شهر ها می باشد. در واقع لیست 5 شهر اروپایی که می توانید امسال با وجود ممنوعیت ورود به اتحادیه اروپا از آنها بازدید کنید منتشر شده است.

بازدید 5 شهر اروپایی در کریسمس امسال

شیوع و همه گیری ویروس کرونا موجب شده تا کشور ها برای اعمال شرایط قرنطینه اقداماتی را صورت دهند. برخی کشور ها با شرایطی ویژه اقدام به بستن مرز ها، بستن سفارت های خود در کشور های دیگر، محدود کردن پرواز ها و غیره کرده اند. از این رو شرایط سفر بین کشور ها با روند های خاصی امکان پذیر است. با ین حال اخباری به تازگی منتشر شده است. در این خبر می توانیم لیستی از 5 شهر اروپایی که می توانید با وجود ممنوعیت ورود به اتحادیه اروپا از آنها بازدید کنید را ببینیم.

همان طور که می دانید با وجود قرنطینه اکثر کشور های عضو اتحادیه اروپا و شنگن، مسافرانی که دوست دارند در زمان کریسمس در خارج از کشور باشند، می توانند از برخی از شهر های اروپا بازدید کنند. و اگرچه تقریباً هیچ توریستی مجاز به ورود به خاک اتحادیه اروپا نیست ، اما هنوز هم گزینه های بسیار خوبی برای کسانی که مایل به گذراندن کریسمس در اروپا هستند وجود دارد.

ممکن است مهاجرت به آلمان ، مهاجرت به فرانسه و دیگر کشورهای اتحادیه اروپا  در زمان کریسمس معروف تر باشند ، اما مکان های دیگر مانند آلبانی ، ترکیه و روسیه کریسمس را در سطح کاملاً متفاوتی جشن می گیرند.

شهر های مناسب برای مهاجرت در دوران کریسمس

برخی از شهر های اروپایی با همه گیری کمتری از ویروس کرونا مواجه شده اند و همچنین شرایط مناسبی را برای مهاجرت در زمان کریسمس فراهم کرده اند. آلبانی به خاطر تابستانهای گرم و طولانی ، ساحل زیبا و میراث فرهنگی اش شناخته شده است. آلبانی یک مقصد فوق العاده برای کسانی است که مایل به گذراندن تعطیلات پایان سال در خارج از کشور هستند.

کرواسی هم یکی از کشور های اتحادیه اروپا می باشد که ممنوعیت ورود را برای چندین دسته از جمله مسافران با شرایط گردشگری را لغو کرده است. در کرواسی می توانید از شهر هایی مانند زاگرب و دوبروونیک دیدن کنید.

استانبول ترکیه نیز یکی از شهر های جذاب برای زمان کریسمس می باشد. طبق محدودیت های COVID-19 ، کلیه ورود کنندگان به ترکیه در حال حاضر تحت ارزیابی پزشکی از نظر علائم ویروس کرونا قرار می گیرند. نتیجه مثبت آزمایش منجر به قرنطینه فرد می شود.

اما اگر کریسمس برفی می خواهید ، بهترین گزینه برای شما روسیه است. با این حال ، در حال حاضر ، فقط اتباع و ساکنان تعداد محدودی از کشورها می توانند در میان بیماری همه گیر وارد روسیه شوند. در واقع سن پترزبورگ روسیه از میهمانان ورودی برخی کشور ها استقبال می کند.

افراد با تابعیت های تابعیت بلاروس، کوبا، مصر، اتیوپی، قزاقستان، قرقیزستان، مالدیو ، صربستان، سیشل، کره جنوبی، سوئیس، تانزانیا، ترکیه، امارات متحده عربی، انگلیس یا ژاپن می توانند از روسیه برای کریسمس بازدید کنند. این 5 شهر اروپایی شما را برای کریسمس میزبانی می کنند.

اسکرول به بالا